SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
heb je geen adblock of ghosteryquote:Op zondag 4 januari 2015 22:22 schreef Klokov het volgende:
Krijg vaak datingreclame voor alleenstaande papa's. Wie wil mij hier wat duidelijk maken?
Ik krijg: Spaarverzekering voor uw kind.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:22 schreef Klokov het volgende:
Krijg vaak datingreclame voor alleenstaande papa's. Wie wil mij hier wat duidelijk maken?
Lol trouwen, ben je beta klokkie?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:17 schreef Klokov het volgende:
Trouwen is de kers op de taart voor een goed corporate governance-systeem.
quote:
Ik wil er voor mijn 30e 3 kinderen hebben rondlopen. Als ik dan nu nog moet beginnen zou ik al aan de late kant zijnquote:
En jij GRS?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Uiteindelijk eindig jij met een Paki uit de bergen
Ik ook vriend, wel wat gedaan trouwensquote:Op zondag 4 januari 2015 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
over weekje tentamens
nog niks gedaan
lol 1quote:Op zondag 4 januari 2015 22:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Uiteindelijk eindig jij met een Paki uit de bergen
iddquote:
9,5 ofcquote:Op maandag 5 januari 2015 00:04 schreef Klokov het volgende:
Zou je liever trio doen met 7's of een ons met een 9,5?
meer drinkenquote:Op maandag 5 januari 2015 00:19 schreef Drinky het volgende:
2900kcal voelt alsof ik mijn lichaam mishandel. What has cut done to me
Ja dat is dus ook het wazige. Ik ben gigantisch uitgedroogd ondanks dat ik elke dag 2~4 liter water drink. Houd helemaal niks vast lijkt wel.quote:
eet je veel zout of juist zoutloos?quote:Op maandag 5 januari 2015 00:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja dat is dus ook het wazige. Ik ben gigantisch uitgedroogd ondanks dat ik elke dag 2~4 liter water drink. Houd helemaal niks vast lijkt wel.
redelijk wat zout.quote:
Plus 15 euro want Albert, plus 15 euro want online prijzen en bezorgen want Albertquote:Op zondag 4 januari 2015 19:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
ding-dong
Deur open, keuken aanwijzen en weer gaan zitten
Tot volgende week Albert.
Dit.quote:
Je moet gewoon een vrouw met veel geld regelen man. Zodat je 24/7 kan blijven hosselen en pompen.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit.
En trouwenduizenden euro's uitgeven aan de bruiloft van haar dromen met een kans van inmiddels bijna 40% dat het allemaal voor niks was. No thanks Jeff.
Deze baas weetquote:Op maandag 5 januari 2015 10:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je moet gewoon een vrouw met veel geld regelen man. Zodat je 24/7 kan blijven hosselen en pompen.
Hey Weismanquote:Op maandag 5 januari 2015 11:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Deze baas weet
Alleen chicks met geld pijpen niet zo graag heb ik het idee.
je moet haar als beloning ook ff rimmenquote:Op maandag 5 januari 2015 11:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Deze baas weet
Das onzin.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Deze baas weet
mmm zo fout maar drm is het zo lkkrquote:Op maandag 5 januari 2015 11:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je moet haar als beloning ook ff rimmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |