quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat antwoord laat ik graag aan Kaneel over.
Ach gossie.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb spijt dat ik dat gifje in de OP heb gezet... brrr
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Lijkt teveel op mij he?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:
Eigenlijk alles wat jij post is niet goed nee. Of ben ik nu te eerlijk?quote:
Ohquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
MI... nu ga ik je met die engerd uit het gifje associeren.
Kan mij niet te eerlijk zijn hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:03 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk alles wat jij post is niet goed nee. Of ben ik nu te eerlijk?
Dankje.quote:
Ik nu wel, scheelt wel weer tijd dat wij elkaar dan niet hoeven te meetenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ohik dacht dat je dat al deed
Dat wil je niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ohik dacht dat je dat al deed
Agenda is nog leeg voor vanavondquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:07 schreef over_hedge het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor vanavond?
Bankhangen met vrienden. Als ze geen quitters gaan zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:07 schreef over_hedge het volgende:
Beetje darten, beetje darten kijken, beetje bier drinken, beetje slap ouwehoeren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:07 schreef over_hedge het volgende:
Laatste deel van de LOTR trilogie kijken. Extended ofcourse.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:07 schreef over_hedge het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Laatste deel van de LOTR trilogie kijken. Extended ofcourse.
Die moet ik ook nog kijken. Heb wel deel 1 en 2 al gekeken gister en eergister.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Hehe, goed bezigquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij het laatste deel vond ik de extended scene's niet zoveel toevoegen geloof ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Why so sad?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:12 schreef Koettie het volgende:
Ik voel me heel zielig en verveel me en wil eigenlijk gewoon slapen maar kom net mn bed uit
Ik zou gewoon gaan slapen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:12 schreef Koettie het volgende:
Ik voel me heel zielig en verveel me en wil eigenlijk gewoon slapen maar kom net mn bed uit
Boekje lezen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:12 schreef Koettie het volgende:
Ongesteld. En superverkouden. Dus alles doet zeer en m;n buik en mn rug en mn benen en wefkjdsfbsdkfjdffd. hormonenquote:
Wat ben ik toch blij dat ik geen vrouw ben.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:23 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ongesteld. En superverkouden. Dus alles doet zeer en m;n buik en mn rug en mn benen en wefkjdsfbsdkfjdffd. hormonen
Vrouw zijn is wel jammerlijk jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:23 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ongesteld. En superverkouden. Dus alles doet zeer en m;n buik en mn rug en mn benen en wefkjdsfbsdkfjdffd. hormonen
Dan sowieso weer verder slapen als je dat kan!!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:23 schreef Koettie het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:24 schreef Koettie het volgende:
Ja. Moet eigenlijk weer aan de pil maar wil niet
Waarom was je gestopt?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:24 schreef Koettie het volgende:
Ja. Moet eigenlijk weer aan de pil maar wil niet
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik nu wel, scheelt wel weer tijd dat wij elkaar dan niet hoeven te meeten
Wow!quote:
ohquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:25 schreef Koettie het volgende:
Omdat ik dan standaard een kutwijf ben en ik kan niet goed tegen hormonen
Welke pillen heb je allemaal gehad?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:25 schreef Koettie het volgende:
Omdat ik dan standaard een kutwijf ben en ik kan niet goed tegen hormonen
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Met alle pijntjes van nu voel ik me net een vrouw
Awwquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent veel leuker dan die engerd uit OP.
Mycro30 en 50, en de neppe daarvan. Prikpil, yazmin, en nog 3 waarvan ik de naam niet meer weet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Welke pillen heb je allemaal gehad?
Dat is ook niet zo heel moeilijk tochquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zie alleen het standaardplaatje en dat plaatje met tekst in de OP.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echte liefde.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met dat aanstellen klink je er ook als 1quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Met alle pijntjes van nu voel ik me net een vrouw
Je hebt erg genoeg gewoon gelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
Met dat aanstellen klink je er ook als 1
Daar ga ik
Heb hem eruit gehaald omdat ik er ook de kriebels van kreeg.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie alleen het standaardplaatje en dat plaatje met tekst in de OP.
Ik zou de Yaz24+4 eens proberen. Doordat de stopweek sowieso maar vier dagen is vermindert het hormoonschommelingen. Bovendien is de Yaz lichter dan de pillen die je nu opnoemt. En geen slap aftreksel van de Yaz maar de echte dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:29 schreef Koettie het volgende:
[..]
Mycro30 en 50, en de neppe daarvan. Prikpil, yazmin, en nog 3 waarvan ik de naam niet meer weet.
Ik vind dat wel meevallen!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt erg genoeg gewoon gelijk
De Yazmin was de ergste qua bijwerkingen die ik heb gehad volgens mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zou de Yaz24+4 eens proberen. Doordat de stopweek sowieso maar vier dagen is vermindert het hormoonschommelingen. Bovendien is de Yaz lichter dan de pillen die je nu opnoemt. En geen slap aftreksel van de Yaz maar de echte dus.
Mja, iedereen is leuker dan Ramsay Snow inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo heel moeilijk toch
Donderdag weer naar de gyn voor echo's. Heb endometriose dus eigenlijk moet ik weer aan de pilquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zou de Yaz24+4 eens proberen. Doordat de stopweek sowieso maar vier dagen is vermindert het hormoonschommelingen. Bovendien is de Yaz lichter dan de pillen die je nu opnoemt. En geen slap aftreksel van de Yaz maar de echte dus.
De Yasmin is een andere pil dan de Yaz.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De Yazmin was de ergste qua bijwerkingen die ik heb gehad volgens mij.
Eensquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
Met dat aanstellen klink je er ook als 1
Daar ga ik
Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
De Yasmin is een andere pil dan de Yaz.
Misschien omdat het een lichte pil is. Maar als je last hebt van de hormonen is dat eigenlijk de enige oplossing. Ieder lichaam reageert natuurlijk wel anders. Hoop in ieder geval dat je een oplossing vindt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:35 schreef Koettie het volgende:
[..]
Donderdag weer naar de gyn voor echo's. Heb endometriose dus eigenlijk moet ik weer aan de pilZe heeft de yazz eens afgeraden volgens mij maar weet niet meer waarom. S
Ik ook. Eerste keer geprobeerd en toen was ie wel oke maar niet helemaal. Overgestapt op wat anders en na paar maanden weer terug naar Yazmin. Meteen moeten stoppen omdat ik belachelijk veel bloed verloor en ik echt alleen maar kon janken. Ik haaat hormonen haha, ik ben nu voor het eerst sinds mn 14e zonder pil en ik voel me echt fantastisch, ben echt een ander mens zonder. Maarja, endo, dus het 'moet'quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De Yazmin was de ergste qua bijwerkingen die ik heb gehad volgens mij.
Ik moet ook nog ontbijtenquote:
Moest je weer mamma spelen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dit is lunch.
Ik kon niet blijven liggen
Och, liefde is sowieso raar. Dus dan kan die uitdrukking er wel bij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Liefde is in de lucht.
Wat een rare uitdrukkin eigk.
Zelfde hierquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik moet ook nog ontbijtenBen te lui om het te gaan maken.
Maar het klopt wel een beetje, het lijkt wel een beetje rond te hangen rond mensen ofzoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Liefde is in de lucht.
Wat een rare uitdrukking eigk.
Ik heb in het totaal acht pillen geprobeerd. Van de Qlaira werd ik zelfs depressief. Toen ik de Yaz ben gaan slikken heb ik nergens meer last van gehad dus die zou ik echt iedereen aanraden. Maar iedereen reageert er natuurlijk anders op. De Yaz slik je trouwens door dus minder kans dat je hem vergeet door de regelmaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Ik heb het na drie soorten pillen maar gewoon opgegeven, ook omdat ik er eigenlijk maar weinig aan had vanwege het disciplinegebrek bij het slikken.
Vriendinnen die de pil vergeten zijn eng. Voor je het weet moeten ze een zwangerschapstest doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb in het totaal acht pillen geprobeerd. Van de Qlaira werd ik zelfs depressief. Toen ik de Yaz ben gaan slikken heb ik nergens meer last van gehad dus die zou ik echt iedereen aanraden. Maar iedereen reageert er natuurlijk anders op. De Yaz slik je trouwens door dus minder kans dat je hem vergeet door de regelmaat.
Ik ben nu anticonceptievrij, het goede levenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb in het totaal acht pillen geprobeerd. Van de Qlaira werd ik zelfs depressief. Toen ik de Yaz ben gaan slikken heb ik nergens meer last van gehad dus die zou ik echt iedereen aanraden. Maar iedereen reageert er natuurlijk anders op. De Yaz slik je trouwens door dus minder kans dat je hem vergeet door de regelmaat.
Eng? Eigen verantwoording nemen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vriendinnen die de pil vergeten zijn eng. Voor je het weet moeten ze een zwangerschapstest doen.
Dan heb je in ieder geval geen kans dat je iets vergeet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nu anticonceptievrij, het goede leven
Het enige dat ik nog zou overwegen te nemen zou nu een spiraal zijn denk ik.
Naja heb dus 2x gehad dat ene ex zwangerschaptest ging doen voor de zekerheid. Al wisten we wel bijna zeker dat het niks zou zijn. Maar toch wel ff spannend op dat moment.quote:
risotto met gegrilde groenten en kipquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:43 schreef artelligence het volgende:
Zo, even rondje markt. Wat voor gezond en lekkers zal ik maken voor vanavond?
Oeh dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
risotto met gegrilde groenten en kip
Daarom. Ik had de afgelopen anderhalf jaar een implantaat, maar dat was ook niet echt succesvolquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval geen kans dat je iets vergeet.
Celibaatleef beste leefquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen seks hebben of door haar strot duwen elke dag?
Ziekig?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hoestte zo hard dat ik er maar uit ben gegaan
Condoompje omhangen is altijd nog een optiequote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen seks hebben of door haar strot duwen elke dag?
Zou zwetenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Naja heb dus 2x gehad dat ene ex zwangerschaptest ging doen voor de zekerheid. Al wisten we wel bijna zeker dat het niks zou zijn. Maar toch wel ff spannend op dat moment.
Dat klinkt wel goed jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
risotto met gegrilde groenten en kip
Beterschapquote:
Is je bloedverlies nu minder dan met de implanon dan? Hormonen kunnen zoveel met je stemming doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom. Ik had de afgelopen anderhalf jaar een implantaat, maar dat was ook niet echt succesvol
Veel bloedverlies op willekeurige momenten en mijn stemming is een stuk verbeterd sinds hij eruit is.
neuh. Niet 100% fit maar volgens mij heb ik altijd wel watquote:
Nu de winter nogquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neuh. Niet 100% fit maar volgens mij heb ik altijd wel wat
Verder voel ik me best goed.
december is voorbij
Ik heb nog geen ongesteldheid terug gehad, maar met de implanon duurde het soms een hele maandquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Is je bloedverlies nu minder dan met de implanon dan? Hormonen kunnen zoveel met je stemming doen.
Ja, maja de pil is zo persoonlijk. Kende alleen maar goede verhalen over de prikpil. Heb 3 maanden lopen janken, amper geslapen, ruzie met iedereen gemaakt en 5 kilo afgevallen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Lekker dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ongesteldheid terug gehad, maar met de implanon duurde het soms een hele maand
Warme douchequote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook dat overleven we. Kachel,dekentjes, thee en warme douche
Ja dat is ook zo. Maar misschien dat je beter reageert op een lagere dosering en dan zou de Yaz een goede keuze zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:50 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja, maja de pil is zo persoonlijk. Kende alleen maar goede verhalen over de prikpil. Heb 3 maanden lopen janken, amper geslapen, ruzie met iedereen gemaakt en 5 kilo afgevallen.
heerlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Warme douche
Ga ik maar even nemen, en dan een eitje bakken
Mijn zusje is gelukkig heel tevreden over de Implanon. Paar weken terug de 3e laten zetten/vernieuwen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Lekker dan.Als ik nog langdurige bloedingen krijg overweeg ik misschien ook een spiraaltje maar tot nu toe gaat het al drie weken goed.
Ik merk er (nog) weinig van.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het klopt wel een beetje, het lijkt wel een beetje rond te hangen rond mensen ofzo
Dat klinkt wel een beetje zweverig
Ik denk dat ik het al gehad heb maar ik vergeet die namen steeds. Heb het ooit allemaal opgeschreven maar staat op mn oude laptop denk ik. En ik heb sowieso geen stopweken want dat 'mag' niet. Maar zonder pil ben ik, blijkbaar, was heel verbaast, heel regelmatig. Als ik doorslik word ik gewoon tussen de 3 en 6 weken ongesteld. Langer doorslikken lukt echt nooit. Of ik blijf doorslikken en dan ben ik gewoon 4 weken aan het bloeden. Denk dat ik voor een mirena ga maja. Eerst gyn en echo's maar afwachten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Maar misschien dat je beter reageert op een lagere dosering en dan zou de Yaz een goede keuze zijn.
Het is allemaal heel persoonlijk inderdaad, je kunt nooit weten hoe het gaat bevallen voor je het geprobeerd hebt helaas.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mijn zusje is gelukkig heel tevreden over de Implanon. Paar weken terug de 3e laten zetten/vernieuwen.
Gelukkig maar dat het iig voor sommige mensen wel werkt, maar dan extra sneu dat dat bij Koettie niet het geval is.
Dat sowieso.Als je man genoeg bent om te 'doneren' moet je ook man genoeg zijn om eventuele vervelende consequenties te dragen.quote:
Ja maar. Dat is minder leuk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:55 schreef Koettie het volgende:
Gewoon condooms. Lekker makkelijk en geen bijwerkingen
Ik vind het maar kleredingen, doet voor mij echt af aan het plezier.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:55 schreef Koettie het volgende:
condoomsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:55 schreef Koettie het volgende:
Minder leuk dan een humeurige vrouw? Is maar waar je prioriteiten liggen!quote:
Bij mezelf sowieso.Om me heen zie ik het genoeg inderdaad.quote:
Hormonen kunnen afdoen aan je levensplezier, staat er dan weer tegenoverquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het maar kleredingen, doet voor mij echt af aan het plezier.
Ben niet zo thuis in de endometriose maar mag je niet ongesteld worden vanwege eventuele schade die het oplevert of vanwege langdurige bloedingen? Als het om de bloedingen gaat zou ik vragen of je dat mag ondersteunen met Cycklokapron en/of Octosim neusspray (als je dat nog niet doet). Ik heb ook geen stopweken vanwege een stollingsziekte en in combinatie met deze pil en medicijnen is het langdurig goed gegaan. Afgelopen maanden helaas niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:53 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het al gehad heb maar ik vergeet die namen steeds. Heb het ooit allemaal opgeschreven maar staat op mn oude laptop denk ik. En ik heb sowieso geen stopweken want dat 'mag' niet. Maar zonder pil ben ik, blijkbaar, was heel verbaast, heel regelmatig. Als ik doorslik word ik gewoon tussen de 3 en 6 weken ongesteld. Langer doorslikken lukt echt nooit. Of ik blijf doorslikken en dan ben ik gewoon 4 weken aan het bloeden. Denk dat ik voor een mirena ga maja. Eerst gyn en echo's maar afwachten.
ja dat is dan ook weer niet echt fijn nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:56 schreef Koettie het volgende:
[..]
Minder leuk dan een humeurige vrouw? Is maar waar je prioriteiten liggen!
Ik ben eigenlijk best wel anti pil het laatste jaar
Absoluut, bizar wat die dingen voor verschil kunnen maken. Ook in positieve zin trouwens.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
Hormonen kunnen afdoen aan je levensplezier, staat er dan weer tegenover
Ik vrees dat het verzet gaat worden.Haar ouders blijven waarschijnlijk slapenquote:
Ja, endo is, heel kort gezegd, baarmoederslijm in de buikholte for some strange reason.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ben niet zo thuis in de endometriose maar mag je niet ongesteld worden vanwege eventuele schade die het oplevert of vanwege langdurige bloedingen? Als het om de bloedingen gaat zou ik vragen of je dat mag ondersteunen met Cycklokapron en/of Octosim neusspray (als je dat nog niet doet). Ik heb ook geen stopweken vanwege een stollingsziekte en in combinatie met deze pil en medicijnen is het langdurig goed gegaan. Afgelopen maanden helaas niet.
Struggles.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vrees dat het verzet gaat worden.Haar ouders blijven waarschijnlijk slapen
Ik heb nog geen positief iets ervan kunnen ontdekken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, bizar wat die dingen voor verschil kunnen maken. Ook in positieve zin trouwens.
Van de pil? Ik ook niet. Alleen menstruatie uitstellen maar dat werkt toch amper bij mij dus tjaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog geen positief iets ervan kunnen ontdekken.
Geen/minder baby's lijkt mij een zeer positief ietsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar noem je een goede.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen/minder baby's lijkt mij een zeer positief iets
2 stuks. Door de pil heen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen/minder baby's lijkt mij een zeer positief iets
Oei, in dat geval niet nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 stuks. Door de pil heen.
dus nee
Er zijn fysieke / mentale klachten die kunnen ontstaan door gebrek van hormonen. Als je die hormonen dan via een pil alsnog binnen krijgt, heeft dat juist positief effect.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
Dat hoor je niet vaak, weten ze waaraan het lag dat het niet werkte bij jou?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 stuks. Door de pil heen.
dus nee
Die medicijnen houden in ieder geval ook bepaalde hormonen 'tegen' dus misschien is het 't overleggen/overwegen met je gyn waard. Ik hoop dat het minder kut voor je wordt iig.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:59 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja, endo is, heel kort gezegd, baarmoederslijm in de buikholte for some strange reason.En als je ongesteld bent gaat dat ook bloeden en ontsteken want het hoort niet in de buikholte. Dus niet menstrueren is nodig om de schade te beperken.
Dus het gaat niet perse om bloedingen maar echt om 'ongesteld' worden en hormonen en blabla. Kutziekte.
Dat wel. Maar ik blijf er bij dat hormonen een hoop negatieve dingen met zich meebrengen dan positieve.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oei, in dat geval niet nee.
Maar voor de andere 98% werkt het gelukkig wel
Tja,fijn is anders.quote:
Thanks. Gaat al beter dan een paar jaar terug. Was gestopt met de pil en het ging veeel beterrr voor een paar maanden. Maar nu ben ik weer de lulquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Die medicijnen houden in ieder geval ook bepaalde hormonen 'tegen' dus misschien is het 't overleggen/overwegen met je gyn waard. Ik hoop dat het minder kut voor je wordt iig.
Ja daar heb je zeker gelijk in. Logisch ook, want het zijn externe toevoegingen die er niet thuishoren, dus dan zijn nadelen/bijwerkingen wel te verwachten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik blijf er bij dat hormonen een hoop negatieve dingen met zich meebrengen dan positieve.
Sowieso 1 welquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hoor je niet vaak, weten ze waaraan het lag dat het niet werkte bij jou?
dat wist ik nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn fysieke / mentale klachten die kunnen ontstaan door gebrek van hormonen. Als je die hormonen dan via een pil alsnog binnen krijgt, heeft dat juist positief effect.
Hopen dat het onder controle te krijgen is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:05 schreef Koettie het volgende:
[..]
Thanks. Gaat al beter dan een paar jaar terug. Was gestopt met de pil en het ging veeel beterrr voor een paar maanden. Maar nu ben ik weer de lul
Valt wel mee, ik heb altijd zin om te barbecuen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ineens zin om te barbecuen, erg vreemd.
ZIn in gevulde paprika met roomkaas en in geroosterde speklapjesquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb altijd zin om te barbecuen.
Heeft Myra hier al wat verteld over haar menu komende week? Niet op de barbecue, maar de gevulde paprika's staan hier op het programmaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ZIn in gevulde paprika met roomkaas en in geroosterde speklapjes
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:20 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft Myra hier al wat verteld over haar menu komende week? Niet op de barbecue, maar de gevulde paprika's staan hier op het programma
Wel verdomme, dat pik je toch niet zomaarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn kat laat me steeds niezen als hij zich krabt
Vanaaf een privéshow van mijn vrouw.quote:
Zoiets krijg ik nooit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaaf een privéshow van mijn vrouw.
Kom mijn huis opruimen dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoiets krijg ik nooit.
Zal wel de hele dag vervelen worden.
I know, right. Come back summerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het niet zulk kutweer was had ik het misschien wel gedaan
Maar het regent steeds
Onvoldoende wind om te gaan kiten? Hier lijkt namelijk wel een windje te staan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:27 schreef Faxie het volgende:
Zoiets krijg ik nooit.
Hoe breng ik dat opquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog maar een halfjaar geduld hebben we nodig
Nah da's bij lange na niet genoeg. En de verwachting voor morgen is helemaal ingekaktquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onvoldoende wind om te gaan kiten? Hier lijkt namelijk wel een windje te staan.
Driemaaldaags masturberen om de spanning onder controle te houden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
Nog maar een halfjaar geduld hebben we nodig
Klinkt comfy.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel slapen en dekentjes en warme drankjes.
Dat is goed. Kom jij dan bij me slapen? Maak ik zo vaak je wil warme chocolademelk. En ik maak 'm NOG lekkerder dan normaal :$quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel slapen en dekentjes en warme drankjes.
Dat wordt een beetje te gekquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Driemaaldaags masturberen om de spanning onder controle te houden.
'Een beetje' zegt ze dan...quote:
Je doet net alsof dat nooit meer terugkomt...quote:
Misschien bedoelt ze wel gewoon dat ze op gezelschap zit te wachten waardoor het minder vaak zo 'moet'quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doet net alsof dat nooit meer terugkomt...
Ik mis het nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doet net alsof dat nooit meer terugkomt...
DM overload incoming.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze wel gewoon dat ze op gezelschap zit te wachten waardoor het minder vaak zo 'moet'
Een prachtige tijd, maar mooi dat het eindig is, toch?quote:
Volgens mij heeft zij al een continue stroom aan DM's van gewillige mannen.... en vrouwen!quote:
Wacht maar tot je bijna 30 bent. Libido gone crazyquote:
Het zou vermoeiend zijn als dat langer zou durenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een prachtige tijd, maar mooi dat het eindig is, toch?
Jeetje, dus dat staat me nog allemaal te wachten?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bijna 30 bent. Libido gone crazy
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:43 schreef Dqod het volgende:
Dat wordt minstens drie keer per dag masturberen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
Jeetje, dus dat staat me nog allemaal te wachten?
Vrouw zijn op FOK!, zou het niet willen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij al een continue stroom aan DM's van gewillige mannen.... en vrouwen!
Jazeker. Better prepare yourself while you still can :$quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zou vermoeiend zijn als dat langer zou duren
[..]
Jeetje, dus dat staat me nog allemaal te wachten?
Logisch, want jij bent Kanneel. Genoeg DM's alquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouw zijn op FOK!, zou het niet willen.
Ook buiten FOK! zou het van mij niet per se hoeven.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrouw zijn op FOK!, zou het niet willen.
Nog 9 jaar, wat kan ik het beste doen om me voor te bereiden?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jazeker. Better prepare yourself while you still can :$
De grote broer die ze nooit hebben gehad.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Logisch, want jij bent Kanneel. Genoeg DM's al
Valt mee tegenwoordig, gelukkig.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Logisch, want jij bent Kanneel. Genoeg DM's al
4 kinderen op de wereld zetten. Funest voor je libido.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
Nog 9 jaar, wat kan ik het beste doen om me voor te bereiden?
Bij mij komen logerenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog 9 jaar, wat kan ik het beste doen om me voor te bereiden?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoiets krijg ik nooit.
Begint dat bij 29 al?Goed om te weten,dan heb ik nog twee weken om me daarop voor te bereiden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik val gewoon niet onder de categorie vrouw denk ik, want hier ook hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt mee tegenwoordig, gelukkig.
Dat is bij vrouwen zo, mannen zijn anders he.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:47 schreef yats het volgende:
[..]
Begint dat bij 29 al?Goed om te weten,dan heb ik nog twee weken om me daarop voor te bereiden.
Jouw piek is al voorbij schijnbaarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:47 schreef yats het volgende:
[..]
Begint dat bij 29 al?Goed om te weten,dan heb ik nog twee weken om me daarop voor te bereiden.
Dit. De piek bij mannen is veel eerder.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is bij vrouwen zo, mannen zijn anders he.
Fuck, nu je het zegt. Maar nu heb ik al 90% van de lunch opquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:50 schreef artelligence het volgende:
Mezelf aanleren kleine hapjes te nemen en goed te kauwen. #struggles
Ach, jij kan het nu al niet bijhouden en ik blijf toch wel bij je.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:50 schreef twi het volgende:
Dan moet ik over een paar jaar maar Second Love afstruinen voor aan Myra gelijkende profielfoto's
Misschien wil iemand anders je wel voeren, gaat het ook minder snel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:50 schreef artelligence het volgende:
Jij bent geen uitzondering?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:50 schreef twi het volgende:
Dan moet ik over een paar jaar maar Second Love afstruinen voor aan Myra gelijkende profielfoto's
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
Met zo'n instelling ga je het nooit krijgen nee
Ah, ik dacht alquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is bij vrouwen zo, mannen zijn anders he.
Dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jouw piek is al voorbij schijnbaar
Je moet 20 keer kauwen of zo.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:50 schreef artelligence het volgende:
20 keer?! Gatverdammequote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet 20 keer kauwen of zo.Lukt mij ook niet.
Chocolade gewoon in je mond laten smelten. Langzaam van genietenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik laat het altijd op mijn lichaam smeltenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Chocolade gewoon in je mond laten smelten. Langzaam van genieten
Mij wel, dan is de smaak er alleen af en heb ik geen zin meer om het door te slikkenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je bijna klaar bent zit je op een slap natterig smaakloos papje te kauwenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van je af laten likken gaat vast ook langzaam genoeg dat het goed genoeg toepasbaar is bij een dieet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik laat het altijd op mijn lichaam smelten
Kloptquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je bijna klaar bent zit je op een slap natterig smaakloos papje te kauwen
No pun hoor
Helemaal niet vulgair dit. Ga door...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Van je af laten likken gaat vast ook langzaam genoeg dat het goed genoeg toepasbaar is bij een dieet.
Thee drinken en lekker aardbeien voor de vitamine C, klinkt als een goed dieetplanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Helemaal niet vulgair dit. Ga door...
20 maar? Heeft degene die me meldde dat je 35 keer moest kauwen me mooi in de maling genomen. Die ene keer dat ik het heb geprobeerd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
uhmquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pls, bij elk "geil" gifje sta je te galopperen.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles kunnen afreageren vorige week?
Nietesquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls, bij elk "geil" gifje sta je te galopperen.
Als één van de dames hier live verslag doet van een doe-het-zelf sessie dan zit jij zo in de geile modus hoor.quote:
Whahahaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles kunnen afreageren vorige week?
Nee? Ging hij niet omhoog?quote:
Alsof je niet van binnen brandde om het te melden omdat je trots was.quote:
Dat heb ik dan weer gemist.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alsof je niet van binnen brandde om het te melden omdat je trots was.
vrouwen.jpgquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:16 schreef Fera het volgende:
Ik ga even een mand en een fruitschaal kopen. Kom ik met twintig artikelen thuis en niet eens een fruitschaal.
Shopstrugglesquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:16 schreef Fera het volgende:
Ik ga even een mand en een fruitschaal kopen. Kom ik met twintig artikelen thuis en niet eens een fruitschaal.
Klinkt als winkelen met mijn vrouw.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:16 schreef Fera het volgende:
Het zijn wel dingen die ik nodig had of die handig zijn voor in huis.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Shopstruggles
Ik koop ook altijd veel meer dan ik van plan was
Hep was ook mee. Arme ziel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als winkelen met mijn vrouw.
Nee hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Ging hij niet omhoog?
[..]
Alsof je niet van binnen brandde om het te melden omdat je trots was.
Zelfs de excuses waarom die extra aankopen zo ontzettend relevant zijn, zijn hetzelfde.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:18 schreef Fera het volgende:
Het zijn wel dingen die ik nodig had of die handig zijn voor in huis.
We hebben ook een broodje bij de Subway gehaald.quote:
I know.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs de excuses waarom die extra aankopen zo ontzettend relevant zijn, zijn hetzelfde.
Voor 1,65 per stukquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
We hebben ook een broodje bij de Subway gehaald.
Ach, zodra hij merkt dat je je aankoopeuforie kwijt wil met een portie briljante seks dan is het voor hem ook weer goed hoor.quote:
MET WIE GDV?quote:
Jullie mannen zijn toch ook heerlijk makkelijk somsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, zodra hij merkt dat je je aankoopeuforie kwijt wil met een portie briljante seks dan is het voor hem ook weer goed hoor.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:22 schreef Fera het volgende:
I know.Ik las het en dacht meteen aan mijn moeder.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, zodra hij merkt dat je je aankoopeuforie kwijt wil met een portie briljante seks dan is het voor hem ook weer goed hoor.
Zei zij dat ook?quote:
Natuurlijk, wat heb je er nou aan om simpele dingen complex te maken?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Jullie mannen zijn toch ook heerlijk makkelijk soms
Haar korte rokje niet, dus eigenlijk vroeg ze erom.quote:
Geen idee, goed punt ook wel,quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat heb je er nou aan om simpele dingen complex te maken?
Zolang je dan maar iemand in de buurt hebt die je daar op reflecteert, is daar best mee te leven, toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Geen idee, goed punt ook wel,
maar om een of andere nare reden ben ik daar wel heel goed in
Ja dat is waarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je dan maar iemand in de buurt hebt die je daar op reflecteert, is daar best mee te leven, toch?
Heb je zo'n iemand ook?quote:
Nog niet, al doet mijn beste vriendin best een goede poging soms en ik heb gelukkig ook wel een spiegel. Weet wanneer ik het doe over het algemeen, dus dat helpt ook.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Nog niet, al doet mijn beste vriendin best een goede poging soms en ik heb gelukkig ook wel een spiegel. Weet wanneer ik het doe over het algemeen, dus dat helpt ook.
Ik heb al plannenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:30 schreef twi het volgende:
Nog meer mensen hier die volgende week naar Taken 3 gaan?
Zelfs Kaneel verwacht ik op z'n verjaardag.
Wilde er al een mini meet van maken in een ander topic, maar kan hier natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:30 schreef twi het volgende:
Sorry, ik ben er niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:30 schreef twi het volgende:
Ander topic is ook prima, maken we er een grote meet van.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wilde er al een mini meet van maken in een ander topic, maar kan hier natuurlijk ook.
Ik wilde eigenlijk wel gaan jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:30 schreef twi het volgende:
Lijkt me een kutfilm, en kan dan toch niet want moet werkenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:30 schreef twi het volgende:
Het ging om de film met FOK!, wanneer jij in Zwolle gaat kan niemand iets schelen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk wel gaan jaIk denk in Zwolle. Moet nog even checken voor animo. Weet alleen niet of ik volgende week al ga, volgende week in Friesland hoogstwaarschijnlijk.
Gezelligquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ander topic is ook prima, maken we er een grote meet van.
Eindelijk!quote:
Doe je daar nog een meeting echt voor, of na? Of is het puur bij elkaar in de zaal zitten? Want ik zou vooral een drankje na de film wel tof vinden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gezellig
Er gelijk maar even op gezet!
Wie werkt de neuklijst bij?quote:
Ben nog aan het typen maar drankje/eten erna is logischer ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe je daar nog een meeting echt voor, of na? Of is het puur bij elkaar in de zaal zitten? Want ik zou vooral een drankje na de film wel tof vinden.
Ah gemist! Is het in Rotterdam? Dan niet. Rotterdamquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ging om de film met FOK!, wanneer jij in Zwolle gaat kan niemand iets schelen.
Utrecht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah gemist! Is het in Rotterdam? Dan niet. Rotterdam
Met het tempo waarmee in FOKkers af ga, is dat onmogelijk.quote:
Ah, ben jij degene waarmee faxie verleden week heeft geneukt?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:41 schreef Inolvidable het volgende:
Met het tempo waarmee in FOKkers af ga, is dat onmogelijk.
Wie is de topper tot nu toe?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Met het tempo waarmee in FOKkers af ga, is dat onmogelijk.
Dat schijnt zo te zijn ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ben jij degene waarmee faxie verleden week heeft geneukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |