Heb je dat boek the genius of dogs gelezen? Daarin wordt uitgelegd dat het heel lastig is om de intelligentie van honden in te meten, en dat het binnen een ras ook heel veel verschilt. Dus dat je ook niet echt van een slimste ras kan spreken.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen, en elke hond is uniek. Maar het is wetenschappelijk bewezen.. een Border Collie is met stip de slimste hond die er bestaat, en dan ook echt met stip. De poedel staat op 2 trouwens, je verwacht het niet.. Maar een Border Collie.. DAMN... (al kan je ze ook verneuken door slechte opvoeding/training/omgang, net als elke hond)
Nooit gelezen, wel interesse in.. ik noteer het.. Maar zoals ik zeg; ruim 20 jaar ervaring met Border Collies.. trust me, je krijgt mij niet snel van mijn standpunt afquote:Op maandag 5 januari 2015 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je dat boek the genius of dogs gelezen? Daarin wordt uitgelegd dat het heel lastig is om de intelligentie van honden in te meten, en dat het binnen een ras ook heel veel verschilt. Dus dat je ook niet echt van een slimste ras kan spreken.
Dat was gewoon tof doen, hij ging wel naast mij liggen.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij werd ook haast gekrabt door die kat toen je hem aaide. Lieve dieren hoor
Vertel ons meer over de poes van je zus.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:37 schreef Karina het volgende:
Mijn zus heeft een maikoon (of hoe je dat ook spelt), heb je niet zoveel aan dat beest, hij wil amper geaaid worden.
Hij of zij (weet het niet eens) heeft hele lange haren. Meer weet ik er niet over te vertellen.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vertel ons meer over de poes van je zus.
Nou dan trek ik mijn broek wel weer aan.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij of zij (weet het niet eens) heeft hele lange haren. Meer weet ik er niet over te vertellen.
Brrrr.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij of zij (weet het niet eens) heeft hele lange haren. Meer weet ik er niet over te vertellen.
Hij ging ook zo ongeveer naast mij liggen, dat zegt niet zoveel.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was gewoon tof doen, hij ging wel naast mij liggen.
Ik geloof wel dat het slimme dieren zijnquote:Op maandag 5 januari 2015 20:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nooit gelezen, wel interesse in.. ik noteer het.. Maar zoals ik zeg; ruim 20 jaar ervaring met Border Collies.. trust me, je krijgt mij niet snel van mijn standpunt af
Oh, you better believe it!quote:Op maandag 5 januari 2015 20:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het slimme dieren zijn
Ligt eraan wat voor hond. Een Border Collie moet je tijd in steken, elke dag.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Is het leuk om een hond te hebben? Of alleen heel vermoeiend.
quote:Op maandag 5 januari 2015 20:47 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga trouwens voor het eerst van mijn leven Ben&Jerry's ijs eten.. de befaamde Cookie Dough, ik ben benieuwd.
Daarom was het nog wel grappig dat je bang was.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij ging ook zo ongeveer naast mij liggen, dat zegt niet zoveel.
Als hij mij had aangevallen had jij er gewoon lachend naar gekeken waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom was het nog wel grappig dat je bang was.
Nou, niet lachend.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als hij mij had aangevallen had jij er gewoon lachend naar gekeken waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |