Gelukkig is ie geen ajacied.quote:
Hotseknotsebegoniadartsen.quote:
Bij een Blade4 bord is dat niet nodig.. die Unicorn borden zijn gewooon te hardquote:Op zondag 4 januari 2015 23:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De Bungalow had zijn pijlen niet gelazerd.
hotseknotsbegoniadartsen*quote:
Alsof ik kan pauzeren op mijn pauper televisiequote:Op zondag 4 januari 2015 23:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Misschien omdat jij gepauzeerd hebt?
Dan heb je slecht signaal.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof ik kan pauzeren op mijn pauper televisie
De tandartsquote:Op zondag 4 januari 2015 23:24 schreef Caland het volgende:
GARY ANDERSON OP WEG NAAR
quote:Op zondag 4 januari 2015 23:24 schreef Caland het volgende:
Pfffffffffquote:Op zondag 4 januari 2015 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, wat knap.
Beetje pijltjes gooien en dan wereldkampioen worden
YOU WIN SUM YOU LOOSE SUMquote:Op zondag 4 januari 2015 23:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Caland is z´n geld al vast aan het tellen gok ik.
Hazel?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:24 schreef Caland het volgende:
44, net zo oud als ik ben.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:24 schreef ThePower024 het volgende:
Hoe oud Is Gary eigenlijk ? Die vrouw van hem ziet er best jong uit namenlijk
En terloops nog even 250k in Britse ponden opstrijken.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, wat knap.
Beetje pijltjes gooien en dan wereldkampioen worden
Dat is toch zo'n 125k kilogramquote:Op zondag 4 januari 2015 23:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
En terloops nog even 250k in Britse ponden opstrijken.
Twee tientjes, en nog wat op Andersongod die meer dan 14 180'ers gooit geloof ik.quote:
Als Gerrie dan maar wint.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:26 schreef Zorro het volgende:
Aangezien ik vandaag niet echt een voorkeur heb hoop ik dat Taylor nu weer terugkomt, ik wil een 7-6 uitslag
En win ik 5 euroquote:Op zondag 4 januari 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Gerrie wint, is hij de nummer 2 van de wereld
Anderson houdt zijn eigen set, u las het hier als eerst.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:26 schreef Zorro het volgende:
Aangezien ik vandaag niet echt een voorkeur heb hoop ik dat Taylor nu weer terugkomt, ik wil een 7-6 uitslag
Zie jij er ook zo jong uit danquote:
Het was minder erg maar Vincent heeft zijn kansen gehad hoorquote:Op zondag 4 januari 2015 23:27 schreef Zorro het volgende:
Vincent denkt "waarom deed hij dat niet tegen mij"
oooo dan gaat het wel lekker bij jou. Bij mij moet het geld nog komenquote:Op zondag 4 januari 2015 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee tientjes, en nog wat op Andersongod die meer dan 14 180'ers gooit geloof ik.
Ok, bedankt Hans.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
Gewoon de break, eigen legs houden en het staat 6-6.
dat zijn tekstenquote:Op zondag 4 januari 2015 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
Bedankt, Hansquote:Op zondag 4 januari 2015 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
Best wel zielig dat je daarmee grappig denk te zijn.quote:
Bedankt Hans.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Best wel zielig dat je daarmee grappig denk te zijn.
PedoAndersontwitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 04-01-2015 om 23:30:42Gary 1 set verwijderd van zijn eerste wereldtitel en ik gun het hem zo. Ooit kocht ie babykleertjes voor mijn dochter. #rtl7darts #toffegast reageer retweet
Ok Hans, dank je.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2015 23:31 schreef Caland het volgende:
PedoAndersontwitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 04-01-2015 om 23:30:42Gary 1 set verwijderd van zijn eerste wereldtitel en ik gun het hem zo. Ooit kocht ie babykleertjes voor mijn dochter. #rtl7darts #toffegast reageer retweet
#toffegastquote:Op zondag 4 januari 2015 23:31 schreef Caland het volgende:
9 Darters is mooier bij de 9e titel.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:32 schreef Geralt het volgende:
Was wel mooi geweest, ff een 9 darter en je 17de titel winnen 🏆
quote:Op zondag 4 januari 2015 23:31 schreef Caland het volgende:
I rest my case.quote:
*denktquote:Op zondag 4 januari 2015 23:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
anderson hoeft alleen de laatste te winnenquote:Op zondag 4 januari 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Als Taylor vanaf nu alle legs wint, is hij wereldkampioen.
Je koopt daar zo'n emmer bier zonder schuim dus als je die eenmaal op hebt dan kan je rollend naar huis.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:33 schreef Caland het volgende:
Die verslaggevers hebben nooit door dat het publiek daar over het algemeen gewoon zo lang mogelijk bier willen zuipen. Daarom zingen ze altijd voor de speler die achter staat.
Jep, eentje waar nog meer gefraudeerd isquote:
Jamanquote:Op zondag 4 januari 2015 23:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Anderson houdt zijn eigen set, u las het hier als eerst.
Dank je.quote:
BNW topic gemacht. Mata komt ook.quote:
Omdat je het bord nooit raakte toch?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uit mijn dartbord vielen nooit pijlen.
Je bedoelt denk ik dat het diep zit.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anderson lijkt een beetje... hoe noem je dat ook alweer?
Herinner me even...
volgens mij is het 'mad'?
Jij gooit ook als een beest.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2015 23:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Flikker nou op uit dit topic domme trol.
Magneten in pijlen van Taylorquote:Op zondag 4 januari 2015 23:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het gebeurt alleen bij Anderson... zegt toch wel wat
Goedkope pijlen dan.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het gebeurt alleen bij Anderson... zegt toch wel wat
Dit topic is 90% trollquote:Op zondag 4 januari 2015 23:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Flikker nou op uit dit topic domme trol.
Hier ook niet gewoon standaard blade4 bordje met 23grams darts met gladde punten... of hij gooit superzacht of het is gewoon een klote bordquote:Op zondag 4 januari 2015 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
En dat werkt maar één kant op omdat?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Magneten in pijlen van Taylor
Jij wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als iemand voor Taylor is, is het gelijk een trol
Wat?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En dat werkt maar één kant op omdat?
3e pijl darterquote:Op zondag 4 januari 2015 23:36 schreef Zipportal het volgende:
Altijd die 3e pijl. HoerenkotsOpdeVerwarming
Bij Anderson ook. Alleen zit in het bord de tegenpool.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Magneten in pijlen van Taylor
3e pijl speler he.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:36 schreef Zipportal het volgende:
Geen vloerverwarming hebbenquote:Op zondag 4 januari 2015 23:36 schreef Zipportal het volgende:
Als er toch een magneet inzit dan moeten die van Taylor er toch ook uitvallen?quote:
Haten op de caller.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:36 schreef ThePower024 het volgende:
Dat die bouncer een keer terug schiet in de luchtpijp van die omroeper, met ze'n rokershoest. Lijkt de schilderswijk wel.
quote:Op zondag 4 januari 2015 23:37 schreef Abed het volgende:
Ik had mijn dartbord ooit te nat gemaakt met een plantenspray, sprong hij snachts uit het ijzer met een klap, godver
Een dartbord is helemaal geen plant.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:37 schreef Abed het volgende:
Ik had mijn dartbord ooit te nat gemaakt met een plantenspray, sprong hij snachts uit het ijzer met een klap, godver
allemaal gaatjes ook in de muur eromheenquote:Op zondag 4 januari 2015 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Af en toe. Ook wel eens in het raam.
Nee... Er zijn twee polen, negatieve pool trekt de pluspool aan en andersom.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als er toch een magneet inzit dan moeten die van Taylor er toch ook uitvallen?
Had altijd reserve triple 20´s bij me. Versleten zo snel.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:37 schreef Abed het volgende:
alles is viesquote:Op zondag 4 januari 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Houd toch je je bek dicht KutViesdik.
Jij zit met je stijve in de hand al 86 uur te verkondigen dat Taylor gebrand is op dit WK Taylor dit taylor dat.
Van neutraal commentaar is met je viesdikke pens geen sprake meer Vieze bloedzuiger.
Meld je aan bij unibet en krijg Engels commentaarquote:Op zondag 4 januari 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij zit met je stijve in de hand al 86 uur te verkondigen dat Taylor gebrand is op dit WK Taylor dit taylor dat.
Van neutraal commentaar is met je viesdikke pens geen sprake meer Vieze bloedzuiger.
Rustig Stijn, neem je pilletje.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ooh u mad Stijntjequote:Op zondag 4 januari 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |