faxie heeft geneukt? Hang de vlag uit!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:43 schreef AirwiN het volgende: [..] Ah, ben jij degene waarmee faxie verleden week heeft geneukt?
![]()
Nu jij nog zijn we klaarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
faxie heeft geneukt? Hang de vlag uit!
Eigenlijk moest er 'zaakje' staan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus je geeft toe dat jullie 'zaken' hebben waar men zich mee kan bemoeien.
Straks geen dickpics, maar echte neukpicsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus je geeft toe dat jullie 'zaken' hebben waar men zich mee kan bemoeien.
Fokkers in actiequote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Straks geen dickpics, maar echte neukpics
En dan het hoofd alleen steeds photoshoppenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu snap ik ook waarom ze met wiet stopt enzo, allemaal voor onze kaneelquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef Myraela het volgende:
Nietszeggende seks is toch niet boeiend. Faxie hangt overal zijn piemel in, dit is gewoon de nieuwe zeefje.
Laten we ons bezig houden met de opbloeiende romance van Loka en Kaneel.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wow.Kom hier dan. Gaan we ze samen uploaden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word helemaal warm van binnen, Myr. Jij ook?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef Myraela het volgende:
Nietszeggende seks is toch niet boeiend. Faxie hangt overal zijn piemel in, dit is gewoon de nieuwe zeefje.
Misschien is dit wel faxie's aankomende vrouw!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef Myraela het volgende:
Ja, op dit moment wacht ik al jaren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik word helemaal warm van binnen, Myr. Jij ook?
Wel een groot verschil in seksdrive. Zal dat wel goed gaan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef Myraela het volgende:
Goed om te weten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:49 schreef Inolvidable het volgende:
Als ik had geneukt zou ik dat natuurlijk met jullie delen.
Ik heb liever dat de vrouw bovenop zit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien is dit wel faxie's aankomende vrouw!
Dan moeten we er vanaf het begin bovenop zitten toch?
+1quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel een groot verschil in seksdrive. Zal dat wel goed gaan?
Handen in je nek, lekker luiquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de vrouw bovenop zit.
Geloof de ballen van zijn a-seksuele gelul.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel een groot verschil in seksdrive. Zal dat wel goed gaan?
We zitten klaar voor je verslag....quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:49 schreef Inolvidable het volgende:
Als ik had geneukt zou ik dat natuurlijk met jullie delen.
De eerste die dat ding van hem aanraakt vliegt tegen het plafond?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geloof de ballen van zijn a-seksuele gelul.
Vanavond heb ik een afspraak met m'n ex dus voor nu kunnen jullie daar over fantaseren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We zitten klaar voor je verslag....
Is ook meer een schild denk ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geloof de ballen van zijn a-seksuele gelul.
yats?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Vanavond heb ik een afspraak met m'n ex dus voor nu kunnen jullie daar over fantaseren.
Vanwaar spreek je af met je ex? Nog dingen uit te spreken?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Vanavond heb ik een afspraak met m'n ex dus voor nu kunnen jullie daar over fantaseren.
Hartverwarmend wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, op dit moment wacht ik al jaren.
Precies, genieten van het uitzicht. Af en toe knijpen in die tieten. En af en toe in een flinke houdgreep en dan zelf keihard stoten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, genieten van het uitzicht. Af en toe knijpen in die tieten. En af en toe in een flinke houdgreep en dan zelf keihard stoten.Klinkt zo naar plastisch ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, genieten van het uitzicht. Af en toe knijpen in die tieten. En af en toe in een flinke houdgreep en dan zelf keihard stoten.Deze man weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe maar een foto van je tieten, dat vind ik leuker om bij te fantaseren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee,zover ik weet niet.Mijn plannen voor vandaag zijn sowieso helaas veranderd.En niet op een positieve manier.quote:
Het is nooit echt uitgesproken en afgelopen week heb ik wat berichtjes gehad, heeft hij m'n vader gesproken en vanmorgen een brief met een halve liefdesverklaring. Ik vraag me toch wel af waarom iemand daar acht maanden over moet doen en waarom hij toen zo deed.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vanwaar spreek je af met je ex? Nog dingen uit te spreken?
Ohquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:55 schreef yats het volgende:
[..]
Nee,zover ik weet niet.Mijn plannen voor vandaag zijn sowieso helaas veranderd.En niet op een positieve manier.
Op mijn mobiel heb ik nooit zo'n zin om er een heel verhaal van te maken.quote:
Acht maanden en dan daarmee komenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is nooit echt uitgesproken en afgelopen week heb ik wat berichtjes gehad, heeft hij m'n vader gesproken en vanmorgen een brief met een halve liefdesverklaring. Ik vraag me toch wel af waarom iemand daar acht maanden over moet doen en waarom hij toen zo deed.
Heb je die nou nog niet?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe maar een foto van je tieten, dat vind ik leuker om bij te fantaseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |