Er zit een verschil tussen cognac en bruine schoenen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad je reinste stierenpoep. Dat gezeik over bruine schoenen toch altijd.
Nice!. Behalve die onderste twee. En de bovenste is wel erg gay.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:30 schreef Accursius het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen cognac en bruine schoenen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Punt is dat dat fraai is, omdat er geen groot contrast is tussen het pak en de schoen.
Cognac schoenen zijn leuk onder jeans, chino of licht pak. Maar niet onder een donker pak. Een bruine schoen is al informeel. Laat staan als je hem dan nog eens in een cognac kleur draagt.
Voorbeelden waar ik het wel fraai vind, de kleurenstelling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De marine!quote:Op maandag 5 januari 2015 12:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ken weinig geüniformeerde beroepen waarbij er geen zwarte schoenen worden gedragen.
Santoniquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:10 schreef Dimitri_ het volgende:
Aanraders voor merken alternatief dan van Bommel qua prijs, voor lage zwarte veterschoenen?
Daar koop ik mijn riemen van.quote:
Tja, `dat is zo. Krijg je in elk geval kwaliteit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Die kosten wel wat meer dan Bommeltjes.
Je kan ook nog naar Magnanni kijken. Te vaak zijn ze iets lomper naar mijn idee vergeleken met Santoni. Maar soms zit er wel wat tussen. En in elk geval beter vergeleken met van Bommel en van lier.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:10 schreef Dimitri_ het volgende:
Aanraders voor merken alternatief dan van Bommel qua prijs, voor lage zwarte veterschoenen?
Als duurzaamheid het criterium is zou ik naar C&J kijken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:02 schreef Quantic het volgende:
Niet moeilijk doen, gewoon Santoni kopen. Heb je ook veel langer plezier van.
Als budget ook belangrijk is kan je kijken naar Meermin, de Linea Maestro schijnt heel redelijk te zijn. Moet je wel het lef hebben om online te bestellen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:10 schreef Dimitri_ het volgende:
True, maar dan moet C&J je wel liggen qua leest en lengte. Santoni past mij gewoon beter. Qua duurzaamheid kan ik niet ontkennen dat C&J er beter voor staat.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Als duurzaamheid het criterium is zou ik naar C&J kijken.
Hou toch eens op met die onzin.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:46 schreef kipknots het volgende:
[..]
Als budget ook belangrijk is kan je kijken naar Meermin, de Linea Maestro schijnt heel redelijk te zijn. Moet je wel het lef hebben om online te bestellen.
Het is toch een Corneliani geworden (net opgehaald), die is niet zo 'fel' blauw, maar wel erg mooi.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:59 schreef Accursius het volgende:
[..]
Zeer fraailekkere schouderinzet.
Kijken we hier naar iets bijzonders?quote:
Ja joh, jij liep er toen alleen in.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zie nu zoveel monks dragers. Een paar jaar geleden liep ik er zelf alleen in, wel casual met broek/jasje combinatie en nu ineens zie ik er iedereen inlopen, hier in Amsterdam.
Moraalridder, wat ik hiermee probeer te onderschrijven is dat het nu ineens hot is. Een paar jaar geleden -op de mensen die actief zijn op herenkleding fora's na- was het totaal onbekend. Nu hebben ze zelfs bij de H&M en Zara vrouwelijke exemplaren staan, en zie ik er zelfs vrouwen inlopen.quote:
Nee niet echt, meer sfeerbeeld. Schoenen heb ik vorige week gekocht en dat horlogebandje kwam gisteren binnen.quote:
Goede keus.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:34 schreef Skv het volgende:
Overigens toch besloten om een los jasje van Corneliani te kopen. Is toch wel heel erg mooi spul.
Sneak peak..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:52 schreef static het volgende:
[..]
Goede keus.![]()
Ben helemaal verslingerd aan de pakken.
Het is sneak peekquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Sneak peak..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moest alleen de eerste zijn. Snel weggehaald.quote:
Dus mijn v Bommel zwarte leren schoenen van 220 euro is rotzooi? Had ik dus eigenlijk voor onder m'n eerste pak C&J's van 550 moeten kopen. Weer wat geleerd!quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja, `dat is zo. Krijg je in elk geval kwaliteit.
Anders van Lier maar dan krijg je dezelfde 'rotzooi'.
Hangt er maar van af of ze lekker zitten, zo ja is het geen rotzooi.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:58 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dus mijn v Bommel zwarte leren schoenen van 220 euro is rotzooi? Had ik dus eigenlijk voor onder m'n eerste pak C&J's van 550 moeten kopen. Weer wat geleerd!
Ik zou me er niet al te druk om maken. Het ziet er uit als een prima schoen. Natuurlijk zijn er betere / mooiere / duurdere schoenen te koop, maar met deze Van Bommel heb je al iets gekocht wat beter is dan 90% van wat er in de gemiddelde schoenenzaak in het schap ligt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:58 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dus mijn v Bommel zwarte leren schoenen van 220 euro is rotzooi? Had ik dus eigenlijk voor onder m'n eerste pak C&J's van 550 moeten kopen. Weer wat geleerd!
(betreffende model: http://www.rethmeier.nl/w(...)-g-zwart-veterschoen )
Nee joh, ze kunnen prima.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:58 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
(betreffende model: http://www.rethmeier.nl/w(...)-g-zwart-veterschoen )
Wat saai.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:23 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Nieuw jasje. Virgin wol met cashmere. Normaal niet zo'n fan van die elleboogpatches, maar deze passen prima bij enkele van mijn schoenen. Dus voor een keer wel geinig.
Wat is er nou weer saai aan een grijs wollen jasje?quote:
okquote:
Ik vind ze bovenal niet mooi. Zo overigens eerder voor zilver gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:07 schreef SugeLucky het volgende:
Iemand een aanrader voor manchetknopen?
Een beetje in deze stijl.
[ afbeelding ]
Ik twijfel een beetje om bovenstaande van Versace te kopen. Ze kosten namelijk rond de 250 euro en ze zijn goldplated. Dat is wel wat duur voor goldplated vind ik.
Ik wil wel goud, heb al zoveel zilveren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind ze bovenal niet mooi. Zo overigens eerder voor zilver gaan.
Mooie kleur en stof zo te zien. Persoonlijk zou ik 'm liever zonder patches zien, maar zoals je zegt misschien voor een keer.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:23 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Nieuw jasje. Virgin wol met cashmere. Normaal niet zo'n fan van die elleboogpatches, maar deze passen prima bij enkele van mijn schoenen. Dus voor een keer wel geinig.
Ik draag zelf bijna altijd Profuomo, fijne hemden voor een nette prijs. Overhemden bestaan ook altijd in 'extra lange mouw' modellen, of je dat nodig hebt moet je passen. De boordmaat is maar 1 onderdeel van hoe een overhemd zit, bepaalde hemden zijn slanker gesneden (slim fit) of juist niet, maar ook dat verschilt per merk. Zo zijn de slim fit Profuomo's voor mij prima maar zit een slim fit Hugo in dezelfde maat veel te strak.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:10 schreef Jiang153 het volgende:
Hallo![]()
Zijn profuomo overhemden iets?
En nog een vraagje:
- Soms als ik op webshops kijk zie ik bij overhemden staan: normale mouwlengte
Alle overhemden hebben standaard toch dezelfde mouwlengte of verschilt het per merk?
- Als ik mijn boordmaat weet kan ik een overhemd van een ander merk dan ook online bestellen of zit daar ook verschil in?
Oef, bijt je nagels?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Sneak peak..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probeer deze eens, mijn favoriet. Sterker nog, heb alles weggemikt en koop alleen deze nog.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben ook tevreden met mijn Profuomo overhemden. Alleen de fit kan iets beter.
Dit was mijn eerste:
http://www.accessoirewink(...)uomo-overhemd-wit-25
Daarna een limited edition, ook met dubbele manchet, aangeschaft.
Stof van het witte overhemd is erg fijn, alleen kan zoals ik zei de fit wel slanker. Het is een opmerking die men vaker hoort, als je bijvoorbeeld op het stijlforum kijkt dan lees je ook dat veel mensen de Profuomo slim fit niet slim fit genoeg vinden.
Iemand ervaring met de SuitSupply shirt designer? Ik ben niet helemaal tevreden met de SuitSupply slim fit overhemden (kan naar mijn mening nog slanker), dus zat eraan te denken om een extra slim fit overhemd te ''designen'' hier:
http://eu.suitsupply.com/nl/product-custom?tid=shirtconfigurator
Thanks for da tip. Wat voor budget is het?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:06 schreef static het volgende:
[..]
Probeer deze eens, mijn favoriet. Sterker nog, heb alles weggemikt en koop alleen deze nog.
http://www.emanuelemaffeis.it/
Te koop bij Oger.
Sommige mensen (zeker op SF is mij weleens opgevallen) houden ook wel van èxtreem slim, en vinden een gewone slim fit nog wijd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Dit was mijn eerste:
Stof van het witte overhemd is erg fijn, alleen kan zoals ik zei de fit wel slanker. Het is een opmerking die men vaker hoort, als je bijvoorbeeld op het stijlforum kijkt dan lees je ook dat veel mensen de Profuomo slim fit niet slim fit genoeg vinden.
Iemand ervaring met de SuitSupply shirt designer? Ik ben niet helemaal tevreden met de SuitSupply slim fit overhemden (kan naar mijn mening nog slanker), dus zat eraan te denken om een extra slim fit overhemd te ''designen'' hier:
Nee.quote:
Weet jij misschien de reden waarom de binnenvoering maar tot halverwege gaat? Ik heb nog een ander jasje van Corneliani en die heeft dat niet. Of vraag ik nu iets stoms?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mooie kleur en stof zo te zien. Persoonlijk zou ik 'm liever zonder patches zien, maar zoals je zegt misschien voor een keer.Heb zelf ook één jasje met patches, en zo af en toe is dat erg leuk.
Om eerlijk te zijn, geen idee. Zou het iets constructietechnisch zijn? Het geheel wordt er wel wat lichter en beweeglijker door...en dat is soms misschien gewenst.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Weet jij misschien de reden waarom de binnenvoering maar tot halverwege gaat? Ik heb nog een ander jasje van Corneliani en die heeft dat niet. Of vraag ik nu iets stoms?
Da's inderdaad waar. Doordat het één laag stof is, valt hij net wat soepeler om je lichaam. Oid.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, geen idee. Zou het iets constructietechnisch zijn? Het geheel wordt er wel wat lichter en beweeglijker door...en dat is soms misschien gewenst.
Ja, maar bij mij poft SuitSupply slim fit toch echt een beetje uit mijn broek rond mijn middel en het zit bij de borst ook wat ruim. Iemand ervaring met die Oger Red line?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sommige mensen (zeker op SF is mij weleens opgevallen) houden ook wel van èxtreem slim, en vinden een gewone slim fit nog wijd.
Heb je een soortgelijk iets van Corneliani ? Die jasjes vind ik wel heel fraai altijd!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Da's inderdaad waar. Doordat het één laag stof is, valt hij net wat soepeler om je lichaam. Oid.
Hmm oké. Ik vind dat juist altijd nog wel prima, anders neem ik wel extra slim of iets dergelijks. Wat ik dus nooit doequote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij poft SuitSupply slim fit toch echt een beetje uit mijn broek rond mijn middel en het zit bij de borst ook wat ruim. Iemand ervaring met die Oger Red line?
Jasje dat ik postte is van Corneliani.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb je een soortgelijk iets van Corneliani ? Die jasjes vind ik wel heel fraai altijd!
Ja, het is ook wel prima eigenlijk, maar ik ben gewoon een vervelend mannetje dat het precies wil hebben zoals het in zijn hoofd zitquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:45 schreef Actaeon het volgende:
Hmm oké. Ik vind dat juist altijd nog wel prima, anders neem ik wel extra slim of iets dergelijks. Wat ik dus nooit doe
Is de slim fit van Suitsupply hetzelfde als bij profuomo?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Dit was mijn eerste:
Sky blue of die andere?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:18 schreef eriksd het volgende:
Ik heb shirts van beide, die van de SuSu is wat smaller. Maar ik vind de stof van Profuomo echt 100x lekkerder.
Ik heb twee Red shirts, 1,83 en ongeveer 70 kg en dan maat 38. Is wel echt slimfit, maar zit precies goed want trekt niet. Als vergelijkingsmateriaal heb ik ook een Gherardi, wordt door Oger ook afgedaan wordt als slimfit. Hier valt een 38 relatief wijd tegenover de Oger Red die ik heb, mouwen ook iets langer. Wel zachtere stof en plooitjes op de schouder, voor zover je daar waarde aan hecht.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij poft SuitSupply slim fit toch echt een beetje uit mijn broek rond mijn middel en het zit bij de borst ook wat ruim. Iemand ervaring met die Oger Red line?
De meeste warmte van een lichaam zit bij de rug. Door het rugpand dus open te laten zonder voering ademt het beter waardoor je minder snel gaat transpireren. Dit noemen ze ook wel half-gevoerd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Weet jij misschien de reden waarom de binnenvoering maar tot halverwege gaat? Ik heb nog een ander jasje van Corneliani en die heeft dat niet. Of vraag ik nu iets stoms?
Ik heb bij ongevoerd juist het gevoel dat ik niet iets aan heb, en dan niet in de fijne manier van de formulering. Komt vast door dat rommelige : P vind gevoerd juist prettig. Duidelijk een geval van smaak.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:08 schreef Accursius het volgende:
[..]
De meeste warmte van een lichaam zit bij de rug. Door het rugpand dus open te laten zonder voering ademt het beter waardoor je minder snel gaat transpireren. Dit noemen ze ook wel half-gevoerd.
Daarnaast heb je natuurlijk nog volledig gevoerd en helemaal ongevoerd. Ongevoerd vind ik zelf het prettigste omdat dit het koelste draagt en wat sportiever oogt. Wordt wat rommeliger.
[ afbeelding ]
Ik heb beide. Sky blue valt weer wat smaller dan normaal. Laatstgenoemde (van 70 eu) zijn wel mijn favoriet ivm zachtere stof.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:54 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Sky blue of die andere?
Dus kan gewoon bestellen met zelfde maat?
Ja klopt, er is niks "fout". Alleen oogt gevoerd wel vaak wat formeler omdat het wat vlakker wordt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb bij ongevoerd juist het gevoel dat ik niet iets aan heb, en dan niet in de fijne manier van de formulering. Komt vast door dat rommelige : P vind gevoerd juist prettig. Duidelijk een geval van smaak.
Nee nee zeker niks fout! Gewoon kwestie van voorkeur uiteraardquote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:10 schreef Accursius het volgende:
[..]
Ja klopt, er is niks "fout". Alleen oogt gevoerd wel vaak wat formeler omdat het wat vlakker wordt.
Andere manier van opmeten kan nogal verschillen, eventuele krimp etc. Een centimeter aan beide kanten is echt zeer minimaal. Pas bij 4 centimeter extra rondom ga je merken dat het ruimer gaat zitten. Wat ook kan meespelen is de lengte van het shirt. Als de lengte van shirt X langer is dan van shirt Y dan zal de hoogte waarop de taille wordt gemeten lager zitten bij X en hoger bij Y. Hetzelfde voor de borst.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:28 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben dus een beetje gaan kijken naar aanleiding van de SuSu, Profuomo, Oger RED shirts vraag en kwam erachter dat afgaand op de maattabel Oger RED in de borst 2 cm ruimer is en in de taille hetzelfde. Ten opzichte van SuSu shirts zijn Oger RED shirts in de borst 2 cm slanker en in de taille 3 cm slanker.
Hoe kan het dan dat, naar horen zeggen, die Oger RED shirts toch merkbaar strakker zitten dan Profuomo shirts?
En de SuSu extra slim shirts zouden het slankste moeten vallen met dezelfde afmetingen als Profuomo slim fit maar dan 46 cm in de schouders.
Thanks.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:10 schreef Accursius het volgende:
[..]
Andere manier van opmeten kan nogal verschillen, eventuele krimp etc. Een centimeter aan beide kanten is echt zeer minimaal. Pas bij 4 centimeter extra rondom ga je merken dat het ruimer gaat zitten. Wat ook kan meespelen is de lengte van het shirt. Als de lengte van shirt X langer is dan van shirt Y dan zal de hoogte waarop de taille wordt gemeten lager zitten bij X en hoger bij Y. Hetzelfde voor de borst.
Ja. Vind ze ook mooi. Alleen probeer ik wat bewuster met mijn geld om te gaan, maar ik wil wel graag mooie kleren hebben.quote:Op maandag 6 april 2015 10:48 schreef Skv het volgende:
Ik heb twee overhemden Etro. Inderdaad aardig aan de prijs, maar ze houden zich erg goed. Je betaalt uiteraard een groot deel voor het design.
pas je toch in de winkel... slimfit van merk x kan classic fit bij merk y zijn, geen pijl op te trekken.quote:Op maandag 6 april 2015 14:45 schreef marcus99 het volgende:
Kan iemand helpen met het volgende..
Ik ben op zoek naar (effen kleur) casual overhemden voor boven een chino in een wat dikkere stof dan popeline dus oxford of twill.
Qua fit classic/regular fit (dus geen slim). Medium in regular fit zit mij meestal beste, terwijl ik bij slim een large moet nemen waarbij kol steeds te wijd valt.
Iemand soms links waar ik dat kan vinden? Via google al veel gezocht maar vind weinig, ook niet op amazon.de of zalando waar je zoiets zou verwachten. Vond alleen iets goed in oxford kwaliteit op Hollister tot nog toe.
ben al in enkele winkels geweest en niks gevonden in dikkere stof.. vond alleen popeline dingetjes.. wat maat betreft is slim fit wel altijd te klein bij mij.. dan moet ik naar maat Large gaan waarbij de kol steeds veel te wijd valt..quote:Op maandag 6 april 2015 22:30 schreef bezemsteeltaart het volgende:
[..]
pas je toch in de winkel... slimfit van merk x kan classic fit bij merk y zijn, geen pijl op te trekken.
Een ongevoerd jasje is duurder om te maken dan een gevoerd jasje. Dat komt omdat ze bij een ongevoerd jasje alle naden op het rugpand mooi moeten afwerken. Bij een gevoerde versie kun je gewoon de boel dichtstikken en hoef je niet na te denken over losse draadjes. Daarover gaat toch de voering. Hier kun je het goed zien.quote:Op maandag 6 april 2015 10:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben op zoek naar wat nieuwe zomerkleren en heb een paar vragen over prijs-kwaliteitverhoudingen. Ik zag bij Oger een huismerk ongevoerd donkerblauw katoenen jasje met opgestikte zakken. Dat kostte vijfhonderd euro. Vind ik best wel wat geld voor een ongevoerd katoenen jasje. Kan iemand me uitleggen waarom zo'n jasje net zo veel kost als twee gevoerde wollen pakken van Oger? Ik vraag het vooral omdat het katoen is. Als het van wol was of van bijvoorbeeld een combinatie van wol, zijde en kasjmier had ik het niet gevraagd. (Ook van Boglioli zag ik een ongevoerd donkerblauw katoenen jasje met opgestikte zakken en dat kostte 650 euro. Dat vond ik helemaal veel geld voor zo'n jasje.)
Het mag dan wel geen herenkleding voor ware fijnproevers zijn (verre van), maar de heren hier zijn dermate ervaren met herenkleding dat ik dacht dat er wel fatsoenlijke suggesties uit zouden rollen.quote:
Dat smaakte dus naar meer.. heb nog twee jasjes van Corneliani er bij gekocht de laatste tijd.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:23 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Clarks?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:47 schreef RicardoKishna het volgende:
Heren, ik had een paartje suede bruine chukka's van Timberland. Schoenen bevielen erg goed maar na 3/4 maanden zijn ze helaas kapot gegaan. Centjes heb ik terug gehad maar ben nu dus op zoek naar een ander paartje chukka's.
Ik heb een brede voet en hoge wreef en mag rond de 150 eu kosten. Tips? Ook over de kleur twijfel ik nog. Blauw vind ik mooier dan bruin maar is lastiger combineren..
Society Shop heeft volgens mij zo'n chukka in de aanbieding. 2 paar voor 199,- ofzo. Eventjes een vriend strikken die dan ook een paar zoekt. Of zelf twee paar nemenquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:47 schreef RicardoKishna het volgende:
Heren, ik had een paartje suede bruine chukka's van Timberland. Schoenen bevielen erg goed maar na 3/4 maanden zijn ze helaas kapot gegaan. Centjes heb ik terug gehad maar ben nu dus op zoek naar een ander paartje chukka's.
Ik heb een brede voet en hoge wreef en mag rond de 150 eu kosten. Tips? Ook over de kleur twijfel ik nog. Blauw vind ik mooier dan bruin maar is lastiger combineren..
quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:34 schreef static het volgende:
Weliswaar geen kledingstuk, maar ben er erg blij mee.
[ afbeelding ]
Kleuren zijn bij mij net andersom.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:23 schreef Daantke het volgende:
Nice
ik heb vorige week mijn eerste schoenen gekocht die duurder waren dan 130 euro, mooie Santoni'sPlus nog wat mooie kleding
![]()
[ afbeelding ]
(foto van internet)
Mooi!quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:23 schreef Daantke het volgende:
Nice
ik heb vorige week mijn eerste schoenen gekocht die duurder waren dan 130 euro, mooie Santoni'sPlus nog wat mooie kleding
![]()
[ afbeelding ]
(foto van internet)
Vulpen is wel een mooie investering hoor, een goeie gaat echt heel lang mee.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:35 schreef Accursius het volgende:
[..]
[..]Prachtig allemaal, schoenen wel goed verzorgen he
. Wil zelf ook nog een mooie vulpen. Jammer dat alle gave shit gewoon dik 150 euro kost ofzo. Beetje teveel van het goede..
Dat is ook zeker waar, het liefst wil ik zo'n MontBlanc meisterstuckquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vulpen is wel een mooie investering hoor, een goeie gaat echt heel lang mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |