Het zijn gewoon bezorgde burgers.quote:
quote:Er is hier nog geen één moskee in de fik gestoken. Het is bij moslims heel hard huilen en zelf kerken verwoesten. Daarnaast zijn moslims systematisch Christenen aan het uitmoorden in islamitische landen. Denk daar eens na wat moslims hier van plan zijn te doen. Het staat namelijk letterlijk in hun koran. Nou niet dom lullen, dat ze een huidkleurtje hebben en zielig zijn. NL hoort haar koers te wijzigen en moslims te deporteren. Moslims willen namelijk geen vrede. Nergens niet. Daarnaast hebben moslims NL al meer dan 200 miljard euro gekost, omdat de islam nergens werkt. Dat mag wel een keer afgelopen zijn.
Nee, de AIVD heeft redelijk goed zicht op de aantallen. En ja ze hebben vaak ook websites.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij kent alle potentiële jihadgangers en zij liken een facebook pagina over de jihad ?
Nja er zijn nog veel meer van dit soort fb's.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
7000 man op 8 a 9 miljoen Facebookende Nederlanders. Had er wel meer verwacht.
Mijn hart breekt.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja er zijn nog veel meer van dit soort fb's.
Bijvoorbeel deze
https://www.facebook.com/SteunGeertWilders?fref=ts
20.359 vind-ik-leuks
Met hele leuke grapjes over Marokkanen.....
De vraag is of hier prioriteit aan moet worden gegeven ten opzichte van andere strafbare zaken.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:55 schreef agter het volgende:
Maar wat ik me afvraag: de mensen die daar de meest racistische taal uitslaan, is dat gewoon toegestaan? Oproepen tot genocide enzo.
Welke PVV fanboys met welke smoesjes precies ?quote:Op zondag 4 januari 2015 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, intussen zien we hier vooral PVV-fanboys die een of andere afkeuring niet uit hun strot kunnen krijgen, en in plaats daarvan alleen maar smoesjes lopen te bedenken.
Deze heeft maar 53 likesquote:PVV Stemmers wij zijn geen nazi's wij zijn het alleen zat'
Hierbij nogmaals de vraag
willen jullie meer of minder Marokkanen hier in dit land?
wees wel beste mensen
deze vraag is niet zomaar gesteld
het is schrikbarend te weten
hoeveel procent van de moslims
het hiermee eens lijken te zijn en dit toejuichen
hetgeen niet thuishoort in onze westerse samenleving
al waar wij nooit voor zullen buigen omdat wij dit niet willen
en dit soort mensen niet welkom zijn in onze samenleving
dit is overigens geen recent bericht
al is de dreiging daarvan tot op heden wel recent
wat vinden jullie hiervan? Meer of Minder ?
Lijkt op een lange haiku.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze is trouwens wel erg droog.
https://www.facebook.com/PVVstemmenvooreenbeterNL?fref=ts
[..]
Deze heeft maar 53 likes
De heer Braindead schijnt het nogal moeilijk te vinden om te schrijven dat dit gedrag toch best walgelijk is.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welke PVV fanboys met welke smoesjes precies ?
Denk dat de meeste van dit soort mensen niet verder komen dan hun toetsenbord.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De vraag is of hier prioriteit aan moet worden gegeven ten opzichte van andere strafbare zaken.
Oh hij. Ach, 1 roepende in de woestijn, geen aandacht aan besteden.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De heer Braindead schijnt het nogal moeilijk te vinden om te schrijven dat dit gedrag toch best walgelijk is.
En hun Schultenbrau, vrij onschuldig allemaal.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat de meeste van dit soort mensen niet verder komen dan hun toetsenbord.
Waarom zou ik. Ik zie Isis-fanboys als jou ook nooit islamitische wantoestanden veroordelen.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, intussen zien we hier vooral PVV-fanboys die een of andere afkeuring niet uit hun strot kunnen krijgen, en in plaats daarvan alleen maar smoesjes lopen te bedenken.
Nog wel. Zodra ze eindelijk gaan beseffen dat de GBL niks gaat oplossen hebben we denk ik wel een probleemquote:Op zondag 4 januari 2015 13:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En hun Schultenbrau, vrij onschuldig allemaal.
Je moet de reacties eens lezen als een user niet met hard genoeg geachte bewoordingen afstand neemt van IS.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh hij. Ach, 1 roepende in de woestijn, geen aandacht aan besteden.
Vreemd, aangezien ik op dit forum herhaaldelijk heb geschreven dat IS tot de laatste man mag worden uitgemoord.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Ik zie Isis-fanboys als jou ook nooit islamitische wantoestanden veroordelen.
En als een kleine hoeveelheid moslims zich in dezelfde bewoordingen uitlaten over westers cultureel erfgoed is het land te klein.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En hun Schultenbrau, vrij onschuldig allemaal.
Wat een rare reactie. Je hebt toch zelf een mening en eigen verantwoordelijkheden, jij doet alsof jij afhankelijk bent van de mening van anderen als het gaat om jouw eigen teksten.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Ik zie Isis-fanboys als jou ook nooit islamitische wantoestanden veroordelen.
Oke, ik doe ook een poging. Ik kan het me strot bijna niet uitkrijgen.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vreemd, aangezien ik op dit forum herhaaldelijk heb geschreven dat IS tot de laatste man mag worden uitgemoord.
Jij bent echt een vreemde userquote:Op zondag 4 januari 2015 13:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oke, ik doe ook een poging. Ik kan het me strot bijna niet uitkrijgen.
Het is niet goed om moskeeën in de fik te zetten.
Zo, ik ga nu ff overgeven.
Die hele Facebookpagina vol?quote:Op zondag 4 januari 2015 12:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welke PVV fanboys met welke smoesjes precies ?
Op zich een punt.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Ik zie Isis-fanboys mensen als jou ook nooit islamitische wantoestanden veroordelen.
Als het waar was had hij een punt.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:11 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Op zich een punt.
Selectieve verontwaardiging.
Veroordelen kritiek op / acties tegen / demonstraties tegen de islam / moslims , negeren kritiek op / acties tegen / demonstraties andere geloven / sprookjesboeken.
Stel ik geregeld vast.
Dat is bullshit. Er worden zo vaak anti-ISIS/anti-terreur demonstraties gehouden door moslims.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:11 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Op zich een punt.
Selectieve verontwaardiging.
Veroordelen kritiek op / acties tegen / demonstraties tegen de islam / moslims , negeren kritiek op / acties tegen / demonstraties andere geloven / sprookjesboeken.
Stel ik geregeld vast.
Nu niet , maar heel vaak wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het waar was had hij een punt.
Nu niet.
Ik heb het over reacties hier.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is bullshit. Er worden zo vaak anti-ISIS/anti-terreur demonstraties gehouden door moslims.
Kritiek als in 'alle moslims zijn achterlijk' wordt door moslims als persoonlijk gezien. Goh wat vreemd. Dit klinkt als gehuil uit de onderkant van de marge.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:15 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik heb het over reacties hier.
Waarin (terechte) kritiek op islam / moslims als persoonlijk wordt gezien maar (terechte) kritiek op andere geloven ze totaal koud laat.
Selectief noem ik dat.
En heel snel PVV-er , Henk of Ingrid.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Je bent hier trouwens heel snel pro IS.
Is niet waarop ik doel.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kritiek als in 'alle moslims zijn achterlijk' wordt door moslims als persoonlijk gezien. Goh wat vreemd.
Geef maar een concreet voorbeeld. Want je komt met allerlei aannames en beschuldigingen.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:16 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Is niet waarop ik doel.
Te gemakkelijk.
Ja ook, al vind ik pro is toch nog wat ergerquote:Op zondag 4 januari 2015 13:16 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
En heel snel PVV-er , Henk of Ingrid.
Apologeten die gewelddadigheden (of oproepen tot) goedpraten, tref ik vooralsnog vooral in het PVV-kamp.quote:
Nou, het is allemaal wat inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:41 schreef Beathoven het volgende:
PVV stemmers onder 't Feyenoord publiek krijgen 't zwaar, anti-joodse en pro hamas teksten roepen en tegelijk tegen hamas zijn. Die hebben zelf ook geen idee meer waar ze staan in de maatschappij.
Daarentegen is het natuurlijk wel politiek-correct om van alles over christenen en hun sprookjesfiguren te roepen.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kritiek als in 'alle moslims zijn achterlijk' wordt door moslims als persoonlijk gezien. Goh wat vreemd. Dit klinkt als gehuil uit de onderkant van de marge.
Klopt, want het roepen van 'alle Christenen zijn achterlijke geitenneukers' wordt als uiterst fatsoenlijk gezien.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daarentegen is het natuurlijk wel politiek-correct om van alles over christenen en hun sprookjesfiguren te roepen.
Je weet goed waarop ik doel.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geef maar een concreet voorbeeld. Want je komt met allerlei aannames en beschuldigingen.
Er is dan ook niks mis met kritiek op de islam.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daarentegen is het natuurlijk wel politiek-correct om van alles over christenen en hun sprookjesfiguren te roepen.
Er is vooral heel wat mis met de reacties die volgen op die kritiek.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is dan ook niks mis met kritiek op de islam.
Ik zie dat totaal niet. Ik zie reaties als "lol moselims sijn sdom", "religie van vrede hihaho", etc. Echt iemand die op een normale manier kritiek geeft zie ik eigenlijk nooit.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:15 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Waarin (terechte) kritiek op islam / moslims als persoonlijk wordt gezien maar (terechte) kritiek op andere geloven ze totaal koud laat.
Selectief noem ik dat.
Nee ik weet niet goed waar jij op doelt. Dat mensen ageren tegen het feit dat jij bepaalde praktijken generaliseert, dat is namelijk volledig terecht.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:22 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Je weet goed waarop ik doel.
Ik beoordeel / veroordeel de debiele praktijken en de gedachtegangen van de islam even hard als alle andere religies / sprookjes.
Voel me niet geroepen er steeds 1 buiten beschouwing te laten.
Onzin.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:15 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Selectief noem ik dat.
Want, wat zegt men dan concreet. Noem eens iets wat jij ooit eens concreet hebt gezegd over de Islam zelf, waarop een nare reactie volgde?quote:Op zondag 4 januari 2015 13:23 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Er is vooral heel wat mis met de reacties die volgen op die kritiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |