Maar das toch te weinig dan? Als je op dat plaatje die vrachtwagen 1.5 meter naar rechts verplaatst.. Zeker in de wegen rond Rotterdam kan je dan in de spits nooit inhalen. Feitelijk breng je de snelheid op n-wegen dan terug naar 30 per uurquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op een N-weg moet de rijstrook minimal 2,75 meter breed zijn...
Verder klopt het wel dat Nederland de smalste rijstroken ter wereld heeft.
Vind ik knap vanonder de auto, ik zou gewoon dan de uitlaat er af bijten, dat zal ze leren!quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan sla ik op het dak en dan is de boodschap wel duidelijk.
Keer de benen om, en dat is dan precies wat ik vorig jaar had. Benwieuwd wat jij voor huiswerk krijgt, ik moest veel lunges doen, en ook met 1 been op z'n trampoline srpingen, en dan stabiel blijven staan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:17 schreef muzas het volgende:
Op mn rechterbeen kan ik zo staan, als ik op links ga staan wiebel ik enorm. En dat zou dan dus weer uit mn rug komen.
Jup. Instabiliteit van de lendespier bij de thoracolumbale overgang, is volgens hem in beginne de oorzaak geweest. Dat heeft als gevolg gehad dat ik links blijkbaar erg ontzie tijdens sporten en dagelijks leven... Hij wees me er bij het weggaan nog eens op toen ik mn tas opraapte. Dat 'gevolg' is dan ook meteen weer een 'oorzaak' omdat ik dus nóg instabieler wordt. Dus die piriformis behandelen en de instabiele kant trainen is dus het complexe.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:22 schreef Patroon het volgende:
Dus, als ik goed begrijp, uiteindelijk toch uit een scheefstand in de rug, waardoor ene kant iets meer belast werd dan de ander, waardoor blessure is ontstaan? Was mijn tip over naar de rug laten kijken bij manueel niet zo gek.
Klote zeg. Beterschap.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Jup. Instabiliteit van de lendespier bij de thoracolumbale overgang, is volgens hem in beginne de oorzaak geweest. Dat heeft als gevolg gehad dat ik links blijkbaar erg ontzie tijdens sporten en dagelijks leven... Hij wees me er bij het weggaan nog eens op toen ik mn tas opraapte. Dat 'gevolg' is dan ook meteen weer een 'oorzaak' omdat ik dus nóg instabieler wordt. Dus die piriformis behandelen en de instabiele kant trainen is dus het complexe.
Dus schemaatjes. Nou daar ben ik dol op, dat snappen jullie.
Iets met kalf en dempen van een putquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:26 schreef muzas het volgende:
Core Stability. Ook als je denk dat het voor jou geen nut heeft..... Blijkt toch de waarde ervan maar weer.
Tot nu toe alleen een oefeningetje voor mijn rug. Volgende week gaat ie een schema met me maken en de oefeningen direct met me doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Benwieuwd wat jij voor huiswerk krijgt,
Thnx. Ben ergens allang blij dat het niet is wat kees heeft. Dat had me nog kutter geleken eerlijk gezegd.quote:
Beterschap en succes. In ieder geval heb je een duidelijk trainingsdoel voor begin 2015quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Jup. Instabiliteit van de lendespier bij de thoracolumbale overgang, is volgens hem in beginne de oorzaak geweest. Dat heeft als gevolg gehad dat ik links blijkbaar erg ontzie tijdens sporten en dagelijks leven... Hij wees me er bij het weggaan nog eens op toen ik mn tas opraapte. Dat 'gevolg' is dan ook meteen weer een 'oorzaak' omdat ik dus nóg instabieler wordt. Dus die piriformis behandelen en de instabiele kant trainen is dus het complexe.
Dus schemaatjes. Nou daar ben ik dol op, dat snappen jullie.
Wat heb ik nu gewonnen?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat is zeker goed. Krachttraining + core word je gewoon algeheel fitter en zal je minder snel een blessure oplopen. Bijvoorbeeld veel knieklachten komen uit de rug vandaan. Als daar iets scheef gaat zitten, door gebrek aan sterke spieren in je core en heupen/bilspieren zal zich dat uitwerken in een scheve houding. Dat merk je niet gelijk, maar kan wel resulteren in overmatige spanning in je vastus medialis, die dan weer op zijn beurt te hard trekt aan de pees bij je knie. Dit is één van de tig mogelijke scenario's.
En dan hoef je niet gelijk naar de gym, je kan ook heel veel thuis doen, met core oefeningen kan niet zoveel misgaan. Ga je wel naar de gym en heb je geen ervaring, kies dan niet voor de goedkoopste zonder begeleiding, maar juist één met wel goede begeleiding. Met gewichten kan je veel meer "verneuken". Beter 40e per maand kwijt en je hebt er echt wat aan, omdat je het goed doet. Dan 20e per maand weggooien, omdat je maar wat doet en grotere kans op blessures.
zo is dat. Duidelijkheid geeft rust en weet je wat te doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:37 schreef muzas het volgende:
Helaas niks, maar je had in ieder geval gelijk. Dat is ook lekker![]()
Ik ben allang blij dat er nu duidelijk is wát er exact aan de hand is. En er aan kan gaan werken.
Binnen de bebouwde kom staan ook zulk soort bordjes :quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:02 schreef nogeenmaarten het volgende:
1,5 m buiten bebouwde kom. Binnen bebouwde kom weet ik niet.
Als je dan ook nog bewust gelijkmatig trapt, gaat het helemaal goedkomen. Succes!quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:29 schreef muzas het volgende:
Mag wel gewoon fietsen, graag zelfs. Alleen niet lang, maar gelukkig wel regelmatig.
[..]
Staat nog steeds in de schuur bij schoonmoederlief. Ga daar liever mee aan de slag op mooie zomeravonden. Of niet. Nog even bedenken of ik er uberhaupt tijd in wil stoppen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:58 schreef cafca het volgende:
Btw, hoe is het met je klassieke stalen ros? Heb je nu mooi tijd voor
Je bent zelf homoquote:
Meer dan primaquote:Hoe staat het leven hier?!
Herkenbaarquote:Drukke tijden gehad. Huis gekocht, geklust, verhuist
Niet herkenbaar, maar gefeliciteerdquote:, vriendin voor 2e keer zwanger gemaakt...
Soort van herkenbaarquote:Niet gefietst,
Herkenbaarquote:en fiets nu vies in mijn nieuwe schuurtje staan.
Ben ik ook aan het doen.quote:Tijd dus om tussen all losse klusjes ed door, de fiets eens te gaan poetsen en klaa te maken voor nieuwe seizoen en weer eens km's te gaan maken.
Nog steeds meer dan prima.quote:Hoe staat het leven hier?
Ik zou even teruglezen.quote:Behalve bakken vol onzin, heb ik nog dingen gemist?!
pm of dm maarquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik vond die affaire met die foto's van de vriendin van...oh nee, daar zouden we niets meer over zeggen. Laat maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |