Misschien dat hij zijn drive weer terugkrijgt die hij al een half jaar kwijt is.quote:
Doe eens effe normaal droeftoeterquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Kanker eens even op, ga eerst maar je blauwe tagje halen voordat je je schoolmeester muil opentrekt.
Duikboot is een betere optiequote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vliegtuig vliegt ook meteen 4 km lager..............
doe even normaal man rare gekquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Kanker eens even op, ga eerst maar je blauwe tagje halen voordat je je schoolmeester muil opentrekt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:43 schreef icloud het volgende:
[..]
TR gemaakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Exact.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:40 schreef Isane het volgende:
van gerwen en van barneveld kunnen samen naar huis
Aldus de linedancer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doe eens effe normaal droeftoeter
In het begin.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef leolinedance het volgende:
Zei MvG nou net dat ie de betere speler was?
sorry powerloungen oppppppppppppppergodquote:
Ik gun jou dit momentje, was inmiddels alweer je 4e pogingquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, ik trollde je.
Je trapt er volledig in.
Sta jij even voor lul.
Je onderschat curling.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor sommige in dit topic is het serieus beter om gewoon lekker curling te gaan kijken
scorend ook gewoon zeer matigquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit is weer een aanfluiting. Taylor niet eens top en toch al weer 2-0.
De rest ontweek je mooi moet ik zeggen. Terwijl ik echt wel het idee had dat je in die successupporter-post zou gaan trappen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik gun jou dit momentje, was inmiddels alweer je 4e poging
Jij denkt dat mvg kan of mag toegeven dat hij gemept heeft?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef TommyGun het volgende:
Opgeblazen verhaal dus weer van die dikkop van Tilburg. Televaag
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
sorry powerloungen oppppppppppppppergod
Curling tegen je harses, kennen ze je daarna opvegen. Ja toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor sommige in dit topic is het serieus beter om gewoon lekker curling te gaan kijken
Gemiddelde lag bij tijden best wat hoger. Ergens heeft hij wel gelijk. Maar na de 4-3 was het over.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef leolinedance het volgende:
Zei MvG nou net dat ie de betere speler was?
TR gemaakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
scorend ook gewoon zeer matig
Dartspijl in je aars. Dat noemen ze bullshit!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Curling tegen je harses, kennen ze je daarna opvegen. Ja toch?
Men bevindt zich er vaak op glad ijs.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prachtsport. Maar je wordt er niet agressief van
Ik roep Moira om bij te springen hierquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
waar zijn de mods?? de kankers vliegen je om de oren hier
Mjah, als er eentje continu loopt te trollen en te zuigen is dat wel ergens te verwachten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Johannes mag niet de orde bewaren volgens Ambrosius.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
De sfeer zit er goed in ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:46 schreef Travel. het volgende:
Ik ken weinig plekken die gezelliger zijn dan dit topic
Ik denk dat Ambrosius dat wel waardeert.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik roep Moira om bij te springen hier
Hey hommo leef jij ook nogquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef TommyGun het volgende:
Opgeblazen verhaal dus weer van die dikkop van Tilburg. Televaag
Ja. En al die dwarse flikkers die lekker gek doen en onverwachts voor de tegenstander van de Nederlandse spelers zijn mogen wel mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen als de Russinnen meedoen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Curling is een erg leuke sport trouwens, maar dat geheel terzijde.
Enige sport waar bezemen een essentieel onderdeel isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Men bevindt zich er vaak op glad ijs.
Johannes neemt al waar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik roep Moira om bij te springen hier
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Men bevindt zich er vaak op glad ijs.
Zo gaat het in alle livetopics van SPT.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Moeten we verplicht chauvinistisch doen??quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja. En al die dwarse flikkers die lekker gek doen en onverwachts voor de tegenstander van de Nederlandse spelers zijn mogen wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |