Nee joh ik ben juist hartstikke gierig.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:29 schreef YokiKater het volgende:
Geen idee wat die dingen moeten kosten, Corrie wil natuurlijk meteen naar de P.C.
Ja ik snapte het maar ik doe net alsof mijn neus bloedt.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch helemaal niet joh, droge taart.
Hoezo? Gewoon in de wasmachien gooien.quote:
Uh nee dan nog steeds vind ik het vies.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon in de wasmachien gooien.
Serieus? Waarom dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee dan nog steeds vind ik het vies.
Ziet er sjiek uit ja.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:38 schreef YokiKater het volgende:
Maar vinden jullie mijn nieuwe jasje niet tip top klasse?
VOlgens mij heb ik ook ooit zo een jas gehadquote:Op maandag 5 januari 2015 22:38 schreef YokiKater het volgende:
Pics van je zus.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:37 schreef Karina het volgende:
Mijn zus heeft een maikoon (of hoe je dat ook spelt), heb je niet zoveel aan dat beest, hij wil amper geaaid worden.
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
VOlgens mij heb ik ook ooit zo een jas gehadWas dus geen damesjas.
Laten we dat maar niet doen he.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Pics van je zus.
In alleen een oude jas van je.
Jas open uiteraard.
Mijn credibility zakt zeker drastisch als ik zeg dat ik deze versie beter kenquote:
Yoki, dat is een jas met stijl.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:38 schreef YokiKater het volgende:
Niemand die deze inkopt? Stelt me een beetje teleur, jongens.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Denk dat 1/3 van mijn kleren tweedehands is. En nagenoeg al mijn meubels. Nog nooit gehad dat er iets vies was ofzo.
Dit nummer girls is veel beterquote:Op maandag 5 januari 2015 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn credibility zakt zeker drastisch als ik zeg dat ik deze versie beter ken
Vintage of zo?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Denk dat 1/3 van mijn kleren tweedehands is. En nagenoeg al mijn meubels. Nog nooit gehad dat er iets vies was ofzo.
Als je de boondock saints kent dan weet je dat het gewoon een bazenjas is.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Yoki, dat is een jas met stijl.
Keur ik goed hoor.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn credibility zakt zeker drastisch als ik zeg dat ik deze versie beter ken
Sommige dingen wel, maar veel ook gewoon oudere collecties via marktplaats, of van de kringloop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |