abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2015 @ 13:00:48 #251
50430 Yuki
Student Midwife
pi_148352631
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:58 schreef YUR het volgende:

[..]

Nja, ik moet t ook nog maar ff doen he...
Zeker, maar ik heb er wel vertrouwen in dat je het kan.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_148353029
quote:
7s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:56 schreef Yuki het volgende:

[..]

50km en een marathon als trainingsrondje, koekoek! 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Balen van je situatie nu, maar dit lijkt me wel een heule mooie HM zeg! :o
Hardlooptoerisme O+
Volgens mij mag je de H doorstrepen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_148353152
Nog even een verslagje van de Florijn Winterloop:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TL;DR: lekker gelopen op een modderige bosloop en dankzij een lekkere versnelling in de laatste 4 km bijna anderhalve minuut sneller gelopen dan gepland. Topdag! *O*

En natuurlijk de link, want niet gelogd.... Runkeeper log
pi_148353184
Ik moet morgen een praatje houden op de coach-avond van mijn roeivereniging over trainingsschema's en 'meten is weten'. Weet nog niet helemaal hoe ik dat ga invullen, ten eerste omdat het vooral recreatieve roeiers zijn die ook nog wel een paar keer in de week willen borrelen dus over periodiseren en piekmomenten hoef ik denk ik niet te beginnen :P Daarnaast merkte ik dat ik ook wel weer even de omschakeling moet maken van hardloopschema's naar roeischema's.. technische trainingen, intensieve duur en extensieve duur en veel afstandjes oefenen t.o.v. wisselduurlopen en fartleks en D1/D2/D3 ;)
En hoewel ik bij hardlopen een zeer groot fan ben van meten is weten, vind ik het bij roeien toch altijd verraderlijk. Stroming, watertemperatuur, wind etc. kunnen zoveel uitmaken..

[ Bericht 5% gewijzigd door La_Tramposa op 05-01-2015 13:28:19 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_148353693
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:17 schreef McTwente het volgende:

SPOILER
TL;DR: lekker gelopen op een modderige bosloop en dankzij een lekkere versnelling in de laatste 4 km bijna anderhalve minuut sneller gelopen dan gepland. Topdag! *O*

Leuk verslag en ook heel mooi gelopen! Mooi opgebouwd met net nog wat over op het eind, lekker! ^O^

Nog maar 2.5 maand tot de Sallandtrail, dus mijn duurloopjes gaan vanaf volgend weekend weer naar de 30km. Vandaag nog iets korter, 26km, met elke 5 minuten een versnelling van 30 seconden tot een minuut. Beetje fartlekstyle dus, ging weer erg lekker! Hartslag iets hoger dan ik wou, maar ik ging ook weer iets harder dan de bedoeling :') verrassend. Weer genoeg gezien in ieder geval, mooi afwisselend terrein, van mooie singletrails naar brede tankpaden. Lekker door wat overgebleven modder baggeren enzo :D .
Had lang thermoshirt aan met kort shirt eroverheen en korte broek. Maar in de wind op de heide was het toch nog best wel erg fris. In het bos was het een stuk beter gelukkig.

https://www.endomondo.com/workouts/454714990/2368823
  maandag 5 januari 2015 @ 13:44:50 #256
50430 Yuki
Student Midwife
pi_148354003
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Volgens mij mag je de H doorstrepen ;)
quote:
Er staat HM in zijn code, toch? :+
pi_148354052
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:44 schreef Yuki het volgende:

[..]

[..]

Er staat HM in zijn code, toch? :+
Oh ja, scherp!
pi_148354347
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:17 schreef McTwente het volgende:

SPOILER

Mooi verslag, mooi gelopen!

Maarrreeeh, waarom mag onverhard niet in dit topic? Da's toch ook hardlopen?
pi_148354872
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:35 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Leuk verslag en ook heel mooi gelopen! Mooi opgebouwd met net nog wat over op het eind, lekker! ^O^

Nog maar 2.5 maand tot de Sallandtrail, dus mijn duurloopjes gaan vanaf volgend weekend weer naar de 30km. Vandaag nog iets korter, 26km, met elke 5 minuten een versnelling van 30 seconden tot een minuut. Beetje fartlekstyle dus, ging weer erg lekker! Hartslag iets hoger dan ik wou, maar ik ging ook weer iets harder dan de bedoeling :') verrassend. Weer genoeg gezien in ieder geval, mooi afwisselend terrein, van mooie singletrails naar brede tankpaden. Lekker door wat overgebleven modder baggeren enzo :D .
Had lang thermoshirt aan met kort shirt eroverheen en korte broek. Maar in de wind op de heide was het toch nog best wel erg fris. In het bos was het een stuk beter gelukkig.

https://www.endomondo.com/workouts/454714990/2368823
Dat tempo, met die hartslag en dan ook nog op die ondergrond :o _O_
Geweldige training zo even op de maandagochtend!
  maandag 5 januari 2015 @ 14:13:40 #260
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_148354930
Ik ga even een beetje extra overwerken: http://www.dcrainmaker.co(...)ping-multisport.html
F means you're fucked
pi_148355151
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:56 schreef cafca het volgende:

[..]

Mooi verslag, mooi gelopen!

Maarrreeeh, waarom mag onverhard niet in dit topic? Da's toch ook hardlopen?
De trailers hebben al een tijdje een apart topic.
Ik geloof dat daar niet zo fanatiek gepost wordt, maar ik volg het ook niet echt.
Gelukkig post Jero hier ook zijn training, die lijkt me ook geheel/grotendeels onverhard. ;)
Alleen die tijden van hem, die haal ik uiteraard bij lange na niet... _O_

Hoewel mijn lopen vooral op asfalt zal plaatsvinden, wil ik wel proberen de UHT te gaan lopen volgende maand.
En in Augustus eventueel de TdF, maar dat komt misschien ongelukkig uit met de vakantie van de kinderen. Dus die moet nog even onder voorbehoud...
pi_148355411
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:13 schreef YUR het volgende:
Ik ga even een beetje extra overwerken: http://www.dcrainmaker.co(...)ping-multisport.html
Wauw! Die is wel heel vet!
pi_148355508
Mijn weekenden in januari/februari stromen een beetje vol met werk en inpakken voor de tijdelijke verhuizing :'( Dat gooit mijn hardloopplanning nogal in de war.
pi_148355627
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:19 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ik geloof dat daar niet zo fanatiek gepost wordt, maar ik volg het ook niet echt.
Gelukkig post Jero hier ook zijn training, die lijkt me ook geheel/grotendeels onverhard. ;)

Hoewel mijn lopen vooral op asfalt zal plaatsvinden, wil ik wel proberen de UHT te gaan lopen volgende maand.
En in Augustus eventueel de TdF, maar dat komt misschien ongelukkig uit met de vakantie van de kinderen. Dus die moet nog even onder voorbehoud...
Ah, op die manier. Ik mag ook graag onverhard lopen, maar beschouw mezelf niet als trailer. Ben ook nog nooit in het trailerstopic geweest. :N
pi_148356403
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:19 schreef McTwente het volgende:

[..]

Die met hun eigen topic gaan over 2 weken de UHT doen :P
En de TdF = O+
Ik heb ook alweer een berg trails staan voor 2015 (staan overigens gewoon hier in de WLWW ;) ).

En ik heb vandaag een schema wat tot de Marathon ViaBelgica moet leiden in elkaar gedraaid.
Mijn hardloopleven heeft weer een structuur, hoera! *O*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_148356493
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:13 schreef YUR het volgende:
jeutje, dat wordt flink overwerken :o
Maar wel gaaf :)
pi_148356501
Ja, ik moet er ook wat structuur in brengen, weet alleen nog niet hoe.....
pi_148356635
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:01 schreef Guard het volgende:

[..]

jeutje, dat wordt flink overwerken :o
Maar wel gaaf :)
Valt op zich nog wel mee, qua prijs.
(Wel een hoop overwerk, maar toch....)
  maandag 5 januari 2015 @ 15:06:30 #269
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_148356689
Hoppaaaa eerste meters in 2015 gemaakt! En gelukkig pijnvrij O+ Er is hoop!
  maandag 5 januari 2015 @ 15:07:36 #270
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_148356737
Mwoa, ik ga dit weekend al een eind komen qua overwerk. Maar er moet ook nog even overgewerkt worden voor een nieuwe rugzak, stokken, jasje, armstukken, compressietight, tubes, sportvoeding en misschien nieuwe wegschoenen :+
F means you're fucked
  maandag 5 januari 2015 @ 15:08:20 #271
50430 Yuki
Student Midwife
pi_148356757
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef GotC het volgende:
Hoera!! *O*
pi_148356910
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:07 schreef YUR het volgende:
Mwoa, ik ga dit weekend al een eind komen qua overwerk. Maar er moet ook nog even overgewerkt worden voor een nieuwe rugzak, stokken, jasje, armstukken, compressietight, tubes, sportvoeding en misschien nieuwe wegschoenen :+
ga jij hele weekenden werken of zo?
  maandag 5 januari 2015 @ 15:13:04 #273
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_148356950
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:07 schreef YUR het volgende:
Goedkope sport he, dat hardlopen!
pi_148356952
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef GotC het volgende:
^O^
pi_148356994
Overigens over de TdF gesproken, krijg zojuist mail dat de inschrijving geopend is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')