Ik doe al mee aan een wat kleinschaliger evenement die dag, mannetje of 400 i.p.v. 16.000quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Teveel gedoe om helemaal aan die bussentombola mee te doen voor maar 10.5 km
Als ik niet geblesseerd was geweest had ik zeker meegedaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:57 schreef Guard het volgende:
http://www.runnersweb.nl/(...)d-Kwart-Marathon.htm
Kom naar beneden en sla je slag!
Lekker bezig! Je doet de 16 km daar?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:48 schreef E.T. het volgende:
Vanmorgen m'n loop van afgelopen zaterdag ingehaald.. 11 km![]()
Nog een keer 13 en een keer 15 en dan kan ik die midwintermarathon wel hebben
Haha, ga je trailen omdat dat het 'ware hardlopen' is, in de natuur en met bergen en mooi landschap, moet je ervoor trainen in de sportschoolquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:18 schreef Jero_nimo het volgende:
LoopbandZweten als een otter
![]()
https://www.endomondo.com/workouts/455226062/2368823
Wat, het "probleem" van de natuur en met bergen en mooi landschap?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:24 schreef La_Tramposa het volgende:
de natuur en met bergen en mooi landschap
http://www.runinfo.nl/vo2max.htmquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:41 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Vraagje, ik heb net mijn polar m400 binnen gekregenEn heb de fittest gedaan. Nu dacht ik dat je daarmee je hartslag zones kon berekenen, maar het resultaat is: goed, VO2max 38
Iemand een idee waar dat voor staat? En hoe kan je wel je hartslag zones berekenen?
yepquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lekker bezig! Je doet de 16 km daar?
Misschien zien we elkaar wel dan! Geen idee hoe laat de verschillende afstanden zijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:52 schreef E.T. het volgende:
[..]
yep![]()
Vorig jaar was ie 18 km en vanwege geen oppas niet gelopen (Swets liep toen de 27,5km) .. Dit jaar is het mijn beurt om daar te lopen
1 2 | [b]28 juni2015 - [url=www.runforkika.nl]Run for KiKa (Rotterdam)[/url][/b] [*] E.T. - 10km |
zag dat de start best vroeg is.. volgens mij start ik al om 11.15 ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien zien we elkaar wel dan! Geen idee hoe laat de verschillende afstanden zijn eigenlijk.
Uit de "fitness test" blijkt je rusthartslag. Voor je maximale hartslag moet je een inspanningstest doen en dan kun je deze invullen onder je gebruikersinfo (ik ga er voor het gemak vanuit, dat het menu van de M400 niet afwijkt van de RC3). Vervolgens worden daaruit de zones berekend.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:41 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Vraagje, ik heb net mijn polar m400 binnen gekregenEn heb de fittest gedaan. Nu dacht ik dat je daarmee je hartslag zones kon berekenen, maar het resultaat is: goed, VO2max 38
Iemand een idee waar dat voor staat? En hoe kan je wel je hartslag zones berekenen?
Dan zou je meer dan 3 uur over de 16km moeten doen, dat denk ik nietquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
zag dat de start best vroeg is.. volgens mij start ik al om 11.15 ofzo(en de 25km om 11.45).
Wie weet finishen we tegelijk
Hier ben ik ook best benieuwd naarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:07 schreef Voccar het volgende:
Waar kon je ook al weer je schoenen selecteren en dat er dan vergelijkbare schoenen uitkomen? Dacht dat het op site van Runnersworld was, maar kan het niet terugvinden.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:07 schreef Voccar het volgende:
Waar kon je ook al weer je schoenen selecteren en dat er dan vergelijkbare schoenen uitkomen? Dacht dat het op site van Runnersworld was, maar kan het niet terugvinden.
Deze?quote:
Ach, beetje afwisseling houdt het spannend. Mijn weg- en trail-schoenen zijn ook echt twee uitersten. Veel tegenover weinig drop. Veel tegenover weinig stability. Veel tegenover weinig demping.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:14 schreef McTwente het volgende:
[..]
[..]
Deze?
http://www.runnersworld.com/shoe-finder/shoes-like-mine
Edit: eerst via Shoe Finder het model opzoeken waar je mee wilt vergelijken.
Ik heb het even getest maar mijn twee paar schoenen "matchen" niet. Paniek!![]()
Die bedoelde ik, bedankt. Zat op de site runnersworld.nl te zoeken. Leek me wel leuk om even te kijken wat voor andere schoenen hij mee zou komen, maar er komen er wel heel veel uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:14 schreef McTwente het volgende:
[..]
[..]
Deze?
http://www.runnersworld.com/shoe-finder/shoes-like-mine
Edit: eerst via Shoe Finder het model opzoeken waar je mee wilt vergelijken.
Ik heb het even getest maar mijn twee paar schoenen "matchen" niet. Paniek!![]()
je kan best snellerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dan zou je meer dan 3 uur over de 16km moeten doen, dat denk ik niet
Ja maar ik ga hem als duurloop doen want ik doe de week erna ook 30quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
je kan best sneller![]()
(de snelste van mijn av doet ook mee, wie weet samen met hem over de finish.. moet ik 'm wel herkennen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |