Dit correleert wel erg met de hoeveelheid muziek die ik dit jaar geluisterd hebquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:42 schreef Felagund het volgende:
Sinds juni is dit topic veel minder druk:
[ afbeelding ]
2014 - Petro Porosjenko wint de Oekraïense presidentsverkiezingen.quote:
Dat was wel genieten idd, die verhitte discussie tussen Moody en Norrage over het Oekraïense parlementquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
2014 - Petro Porosjenko wint de Oekraïense presidentsverkiezingen.
Ik zag trouwens laatst beelden van het Belgisch parlement, maar tering dan is het Nederlandse parlement nog aardig beschaaftquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat was wel genieten idd, die verhitte discussie tussen Moody en Norrage over het Oekraïense parlement
Het Nederlandse parlement is beschaafd vergeleken met élk parlement.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zag trouwens laatst beelden van het Belgisch parlement, maar tering dan is het Nederlandse parlement nog aardig beschaaft
Genot hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het Nederlandse parlement is beschaafd vergeleken met élk parlement.In Engeland trommelen ze op de tafels zo hard dat de spreker niet meer verstaanbaar is, in Oost-Europa en Japan is het de normaalste zaak om inclusief wapens elkaar te lijf te gaan bij meningsverschillen en in Amerika hebben ze allerlei manieren om de tegenstander het leven zuur te maken
![]()
Zou best kunnenquote:
Moody kondigde aan minder te posten dit jaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zou best kunnenMijn hemel, wat sta ik hard bovenaan dit jaar zeg. Vorig jaar won Moody nog nipt geloof ik
Maar Moody is wel een aantal keren lange tijd weggeweest
Gelukt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Moody kondigde aan minder te posten dit jaar.
En 2 posts van Fegalundquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:16 schreef Norrage het volgende:
Maar 6 posts van pfaf en maar 3 posts van cafca![]()
"maar"? Dat vind ik best veel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Er zijn ook maar gewoon 30 serieuze posters in deze reeks
Was laatst toch weer een vrouw? Maar die had Bob weggejaagdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:19 schreef Felagund het volgende:
Het is wel een mannenclubje, met sperzieboontjes als eerste vrouw op 34 als ik het goed heb.
90% van de content door 10 usersquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:20 schreef kciR het volgende:
Dat zijn dus elke dag meer dan 10 posts, alleen al in dit topic door Norrage.
Tchock en Kerft komen daar trouwens ook in de buurt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |