Zeker, maar ik heb er wel vertrouwen in dat je het kan.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Nja, ik moet t ook nog maar ff doen he...
quote:Op maandag 5 januari 2015 12:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
50km en een marathon als trainingsrondje, koekoek!Volgens mij mag je de H doorstrepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Balen van je situatie nu, maar dit lijkt me wel een heule mooie HM zeg!
Hardlooptoerisme
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: lekker gelopen op een modderige bosloop en dankzij een lekkere versnelling in de laatste 4 km bijna anderhalve minuut sneller gelopen dan gepland. Topdag!![]()
En natuurlijk de link, want niet gelogd.... Runkeeper log
quote:Op maandag 5 januari 2015 13:17 schreef McTwente het volgende:
Nog even een verslagje van de Florijn Winterloop:Leuk verslag en ook heel mooi gelopen! Mooi opgebouwd met net nog wat over op het eind, lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: lekker gelopen op een modderige bosloop en dankzij een lekkere versnelling in de laatste 4 km bijna anderhalve minuut sneller gelopen dan gepland. Topdag!![]()
En natuurlijk de link, want niet gelogd.... Runkeeper log![]()
Nog maar 2.5 maand tot de Sallandtrail, dus mijn duurloopjes gaan vanaf volgend weekend weer naar de 30km. Vandaag nog iets korter, 26km, met elke 5 minuten een versnelling van 30 seconden tot een minuut. Beetje fartlekstyle dus, ging weer erg lekker! Hartslag iets hoger dan ik wou, maar ik ging ook weer iets harder dan de bedoelingverrassend. Weer genoeg gezien in ieder geval, mooi afwisselend terrein, van mooie singletrails naar brede tankpaden. Lekker door wat overgebleven modder baggeren enzo
.
Had lang thermoshirt aan met kort shirt eroverheen en korte broek. Maar in de wind op de heide was het toch nog best wel erg fris. In het bos was het een stuk beter gelukkig.
https://www.endomondo.com/workouts/454714990/2368823
quote:Op maandag 5 januari 2015 13:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij mag je de H doorstrepen
Er staat HM in zijn code, toch?quote:18 oktober 2015 - Scotiabank Toronto Waterfront Marathon (Toronto)
• Devv - HM
Oh ja, scherp!quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 13:17 schreef McTwente het volgende:
Nog even een verslagje van de Florijn Winterloop:Mooi verslag, mooi gelopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: lekker gelopen op een modderige bosloop en dankzij een lekkere versnelling in de laatste 4 km bijna anderhalve minuut sneller gelopen dan gepland. Topdag!![]()
En natuurlijk de link, want niet gelogd.... Runkeeper log
Maarrreeeh, waarom mag onverhard niet in dit topic? Da's toch ook hardlopen?
Dat tempo, met die hartslag en dan ook nog op die ondergrondquote:Op maandag 5 januari 2015 13:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Leuk verslag en ook heel mooi gelopen! Mooi opgebouwd met net nog wat over op het eind, lekker!![]()
Nog maar 2.5 maand tot de Sallandtrail, dus mijn duurloopjes gaan vanaf volgend weekend weer naar de 30km. Vandaag nog iets korter, 26km, met elke 5 minuten een versnelling van 30 seconden tot een minuut. Beetje fartlekstyle dus, ging weer erg lekker! Hartslag iets hoger dan ik wou, maar ik ging ook weer iets harder dan de bedoelingverrassend. Weer genoeg gezien in ieder geval, mooi afwisselend terrein, van mooie singletrails naar brede tankpaden. Lekker door wat overgebleven modder baggeren enzo
.
Had lang thermoshirt aan met kort shirt eroverheen en korte broek. Maar in de wind op de heide was het toch nog best wel erg fris. In het bos was het een stuk beter gelukkig.
https://www.endomondo.com/workouts/454714990/2368823
De trailers hebben al een tijdje een apart topic.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooi verslag, mooi gelopen!
Maarrreeeh, waarom mag onverhard niet in dit topic? Da's toch ook hardlopen?
Wauw! Die is wel heel vet!quote:Op maandag 5 januari 2015 14:13 schreef YUR het volgende:
Ik ga even een beetje extra overwerken: http://www.dcrainmaker.co(...)ping-multisport.html
Ah, op die manier. Ik mag ook graag onverhard lopen, maar beschouw mezelf niet als trailer. Ben ook nog nooit in het trailerstopic geweest.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:19 schreef McTwente het volgende:
[..]
De trailers hebben al een tijdje een apart topic.
Ik geloof dat daar niet zo fanatiek gepost wordt, maar ik volg het ook niet echt.
Gelukkig post Jero hier ook zijn training, die lijkt me ook geheel/grotendeels onverhard.
Alleen die tijden van hem, die haal ik uiteraard bij lange na niet...![]()
Hoewel mijn lopen vooral op asfalt zal plaatsvinden, wil ik wel proberen de UHT te gaan lopen volgende maand.
En in Augustus eventueel de TdF, maar dat komt misschien ongelukkig uit met de vakantie van de kinderen. Dus die moet nog even onder voorbehoud...
Die met hun eigen topic gaan over 2 weken de UHT doenquote:Op maandag 5 januari 2015 14:19 schreef McTwente het volgende:
[..]
De trailers hebben al een tijdje een apart topic.
Ik geloof dat daar niet zo fanatiek gepost wordt, maar ik volg het ook niet echt.
Gelukkig post Jero hier ook zijn training, die lijkt me ook geheel/grotendeels onverhard.
Alleen die tijden van hem, die haal ik uiteraard bij lange na niet...![]()
Hoewel mijn lopen vooral op asfalt zal plaatsvinden, wil ik wel proberen de UHT te gaan lopen volgende maand.
En in Augustus eventueel de TdF, maar dat komt misschien ongelukkig uit met de vakantie van de kinderen. Dus die moet nog even onder voorbehoud...
jeutje, dat wordt flink overwerkenquote:Op maandag 5 januari 2015 14:13 schreef YUR het volgende:
Ik ga even een beetje extra overwerken: http://www.dcrainmaker.co(...)ping-multisport.html
Valt op zich nog wel mee, qua prijs.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:01 schreef Guard het volgende:
[..]
jeutje, dat wordt flink overwerken![]()
Maar wel gaaf
Hoera!!quote:Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef GotC het volgende:
Hoppaaaa eerste meters in 2015 gemaakt! En gelukkig pijnvrijEr is hoop!
ga jij hele weekenden werken of zo?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:07 schreef YUR het volgende:
Mwoa, ik ga dit weekend al een eind komen qua overwerk. Maar er moet ook nog even overgewerkt worden voor een nieuwe rugzak, stokken, jasje, armstukken, compressietight, tubes, sportvoeding en misschien nieuwe wegschoenen
Goedkope sport he, dat hardlopen!quote:Op maandag 5 januari 2015 15:07 schreef YUR het volgende:
Mwoa, ik ga dit weekend al een eind komen qua overwerk. Maar er moet ook nog even overgewerkt worden voor een nieuwe rugzak, stokken, jasje, armstukken, compressietight, tubes, sportvoeding en misschien nieuwe wegschoenen
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef GotC het volgende:
Dat had ik al gehoord van Daywalker, van de UHT. Maar er zijn voor mij twee goede redenen om niet mee te lopen op 18 januari:quote:Op maandag 5 januari 2015 14:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Die met hun eigen topic gaan over 2 weken de UHT doen![]()
En de TdF =![]()
Ik heb ook alweer een berg trails staan voor 2015 (staan overigens gewoon hier in de WLWW).
En ik heb vandaag een schema wat tot de Marathon ViaBelgica moet leiden in elkaar gedraaid.
Mijn hardloopleven heeft weer een structuur, hoera!
Tempting...quote:Op maandag 5 januari 2015 15:14 schreef Guard het volgende:
Overigens over de TdF gesproken, krijg zojuist mail dat de inschrijving geopend is.
Ik weet niet of oktober makkelijker voor je is, maar dan is er ook een trail van dezelfde organisator, in hetzelfde gebied: http://www.sport-events.be/traildubarrage/quote:Op maandag 5 januari 2015 15:16 schreef McTwente het volgende:
[..]
Dat had ik al gehoord van Daywalker, van de UHT. Maar er zijn voor mij twee goede redenen om niet mee te lopen op 18 januari:
- ik wil toch minstens twee keer trainen over een afstand tussen de 21 en 30 om een beetje het gevoel te hebben dat ik de UHT ook echt kan lopen en dat was te krap tussen de HM eind december en 18 januari
- veel belangrijker:viert die dag haar verjaardag en ik mag er ook bij zijn
... life is all about priorities
Ik denk dat ik op de 18e wel één van die LDL's ga/moet lopen (en de andere 7/8 februari), alle andere weekenden zitten al vol.
IK ga nog kijken wat er mogelijk is qua TdF. Hij lijkt me wel heel erg leuk, alleen moet ik dan even een akkoordje sluiten met mijn ex en mijn werk. Dan komt het neer op 2 weken vakantie, 3 dagen werken en dan weer 3 dagen vrij. Even kijken of ik dat er door krijg.
Dit weekend ga ik sowieso die rugzak, stokken en misschien wel een paar schoenen bij elkaar verdienen jaquote:
Enorm. Weekendjes weg erbij, allesquote:
Leuke vergelijking onderin, grappig om te zien dat er qua mogelijkheden niet heel veel verschil is tussen deze en de FR920X en Fenix3...quote:Op maandag 5 januari 2015 14:13 schreef YUR het volgende:
Daar zat ik ook al naar te kijken inderdaad, maar die nav functie is toch wel erg gaafquote:Op maandag 5 januari 2015 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuke vergelijking onderin, grappig om te zien dat er qua mogelijkheden niet heel veel verschil is tussen deze en de FR920X en Fenix3...
Maar is niet goed om dit allemaal te bekijken... pfff, leuke dingen die horloges
Ik zie de meerwaarde er niet van in, die kaartjes. Zo vaak loop ik niet verkeerd. En als ik dat al doe, dan is het een kort blokje om, om de weg weer te vinden. Ik denk nog steeds dat de 220 ruim voldoende is als mijn 610 het begeeft. Ik - en volgens mij de meeste mensen - gebruik toch maar 10% van zijn vermogen.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuke vergelijking onderin, grappig om te zien dat er qua mogelijkheden niet heel veel verschil is tussen deze en de FR920X en Fenix3...
Maar is niet goed om dit allemaal te bekijken... pfff, leuke dingen die horloges
Niet te lang en niet de hard. Lijkt me de juiste tactiek ook wel voor (dat soort) klachten.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:31 schreef Vork het volgende:
Ik loop weer.![]()
Ok, een kort stukje en een iets langzamer tempo, maar tot nu toe nog geen knieklachten.
Stapje voor stapje is al prima.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:31 schreef Vork het volgende:
Ik loop weer.![]()
Ok, een kort stukje en een iets langzamer tempo, maar tot nu toe nog geen knieklachten.
Klopt. Dan heb je smartwatches die alles doen, inclusief Google Maps.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat we over een jaar of 2, 3 wel hardloophorloges hebben met het gemak van een TomTom.
Daar heb je een punt, als je zo kritisch kijkt gebruik je inderdaad maar 10% van de mogelijkheden. Op dit moment voor mij zelfs 0%quote:Op maandag 5 januari 2015 15:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zie de meerwaarde er niet van in, die kaartjes. Zo vaak loop ik niet verkeerd. En als ik dat al doe, dan is het een kort blokje om, om de weg weer te vinden. Ik denk nog steeds dat de 220 ruim voldoende is als mijn 610 het begeeft. Ik - en volgens mij de meeste mensen - gebruik toch maar 10% van zijn vermogen.
Misschien is het ook zelfs nog net iets te hard nu (makkelijk om te hard van stapel te lopen). Het is niet dat ik helemaal niets voel, dus ik ben er ook nog niet helemaal gerust op dat ik het weer vol kan belasten (wat sowieso al onverstandig zou zijn). Ik wissel het voorlopig maar voor de zekerheid wat meer af met fietsen. Daarvan heb ik tot nu toe nooit last van iets gekregen.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:33 schreef Wolve000 het volgende:
Niet te lang en niet de hard. Lijkt me de juiste tactiek ook wel voor (dat soort) klachten.
Is ook best een optie. Kan nog net voor ik de grote drukte op mijn werk inga (jaarafsluiting per 30 september, dus een week later begint de stress).quote:Op maandag 5 januari 2015 15:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet niet of oktober makkelijker voor je is, maar dan is er ook een trail van dezelfde organisator, in hetzelfde gebied: http://www.sport-events.be/traildubarrage/
Die ga ik dit jaar lopen, denk ik
Dat kan. Je kan ook een beginnersschema (zie OP) pakken en dan veel langer plezier van het lopen te hebben.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:45 schreef HarveySpecter het volgende:
Vanavond maar weer eens beginnen. Enige tijd niet meer gelopen, dus denk te starten met zo'n 2,5 kilometer.
niet verplicht hoor, als jij graag zonder lamp en beker loopt mag dat.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:46 schreef McTwente het volgende:
Even een stomme vraag over de TdF:
ik zie allemaal opties over (opvouwbare) bekers en Petzls voorbij komen. Zijn deze verplicht bij een trail? Lijkt mij een beetje onzin als je al een camelbag of bidons bij je hebt en overdag loopt... #dtv
Ah, oké. Bedankt voor de uitleg!quote:Op maandag 5 januari 2015 15:48 schreef Guard het volgende:
[..]
niet verplicht hoor, als jij graag zonder lamp en beker loopt mag dat.
En die lamp is alleen voor de langste afstand nodig.
Maar bij de verzorgingsposten heb je wel een beker nodig als je een slokje cola of thee wil... Ze hebben geen wegwerpbekers
Thnx voor de tip. Maar ik ben wel zo dusdanig getraind dat ik zeker met 2,5 km kan beginnen. Ik heb de laatste tijd niet veel gelopen, maar voetbal veel en kom regelmatig in de sportschool. Qua fysiek en conditioneel kan ik wel 2,5 pakken om mee te beginnen.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat kan. Je kan ook een beginnersschema (zie OP) pakken en dan veel langer plezier van het lopen te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |