Misschien dat hij zijn drive weer terugkrijgt die hij al een half jaar kwijt is.quote:
Doe eens effe normaal droeftoeterquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Kanker eens even op, ga eerst maar je blauwe tagje halen voordat je je schoolmeester muil opentrekt.
Duikboot is een betere optiequote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vliegtuig vliegt ook meteen 4 km lager..............
doe even normaal man rare gekquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Kanker eens even op, ga eerst maar je blauwe tagje halen voordat je je schoolmeester muil opentrekt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:43 schreef icloud het volgende:
[..]
TR gemaakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Exact.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:40 schreef Isane het volgende:
van gerwen en van barneveld kunnen samen naar huis
Aldus de linedancer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doe eens effe normaal droeftoeter
In het begin.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef leolinedance het volgende:
Zei MvG nou net dat ie de betere speler was?
sorry powerloungen oppppppppppppppergodquote:
Ik gun jou dit momentje, was inmiddels alweer je 4e pogingquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, ik trollde je.
Je trapt er volledig in.
Sta jij even voor lul.
Je onderschat curling.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor sommige in dit topic is het serieus beter om gewoon lekker curling te gaan kijken
scorend ook gewoon zeer matigquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit is weer een aanfluiting. Taylor niet eens top en toch al weer 2-0.
De rest ontweek je mooi moet ik zeggen. Terwijl ik echt wel het idee had dat je in die successupporter-post zou gaan trappen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik gun jou dit momentje, was inmiddels alweer je 4e poging
Jij denkt dat mvg kan of mag toegeven dat hij gemept heeft?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef TommyGun het volgende:
Opgeblazen verhaal dus weer van die dikkop van Tilburg. Televaag
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
sorry powerloungen oppppppppppppppergod
Curling tegen je harses, kennen ze je daarna opvegen. Ja toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor sommige in dit topic is het serieus beter om gewoon lekker curling te gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |