SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
heb je geen adblock of ghosteryquote:Op zondag 4 januari 2015 22:22 schreef Klokov het volgende:
Krijg vaak datingreclame voor alleenstaande papa's. Wie wil mij hier wat duidelijk maken?
Ik krijg: Spaarverzekering voor uw kind.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:22 schreef Klokov het volgende:
Krijg vaak datingreclame voor alleenstaande papa's. Wie wil mij hier wat duidelijk maken?
Lol trouwen, ben je beta klokkie?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:17 schreef Klokov het volgende:
Trouwen is de kers op de taart voor een goed corporate governance-systeem.
quote:
Ik wil er voor mijn 30e 3 kinderen hebben rondlopen. Als ik dan nu nog moet beginnen zou ik al aan de late kant zijnquote:
En jij GRS?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Uiteindelijk eindig jij met een Paki uit de bergen
Ik ook vriend, wel wat gedaan trouwensquote:Op zondag 4 januari 2015 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
over weekje tentamens
nog niks gedaan
lol 1quote:Op zondag 4 januari 2015 22:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Uiteindelijk eindig jij met een Paki uit de bergen
iddquote:
9,5 ofcquote:Op maandag 5 januari 2015 00:04 schreef Klokov het volgende:
Zou je liever trio doen met 7's of een ons met een 9,5?
meer drinkenquote:Op maandag 5 januari 2015 00:19 schreef Drinky het volgende:
2900kcal voelt alsof ik mijn lichaam mishandel. What has cut done to me
Ja dat is dus ook het wazige. Ik ben gigantisch uitgedroogd ondanks dat ik elke dag 2~4 liter water drink. Houd helemaal niks vast lijkt wel.quote:
eet je veel zout of juist zoutloos?quote:Op maandag 5 januari 2015 00:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja dat is dus ook het wazige. Ik ben gigantisch uitgedroogd ondanks dat ik elke dag 2~4 liter water drink. Houd helemaal niks vast lijkt wel.
redelijk wat zout.quote:
Plus 15 euro want Albert, plus 15 euro want online prijzen en bezorgen want Albertquote:Op zondag 4 januari 2015 19:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
ding-dong
Deur open, keuken aanwijzen en weer gaan zitten
Tot volgende week Albert.
Dit.quote:
Je moet gewoon een vrouw met veel geld regelen man. Zodat je 24/7 kan blijven hosselen en pompen.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit.
En trouwenduizenden euro's uitgeven aan de bruiloft van haar dromen met een kans van inmiddels bijna 40% dat het allemaal voor niks was. No thanks Jeff.
Deze baas weetquote:Op maandag 5 januari 2015 10:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je moet gewoon een vrouw met veel geld regelen man. Zodat je 24/7 kan blijven hosselen en pompen.
Hey Weismanquote:Op maandag 5 januari 2015 11:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Deze baas weet
Alleen chicks met geld pijpen niet zo graag heb ik het idee.
je moet haar als beloning ook ff rimmenquote:Op maandag 5 januari 2015 11:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Deze baas weet
Das onzin.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Deze baas weet
mmm zo fout maar drm is het zo lkkrquote:Op maandag 5 januari 2015 11:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je moet haar als beloning ook ff rimmen
gratis op woensdagochtend crew checking inquote:Op maandag 5 januari 2015 10:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit.
En trouwenduizenden euro's uitgeven aan de bruiloft van haar dromen met een kans van inmiddels bijna 40% dat het allemaal voor niks was. No thanks Jeff.
Wat nog altijd minder is dan een 1 tot 1,5 uur opofferen in een supermarkt op de dagen dat ik niet werkquote:Op maandag 5 januari 2015 05:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Plus 15 euro want Albert, plus 15 euro want online prijzen en bezorgen want Albert
1,5 uur? Hallo bejaarde.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wat nog altijd minder is dan een 1 tot 1,5 uur opofferen in een supermarkt op de dagen dat ik niet werk
Dit ja, zelfs om 3 uur 's middags staan die ellendelingen voor je in de rij. Ze worden hier door de supermarkten opgehaald om met hum rollator door de winkel te cruisenquote:
Ja als je het dan wil doen vanwege financiele voordelen gewoon ambtenaar een krabbeltje laten zetten en je bent klaar. Van mij hoeft die hele poppenkast niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
gratis op woensdagochtend crew checking in
the feelz are strong in this onequote:Op maandag 5 januari 2015 11:52 schreef Sapstengel het volgende:
Maarja, je moet sowieso eerst ook een vriendin hebben.
http://www.dumpert.nl/med(...)lie_gescheiden_.htmlquote:Op maandag 5 januari 2015 10:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit.
er schijnen daar heel veel vrouwen te zijn met een rape-fantasyquote:Op maandag 5 januari 2015 11:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon naar India kies ik daar een vrouw uit zo'n boek.
Lolquote:Op maandag 5 januari 2015 11:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wat nog altijd minder is dan een 1 tot 1,5 uur opofferen in een supermarkt op de dagen dat ik niet werk
quote:Op maandag 5 januari 2015 11:58 schreef kaasplankje het volgende:
handig ook zo'n stip dan weet je waar je moet mikken
quote:Op maandag 5 januari 2015 11:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
er schijnen daar heel veel vrouwen te zijn met een rape-fantasy
quote:Op maandag 5 januari 2015 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mn oude buurjongen is naar India gegaan voor buitenlandse stage en kwam getrouwd terug lol. Was ook echt stereotype IT'er. Wolvenshirt, fedora, zo'n lange leren jas als in the Matrix en de hele dag naar Hammerfall en dat soort drakenmetal luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Good day m'lady.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mn oude buurjongen is naar India gegaan voor buitenlandse stage en kwam getrouwd terug lol. Was ook echt stereotype IT'er. Wolvenshirt, fedora, zo'n lange leren jas als in the Matrix en de hele dag naar Hammerfall en dat soort drakenmetal luisteren.
quote:Op maandag 5 januari 2015 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
Deze camgirl is wel legitLegit uiers jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
als ik al ga wel ja, die rennen door de supermarkt heen als een stel jongen honden en dragen alles naar de kar "hoeveel pakken kwark papa?"quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2015 11:58 schreef kaasplankje het volgende:
handig ook zo'n stip dan weet je waar je moet mikken
quote:
Deze camgirl is wel legitheb je haar al aanzoek gedaan vriend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is deze er 1 van jou?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
als ik al ga wel ja, die rennen door de supermarkt heen als een stel jongen honden en dragen alles naar de kar "hoeveel pakken kwark papa?"
Lolquote:
Hahahquote:Op maandag 5 januari 2015 12:50 schreef seto het volgende:
ray kan je echt niet foppen, die ziet overal doorheen
ook al met dat B&F/XXL gedoe
inbe4 weet je ook hoe de worst van de slager smaaktquote:Op maandag 5 januari 2015 13:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Vanavond ossenhaas op de grill
Slagers die het beste stukje vlees apart voor je houden
Nou ja, wij zijn wel getrouwd, maar waren voornamelijk geld kwijt aan het geven van een goed feestje voor vrienden en familie, omdat we dat leuk vonden. Lekker onbeperkt zuipen, kwaliteits barbecueën, dat soort dingen. Goeie dag was 't.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit.
hahah jij lijkt me dan ook wel zo iemand die op de bruiloft de ballen van haar man afsnijdt en in je nachtkastje bewaartquote:Op maandag 5 januari 2015 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, wij zijn wel getrouwd, maar waren voornamelijk geld kwijt aan het geven van een goed feestje voor vrienden en familie, omdat we dat leuk vonden. Lekker onbeperkt zuipen, kwaliteits barbecueën, dat soort dingen. Goeie dag was 't.
Zo zou ik het ook doen inderdaad, gewoon voor een groepje vrienden en directe familie een leuke dag met goed eten.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, wij zijn wel getrouwd, maar waren voornamelijk geld kwijt aan het geven van een goed feestje voor vrienden en familie, omdat we dat leuk vonden. Lekker onbeperkt zuipen, kwaliteits barbecueën, dat soort dingen. Goeie dag was 't.
quote:
hahahaquote:Op maandag 5 januari 2015 13:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
hahah jij lijkt me dan ook wel zo iemand die op de bruiloft de ballen van haar man afsnijdt en in je nachtkastje bewaart
die vent van jou heeft zeker geen ruggengraat meer over
echt zo'n pittige tante die moblo
Van trouwen is gay naar "zo zou ik het ook doen" in een paar posts Sappie. Typisch mannengedrag dit weer.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo zou ik het ook doen inderdaad, gewoon voor een groepje vrienden en directe familie een leuke dag met goed eten.
Geilquote:
als sap eenmaal kut heeft geproefd is hij ook al zijn alpha idealen in 1 klap kwijtquote:Op maandag 5 januari 2015 13:32 schreef Weissman het volgende:
Ik zou Sap ook wel doen, ook al is hij niet gay.
Alleen jammer dat het daar geen fantasy is.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
er schijnen daar heel veel vrouwen te zijn met een rape-fantasy
Hoe oud ben je?quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op maandag 5 januari 2015 14:03 schreef Champy het volgende:
[..]Ga wég!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 5 januari 2015 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oud genoeg om te weten dat ik kinderen '' vind.
Deze camgirl is wel legitShiiiiiit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor het verpesten van de grap Corquote:Op maandag 5 januari 2015 13:48 schreef Eleiko het volgende:
Alleen jammer dat het daar geen fantasy is.
quote:Op maandag 5 januari 2015 14:03 schreef Champy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen ik dat voor het eerst zag: "I am having the weirdest boner right now."quote:Op maandag 5 januari 2015 14:20 schreef Sapstengel het volgende:
hey weissman
wat een weird shit staat er op youtube man
zou die chick wel raken though
Daar wordt je fantasie werkelijkheid. Lekker toch.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het daar geen fantasy is.
Whaha echt hequote:Op maandag 5 januari 2015 14:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Toen ik dat voor het eerst zag: "I am having the weirdest boner right now."
Sorry bro. Ik scan een beetje te snel diagonaal door dit topic heenquote:Op maandag 5 januari 2015 14:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bedankt voor het verpesten van de grap Cor
#captainobvious
Wanneer ben je voor het laatst gebeft?quote:Op maandag 5 januari 2015 14:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
nee meer "oh god als ik daartussen ga zitten met m'n hoofd stik ik"
Hehehe, ik snap 'm.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha echt he![]()
en een "not sure how to feel"
Maarja zou ze wel stuffen met mn worst als je snapt wat ik bedoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
kinderbijslag-tokkie gespotquote:Op maandag 5 januari 2015 14:57 schreef Klokov het volgende:
Alleen maar goed dat andere mensen kinderenvinden. Ik zou me er niet zo druk over maken. Des te meer ruimte hebben mijn 20 kinderen straks op de aardbol.
Dit. Als iedereen onder de 1.80m (M) / 1.70m (V) en IQ <120 en een 1RM squat < BW zich nou niet zouden voortplanten zou dat een hoop schelen.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:57 schreef Klokov het volgende:
Alleen maar goed dat andere mensen kinderenvinden. Ik zou me er niet zo druk over maken. Des te meer ruimte hebben mijn 20 kinderen straks op de aardbol.
quote:
Ray: ben je hier wel eens wezen kijken?quote:Op maandag 5 januari 2015 05:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Plus 15 euro want Albert, plus 15 euro want online prijzen en bezorgen want Albert
Denk dat ik straks voldoende bijdraag aan mijn eigen kinderbijslag mocht ik dat krijgen over een jaar of 3/4quote:
ik mag voortplanten alleen iq haal ik niet maar dat wordt gekompenseert door mijn penorlengtequote:Op maandag 5 januari 2015 15:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Als iedereen onder de 1.80m (M) / 1.70m (V) en IQ <120 en een 1RM squat < BW zich nou niet zouden voortplanten zou dat een hoop schelen.
Tokkies en juice heads 10/10quote:Op maandag 5 januari 2015 15:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ray: ben je hier wel eens wezen kijken?
http://www.fitnesscenter.nl
Dat denk ik ook ja.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk dat ik straks voldoende bijdraag aan mijn eigen kinderbijslag mocht ik dat krijgen over een jaar of 3/4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Jij doet je hier nogal veel dommer voor dan je in werkelijkheid bent, bro.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik mag voortplanten alleen iq haal ik niet maar dat wordt gekompenseert door mijn penorlengte
Er is op dbb een die overweegt om bij Fitline te gaan trainen.quote:
Ik denk dat ze dezelfde tekstschrijver hebben als B&F shop.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:11 schreef Klokov het volgende:
Hammerstrength-lijn:
De nieuwste Rage uit Amerika!
Machines om geïsoleerd te trainen met vrije gewichten, zonder te smokkelen.
Hahah. Hij weet hoe het werkt hoor. Genoeg gedaan voor hem. Geen reactie op gehad verderquote:Op maandag 5 januari 2015 15:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Er is op dbb een die overweegt om bij Fitline te gaan trainen.
http://forum.dutchbodybui(...)zuid-holland-378694/
Je kent die gast?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hahah. Hij weet hoe het werkt hoor. Genoeg gedaan voor hem. Geen reactie op gehad verder
mijn penor is wel echt zo groot hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 15:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij doet je hier nogal veel dommer voor dan je in werkelijkheid bent, bro.
Zijn gewoon plate loaded machines toch? Die zijn wel fijnquote:Op maandag 5 januari 2015 15:11 schreef Klokov het volgende:
Hammerstrength-lijn:
De nieuwste Rage uit Amerika!
Machines om geïsoleerd te trainen met vrije gewichten, zonder te smokkelen.
Wow flashback naar de 90's die site.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ray: ben je hier wel eens wezen kijken?
http://www.fitnesscenter.nl
lijkt me echt een kut gym op de 1e fotopagina staan alleen maar foto's van de bar en cardio shitquote:Op maandag 5 januari 2015 15:19 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wow flashback naar de 90's die site.
Is wel een aardige gym geloof ik kwa spullen alleen paupervolkquote:Op maandag 5 januari 2015 15:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
lijkt me echt een kut gym op de 1e fotopagina staan alleen maar foto's van de bar en cardio shit
Precies wat ik dacht.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:19 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wow flashback naar de 90's die site.
Als je geen aanbiedingen koopt. Jumbo heeft amper fatsoenlijke aanbiedingen.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
Die je zelf betaald want elke kar vol is gewoon 15 euro duurder dan bij welke andere tent dan ook
[..]
En die van XXL voordat ze stiekem ff hun wei op orde maakte en daarna een paar vriendjes die testen gingen laten organiseren
Nee. Mannen krijgen een stijve, rukken thuis hun sok vol en gaan weer door met de dagelijkse bezigheden.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Hebben mannen nou ook dat je maar een glimlach nodig hebt om een miniverliefdheid te ontwikkelen op een willekeurig iemand die je daarna nooit meer ziet?
Trouwen is de ultieme bevestiging dat je geen moer te vertellen hebt thuis. "Ja schatje. Sorry schatje. Ik zal het niet meer doen schatje. Tuurlijk ga ik vanavond wel op de slaapkamer naar een 37cm tv zitten kijken als jij met je vriendinnen lekker thee wil drinken schatje".quote:Op zondag 4 januari 2015 22:17 schreef Klokov het volgende:
Trouwen is de kers op de taart voor een goed corporate governance-systeem.
Ga dan naar een land waar het schoonheidsgemiddelde wat hoger ligt.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon naar India kies ik daar een vrouw uit zo'n boek.
Alsof je daarmee wegkomt bij de gemiddelde vrouwquote:Op maandag 5 januari 2015 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo zou ik het ook doen inderdaad, gewoon voor een groepje vrienden en directe familie een leuke dag met goed eten.
Eerst een baantje vinden Klokie.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk dat ik straks voldoende bijdraag aan mijn eigen kinderbijslag mocht ik dat krijgen over een jaar of 3/4
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
Mensen die vinden dat ouders met hoge inkomens nog meer moeten betalen voor kinderopvang.
Ouders die dat vinden en niet doorhebben dat ik behalve de opvang van mijn eigen kinderen ook die van hun kinderen betaalNet zo kortzichtig als die tokkies die reageren op berichten dat de rijken nog rijker zijn geworden. "Het zou verboden moeten worden dat mensen zoveel verdienen" en "als ze iedereen 1000 euro geven houden ze nog steeds genoeg over" en meer van dat soort Fidel Castro-uitsprakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow die traanplaat is wel gaaf hoor lekker industrieelquote:Op maandag 5 januari 2015 15:19 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wow flashback naar de 90's die site.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Whaha echt hequote:Op maandag 5 januari 2015 15:27 schreef fathank het volgende:
Alsof je daarmee wegkomt bij de gemiddelde vrouw. Die willen allemaal Full-Princess en shit. 20k is niks. Van de zomer nog gezien bij een maatje van me.
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:27 schreef fathank het volgende:
Trouwen is de ultieme bevestiging dat je geen moer te vertellen hebt thuis. "Ja schatje. Sorry schatje. Ik zal het niet meer doen schatje. Tuurlijk ga ik vanavond wel op de slaapkamer naar een 37cm tv zitten kijken als jij met je vriendinnen lekker thee wil drinken schatje".
1. Ik ontken absoluut niet dat er genoeg van dit soort situaties voorkomen. Het is gewoon een kwestie van selectie en communicatie. Meestal kan je vooraf wel aanvoelen of een dergelijke situatie zich voor gaat doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:27 schreef fathank het volgende:
[..]
1. Trouwen is de ultieme bevestiging dat je geen moer te vertellen hebt thuis. "Ja schatje. Sorry schatje. Ik zal het niet meer doen schatje. Tuurlijk ga ik vanavond wel op de slaapkamer naar een 37cm tv zitten kijken als jij met je vriendinnen lekker thee wil drinken schatje".
[..]
2. Eerst een baantje vinden Klokie.
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:35 schreef Weissman het volgende:
Klokov heeft wel laten zien dat hij regular-beta is na Notegate.
Sommige vrouwen fap ik wel vaker op dan 1x.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee. Mannen krijgen een stijve, rukken thuis hun sok vol en gaan weer door met de dagelijkse bezigheden.
Dat niet alleen. Een vrouw die dit wil is er vaak zoeen die zich financieel helemaal van je afhankelijk maakt. No thanks, Jeff: liever een vrouw met hersens die niet in een 1950 Disney's sprookjesbos is blijven hangen.quote:[..]
Alsof je daarmee wegkomt bij de gemiddelde vrouw. Die willen allemaal Full-Princess en shit. 20k is niks. Van de zomer nog gezien bij een maatje van me.
Je kunt er van vinden wat je wil, maar een van de problemen is dat veel mensen geen idee hebben wat dingen werkelijk kosten. Mensen die denken dat de gezondheidszorg 80-90 euro per maand (de premie die ze zelf betalen) kost, bijvoorbeeldquote:[..]
[..]
Net zo kortzichtig als die tokkies die reageren op berichten dat de rijken nog rijker zijn geworden. "Het zou verboden moeten worden dat mensen zoveel verdienen" en "als ze iedereen 1000 euro geven houden ze nog steeds genoeg over" en meer van dat soort Fidel Castro-uitspraken
Goeden multiquote, btw.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je geen aanbiedingen koopt. Jumbo heeft amper fatsoenlijke aanbiedingen.
[..]
Nee. Mannen krijgen een stijve, rukken thuis hun sok vol en gaan weer door met de dagelijkse bezigheden.
[..]
Trouwen is de ultieme bevestiging dat je geen moer te vertellen hebt thuis. "Ja schatje. Sorry schatje. Ik zal het niet meer doen schatje. Tuurlijk ga ik vanavond wel op de slaapkamer naar een 37cm tv zitten kijken als jij met je vriendinnen lekker thee wil drinken schatje".
[..]
Ga dan naar een land waar het schoonheidsgemiddelde wat hoger ligt.
[..]
[..]
Eerst een baantje vinden Klokie.
[..]
Net zo kortzichtig als die tokkies die reageren op berichten dat de rijken nog rijker zijn geworden. "Het zou verboden moeten worden dat mensen zoveel verdienen" en "als ze iedereen 1000 euro geven houden ze nog steeds genoeg over" en meer van dat soort Fidel Castro-uitspraken
[..]
wow die traanplaat is wel gaaf hoor lekker industrieel
Lol denken met vrouwen te kunnen communicerenquote:Op maandag 5 januari 2015 15:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
1. Ik ontken absoluut niet dat er genoeg van dit soort situaties voorkomen. Het is gewoon een kwestie van selectie en communicatie. Meestal kan je vooraf wel aanvoelen of een dergelijke situatie zich voor gaat doen.
Van die Amerikaanse weddingvergelijkingstelevisiemeuk op, wat is het: MTV?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha echt henet zoals in de film lekker romantisch, mooiste dag van je leven en alles.
TLC vriendquote:Op maandag 5 januari 2015 15:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Van die Amerikaanse weddingvergelijkingstelevisiemeuk op, wat is het: MTV?
Nog niet gekookt in 2015quote:Op maandag 5 januari 2015 15:35 schreef Weissman het volgende:
TLC.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Van die Amerikaanse weddingvergelijkingstelevisiemeuk op, wat is het: MTV?
Als je niet kan koken ben je sowieso beta.quote:
Deze man weetquote:Op maandag 5 januari 2015 15:43 schreef fathank het volgende:
Als je niet kan koken ben je sowieso beta.
Ik kijk heel soms wat op TLC maar niet datquote:Op maandag 5 januari 2015 15:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij kijkt samen TLC en kitchen24 met je chick blijkbaar.
Zelfs dima is meer alpha dan dat
Wat doet het programma ?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
Er is hier ook zo'n aidsprogramma, 'Don't tell the bride'
wat dan water zekerquote:Op maandag 5 januari 2015 15:44 schreef Klokov het volgende:
Kan wel koken trouwens maar doe het bijna nooit
Snel een berenpak huren dan maar ?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
Nadat ik dancing bear heb gezien vertrouw ik vrouwen niet meer, kun je nog 2 jaar verloofd zijn maar zodra er een stripper in een berenpak komt is ze de eerste die de pik neemt.
Zit die Capadocie snackbar nog in de Poele?quote:
De man gaat in een week ofzo de héle bruiloft inclusief vrijgezellenfeesten en -tripjes helemaal regelen.quote:
Geen vaatwasser hebbenquote:Op maandag 5 januari 2015 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Toen ik samenwoonde ging ik altijd koken zij afwassen, vond ik prima verdeling.
Je vriending omtoveren in zo'n princessentroll.quote:
Moet geen probleem zijn om in je eentje weg te werken lijkt me toch.quote:
Oh gaaawwwwd. Bloed onder m'n nagels.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De man gaat in een week ofzo de héle bruiloft inclusief vrijgezellenfeesten en -tripjes helemaal regelen.
Hij koopt de jurken, de jurken voor de bruidsmeisjes, bepaalt locatie, álles.
Op zich prima, want dan zie je weer hoeveel van die jankprinsessen er wel niet zijn, die eerst compleet gaan janken omdat het niet het duurste van het duurste is, etc. maar uiteindelijk komt het toch allemaal goed, want het hoeft ook allemaal niet 20.000 euro te kosten
Dus het is een pro voor de mannen, maar die jank-wijven die helemaal gaan lopen panieken als de jurk 1 cm te lang is ofzo
WAt een gezemmelquote:Op maandag 5 januari 2015 15:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Oh gaaawwwwd. Bloed onder m'n nagels.
Mijn moeder kijkt altijd Say yes to the dress. Met een beste vriendin van de bruid die de jurk heeft uitgekozen. Maar zodra de bruid dan dat ding eindelijk aanheeft na veel gekibbel, vindt de beste vriendin het toch niks. Het leek haar meer wat voor haarzelf.
Hbngggggggaf dfawbuitf78qt38rtf7qw38
Maar krijgt 'ie 't ook?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:54 schreef Eleiko het volgende:
Klokov gaat meer verdienen dan 99% van de mensen in dit topic, bro's.
Ik denk het wel.quote:
Kettlebootcamp©tmquote:Op maandag 5 januari 2015 15:54 schreef Eleiko het volgende:
Al draagt een beta een gouden ring ach laat ook maarquote:Op maandag 5 januari 2015 15:54 schreef Eleiko het volgende:
typisch wijvengedrag die gunnen zelfs hun bf nixquote:Op maandag 5 januari 2015 15:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Maar zodra de bruid dan dat ding eindelijk aanheeft na veel gekibbel, vindt de beste vriendin het toch niks. Het leek haar meer wat voor haarzelf.
Hbngggggggaf dfawbuitf78qt38rtf7qw38
Zet 10 vrouwen in een kamer en ze hebben binnen 2 minuten ruzie.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
typisch wijvengedrag die gunnen zelfs hun bf nix
Wat heb je toch tegen Klokov?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Al draagt een beta een gouden ring ach laat ook maar![]()
Hoop het wel voor 'm, ik ken zat hoogopgeleide mensen zonder werk. En die wel werk hebben moeten er ook echt wel lang voor werken ook dus dan zal hij er ook voor moeten gaan.quote:
hij is aan het sauzenquote:Op maandag 5 januari 2015 16:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat heb je toch tegen Klokov?
Je bent sowieso wat frusti de laatste tijd?
Kom je te weinig aan je trekken of is je chick 20K aan het verbrassen voor zo'n prinsessenbruiloft?
een serieuze post van kaasplankjequote:Op maandag 5 januari 2015 16:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoop het wel voor 'm, ik ken zat hoogopgeleide mensen zonder werk. En die wel werk hebben moeten er ook echt wel lang voor werken ook dus dan zal hij er ook voor moeten gaan.
Ik heb niks tegen Klokov. Wel hypocriet van je dat je hierover begint als het om Klokov gaat terwijl je er bijv bij een dima niks van zegtquote:
Nee, verre vanquote:Je bent sowieso wat frusti de laatste tijd?
In beide gevallen is het antwoord nee.quote:Kom je te weinig aan je trekken of is je chick 20K aan het verbrassen voor zo'n prinsessenbruiloft?
Ik las pesto en vroeg me af waar de toastjes blevenquote:Op maandag 5 januari 2015 16:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zet 10 vrouwen in een kamer en ze hebben binnen 2 minuten ruzie.
Zet 10 mannen in een kamer en presto, bier, bbq en wereldvrede.
Op zo een kun je toch niet boos wordenquote:Op maandag 5 januari 2015 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las pesto en vroeg me af waar de toastjes bleven![]()
zoals elke zaterdagavond: goed smerenquote:Op maandag 5 januari 2015 16:13 schreef seto het volgende:
hey ang3l
hoe bereid je je voor op het feit dat je zal branden in de hel?
quote:Op maandag 5 januari 2015 16:13 schreef seto het volgende:
hey ang3l
quote:Op maandag 5 januari 2015 16:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
zoals elke zaterdagavond: goed smeren
inb4 angelquote:Op maandag 5 januari 2015 16:13 schreef seto het volgende:
hey ang3l
Ik heb t lepeltrucje al door, en verder sunblock. En jij?quote:Op maandag 5 januari 2015 16:13 schreef seto het volgende:
hey ang3l
Ik zeg altijd "een beetje spuug doet wonderen" maar ik vraag me af of dat in de hel ook zo isquote:Op maandag 5 januari 2015 16:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
zoals elke zaterdagavond: goed smeren
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
Mensen die vinden dat ouders met hoge inkomens nog meer moeten betalen voor kinderopvang.
Ouders die dat vinden en niet doorhebben dat ik behalve de opvang van mijn eigen kinderen ook die van hun kinderen betaalD'r gaat hier bruto een heel netto loon naar de opvang. Das 2 keer modaal wat ik voor 2 middagen en 4 lunches sponsor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp die lui overigens heel goed die stoppen met werken voor de kosten. Toen ik een middag minder ging werken hier ik er 150 netto/maand extra aan over
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Sommige mensen werken ook voor meer dan alleen geld, bv sociale contacten. Die hebben geen zin om met hun kind thuis te gaan zitten. Then again, had je misschien ook geen kind moeten maken. Glad ijs.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:22 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker dan werken voor de opvang van je kinderen. Kun je beter thuisblijven heb je die opvang ook niet nodig en houd je hetzelfde overof gewoon van huis uit gaan werken, kun je het combineren.
gek he, met al die belastingregels. Haal die belastingvoordelen eraf en laat de markt zijn werk doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:22 schreef seto het volgende:
kinderopvang is ook belachelijk duur in nederland
Als het goed is kan het altijd (net) uit om te blijven werken. Of het inkomensverschil tussen de partners moet wel heel groot zijn.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
D'r gaat hier bruto een heel netto loon naar de opvang. Das 2 keer modaal wat ik voor 2 middagen en 4 lunches sponsor.
Ik begrijp die lui overigens heel goed die stoppen met werken voor de kosten. Toen ik een middag minder ging werken hier ik er 150 netto/maand extra aan over
ik zit nu thuis achter laptop. Te werken. Met een bataljon kinderen want "afspreken". Maandag is hier altijd de zoete invalquote:Op maandag 5 januari 2015 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen werken ook voor meer dan alleen geld, bv sociale contacten. Die hebben geen zin om met hun kind thuis te gaan zitten. Then again, had je misschien ook geen kind moeten maken. Glad ijs.
Het zijn de werkelijke kosten, dus daar doe je niet zoveel aan.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:22 schreef seto het volgende:
kinderopvang is ook belachelijk duur in nederland
Ik heb wel eens ooit van die conference calls waar je dan ineens hoort "Clara! NEE! Van het aanrecht af!"quote:Op maandag 5 januari 2015 16:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik zit nu thuis achter laptop. Te werken. Met een bataljon kinderen want "afspreken". Maandag is hier altijd de zoete inval
Meestal lig ik toch op de bank te slapen na het trainen terwijl zij de woning verbouwen
Dit is dus ook zo'n ononderbouwd poepverhaal dat wel lekker bekt, maar waar niets van klopt.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:22 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker dan werken voor de opvang van je kinderen. Kun je beter thuisblijven heb je die opvang ook niet nodig en houd je hetzelfde overof gewoon van huis uit gaan werken, kun je het combineren.
over het algemeen wel ja, zekers als je je regelingen op de juiste manier weet te gebruiken. Ik heb het laagste salaris (inb4 beta) en ik hou netto meer over door minder te werken en de maandagmiddag thuis te zitten.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als het goed is kan het altijd (net) uit om te blijven werken. Of het inkomensverschil tussen de partners moet wel heel groot zijn.
Bij de meeste bedrijven is dat verboden. En terecht.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel eens ooit van die conference calls waar je dan ineens hoort "Clara! NEE! Van het aanrecht af!"
Wat is er nou beta aan een alphavrouw aan de haak te slaan?quote:Op maandag 5 januari 2015 16:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
over het algemeen wel ja, zekers als je je regelingen op de juiste manier weet te gebruiken. Ik heb het laagste salaris (inb4 beta) en ik hou netto meer over door minder te werken en de maandagmiddag thuis te zitten.
inderdaad ja. ABN promoot het thuiswerken overigens wel, net als een hoop andere grote organisaties (wij hebben 6 werkplekken per 10 medewerkers).quote:Op maandag 5 januari 2015 16:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bij de meeste bedrijven is dat verboden. En terecht.
Waarom probeert iedereen dat dan toch?quote:Op maandag 5 januari 2015 16:28 schreef Eleiko het volgende:
Verder zijn werk en kinderen opvoeden natuurlijk niet te combineren.
Alles boven de 21!quote:
thuiswerken is niet hetzelfde als tegelijkertijd kinderen op mogen voeden van de baas (maar dat snap jij gelukkig ook wel).quote:Op maandag 5 januari 2015 16:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
inderdaad ja. ABN promoot het thuiswerken overigens wel, net als een hoop andere grote organisaties (wij hebben 6 werkplekken per 10 medewerkers).
Dit dus. Werken en kinderen opvoeden is niet tegelijkertijd te combineren. Punt.quote:ik weiger overigens pertinent thuis te werken op dagen dat vrouw en/of kinderen thuis zijn. Nu is mijn vrije middag en werk ik alleen aan zaken waarvoor ik geen contact hoef te hebben met de buitenwereld. En moet ik echt bellen dan loop ik wel naar de werkkamer
Want het scheelt geldquote:Op maandag 5 januari 2015 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom probeert iedereen dat dan toch?![]()
Tenzij het opvoeden van kinderen je baan isquote:Op maandag 5 januari 2015 16:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
thuiswerken is niet hetzelfde als tegelijkertijd kinderen op mogen voeden van de baas (maar dat snap jij gelukkig ook wel).
[..]
Dit dus. Werken en kinderen opvoeden is niet tegelijkertijd te combineren. Punt.
Dus als jij dan eindelijk je schroom overwonnen hebt en de sauna bij TM inloopt en je ziet daar een heerlijke knul van, zeg 17 en overduidelijk in je geïnteresseerd is. dan blijf je er vanaf?quote:
Wie de fuck is dat?quote:
Ja, ja: scherp!quote:Op maandag 5 januari 2015 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij het opvoeden van kinderen je baan is
Eerlijk? Jaquote:Op maandag 5 januari 2015 16:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dus als jij dan eindelijk je schroom overwonnen hebt en de sauna bij TM inloopt en je ziet daar een heerlijke knul van, zeg 17 en overduidelijk in je geïnteresseerd is. dan blijf je er vanaf?
Ja, zit er nog. Welke op het Damsterdiep? Welke achter in de Peperstraat?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zit die Capadocie snackbar nog in de Poele?
En die op het Damsterdiep is ook goed.
En achter in de Peperstraat zat een goede en goedkope pizzeria.
Wel eens met de niet-kunnen-koken = beta stelling.
Ik hoop het ook. Vrees alleen wel dat mogelijk ik richting de Randstad moet verhuizenquote:Op maandag 5 januari 2015 16:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoop het wel voor 'm, ik ken zat hoogopgeleide mensen zonder werk. En die wel werk hebben moeten er ook echt wel lang voor werken ook dus dan zal hij er ook voor moeten gaan.
Kan hier zo boos om worden he. Echt van die mensen die het liefste jongetje van de klas willen zijn.quote:
Rechtsachterin, als je er vanuit de Poele inloopt. Ergens in de buurt van de Kar (bestaat dat nog?).quote:Op maandag 5 januari 2015 16:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja, zit er nog. Welke op het Damsterdiep? Welke achter in de Peperstraat?
quote:Op maandag 5 januari 2015 17:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kan hier zo boos om worden he. Echt van die mensen die het liefste jongetje van de klas willen zijn.
Ja die zit er nog maar dat is bijna het midden van de Poelestraat. Die aan het Damsterdiep zal wel failliet zijn. Zitten wel een paar cafe/restaurants maar volgens mij geen pizzaria.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Rechtsachterin, als je er vanuit de Poele inloopt. Ergens in de buurt van de Kar (bestaat dat nog?).
Damsterdiep: als je vanuit de Steentilstraat het Damsterdiep op loopt, ergens aan de linkerkant.
A) wat wil je doenquote:Op maandag 5 januari 2015 17:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Vrees alleen wel dat mogelijk ik richting de Randstad moet verhuizen
Gewoon in de buurt proberen. Verdient wellicht iets minder, maar leven is ook veel goedkoper in Grun.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Vrees alleen wel dat mogelijk ik richting de Randstad moet verhuizen
Het zal ook wel gek zijn als er in 20 jaar niets veranderd zou zijn.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja die zit er nog maar dat is bijna het midden van de Poelestraat. Die aan het Damsterdiep zal wel failliet zijn. Zitten wel een paar cafe/restaurants maar volgens mij geen pizzaria.
ja wij moete ook al die groningers hier neit die moeten gwn in hun eige land blijvenquote:Op maandag 5 januari 2015 17:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gewoon in de buurt proberen. Verdient wellicht iets minder, maar leven is ook veel goedkoper in Grun.
quote:Op maandag 5 januari 2015 17:19 schreef kaasplankje het volgende:
ja wij moete ook al die groningers hier neit die moeten gwn in hun eige land blijven
jaquote:Op maandag 5 januari 2015 15:54 schreef Eleiko het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2015 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
http://www.nu.nl/wetensch(...)en-meer-salaris.html
ja maar die hebben zeker archeologie gestudeerd ofzoquote:Op maandag 5 januari 2015 16:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bienevenu.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:20 schreef Klokov het volgende:
Als ik naar de Randstad verhuis ga ik in Ray's appartementencomplex wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeeeer actieve VvE
Voorzitter is een tiran
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 05-01-2015 18:57:23 ]
Wat een poverty kwaliteit zegquote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 18:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bienevenu.
Donderdag wordt er een slagboom geplaatst ipv die parkeerbeugel opons eigen parkeerterrein. Dit jaar al 2 x 2 wijven boven op gereden op dat ding![]()
Eentje heel die wagen vergurkt. Radiator leeggelopen alles
Sommige mensen![]()
Flatjes gaan voor ca 150k als jje een mooi opgeknapte hebt iets meer. 90 vierkante meter. Op 70 meter van binnekort grootste overdekte winkelcentrum van nederland, op 70 meter van gym
VvE bijrage is 280eu/mnd
Incl 80 eu voorschot stookkosten
Incl water, verzekeringen allesIs gym membership inclusief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeeeer actieve VvE
Voorzitter is een tiran
Together We Will Live Forever
[..]
Bienevenu.
Donderdag wordt er een slagboom geplaatst ipv die parkeerbeugel opons eigen parkeerterrein. Dit jaar al 2 x 2 wijven boven op gereden op dat ding![]()
Sommige mensen![]()
Flatjes gaan voor ca 150k als jje een mooi opgeknapte hebt iets meer. 90 vierkante meter. Op 70 meter van binnekort grootste overdekte winkelcentrum van nederland, op 70 meter van gym
VvE bijrage is 280eu/mnd
Incl water, verzekeringen allesVVE bijdrage van een kleine hypotheekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeeeer actieve VvE
Voorzitter is een tiran![]()
Over geld weggooien gesproken
Dan betaal ik liever de AH om mijn boodschappen te bezorgenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:09 schreef Champy het volgende:
Vooral voorzitters van VVE's zijn graaiers
ik begin echt nooit meer aan iets met een vve. Mooie 2 onder 1 kap. VVE. Doen we niet dus.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Meest domme comment van 2015 bro sorry.![]()
Wat denk je dat jouw huis aan onderhoud verzekeringen water gas en elektriciteit kost?
Mensen die denken dat een vve een instantie is die vet zit te verdienen en dat alles wat daar heen gaat wegegooid geld is LOL
het jaar is nog jong. Dima gaat er wel een keer over heenquote:Op maandag 5 januari 2015 19:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Ik betwijfel dat dima dit jaar ergens overheen gaatquote:Op maandag 5 januari 2015 19:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
het jaar is nog jong. Dima gaat er wel een keer over heen
Kan ik begrijpen. Zeker als je een ervaring hebt waarbij er nauwelijks iets geregeld is/ vooruit gedacht en gespaard is en het allemaal niet loopt.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik begin echt nooit meer aan iets met een vve. Mooie 2 onder 1 kap. VVE. Doen we niet dus.
Ben ik van overtuigdquote:Op maandag 5 januari 2015 19:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
het jaar is nog jong. Dima gaat er wel een keer over heen
[..]
Bienevenu.
Sommige mensen![]()
VvE bijrage is 280eu/mnd
Incl water, verzekeringen allesPlus meteen een trainingsmaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeeeer actieve VvE
Voorzitter is een tiran![]()
Niet duur trouwens, 150K voor 90m2 goed onderhouden.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op maandag 5 januari 2015 17:20 schreef Klokov het volgende:
Als ik naar de Randstad verhuis ga ik in Ray's appartementencomplex wonen.
280 is inclusief 80 euro voorschot stookkosten. Plus alles wordt er goed van onderhouden. En als je 280 euro een kleine hypotheek noemt ben je sowieso niet toe aan een koophuis.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
VVE bijdrage van een kleine hypotheek
Over geld weggooien gesproken
Dan betaal ik liever de AH om mijn boodschappen te bezorgen
Is het ook niet. En van die 80eu voorschot stookkosten kreeg ik vorigjaar 560eu terug.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Plus meteen een trainingsmaatje.
Niet duur trouwens, 150K voor 90m2 goed onderhouden.
Hele flat vol gelijk gestemden krijgen en met z'n allen zelf een gym optuigen.quote:
Zou kunnen in de stookruimte. Is nogeens in mijn portiek ook.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hele flat vol gelijk gestemden krijgen en met z'n allen zelf een gym optuigen.
vriend deze post wordt wegbezuinigd in 2016quote:Op maandag 5 januari 2015 18:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vertrouwensman van het maatschappelijk verkeer
Dit dus. Ook hier weer: dingen roeptoeteren zonder te weten waar het over gaatquote:Op maandag 5 januari 2015 19:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Wat denk je dat jouw huis aan onderhoud verzekeringen water gas en elektriciteit kost?
Mensen die denken dat een vve een instantie is die vet zit te verdienen en dat alles wat daar heen gaat wegegooid geld is LOL
Wederom dit dus. En eens v.w.b. dat pauperfilter. Daarom zie je mij dus ook niet bij een budgetgym.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen. Zeker als je een ervaring hebt waarbij er nauwelijks iets geregeld is/ vooruit gedacht en gespaard is en het allemaal niet loopt.
't is meer dat ik die opmerking van "280 is zo veel dit dat. Daar is het maar 120 enz enz " al zo vaak gehoord heb lol
Huizen kosten geld. Bij zoiets als een appartementencomplex of iets ontkom je d'r gewoon niet aan om zoiets collectief te regelen.Behoefd verder ook geenuitleg dat collectief onderhoud plegen altijd goedkoper is dan alleen.
Bij die ultra lage vve bijdrages zijn de financieen en onderhoud gewoon niet goed geregeld en dan staat er binnen 10 jaar een Pripyat achtige flat te verpauperen.... Denken ze goedkoop uit te zijn maar danmmogen ze omdat de gemeente ze dwingt ivm veiligheid bijv. 10k uitgeven per flatje om kaasverrotte kozijnen te vervangen, en2 jr later 5k omdat het dak zo lek is als een zeef.
Plus dat het er chronisch aftands uitziet.
Mensen zitten vaak af te geven op een vve terwijl dat meestal volkomen onterecht is.
[..]
Ben ik van overtuigd![]()
Je bent al een kwartier te laat, bro.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zou kunnen in de stookruimte. Is nogeens in mijn portiek ook.
Ga ik wel klagen als er gedeadlift wordt na 20:00 ( bedtijd)
Oke ik ga tanden poetsen en mn trappelzak inquote:Op maandag 5 januari 2015 20:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je bent al een kwartier te laat, bro.
Heb je wel getraind vandaag man?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Oke ik ga tanden poetsen en mn trappelzak in
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2015 20:30 schreef Beach het volgende:
Wtf ga je nu al pitten? Dan zijn de cammeisjes uit de USA nog niet eens aan het streamen.
hey Dima
Nice gek. Wat meten je wheels??quote:Op maandag 5 januari 2015 20:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Yup. Benendag. En netjes gecardioot achteraf
Werken vanwege de sociale contactenquote:Op maandag 5 januari 2015 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen werken ook voor meer dan alleen geld, bv sociale contacten. Die hebben geen zin om met hun kind thuis te gaan zitten. Then again, had je misschien ook geen kind moeten maken. Glad ijs.
No homoquote:Op maandag 5 januari 2015 19:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee excl.
Maar dan doen we alsof we getrouwd zijn bij Fitline, krijgen we familiepas
Seniorenflat zeker?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zou kunnen in de stookruimte. Is nogeens in mijn portiek ook.
Ga ik wel klagen als er gedeadlift wordt na 20:00 ( bedtijd)
Gewoon als onderdeel van de VVEquote:Op maandag 5 januari 2015 20:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hele flat vol gelijk gestemden krijgen en met z'n allen zelf een gym optuigen.
Dit is wel echt fucking stoer, kon ik daar ook maar tussen staan.quote:
Wat een daapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |