Ik hoop toch niet bij een smoking.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:38 schreef Skv het volgende:
Natuurlijk wel. Ik draag altijd en overal een horloge bij. Ligt er natuurlijk wel behoorlijk aan welk horloge je draagt.
Ik draag nooit een smoking. Rok ook eigenlijk nooit meer. Maar inderdaad, daarbij niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet bij een smoking.
Mooi toch, doet James Bond ook.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet bij een smoking.
Ook allemaal bij Oger waar ik altijd mijn spulletjes koop. Komt mooi uit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:23 schreef Accursius het volgende:
[..]
Ik zou even bij Pauw kijken. Die hebben zowel La Vera (Dat is uberhaupt het mooiste wat er te koop is RTW vinnik) en Caruso. Laatste is ook erg fraai en mooi gemaakt
Heb ik altijd. Sterker nog, ik laat mijn overhemden zo maken dat ze net iets onder de mouw van het pak uitsteken met een kleine glimp van een horloge.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:36 schreef Thezappa het volgende:
hoe staan jullie hier tegen over , wel of geen horloge onder een kostuum
Ziet er prima uit. Eventjes een 2.5 knoops van laten persen bij de stomerij en dikke primaquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Dit is het betreffende tweedehands jasje van Corneliani dat ik voor 30 piek heb aangeschaft. Ben benieuwd.
[ afbeelding ]
Hou op man, of kom tenminste niet met die kermisplaatjes aan. Panerai wordt ook vooral door gasten gedragen die heel graag aan de rest willen laten zien dat ze er een hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:45 schreef mrPanerai het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje uit de OP, alsof grote horloges niet onder een pak kunnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
36mm is voor meisjes
In feite gewoon een knoopsgat.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:47 schreef static het volgende:
Uniform of pak?
Bij een pak zit er meestal een klein gaatje in de rever (niet eens een gaatje, maar een soort klein streepje) waar je hem doorheen kunt prikken (en niet in je borst).
[...]
Beidenquote:
koopje, heb onlangs nog 585 voor eentje betaald.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Dit is het betreffende tweedehands jasje van Corneliani dat ik voor 30 piek heb aangeschaft. Ben benieuwd.
[ afbeelding ]
Hoe zit 'ie?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:39 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
koopje, heb onlangs nog 585 voor eentje betaald.
Nice. Welke maat is dat en wat voor postuur heb je? Brede of nauwe middel, schouders?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:44 schreef mrPanerai het volgende:
Past als een handschoen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maat 58, en vrij brede schoudersquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nice. Welke maat is dat en wat voor postuur heb je? Brede of nauwe middel, schouders?
Vanmiddag deze gekocht:quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:20 schreef Accursius het volgende:
[..]
Geen ervaring mee maar hoor wel veel positieve verhalen erover. Mooie lapels ook. Ik weet alleen niet hoeveel zo'n pak kost. Indien het rond de 2000,- is zou je ook kunnen kijken voor La Vera. Zelfde stijltje een beetje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer fraaiquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:25 schreef static het volgende:
[..]
Vanmiddag deze gekocht:
https://www.oger.nl/suits/isaia/isaia-suit-blue-123337
Pasvorm is redelijk qua Corneliani, die past mij het beste. Volgende week dinsdag ophalen omdat er nog aan gesleuteld moet worden.
Klein plaatje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |