Jij bent echt een vreemde userquote:Op zondag 4 januari 2015 13:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oke, ik doe ook een poging. Ik kan het me strot bijna niet uitkrijgen.
Het is niet goed om moskeeën in de fik te zetten.
Zo, ik ga nu ff overgeven.
Die hele Facebookpagina vol?quote:Op zondag 4 januari 2015 12:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welke PVV fanboys met welke smoesjes precies ?
Op zich een punt.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Ik zie Isis-fanboys mensen als jou ook nooit islamitische wantoestanden veroordelen.
Als het waar was had hij een punt.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:11 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Op zich een punt.
Selectieve verontwaardiging.
Veroordelen kritiek op / acties tegen / demonstraties tegen de islam / moslims , negeren kritiek op / acties tegen / demonstraties andere geloven / sprookjesboeken.
Stel ik geregeld vast.
Dat is bullshit. Er worden zo vaak anti-ISIS/anti-terreur demonstraties gehouden door moslims.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:11 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Op zich een punt.
Selectieve verontwaardiging.
Veroordelen kritiek op / acties tegen / demonstraties tegen de islam / moslims , negeren kritiek op / acties tegen / demonstraties andere geloven / sprookjesboeken.
Stel ik geregeld vast.
Nu niet , maar heel vaak wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het waar was had hij een punt.
Nu niet.
Ik heb het over reacties hier.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is bullshit. Er worden zo vaak anti-ISIS/anti-terreur demonstraties gehouden door moslims.
Kritiek als in 'alle moslims zijn achterlijk' wordt door moslims als persoonlijk gezien. Goh wat vreemd. Dit klinkt als gehuil uit de onderkant van de marge.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:15 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik heb het over reacties hier.
Waarin (terechte) kritiek op islam / moslims als persoonlijk wordt gezien maar (terechte) kritiek op andere geloven ze totaal koud laat.
Selectief noem ik dat.
En heel snel PVV-er , Henk of Ingrid.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Je bent hier trouwens heel snel pro IS.
Is niet waarop ik doel.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kritiek als in 'alle moslims zijn achterlijk' wordt door moslims als persoonlijk gezien. Goh wat vreemd.
Geef maar een concreet voorbeeld. Want je komt met allerlei aannames en beschuldigingen.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:16 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Is niet waarop ik doel.
Te gemakkelijk.
Ja ook, al vind ik pro is toch nog wat ergerquote:Op zondag 4 januari 2015 13:16 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
En heel snel PVV-er , Henk of Ingrid.
Apologeten die gewelddadigheden (of oproepen tot) goedpraten, tref ik vooralsnog vooral in het PVV-kamp.quote:
Nou, het is allemaal wat inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:41 schreef Beathoven het volgende:
PVV stemmers onder 't Feyenoord publiek krijgen 't zwaar, anti-joodse en pro hamas teksten roepen en tegelijk tegen hamas zijn. Die hebben zelf ook geen idee meer waar ze staan in de maatschappij.
Daarentegen is het natuurlijk wel politiek-correct om van alles over christenen en hun sprookjesfiguren te roepen.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kritiek als in 'alle moslims zijn achterlijk' wordt door moslims als persoonlijk gezien. Goh wat vreemd. Dit klinkt als gehuil uit de onderkant van de marge.
Klopt, want het roepen van 'alle Christenen zijn achterlijke geitenneukers' wordt als uiterst fatsoenlijk gezien.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daarentegen is het natuurlijk wel politiek-correct om van alles over christenen en hun sprookjesfiguren te roepen.
Je weet goed waarop ik doel.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geef maar een concreet voorbeeld. Want je komt met allerlei aannames en beschuldigingen.
Er is dan ook niks mis met kritiek op de islam.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daarentegen is het natuurlijk wel politiek-correct om van alles over christenen en hun sprookjesfiguren te roepen.
Er is vooral heel wat mis met de reacties die volgen op die kritiek.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is dan ook niks mis met kritiek op de islam.
Ik zie dat totaal niet. Ik zie reaties als "lol moselims sijn sdom", "religie van vrede hihaho", etc. Echt iemand die op een normale manier kritiek geeft zie ik eigenlijk nooit.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:15 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Waarin (terechte) kritiek op islam / moslims als persoonlijk wordt gezien maar (terechte) kritiek op andere geloven ze totaal koud laat.
Selectief noem ik dat.
Nee ik weet niet goed waar jij op doelt. Dat mensen ageren tegen het feit dat jij bepaalde praktijken generaliseert, dat is namelijk volledig terecht.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:22 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Je weet goed waarop ik doel.
Ik beoordeel / veroordeel de debiele praktijken en de gedachtegangen van de islam even hard als alle andere religies / sprookjes.
Voel me niet geroepen er steeds 1 buiten beschouwing te laten.
Onzin.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:15 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Selectief noem ik dat.
Want, wat zegt men dan concreet. Noem eens iets wat jij ooit eens concreet hebt gezegd over de Islam zelf, waarop een nare reactie volgde?quote:Op zondag 4 januari 2015 13:23 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Er is vooral heel wat mis met de reacties die volgen op die kritiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |