SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8
TV / Boer Zoekt Vrouw #160 Wachten op de BzV afterparty...
TV / Boer Zoekt Vrouw #161 Mooie kool.
TV / Boer Zoekt Vrouw #162 Ajje moar leut heb
TV / Boer Zoekt Vrouw #163 Dweilen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #164 zeeuwse boerin
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Godver, ze geeft het pakket omdat ze geen aantal wil melden zeker
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Undatables was toch op een andere dag?Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Uiteenlopende vrouwen. Van oma's tot 17 jarigen. Van kort pittig tot lang. Van dik tot viesdik."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ze helpen het date-proces wel gewoon op gang, dat is aardig... Want laten we eerlijk zijn, Janko zou NOOIT zelf de telefoon oppakken...![]()
Omdat mijn type dat niet zou doenquote:
En het verdorie geen suprise avond isHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die![]()
Oh 12, ik heb niks gezegd, dat is prima
Wordt wel voor het blok gezet. Dit moet hij op eigen tempo doen. Arme man.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat tongetje.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Ja dat dan weer wel natuurlijkquote:Op zondag 4 januari 2015 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Totdat de foto leuk is en boem het boeit niet meer.
He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
1210 meer dan 2
![]()
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:17 schreef Yaku het volgende:
Vrouwen zijn iig allemaal stevig genoeg om de aardbevingen daar te doorstaan![]()
![]()
Dit. Beste voor hem zo denk ik.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:17 schreef Kinga het volgende:
Ze helpen het date-proces wel gewoon op gang, dat is aardig... Want laten we eerlijk zijn, Janko zou NOOIT zelf de telefoon oppakken..."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Daar komen de Ria's.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Tering wat een clubje
Als hij er maar 1 leuk vindt, dan vind ik het geslaagd
De zus van kirsten verdel.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Geef die Mechteld eens een goede boerenmaaltijdOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
man man man
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Hij zit er bij als een dementerende bejaarde, en Yvon wist dat dat zou gebeuren. Wat een hoer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Een vlot geschoren skrillex kapsel.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
quote:
Dit wordt zelfs jou teveel.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Wordt wel voor het blok gezet. Dit moet hij op eigen tempo doen. Arme man.
Maar srs op die manier krijg je zo'n beperkte indruk van iedereen, zou dat echt niet willen.![]()
Ik heb nog geen wijnfles in beeld gezien.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Die kwam wel uit Portugalquote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Als hij er maar 1 leuk vindt, dan vind ik het geslaagd"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Dit stel is pittiger dan Mexicaans etenThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dan toch maar langs de Praxisquote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Naja dat eigen tempo is waarschijnlijk zo langzaam dat tegen de tijd dat hij wil gaan bellen de telefoon al niet meer bestaat...quote:Op zondag 4 januari 2015 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Wordt wel voor het blok gezet. Dit moet hij op eigen tempo doen. Arme man.He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Oh God, gênant weer dit.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit stel is pittiger dan Mexicaans eten
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit stel is pittiger dan Mexicaans eten![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik een verklaring heb gevonden voor de bevingen in Noord GroningenOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Tja, daarom bestaat dit programma ookquote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb nog geen wijnfles in beeld gezien.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:19 schreef Pandaplint het volgende:
Ik denk dat ik een verklaring heb gevonden voor de bevingen in Noord Groningen
Your beauty never ever scared me.![]()
tering die poster
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
De dame die zo'n ding maakt is gewoon van plan op te vallen... en dat werkt wellicht... niet bij jou, maar bij anderen wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat mijn type dat niet zou doen
En het verdorie geen suprise avond is![]()
Wat een ellende, allemaal tegelijkertijd. Had ze dan nog even in meerdere groepjes laten langskomen, arme man.Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(![]()
Gadverdamme al die overjarige potten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Een duwtje in de juiste richting is prima maar alle 12 tegelijk?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja dat eigen tempo is waarschijnlijk zo langzaam dat tegen de tijd dat hij wil gaan bellen de telefoon al niet meer bestaat...The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
die posterwat een narcisme
And I am a weapon of massive consumption
Yogadocente.
Level 7 tantra sex.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Ach, het is al zo lastig voor hem, nu heeft ie het gehad, kan hij meteen kiezen en hoppakee.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een duwtje in de juiste richting is prima maar alle 12 tegelijk?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wel een tof huis
Diezelfde familie denk zeker ook dat de dominee homoseksualiteit kan genezen.?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Hmm, hopelijk overleeft hij hetquote:Op zondag 4 januari 2015 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach, het is al zo lastig voor hem, nu heeft ie het gehad, kan hij meteen kiezen en hoppakee.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Als je uit 175 mag kiezen, waarom kies je dan kort haar?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
truequote:Op zondag 4 januari 2015 21:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Louis van Gaal had het niet veel anders gedaan.And I am a weapon of massive consumption
Zitten wel een paar lekkere exemplaren tussen joh.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zitten volgens mij wel leuke vrouwen tussen, Bertie is meer tuinbroek dan die dames
Nee, het is een vorm van overcompenseren wat juist niet aantrekkelijk is. Net als een man die een vrouw wil versieren met een bos rozen en een hartjesdoos met chocola.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:20 schreef elkravo het volgende:
[..]
De dame die zo'n ding maakt is gewoon van plan op te vallen... en dat werkt wellicht... niet bij jou, maar bij anderen wel.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Bertie is tof voor in de kroeg."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Mobiel kan ik niet meer quoten uit vorige topic.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Oh 12, ik heb niks gezegd, dat is prima
Maar ook niet als het lekkerste wijf zou knutselen. Dan is er ook vast wel 1 die dat niet doet.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ze is zelf toch ook niet de meest vrouwelijke?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
Als je uit 175 mag kiezen, waarom kies je dan kort haar?
Zoals het hoortquote:Op zondag 4 januari 2015 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Zitten volgens mij wel leuke vrouwen tussen, Bertie is meer tuinbroek dan die dames
Graag een jongetje en een eisje anders klopt mijn wereldbeeld niet meer
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Gooi er genoeg bier in en ze krijgt vanzelf weer zin in een pik.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit kan best een mooi seizoen wordenGeile Geert
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Oh die korte gesprekjes, yeah, zo leuk
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: