Jij vertelde 2 dagen terug nog dat alle pvv-stemmers geen stemrecht zouden mogen hebben.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geavanceerd wil in de wet vastleggen dat je geloof praktiseren strafbaar is in ons land.
Dat is geflipt.
Dat is doublespeak.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:04 schreef ems. het volgende:
Islam is inderdaad eerder een ideologie dan een religie. Daarom is er dus ook des te meer reden om het te weren uit Nederland.
Verschil is dat ik een grapje maakte.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij vertelde 2 dagen terug nog dat alle pvv-stemmers geen stemrecht zouden mogen hebben.
Is dat niet even zo geflipt, koosje?
quote:Op zondag 4 januari 2015 18:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verschil is dat ik een grapje maakte.
Nee, altijd.quote:
Ons' Lieve Heer op Solder al eens bezocht?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:02 schreef MouzurX het volgende:
Is het trouwens wel zo geflipt om je geloof praktiseren strafbaar te maken?
Vroeger was het toch zo dat je in Nederland best je geloof mocht praktiseren, maar wel lekker thuis (à la een synagoge die letterlijk zich in iemand zijn huis bevindt zoals je in sommige plekken nog steeds terugvindt? )
Het lijkt mij dat de samenleving daar nog steeds op in is gesteld, maar voornamelijk de islam hier niet mee om kan gaan.
Want zonder IS heb je natuurlijk wel 't beste voor met Syrie en Irak.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:06 schreef etuiedelapiel het volgende:
Als ik de IS bezig zie in Syrie en Irak dan stem ik natuurlijk groenlinks.
Nee, maar zoiets bedoel ik dus.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ons' Lieve Heer op Solder al eens bezocht?
Ik vind het juist heel waardevol wat we hadden en dat had beschermd moeten worden voordat we hier Afrikaanse toestanden krijgen.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan had je wel wat anders gevonden om over te zeiken.
Voor de rest is het natuurlijk echt v.r.e.s.e.l.i.j.k. kut hier in Nederland, de gemiddelde Afrikaanse dictatuur in de jaren 70 was er niks bij
Maar, zeggen de geïndoctrineerde policors, we moeten trots zijn op de vrijheid om hier ook Afrikaanse toestanden na te streven.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel waardevol wat we hadden en dat had beschermd moeten worden voordat we hier Afrikaanse toestanden krijgen.
Je komt op 't nieuwe logo van het WNF.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel waardevol wat we hadden en dat had beschermd moeten worden voordat we hier Afrikaanse toestanden krijgen.
Wat jij stelt is dan ook heel wat anders dan moskeeën en islamitische scholen verbieden. Daarnaast begrijp ik niet wat je bedoelt met dat de islam hier niet mee om kan gaan. Moslims gaan toch net zo naar een moskee als christenen naar een kerk gaan bijvoorbeeld?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:02 schreef MouzurX het volgende:
Is het trouwens wel zo geflipt om je geloof praktiseren strafbaar te maken?
Vroeger was het toch zo dat je in Nederland best je geloof mocht praktiseren, maar wel lekker thuis (à la een synagoge die letterlijk zich in iemand zijn huis bevindt zoals je in sommige plekken nog steeds terugvindt? )
Het lijkt mij dat de samenleving daar nog steeds op in is gesteld, maar voornamelijk de islam hier niet mee om kan gaan.
Meer dat de Islam niet om kan gaan met "geloof thuis laten" in de brede zin.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:21 schreef keste010 het volgende:
[..]
Wat jij stelt is dan ook heel wat anders dan moskeeën en islamitische scholen verbieden. Daarnaast begrijp ik niet wat je bedoelt met dat de islam hier niet mee om kan gaan. Moslims gaan toch net zo naar een moskee als christenen naar een kerk gaan bijvoorbeeld?
Onder het mom het doel heiligt de middelen sta jij dus fascistische praktijken toe om wat in jouw ogen een 'fascistische ideologie' is neer te krijgen?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:16 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Maar, zeggen de geïndoctrineerde policors, we moeten trots zijn op de vrijheid om hier ook Afrikaanse toestanden na te streven.
En de mensen die daar tegen zijn zijn racistfascisten!
En wat is die brede zin?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Meer dat de Islam niet om kan gaan met "geloof thuis laten" in de brede zin.
Andere mensen denken daar anders over dus de vraag is waarom jouw mening zou moeten leiden tot een verbod en hun mening daarvoor moet wijken?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:10 schreef MouzurX het volgende:
Geen nieuwe prominente gebouwen (lees kerken/moskeeën) meer, maar religie gewoon waar het hoort: in een hoekje waar het hopelijk snel dood rot.
Mijn mening is beterquote:Op zondag 4 januari 2015 18:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Andere mensen denken daar anders over dus de vraag is waarom jouw mening zou moeten leiden tot een verbod en hun mening daarvoor moet wijken?
Want? Je trollt altijd?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, altijd.
Mensen zonder autistische stoornis en een IQ boven de 100 hadden dat direct begrepen.
Ik denk jij gewoon realistisch moet zijn. Het is net als de PVV en hun 'islam, maar niet moslims' waarbij ze het regelmatig wel degelijk over moslims hebben, en zelfs individuen en allochtonen in het algemeen. Bij Pegida is het geluid gericht op een ontzettend generale groep, maar dit hebben veel mensen niet door. Net als dat de PVV-ers dat vaak niet door hebben over hun eigen partij, en zelfs zichzelf.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij echt even goed lezen waar ze voor staan.
Ga jij nu uren door over wat overduidelijk een grapje was en wat jij gewoonweg niet begreep? Tussen alle stompzinnige PVV-voorstellen hier door hebben veel mensen nu eenmaal de behoefte om af en toe een belachelijk voorstel daar als grap tegenover te stellen..quote:Op zondag 4 januari 2015 18:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Want? Je trollt altijd?
Niet op een reactie reageren, maar wel nu zeggen dat het een grapje was. En nu een ad-hominem plaatsen. Juist.
Wat doe je eigenlijk op een discussieforum als je alleen maar komt om je eigen bekrompen mening te verkondigen en te trollen?
Nogmaals, je zet er naast. Je scheert het over een kam met een extreme gedachtegoed, terwijl dat niet het geval is.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:32 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik denk jij gewoon realistisch moet zijn. Het is net als de PVV en hun 'islam, maar niet moslims' waarbij ze het regelmatig wel degelijk over moslims hebben, en zelfs individuen en allochtonen in het algemeen. Bij Pegida is het geluid gericht op een ontzettend generale groep, maar dit hebben veel mensen niet door. Net als dat de PVV-ers dat vaak niet door hebben over hun eigen partij, en zelfs zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |