Nee, alleen van Gridlok, da's toch net een meisje.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dus je bent toch van de kroketjes?
Ik naar Chloro: doe nie sow sad kom kroketje eten.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat hebben kroketten met leken, kunstmest en ploegen te maken? Ik eet niet eens vlees :s .
alleen bio-dynamische.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:39 schreef Chloroform het volgende: [..] Dus je bent toch van de kroketjes?
Het kroketje van Gridlok watquote:Op zondag 4 januari 2015 15:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, alleen van Gridlok, da's toch net een meisje.
??quote:Op zondag 4 januari 2015 15:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik naar Chloro: doe nie sow sad kom kroketje eten.
Jij: bla bla probeert me bij m'n passie te raken ofzoiets.
Ik: bla bla vind je kroketjes lekker.
Jij: ?????????????
Ben gewoon een vrouw hoor.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel een met een grote pik :squote:Op zondag 4 januari 2015 15:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
sowiesoquote:
Leugens, weet niet wie die verspreid maar echt opletten, of ik meld je aan bij peter r de vries online pesten.quote:
Groentekrokettenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:41 schreef voederbietel het volgende:
Ik vind dit echt maar een verwarrende toestand. Heb je ook groentekroketten?
Ik snap die voederfaggot echt niet, eerst proberen te mengen hier, toen maar gekozen voor de ONZ-humorlijers van KLB en nu hier proberen te rellenquote:
Ik praat niet met mensen die niet van een steak kunnen genieten.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:41 schreef voederbietel het volgende:
Ik vind dit echt maar een verwarrende toestand. Heb je ook groentekroketten?
"toevallig"quote:Op zondag 4 januari 2015 15:42 schreef ntm het volgende:
[..]
GroentekrokettenToevallig net eentje op.
Ik vind dat niet zo lekker inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik praat niet met mensen die niet van een steak kunnen genieten.
Rellen? Hij heeft gewoon zijn leesbril niet op en raakt in de war.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap die voederfaggot echt niet, eerst proberen te mengen hier, toen maar gekozen voor de ONZ-humorlijers van KLB en nu hier proberen te rellenRare gozer.
Wow pas maar op Grid is losquote:Op zondag 4 januari 2015 15:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Leugens, weet niet wie die verspreid maar echt opletten, of ik meld je aan bij peter r de vries online pesten.
je hebt hem intensief in de gaten gehouden zie ik.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap die voederfaggot echt niet, eerst proberen te mengen hier, toen maar gekozen voor de ONZ-humorlijers van KLB en nu hier proberen te rellenRare gozer.
Voederfaggotquote:Op zondag 4 januari 2015 15:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja oké het is geen pareltje in de categorie van Diabeethoven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |