Ach, het is al zo lastig voor hem, nu heeft ie het gehad, kan hij meteen kiezen en hoppakee.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een duwtje in de juiste richting is prima maar alle 12 tegelijk?
Hmm, hopelijk overleeft hij hetquote:Op zondag 4 januari 2015 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach, het is al zo lastig voor hem, nu heeft ie het gehad, kan hij meteen kiezen en hoppakee.
truequote:Op zondag 4 januari 2015 21:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Louis van Gaal had het niet veel anders gedaan.
Nee, het is een vorm van overcompenseren wat juist niet aantrekkelijk is. Net als een man die een vrouw wil versieren met een bos rozen en een hartjesdoos met chocola.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:20 schreef elkravo het volgende:
[..]
De dame die zo'n ding maakt is gewoon van plan op te vallen... en dat werkt wellicht... niet bij jou, maar bij anderen wel.
Mobiel kan ik niet meer quoten uit vorige topic.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Oh 12, ik heb niks gezegd, dat is prima
Ze is zelf toch ook niet de meest vrouwelijke?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
Als je uit 175 mag kiezen, waarom kies je dan kort haar?
Zoals het hoortquote:Op zondag 4 januari 2015 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Zitten volgens mij wel leuke vrouwen tussen, Bertie is meer tuinbroek dan die dames
Gooi er genoeg bier in en ze krijgt vanzelf weer zin in een pik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |