Wut?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:25 schreef Fylax het volgende:
Wie van jullie gaat zaterdag ook naar de FOK!Voorpremière?
Beterschap.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ga. Mits ik weer helemaal beter ben, ben een beetje grieperig.
Dankje. Mij herken je vast wel vanwege het welbekende gifjequote:Op maandag 5 januari 2015 15:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Beterschap.
Misschien zien we elkaar wel.
Pfff, ken dat gifje wel maar kan niet meer precies herinneren.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankje. Mij herken je vast wel vanwege het welbekende gifje
Ik gok dat er wel meer kleine kutpubers zijn hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 15:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Pfff, ken dat gifje wel maar kan niet meer precies herinneren.
Mij herken je als de kleine kutpuber
Nouuuu dat betwijfel ik.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gok dat er wel meer kleine kutpubers zijn hoorMaar ik ga opletten.
Welk gifje? Ik weet hier niks van.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankje. Mij herken je vast wel vanwege het welbekende gifje
Dit inderdaadquote:
Nee jij weet nooit wat.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welk gifje? Ik weet hier niks van.
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar doe ik verder geen uitspraken over
Dat riep ik meteen al toen ik voor het eerst een foto van je zag, met je dollar petje.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik deed laatst zo'n ''Op welke beroemdheid lijk jij'' en toen stond er Justin Bieber.
Ik doe tegenwoordig gel in m'n haar.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat riep ik meteen al toen ik voor het eerst een foto van je zag, met je dollar petje.
Fylax past wel in de nws sc, hij maakt ook grapjes waar hij dan alleen zelf om lacht #sp3cstyloquote:Op maandag 5 januari 2015 15:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nouuuu dat betwijfel ik.![]()
Ik ben natuurlijk degene die het meest aandacht zoekt, grapje.
US / Userfoto's #329
Hier zie je een foto van mij, met platte haartjes.
hahahahha kloptquote:Op maandag 5 januari 2015 15:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fylax past wel in de nws sc, hij maakt ook grapjes waar hij dan alleen zelf om lacht #sp3cstylo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |