Nee, alleen van Gridlok, da's toch net een meisje.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dus je bent toch van de kroketjes?
Ik naar Chloro: doe nie sow sad kom kroketje eten.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat hebben kroketten met leken, kunstmest en ploegen te maken? Ik eet niet eens vlees :s .
alleen bio-dynamische.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:39 schreef Chloroform het volgende: [..] Dus je bent toch van de kroketjes?
Het kroketje van Gridlok watquote:Op zondag 4 januari 2015 15:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, alleen van Gridlok, da's toch net een meisje.
??quote:Op zondag 4 januari 2015 15:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik naar Chloro: doe nie sow sad kom kroketje eten.
Jij: bla bla probeert me bij m'n passie te raken ofzoiets.
Ik: bla bla vind je kroketjes lekker.
Jij: ?????????????
Ben gewoon een vrouw hoor.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel een met een grote pik :squote:Op zondag 4 januari 2015 15:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
sowiesoquote:
Leugens, weet niet wie die verspreid maar echt opletten, of ik meld je aan bij peter r de vries online pesten.quote:
Groentekrokettenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:41 schreef voederbietel het volgende:
Ik vind dit echt maar een verwarrende toestand. Heb je ook groentekroketten?
Ik snap die voederfaggot echt niet, eerst proberen te mengen hier, toen maar gekozen voor de ONZ-humorlijers van KLB en nu hier proberen te rellenquote:
Ik praat niet met mensen die niet van een steak kunnen genieten.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:41 schreef voederbietel het volgende:
Ik vind dit echt maar een verwarrende toestand. Heb je ook groentekroketten?
"toevallig"quote:Op zondag 4 januari 2015 15:42 schreef ntm het volgende:
[..]
GroentekrokettenToevallig net eentje op.
Ik vind dat niet zo lekker inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik praat niet met mensen die niet van een steak kunnen genieten.
Rellen? Hij heeft gewoon zijn leesbril niet op en raakt in de war.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap die voederfaggot echt niet, eerst proberen te mengen hier, toen maar gekozen voor de ONZ-humorlijers van KLB en nu hier proberen te rellenRare gozer.
Wow pas maar op Grid is losquote:Op zondag 4 januari 2015 15:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Leugens, weet niet wie die verspreid maar echt opletten, of ik meld je aan bij peter r de vries online pesten.
je hebt hem intensief in de gaten gehouden zie ik.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap die voederfaggot echt niet, eerst proberen te mengen hier, toen maar gekozen voor de ONZ-humorlijers van KLB en nu hier proberen te rellenRare gozer.
Voederfaggotquote:Op zondag 4 januari 2015 15:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja oké het is geen pareltje in de categorie van Diabeethoven.quote:
Ik zou ook wanhopig worden als ik met dat onz volk zou optrekken.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, heb jij nog tips om 180 maanden geen pussy te vangen?
Hij mag niet meer op fok van z'n chick nadat ze account ontdektequote:Op zondag 4 januari 2015 15:44 schreef Chloroform het volgende:
Chai, waar is BT eigenlijk? Besef nu dat ik hem mis.
Druk met die rare vriendin van hem? En anders andere kinderen verkrachten denk ik.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:44 schreef Chloroform het volgende:
Chai, waar is BT eigenlijk? Besef nu dat ik hem mis.
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Net als Zosk dus :squote:Op zondag 4 januari 2015 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij mag niet meer op fok van z'n chick nadat ze account ontdekte
haha gvdquote:Op zondag 4 januari 2015 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Druk met die rare vriendin van hem? En anders andere kinderen verkrachten denk ik.
Gedraag je zoals deze man.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha dayumquote:Op zondag 4 januari 2015 15:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow zou niet doen, heshteggthestruggleisreal.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:46 schreef madeliefff het volgende:
blegh ik moet de deur uit omdat ik trek heb in een pecanootbroodje
Nee, ik ben half mens half mongool.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij weet toch wel beter dan dit geneuzel toch?
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ja mijn zolderkamertje is erg knusquote:Op zondag 4 januari 2015 15:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow zou niet doen, heshteggthestruggleisreal.
Jij steekt je pik nog in de uitlaat van je tractor, opkankerenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij weet toch wel beter dan dit geneuzel toch?
Pas maar op, straks wordt Modus jaloers.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Valt me van je tegen.
Van de rest niet trouwens.
Zet je zelf niet zo voor schut joh.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij steekt je pik nog in de uitlaat van je tractor, opkankeren.
Zijn daar beelden van?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wooo van wie heb je dat nare woord geleerd?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dooie comeback weerquote:Op zondag 4 januari 2015 15:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zet je zelf niet zo voor schut joh.
Echt hé, jeugd van tegenwoordig ;squote:Op zondag 4 januari 2015 15:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wooo van wie heb je dat nare woord geleerd?
Nu dit?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dooie comeback weer. Had wel meer pit verwacht van iemand die 's weekends een crossdresser is.
Je kale moeder.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wooo van wie heb je dat nare woord geleerd?
#TeamVBquote:Op zondag 4 januari 2015 15:50 schreef Chai het volgende:
Waar is haan nu dan? Iedereen pest die arme voederbietel.DAT DIT KAN IN NEDERLAND
ja echt weer jammer dit. Begon net warm te wordenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:50 schreef Chai het volgende:
Waar is haan nu dan? Iedereen pest die arme voederbietel.DAT DIT KAN IN NEDERLAND
#themoreyouknowquote:Op zondag 4 januari 2015 15:50 schreef Catkiller het volgende:
Overigens zit de uitlaat van een tractor op een redelijk onmogelijke positie om je lul er comfortabel in te steken maar goed.
Ik snap sowieso niet wat ik verkeerd gedaan heb bij hem.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:50 schreef Chai het volgende:
#thingsagrariërssayquote:Op zondag 4 januari 2015 15:50 schreef Catkiller het volgende:
Overigens zit de uitlaat van een tractor op een redelijk onmogelijke positie om je lul er comfortabel in te steken maar goed.
Misschien moeten ze eens naar een kliniek voor kinderen met leukemie, dan leren ze wel dat kanker geen scheldwoord is!!quote:
Vind altijd spaghetti maar saai, misschien is leukemie wel een welkome afwisseling.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eens naar een kliniek voor kinderen met leukemie, dan leren ze wel dat kanker geen scheldwoord is!!
Indirect zou het zelfs nog een beter scheldwoord worden omdat je kan zien wat het aanricht.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eens naar een kliniek voor kinderen met leukemie, dan leren ze wel dat kanker geen scheldwoord is!!
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:52 schreef Chloroform het volgende:
Damn dWc, heb je gemist, lekkere appelkoek.
Ze noemt je gewoon bounty, zou niet pikken van die Qa`meh.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik jou ook, tortelduifje.
Al noemde ze me voederbietel, zou ik nog met d'r trouwen.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ze noemt je gewoon bounty, zou niet pikken van die Qa`meh.
Gelukkig zijn jullie wel gewend namen te krijgen van blanken heh.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al noemde ze me voederbietel, zou ik nog met d'r trouwen.
Welke chlo tho, zijn verschillende. 2013 was een goed jaar.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op zondag 4 januari 2015 15:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jullie wel gewend namen te krijgen van blanken heh.
pan ... misquote:Op zondag 4 januari 2015 15:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben nog niet toe aan koosnaampjes in deze relatie hoor :squote:Op zondag 4 januari 2015 15:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ze noemt je gewoon bounty, zou niet pikken van die Qa`meh.
Valt wel mee, op het moment ben ik toeschouwer.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:56 schreef hoink581 het volgende:
Allemaal 1-2tjes tussen grid en mmhfdgkhgrdfgo die buitenstaanders niet kunnen handelen.
Da's alleen zodat jullie moeders en dochters die namen ook kunnen uitspreken als we die snoeihard nemen.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sorry mijn kuku sabzi.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben nog niet toe aan koosnaampjes in deze relatie hoor :s
Ik baar je kinderen tot we een eigen ghetto hebben.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel lekker anaal toch?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's alleen zodat jullie moeders en dochters die namen ook kunnen uitspreken als we die snoeihard nemen.
Praten tijdens seksquote:Op zondag 4 januari 2015 15:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's alleen zodat jullie moeders en dochters die namen ook kunnen uitspreken als we die snoeihard nemen.
Wil je ook meedoen? Mag wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:56 schreef hoink581 het volgende:
Allemaal 1-2tjes tussen grid en mmhfdgkhgrdfgo die buitenstaanders niet kunnen handelen.
zijn er wel meer, gezien het aantal mensen dat er ineens was, op het moment dat het eerste schot gevuurd wasquote:Op zondag 4 januari 2015 15:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Valt wel mee, op het moment ben ik toeschouwer.
Lijkt me sterk dat je zo ver komt.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, vol in die Arische baarmoeder.
Blijf dat maar. 1-2tjes bij de F-jes zijn eerder om te huilen.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:56 schreef Gridlok het volgende:
Valt wel mee, op het moment ben ik toeschouwer.
Snap niet waarom jij naar de F'jes gaat kijkenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Blijf dat maar. 1-2tjes bij de F-jes zijn eerder om te huilen.
Ben je ook nog Duits?! Daaammnn ripquote:
Daar staan de jongste moedertjes.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap niet waarom jij naar de F'jes gaat kijkenpedo
Aan je ondertitel alleen al kan men zien dat je nog minder humor hebt dan een kettingbotsing, hou gewoon je bekquote:Op zondag 4 januari 2015 15:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Blijf dat maar. 1-2tjes bij de F-jes zijn eerder om te huilen.
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je ook nog Duits?! Daaammnn rip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |