abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 januari 2015 @ 10:21:15 #251
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_148535223
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 10:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Eh, ja. Dat is het eerste wat je leert bij zelfverdediging. Zolang ze je (nog) niet willen vermoorden, geef je ze wat ze willen. En dat betekent ook niet tegenstribbelen bij verkrachting onder bedreiging van een wapen. :') Overigens zit je in de auto helemaal niet zo veilig als je denkt, een fikse botsing met 80km/h kan aardig dodelijk aflopen en het is maar de vraag of iedereen zich dat in zijn woede beseft. Om nog maar niet te spreken over buitenstaanders die je zo in gevaar brengt door als twee tokkies over de weg te scheuren en op elkaar in proberen te beuken.

Dus ja, normale mensen negeren het als iemand boos met een vuistje begint te zwaaien in het verkeer. Dan geef je geen middelvinger terug want dan escaleert het. Maar normaal was jij natuurlijk toch al niet.
Je hebt niet goed gelezen of verdraait mijn woorden.

Ik bedoel dat de auto veilig is voor geweldadigheden confrontaties. Zo'n deur trek je niet open wanneer hij op slot zit. En de ramen zijn sterk. Een ander gaat natuurlijk niet bewust met 80km/u frontaal op je knallen. Dan ben je allebei fucked...

Als een verkrachter een vuurwapen heeft moet je idd voorzichtig zijn. Maar heeft hij dat waarschijnlijk niet, dan moet je niet bang zijn voor het geval hij dat wel heeft. Heeft hij wel een vuurwapen dan moet je daarna aangifte doen. Sommige dingen zijn gewoon niet ok.

Misschien een verschil tussen mannen en vrouwen. Maar ik laat niet over me heen lopen. Uit principe niet.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 10:26:33 #252
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_148535288
Een beetje vent slaat een raam van een auto zo in hoor.
Kijk maar eens op die Russische road rage filmpjes :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_148535324
Of hier op straat. Ligt vaak zat wat glas met ernaast een auto met een ingeslagen raampje. De auto is geen veilige plek tijdens gewelddadige confrontaties, al helemaal niet als de ander ook een auto heeft. Nog afgezien van het punt dat die hele gewelddadige confrontatie er niet had hoeven zijn als je niet schuimbekkend had staan reageren onder het mom van zogenaamde principes.
Your opinion of me is none of my business.
pi_148535544
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 10:21 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

Je hebt niet goed gelezen of verdraait mijn woorden.

Ik bedoel dat de auto veilig is voor geweldadigheden confrontaties. Zo'n deur trek je niet open wanneer hij op slot zit. En de ramen zijn sterk. Een ander gaat natuurlijk niet bewust met 80km/u frontaal op je knallen. Dan ben je allebei fucked...

Als een verkrachter een vuurwapen heeft moet je idd voorzichtig zijn. Maar heeft hij dat waarschijnlijk niet, dan moet je niet bang zijn voor het geval hij dat wel heeft. Heeft hij wel een vuurwapen dan moet je daarna aangifte doen. Sommige dingen zijn gewoon niet ok.

Misschien een verschil tussen mannen en vrouwen. Maar ik laat niet over me heen lopen. Uit principe niet.
Waarschijnlijk gedraagt die persoon zich op de weg vervelend, omdat hij zich aan jou ergert. Als jij dan nog eens extra met je lichten gaat knipperen, toeteren en je middelvinger opsteken, dan snap je natuurlijk wel dat sommige personen daar behoorlijk agressief van kunnen worden. (Daarbij vind ik het ook nog eens ontzettend kinderachtig)

En denk maar niet dat je veilig zit in je auto hoor. Je wordt gemakkelijk van de weg afgereden. Je zal niet de eerste zijn.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 10:51:03 #255
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_148535649
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 10:43 schreef Physsic het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gedraagt die persoon zich op de weg vervelend, omdat hij zich aan jou ergert. Als jij dan nog eens extra met je lichten gaat knipperen, toeteren en je middelvinger opsteken, dan snap je natuurlijk wel dat sommige personen daar behoorlijk agressief van kunnen worden. (Daarbij vind ik het ook nog eens ontzettend kinderachtig)

En denk maar niet dat je veilig zit in je auto hoor. Je wordt gemakkelijk van de weg afgereden. Je zal niet de eerste zijn.
Ik initieer het geweld niet. Maar steekt iemand een middelvinger naar mij uit, krijgt hij hem terug. Zo vreemd is dat echt niet :')

Overigens gaan er weinig mensen dood door road rage in Nederland. Her was eigenlijk wel grappig.
pi_148535713
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 10:51 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

Ik initieer het geweld niet. Maar steekt iemand een middelvinger naar mij uit, krijgt hij hem terug. Zo vreemd is dat echt niet :')

Overigens gaan er weinig mensen dood door road rage in Nederland. Her was eigenlijk wel grappig.
Het ligt nooit aan jou maar jij bent wel de enige die in dit soort situaties komt? Misschien ligt het dan toch aan jou
  zaterdag 10 januari 2015 @ 10:59:24 #257
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_148535770
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef liebherr-machinist het volgende:

[..]

Volgens mij mag een agent bij achtervolging niet eens 60km/u boven vmax rijden, alleen bij zeer hoge uitzondering. Heeft met de te hoge snelheids verschillen te maken.
Nope. Het advies is pakweg 20% sneller te rijden indien nodig, maar als ze willen mogen de echt wel harder. De politie heeft immers vrijstelling van de WVW met als enige uitzondering artikel 5.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 10 januari 2015 @ 11:47:13 #258
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_148536517
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 10:59 schreef Skull-splitter het volgende:
De politie heeft immers vrijstelling van de WVW met als enige uitzondering artikel 5.
Ah, dus de politie mag stomdronken (artikel 8) zonder geldig rijbewijs (artikel 9) iemand doodrijden (artikel 6) en daarna doorrijden (artikel 7)? :') Dit alles natuurlijk tijdens een wedstrijdje (artikel 10) met een gestolen auto (artikel 11).

De politie heeft geen vrijstelling voor de WVW, wel voor de RVV, en dat met restricties die in de brancherichtlijn staan.

[ Bericht 2% gewijzigd door OEM op 10-01-2015 12:00:00 ]
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:09:51 #259
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148538385
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 11:47 schreef OEM het volgende:

[..]

Ah, dus de politie mag stomdronken (artikel 8) zonder geldig rijbewijs (artikel 9) iemand doodrijden (artikel 6) en daarna doorrijden (artikel 7)? :') Dit alles natuurlijk tijdens een wedstrijdje (artikel 10) met een gestolen auto (artikel 11).

De politie heeft geen vrijstelling voor de WVW, wel voor de RVV, en dat met restricties die in de brancherichtlijn staan.
Idd.. Verkeersregels en verkeerstekens.. ik heb dat ook voor bijvoorbeeld de A2 in Limburg zuid, maar zij hebben dat landelijk. Stoppen op plaatsen waar dat niet mag, over fietspaden rijden, afslaan en keren en parkeren waar dat niet mag, zulk soort shit.
en inderdaad zitten daar wel restricties aan, maar voor hen zijn dat er niet heel veel; ws. maximumsnelheden enzo, en dat was het wel zo'n beetje.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:19:50 #260
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_148538655
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 03:02 schreef NieuweNier het volgende:
Mensen die roadrage hebben en je achtervolgen / proberen te rammen. :(

Dit is dus al de derde keer. We reden over een extreem scherpe drempel. Met reden. Het kruist een voorrangs fietspad uit de bosjes.

Wij reden dus met 20 over die drempel. Dat zat een mercedes bestuurder niet goed. Hij heeft ons 20 minuten gevolgd. Maar ook echt van de weg proberen te rammen, ons af te snijden en stop te zetten, is uitgestapt, achteruit een 80 weg gereden toen we hem afgeschud hadden, etc.

Op zich zit je veilig in een rijdende auto. Om klem gereden te worden moet je een dood lopende straat in. Anders kan je altijd 1 richting uit. Je kan niet naar voren en achter geblokkeerd worden door 1 auto. Bovendien zijn de ramen en deuren sterk. Het is gewoon belangrijk hem zo min mogelijkheid te geven je echt van de weg te duwen... En goed je plaats innemen. Niet langzaam aarzelen maar lekker richting zijn deur rijden wanneer hij voor je uitstapt en hem terug in zijn auto laten springen. Niet een makkelijk doelwit zijn.

Dat proberen te rammen op een 80 weg was wel echt een beetje minder. Telkens vol naar rechts sturen.

Deze keer was makkelijk over though. Een maat 112 laten intypen, dat laten zien toen hij naast ons reed, en lekker bellen.

De vorige keer alleen was het creepier. Toen echt 45 minuten achtervolgd voordat ik besloot zelf 112 te bellen. Aan het stuur niet helemaal ideaal als je gevolgd wordt.

Als het vaker gebeurd though wordt het gewoon. :') Iets wat je gewend bent en waarvan je niet in paniek raakt. Een grappig verhaal. En avontuurtje.

Maar de gekkies snachts op de weg :r
Best grappig die verzonnen verhalen
Irene is bae <3
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:23:55 #261
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148538760
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 10:26 schreef daNpy het volgende:
Een beetje vent slaat een raam van een auto zo in hoor.
Kijk maar eens op die Russische road rage filmpjes :')
Whehe, probeer maar eens. Als hij op een kiertje staat wel ja, maar als een raam dicht is wens ik je veel plezier met je blote handjes.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:31:23 #262
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_148538945
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:09 schreef Sounddragon het volgende:
en inderdaad zitten daar wel restricties aan, maar voor hen zijn dat er niet heel veel; ws. maximumsnelheden enzo, en dat was het wel zo'n beetje.
Kruispunten

Het naderen en oversteken van kruispunten gebeurt met aangepaste snelheid. Bij het oprijden van
het kruisingsvlak dient de bestuurder van het voorrangsvoertuig ervan uit te gaan dat andere
weggebruikers hem niet hebben opgemerkt en hem dus mogelijk niet voor laten gaan. Daarom
wordt zonodig gestopt.

Rood licht

Het negeren van een rood verkeerslicht gebeurt met een snelheid van maximaal 20 kilometer per uur
Bij bruggen en spoorwegovergangen wordt het rode licht niet genegeerd en mag niet worden
doorgereden.

Vluchtstrook

een vluchtstrook wordt bereden met een snelheid van maximaal 20 km per uur boven de snelheid
van het verkeer op de rijbaan, met een snelheid van maximaal 80 km per uur.
Wanneer de snelheid van het andere verkeer lager is dan 30 km per uur, mag op de vluchtstrook
maximaal 50 km per uur worden gereden.

Maximumsnelheid

De rijbaan wordt bereden met een snelheid van maximaal 40 km per uur boven de ter plaatse
geldende maximumsnelheid. In overleg met de meldkamer mag hier in uitzonderlijke gevallen van
worden afgeweken.

Tegen het verkeer inrijden

Dit is slechts toegestaan als er sprake is van een significante tijdwinst en er met een snelheid wordt
gereden waarbij gestopt kan worden binnen de afstand die te overzien is en waarover deze vrij is. Dit
geldt voor gebodsborden, geslotenverklaringen en het rijden op weghelften bestemd voor het
tegemoet komend verkeer.

Plaats op de weg bij files

1. Indien een vrije vluchtstrook beschikbaar is voor het voorrangsvoertuig, wordt er gebruik
gemaakt van deze vluchtstrook.
2. Indien de vluchtstrook niet beschikbaar is, wordt bekeken of er een mogelijkheid bestaat
middels afkruisen door Rijkswaterstaat tijdig een rijstrook vrij te laten maken.
3. Indien opties 1 en 2 niet uitvoerbaar zijn, wordt gebruik gemaakt van de methode van
middendoorrijden. Hierbij wordt tussen de 1e en 2e rijstrook middendoor gereden. Hierbij is
de 1e rijstrook die rijstrook die het dichtst tegen de middenberm aan zit.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:35:09 #263
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148539055
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:31 schreef OEM het volgende:

[..]

Kruispunten

Het naderen en oversteken van kruispunten gebeurt met aangepaste snelheid. Bij het oprijden van
het kruisingsvlak dient de bestuurder van het voorrangsvoertuig ervan uit te gaan dat andere
weggebruikers hem niet hebben opgemerkt en hem dus mogelijk niet voor laten gaan. Daarom
wordt zonodig gestopt.

Rood licht

Het negeren van een rood verkeerslicht gebeurt met een snelheid van maximaal 20 kilometer per uur
Bij bruggen en spoorwegovergangen wordt het rode licht niet genegeerd en mag niet worden
doorgereden.

Vluchtstrook

een vluchtstrook wordt bereden met een snelheid van maximaal 20 km per uur boven de snelheid
van het verkeer op de rijbaan, met een snelheid van maximaal 80 km per uur.
Wanneer de snelheid van het andere verkeer lager is dan 30 km per uur, mag op de vluchtstrook
maximaal 50 km per uur worden gereden.

Maximumsnelheid

De rijbaan wordt bereden met een snelheid van maximaal 40 km per uur boven de ter plaatse
geldende maximumsnelheid. In overleg met de meldkamer mag hier in uitzonderlijke gevallen van
worden afgeweken.

Tegen het verkeer inrijden

Dit is slechts toegestaan als er sprake is van een significante tijdwinst en er met een snelheid wordt
gereden waarbij gestopt kan worden binnen de afstand die te overzien is en waarover deze vrij is. Dit
geldt voor gebodsborden, geslotenverklaringen en het rijden op weghelften bestemd voor het
tegemoet komend verkeer.

Plaats op de weg bij files

1. Indien een vrije vluchtstrook beschikbaar is voor het voorrangsvoertuig, wordt er gebruik
gemaakt van deze vluchtstrook.
2. Indien de vluchtstrook niet beschikbaar is, wordt bekeken of er een mogelijkheid bestaat
middels afkruisen door Rijkswaterstaat tijdig een rijstrook vrij te laten maken.
3. Indien opties 1 en 2 niet uitvoerbaar zijn, wordt gebruik gemaakt van de methode van
middendoorrijden. Hierbij wordt tussen de 1e en 2e rijstrook middendoor gereden. Hierbij is
de 1e rijstrook die rijstrook die het dichtst tegen de middenberm aan zit.
Mjah, regels waarvan ik weet dat ze gewoon worden overtreden, vooral die snelheid op de vluchtstrook en het door rood rijden.. ooit wel eens gezien dat ze dat met 20 km/u deden? ik niet, of het moest niet anders kunnen.

Gelukkig hebben popokarren tegenwoordig ook tracking en GPS, dus ze kunnen niet álles maken, maar toch.. :) Maargoed, als het nodig is, is het nodig zullen we maar zeggen ;)
pi_148539248
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 03:02 schreef NieuweNier het volgende:
Mensen die roadrage hebben en je achtervolgen / proberen te rammen. :(

Dit is dus al de derde keer. We reden over een extreem scherpe drempel. Met reden. Het kruist een voorrangs fietspad uit de bosjes.

Wij reden dus met 20 over die drempel. Dat zat een mercedes bestuurder niet goed. Hij heeft ons 20 minuten gevolgd. Maar ook echt van de weg proberen te rammen, ons af te snijden en stop te zetten, is uitgestapt, achteruit een 80 weg gereden toen we hem afgeschud hadden, etc.

Op zich zit je veilig in een rijdende auto. Om klem gereden te worden moet je een dood lopende straat in. Anders kan je altijd 1 richting uit. Je kan niet naar voren en achter geblokkeerd worden door 1 auto. Bovendien zijn de ramen en deuren sterk. Het is gewoon belangrijk hem zo min mogelijkheid te geven je echt van de weg te duwen... En goed je plaats innemen. Niet langzaam aarzelen maar lekker richting zijn deur rijden wanneer hij voor je uitstapt en hem terug in zijn auto laten springen. Niet een makkelijk doelwit zijn.

Dat proberen te rammen op een 80 weg was wel echt een beetje minder. Telkens vol naar rechts sturen.

Deze keer was makkelijk over though. Een maat 112 laten intypen, dat laten zien toen hij naast ons reed, en lekker bellen.

De vorige keer alleen was het creepier. Toen echt 45 minuten achtervolgd voordat ik besloot zelf 112 te bellen. Aan het stuur niet helemaal ideaal als je gevolgd wordt.

Als het vaker gebeurd though wordt het gewoon. :') Iets wat je gewend bent en waarvan je niet in paniek raakt. Een grappig verhaal. En avontuurtje.

Maar de gekkies snachts op de weg :r
Ik vermoed dat jij ook niet helemaal onschuldig bent in dit verhaal. Hard remmen, middelvinger opsteken bijvoorbeeld. Dat je dan iemand treft die al geirriteerd is en nog bozer maakt.. Hij ziet het als een uitdaging om te vechten als jij reageert op hem en hem triggert. Dat je vervolgens "vlucht" is voor hem alleen maar loik en gaat achter je aan. Ben wel benieuwd wat de uitslag is van je "112 belletje". Je kan wel stoer 112 laten zien aan die man en vervolgens niet bellen want je weet dat je het uitgelokt hebt.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:44:06 #265
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_148539252
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjah, regels waarvan ik weet dat ze gewoon worden overtreden, vooral die snelheid op de vluchtstrook en het door rood rijden.. ooit wel eens gezien dat ze dat met 20 km/u deden? ik niet, of het moest niet anders kunnen.
Er mag in bijzondere situaties afgeweken worden van de richtlijn. Maar idd zal de richtlijn vast niet 100% gevolgd worden net zoals half Nederland de verkeersregels niet 100% naleeft. Tis alleen vervelend als het misgaat.
quote:
Maargoed, als het nodig is, is het nodig zullen we maar zeggen ;)
Hear hear.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:46:04 #266
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_148539301
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:43 schreef Balpenn het volgende:

[..]

Ik vermoed dat jij ook niet helemaal onschuldig bent in dit verhaal. Hard remmen, middelvinger opsteken bijvoorbeeld. Dat je dan iemand treft die al geirriteerd is en nog bozer maakt.. Hij ziet het als een uitdaging om te vechten als jij reageert op hem en hem triggert. Dat je vervolgens "vlucht" is voor hem alleen maar loik en gaat achter je aan. Ben wel benieuwd wat de uitslag is van je "112 belletje". Je kan wel stoer 112 laten zien aan die man en vervolgens niet bellen want je weet dat je het uitgelokt hebt.
Ik heb niet hard geremd. En heb het niet uitgelokt. Ook niet aldus een vriend bij mij in de auto.

Het was alleen een beetje kansloos. Hij was dronken en het duurde echt lang voordat hij over ging. Geen idee wat er gebeurde.

Hij heeft wel geappt op mijn telefoon van "Haha we worden achtervolgd".
pi_148539451
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:46 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

Ik heb niet hard geremd. En heb het niet uitgelokt. Ook niet aldus een vriend bij mij in de auto.

Het was alleen een beetje kansloos. Hij was dronken en het duurde echt lang voordat hij over ging. Geen idee wat er gebeurde.

Hij heeft wel geappt op mijn telefoon van "Haha we worden achtervolgd".
Maar in je verhaal staat dat dit al de derde keer is. Drie keer met dezelfde bestuurder? Ik denk toch dat je iets niet goed doet.. Beter is gewoon om te negeren en door te rijden. Dan haalt ie je waarschijnlijk in waar het niet kan maar gewoon laten gaan. Je hebt erg opvliegerige types in het verkeer. Zelf ook eens de fout gemaakt om een middelvinger op te steken. Dat was wel een leermoment.

Rijden jullie toevallig in een 45 km wagentje over 80 km wegen?
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:52:03 #268
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148539457
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:43 schreef Balpenn het volgende:

[..]

Als hij net zo rijdt als dat hij post, weet ik wel waarom sommige medeweggebruikers hem bij tijd en wijle wel zijn nek om willen draaien, verbaast me helemaal niks. :N
  Moderator zaterdag 10 januari 2015 @ 13:56:01 #269
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_148539563
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als hij net zo rijdt als dat hij post, weet ik wel waarom sommige medeweggebruikers hem bij tijd en wijle wel zijn nek om willen draaien, verbaast me helemaal niks. :N
Dit ja, droeftoeter eerste klas. Liegt alles bij elkaar en verdraait dingen zodat het lijkt of hij gelijk heeft. :r
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:57:44 #270
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_148539614
Stop met reageren op zijn posts ^O^
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 14:02:36 #271
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_148539713
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik reed gewoon een normale snelheid. Het snelheidslimiet op de weg en 20 over een ziek steile drempel.

Ik hou er niet van door de lucht te vliegen.

Maar idd ik geef toe. Ik denk op een hoger niveau over sommige dingen na. Ik ben heel rationeel ipv emotioneel. Ik doe wat statistisch het beste is. Niet wat het beste lijkt.

Maar volgens mij is deze discussie wel weer klaar :')
  zaterdag 10 januari 2015 @ 14:03:55 #272
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_148539744
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:56 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Dit ja, droeftoeter eerste klas. Liegt alles bij elkaar en verdraait dingen zodat het lijkt of hij gelijk heeft. :r
Tot nu toe heb in nooit gelogen. Onder roadtrip heb ik tientallen foto's gepost als bewijs. Nu minder omdat iedereen schreeuwt "photoshop". Maar kijk bijvoorbeeld dat zwarte woud topic maar. Ik ben heen leugenaar.

Gewoon wild :P
  zaterdag 10 januari 2015 @ 14:15:24 #273
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_148540025
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 14:02 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

Ik reed gewoon een normale snelheid. Het snelheidslimiet op de weg en 20 over een ziek steile drempel.

Ik hou er niet van door de lucht te vliegen.

Maar idd ik geef toe. Ik denk op een hoger niveau over sommige dingen na. Ik ben heel rationeel ipv emotioneel. Ik doe wat statistisch het beste is. Niet wat het beste lijkt.

Maar volgens mij is deze discussie wel weer klaar :')
Samenvatting:
Het ontbreekt me aan zelf reflectie en ik val in slaap in de auto. Meermaals.

Zélfs een ezel stoot zich zich geen twee keer aan dezelfde steen :')
  zaterdag 10 januari 2015 @ 14:21:01 #274
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_148540173
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 14:15 schreef daNpy het volgende:

[..]

Samenvatting:

En als de maximumsnelheid te laag is pakt hij zn telefoon erbij
Ok stelletje hokboeren
  zaterdag 10 januari 2015 @ 14:25:34 #275
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_148540289
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 14:15 schreef daNpy het volgende:

[..]

Samenvatting:

Dit is dus precies het rationeel of emotioneel denken wat ik bedoel.

S'avonds ervaart de helft van de automobilisten die lange afstanden rijden micro sleeps achter het stuur. Jij hebt ze waarschijnlijk ook ervaren.

Alleen je bent niet ontwikkeld. Je hebt er geen kennis van. Dus, net als het overgrote deel van de automobilisten, weet je niet dat je ze hebt en doe je er niets aan.

Ik ben wel ingelezen. Ontwikkel mezelf. Leer nieuwe dingen. Ik herken ze en besluit mijn gedrag aan te passen door bijvoorbeeld even een dutje te doen of minder te slapen.

Dat is her verschil tussen rationeel en emotioneel denken. Met het ene gebruik je denkkracht. Met het andere drijf je je zin door.

Maar zonder grapjes ben ik klaar met hier in de pta posten. Overduidelijk wordt mijn kennis hier niet gewaardeerd. Sommige mensen willen gewoon niet leren en zijn te stuck up in hun gewoontes.

Daar niet mee om kunnen gaan is een nadeel van hoogbegaafd zijn. Maar gelukkig kunnen we mensen opzoeken die wel op hetzelfde niveau zitten. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')