SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semi Finals
Saturday January 3
Michael van Gerwen v Gary Anderson
Phil Taylor v Raymond van Barneveld
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
HET TV-MOMENT VAN 2015
pass eensquote:
niks belangrijks dusquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Belgium Open 2000
British Classic 2007
British Pentathlon 2007
Finnish Open 2003
German Darts Championship 2008
Spring Cup 1996, 1997
Swiss Open 2007
WDF Europe Cup Pairs 2000
Westerlaan Darts Gala 2010
Players Championships
Players Championship (VEG) 2010
Gelukkig hebben we de Lakeside nog.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
vreselijk toernooi zo zonder MvG, gelukkig is het morgen afgelopen
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
pass eens!!!!!!!!quote:
Hou je muil, de twee allerbeste spelen de finale, de twee slechtse zijn afgevallen en natuurlijk weer nederlander.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
nee hansquote:
had straks, dat klopt niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had straks een bakje Ben & Jerry's ijs.
Cookie dough?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had straks een bakje Ben & Jerry's ijs.
Deze wedstrijd boeit mij veel meer inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Mani89 vindt dit leuk.
johannes niet nederlands pratenquote:
dat meen je niet hansquote:
Vliegtuig vliegt ook meteen 4 km lager..............quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:40 schreef Isane het volgende:
van gerwen en van barneveld kunnen samen naar huis
Moet jij eens opletten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:41 schreef hafcfan het volgende:
Jaaaa Gerry held!! En kap lekker met deze pot. Taylor wint dit toch weer simpel.
Hou zelf nou eens je bek dicht, joh. Je zit ons al de hele twee weken te vervelen met je gejank over Van Gerwen, Van Barneveld en elke willekeurige speler die niet in je straatje past. Je zit ons kapot te irriteren met je googlebare vragen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:40 schreef icloud het volgende:
[..]
Hou je muil, de twee allerbeste spelen de finale, de twee slechtse zijn afgevallen en natuurlijk weer nederlander.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Van Tilburg ligt knockie in het ziekenhuis trouwens
Hij heeft een fotograaf neergeslagenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:42 schreef marcodej het volgende:
Wat is er nu gebeurd dan? Ik versta die dude niet.
Denk aan je hart.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou zelf nou eens je bek dicht, joh. Je zit ons al de hele twee weken te vervelen met je gejank over Van Gerwen, Van Barneveld en elke willekeurige speler die niet in je straatje past. Je zit ons kapot te irriteren met je googlebare vragen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou zelf nou eens je bek dicht, joh. Je zit ons al de hele twee weken te vervelen met je gejank over Van Gerwen, Van Barneveld en elke willekeurige speler die niet in je straatje past. Je zit ons kapot te irriteren met je googlebare vragen.
Hij heeft de fotograaf van Telegraaf vermoord en is na dit interview afgevoerd naar zijn cel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:42 schreef marcodej het volgende:
Wat is er nu gebeurd dan? Ik versta die dude niet.
Als die van de Telegraaf is, heeft hij waarschijnlijk nog lang niet hard genoeg geslagen,quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hij heeft een fotograaf neergeslagen
Als ik de knar en taylor zo zie spelen kan dat inderdaad gaan kloppenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:42 schreef hafcfan het volgende:
Pl ik zei t je Anderson gaat t wk winnen jaaaa
Straal met je kaarten maar door dat er een 9darter wordt gegooid.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga wel even een minuut naar Anja de kaartengodin kijken.
Kanker eens even op, ga eerst maar je blauwe tagje halen voordat je je schoolmeester muil opentrekt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nou nou nouquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Kanker eens even op, ga eerst maar je blauwe tagje halen voordat je je schoolmeester muil opentrekt.
nou nouquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Kanker eens even op, ga eerst maar je blauwe tagje halen voordat je je schoolmeester muil opentrekt.
Nu moet het lukken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:43 schreef Travel. het volgende:
[..]
Straal met je kaarten maar door dat er een 9darter wordt gegooid.
TR gemaaktquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:43 schreef icloud het volgende:
[..]
jeetje, wat een stoere taal.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Dit is weer een aanfluiting. Taylor niet eens top en toch al weer 2-0.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als ik de knar en taylor zo zie spelen kan dat inderdaad gaan kloppen
Doe eens normaalquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Weet ik, ik trollde je.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb het over die fotograaf, Frank de Boer is een goede man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |