Gelukkig gaan wij wel héél vaak naar buiten.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:25 schreef Mani89 het volgende:
GGMM is een einzelganger. In zijn kelder.
Iemand moet het doen, daarom vond ik het ook zo nobel van jou om GGMM uit zijn isolement te sleuren. Helaas was de afloop niet zoals gehoopt.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig gaan wij wel héél vaak naar buiten.
In mijn gedachten is hij wel voor het eerst in tijden de straat op gegaan, maar is hij ergens halverwege weer huiswaarts gekeerd.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iemand moet het doen, daarom vond ik het ook zo nobel van jou om GGMM uit zijn isolement te sleuren. Helaas was de afloop niet zoals gehoopt.
Prachtige bank om met je hand in de broek naar VI te kijken pik. Wat kost dat?quote:
¤299,-quote:Op maandag 5 januari 2015 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prachtige bank om met je hand in de broek naar VI te kijken pik. Wat kost dat?
Moet alleen wel vroeg mijn nest uit want ze kunnen al vroeg voor de deur staan en het tijdsvenster van bezorgen krijg ik pas om 01:30 uur of een SMS om 07:30 uur.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:55 schreef Specularium het volgende:
Met zo'n bank ga je nooit meer naar buiten.
Heerlijk.
Ik heb ook zoiets maar met een liggedeelte erbij aan de rechterhoek.quote:
Een chaise lounge of iets dergelijks.. Ja, zoiets wilde ik ook maar ik heb maar een klein lief kabouterhuisje en dan is de indeling niet zoals ik het wil hebben.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets maar met een liggedeelte erbij aan de rechterhoek.
Nou ja, je kan ook natuurlijk ook op het liggedeelte zitten.
Yep. Maar wel als onderdeel van de bank.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een chaise lounge of iets dergelijks.. Ja, zoiets wilde ik ook maar ik heb maar een klein lief kabouterhuisje en dan is de indeling niet zoals ik het wil hebben.
Ja, je verwacht het niet. Is echt een topshowquote:Op maandag 5 januari 2015 18:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Yep. Maar wel als onderdeel van de bank.
Grote beer in een lief klein kabouterhuisje. Topshow!
Uccie wou je huisje zeker.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, je verwacht het niet. Is echt een topshowKlein schattig pitoresk huisje, Uccie kan dat bevestigen, en dan woont er zo'n beer in
Die gaat echt niet ruilen, zit lekker dichtbij haar werk en heeft meer vierkante meters.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Uccie wou je huisje zeker.
Goede maat enzo.
Dat zijn niet de tieten van Rambo.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:56 schreef Specularium het volgende:
Jongens, even ontopic.
[ afbeelding ]
Mijn hond heet ook Abuquote:Op maandag 5 januari 2015 15:52 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb mijn kop kaalgeschoren maar mijn woeste baard staat nog.
Nu ben ik Abu Ham Kaas.
Heb er juist al heel lang niks meer over gezegd - reversed psychology.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moet eerst even belangrijkere dingen regelen.
Marianne zit ook al elke dag te zeuren in mijn DM.
Ja echt. En nee hij is gewoon naakt.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haha, echt? GE-WEL-DIG! Heeft hij een stoere kefiyeh om?
Absoluut, ik ben niet alleen hondenliefhebber maar heb dus meer dan 20 jaar ervaring met Border Collies en we hebben er zelf nu 5 gehad.. Ze staan vér boven elk ander hondenras. Daar kom je niet onder uit.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:24 schreef Webschip het volgende:
Border Collies zijn Goddelijk. Met een hoofdletter dus.
Pas op, Abu is best wel ijdel.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze staan vér boven elk ander hondenras. Daar kom je niet onder uit.
Ze zijn het slimste. En het liefste.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Absoluut, ik ben niet alleen hondenliefhebber maar heb dus meer dan 20 jaar ervaring met Border Collies en we hebben er zelf nu 5 gehad.. Ze staan vér boven elk ander hondenras. Daar kom je niet onder uit.
Er zijn uitzonderingen, en elke hond is uniek. Maar het is wetenschappelijk bewezen.. een Border Collie is met stip de slimste hond die er bestaat, en dan ook echt met stip. De poedel staat op 2 trouwens, je verwacht het niet.. Maar een Border Collie.. DAMN... (al kan je ze ook verneuken door slechte opvoeding/training/omgang, net als elke hond)quote:
Liefde is bij elke goed opgevoede hond te vinden, maar "the will to please" is bij een Border Collie het sterkst van alle hondenrassen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ze zijn het slimste. En het liefste.
Is dat jouw hond?quote:
1 van de 2 ja, dat is Swift.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat jouw hond?
Wat een leuk beest
Mooie hondjes hoor.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
1 van de 2 ja, dat is Swift.
Dit is Donja;
Onderbroken door de hond van de herder en een schapenwissel.
Kan ik mij voorstellen, je hebt er zelf 1 toch?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie hondjes hoor.
Zelf geniet ik het meest van de Engelse setter in al zijn schoonheid
Jaaa, een hele lievequote:Op maandag 5 januari 2015 20:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen, je hebt er zelf 1 toch?
Zijn leuke honden, volgens mij heb ik wel eens een foto gezien van de jouwe. Zelf ben ik ook behoorlijk gek op Leonbergers. Maar eigenlijk vind ik elke hond met karakter wel te gek.quote:
Ja precies, van die opgevoerde kattenquote:Op maandag 5 januari 2015 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ook, behalve van die kleine keffertjes. Daar heb ik niks mee.
Ja, en vaak erg moeilijk op te voeden of stronteigenwijs. Jack Russel bijvoorbeeld, pure ADHD.quote:
Jij werd ook haast gekrabt door die kat toen je hem aaide. Lieve dieren hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 19:39 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat Marianne bang is voor poezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |