Zeker, maar ik heb er wel vertrouwen in dat je het kan.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Nja, ik moet t ook nog maar ff doen he...
quote:Op maandag 5 januari 2015 12:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
50km en een marathon als trainingsrondje, koekoek!Volgens mij mag je de H doorstrepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Balen van je situatie nu, maar dit lijkt me wel een heule mooie HM zeg!
Hardlooptoerisme
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: lekker gelopen op een modderige bosloop en dankzij een lekkere versnelling in de laatste 4 km bijna anderhalve minuut sneller gelopen dan gepland. Topdag!![]()
En natuurlijk de link, want niet gelogd.... Runkeeper log
quote:Op maandag 5 januari 2015 13:17 schreef McTwente het volgende:
Nog even een verslagje van de Florijn Winterloop:Leuk verslag en ook heel mooi gelopen! Mooi opgebouwd met net nog wat over op het eind, lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: lekker gelopen op een modderige bosloop en dankzij een lekkere versnelling in de laatste 4 km bijna anderhalve minuut sneller gelopen dan gepland. Topdag!![]()
En natuurlijk de link, want niet gelogd.... Runkeeper log![]()
Nog maar 2.5 maand tot de Sallandtrail, dus mijn duurloopjes gaan vanaf volgend weekend weer naar de 30km. Vandaag nog iets korter, 26km, met elke 5 minuten een versnelling van 30 seconden tot een minuut. Beetje fartlekstyle dus, ging weer erg lekker! Hartslag iets hoger dan ik wou, maar ik ging ook weer iets harder dan de bedoelingverrassend. Weer genoeg gezien in ieder geval, mooi afwisselend terrein, van mooie singletrails naar brede tankpaden. Lekker door wat overgebleven modder baggeren enzo
.
Had lang thermoshirt aan met kort shirt eroverheen en korte broek. Maar in de wind op de heide was het toch nog best wel erg fris. In het bos was het een stuk beter gelukkig.
https://www.endomondo.com/workouts/454714990/2368823
quote:Op maandag 5 januari 2015 13:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij mag je de H doorstrepen
Er staat HM in zijn code, toch?quote:18 oktober 2015 - Scotiabank Toronto Waterfront Marathon (Toronto)
• Devv - HM
Oh ja, scherp!quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 13:17 schreef McTwente het volgende:
Nog even een verslagje van de Florijn Winterloop:Mooi verslag, mooi gelopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: lekker gelopen op een modderige bosloop en dankzij een lekkere versnelling in de laatste 4 km bijna anderhalve minuut sneller gelopen dan gepland. Topdag!![]()
En natuurlijk de link, want niet gelogd.... Runkeeper log
Maarrreeeh, waarom mag onverhard niet in dit topic? Da's toch ook hardlopen?
Dat tempo, met die hartslag en dan ook nog op die ondergrondquote:Op maandag 5 januari 2015 13:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Leuk verslag en ook heel mooi gelopen! Mooi opgebouwd met net nog wat over op het eind, lekker!![]()
Nog maar 2.5 maand tot de Sallandtrail, dus mijn duurloopjes gaan vanaf volgend weekend weer naar de 30km. Vandaag nog iets korter, 26km, met elke 5 minuten een versnelling van 30 seconden tot een minuut. Beetje fartlekstyle dus, ging weer erg lekker! Hartslag iets hoger dan ik wou, maar ik ging ook weer iets harder dan de bedoelingverrassend. Weer genoeg gezien in ieder geval, mooi afwisselend terrein, van mooie singletrails naar brede tankpaden. Lekker door wat overgebleven modder baggeren enzo
.
Had lang thermoshirt aan met kort shirt eroverheen en korte broek. Maar in de wind op de heide was het toch nog best wel erg fris. In het bos was het een stuk beter gelukkig.
https://www.endomondo.com/workouts/454714990/2368823
De trailers hebben al een tijdje een apart topic.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooi verslag, mooi gelopen!
Maarrreeeh, waarom mag onverhard niet in dit topic? Da's toch ook hardlopen?
Wauw! Die is wel heel vet!quote:Op maandag 5 januari 2015 14:13 schreef YUR het volgende:
Ik ga even een beetje extra overwerken: http://www.dcrainmaker.co(...)ping-multisport.html
Ah, op die manier. Ik mag ook graag onverhard lopen, maar beschouw mezelf niet als trailer. Ben ook nog nooit in het trailerstopic geweest.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:19 schreef McTwente het volgende:
[..]
De trailers hebben al een tijdje een apart topic.
Ik geloof dat daar niet zo fanatiek gepost wordt, maar ik volg het ook niet echt.
Gelukkig post Jero hier ook zijn training, die lijkt me ook geheel/grotendeels onverhard.
Alleen die tijden van hem, die haal ik uiteraard bij lange na niet...![]()
Hoewel mijn lopen vooral op asfalt zal plaatsvinden, wil ik wel proberen de UHT te gaan lopen volgende maand.
En in Augustus eventueel de TdF, maar dat komt misschien ongelukkig uit met de vakantie van de kinderen. Dus die moet nog even onder voorbehoud...
Die met hun eigen topic gaan over 2 weken de UHT doenquote:Op maandag 5 januari 2015 14:19 schreef McTwente het volgende:
[..]
De trailers hebben al een tijdje een apart topic.
Ik geloof dat daar niet zo fanatiek gepost wordt, maar ik volg het ook niet echt.
Gelukkig post Jero hier ook zijn training, die lijkt me ook geheel/grotendeels onverhard.
Alleen die tijden van hem, die haal ik uiteraard bij lange na niet...![]()
Hoewel mijn lopen vooral op asfalt zal plaatsvinden, wil ik wel proberen de UHT te gaan lopen volgende maand.
En in Augustus eventueel de TdF, maar dat komt misschien ongelukkig uit met de vakantie van de kinderen. Dus die moet nog even onder voorbehoud...
jeutje, dat wordt flink overwerkenquote:Op maandag 5 januari 2015 14:13 schreef YUR het volgende:
Ik ga even een beetje extra overwerken: http://www.dcrainmaker.co(...)ping-multisport.html
Valt op zich nog wel mee, qua prijs.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:01 schreef Guard het volgende:
[..]
jeutje, dat wordt flink overwerken![]()
Maar wel gaaf
Hoera!!quote:Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef GotC het volgende:
Hoppaaaa eerste meters in 2015 gemaakt! En gelukkig pijnvrijEr is hoop!
ga jij hele weekenden werken of zo?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:07 schreef YUR het volgende:
Mwoa, ik ga dit weekend al een eind komen qua overwerk. Maar er moet ook nog even overgewerkt worden voor een nieuwe rugzak, stokken, jasje, armstukken, compressietight, tubes, sportvoeding en misschien nieuwe wegschoenen
Goedkope sport he, dat hardlopen!quote:Op maandag 5 januari 2015 15:07 schreef YUR het volgende:
Mwoa, ik ga dit weekend al een eind komen qua overwerk. Maar er moet ook nog even overgewerkt worden voor een nieuwe rugzak, stokken, jasje, armstukken, compressietight, tubes, sportvoeding en misschien nieuwe wegschoenen
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef GotC het volgende:
Hoppaaaa eerste meters in 2015 gemaakt! En gelukkig pijnvrijEr is hoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |