Nee die van mij zijn groengrijzig sorry!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slechte TT dit ja...
Even een hele andere vraag, heb jij bruine ogen?
Ohja, had ik ook al eerder gevraagd of niet?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:52 schreef rival het volgende:
[..]
Nee die van mij zijn groengrijzig sorry!
Dat kan ik me niet herinnerenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohja, had ik ook al eerder gevraagd of niet?
Okquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:54 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet herinneren
Hoezo?
Ik gok dat ik die grijze oude BMW nog heb? Mijn eerstequote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eigenlijk wil ik liever iets net als Rival..
Maar dan de DB9 uiteraard..
Mobiel zeker?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gok dat ik die grijze oude BMW nog heb? Mijn eerste
Ik zie geen ui's
Ik zat al aan kleurlenzen te denkenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee hoor, ben wel oppervlakkig natuurlijk maar dat zou wel heel erg zijn.
Oeh, helpen kan het wel natuurlijk.quote:
Jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mobiel zeker?
En ja, die BMW die een bocht neemt
Dat hoop ik altijd maar!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh, helpen kan het wel natuurlijk.
Maar dat heb jij toch niet nodig? Jouw pak en ego doen al het werk toch voor je?
Best mooi toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Komt in de buurt.. Maar de foto zelf is van te ver af genomen
Welke foto?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Komt in de buurt.. Maar de foto zelf is van te ver af genomen
wanhoop? of gewone hoop?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hoop ik altijd maar!
Misschien is het de hoop die me over de streep trekt
Groengrijzig, altijd goedquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:52 schreef rival het volgende:
[..]
Nee die van mij zijn groengrijzig sorry!
Hmm... bedankt hequote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar zelf het antwoord wel op weet
Ik zat er op te wachtenquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten
En ja, ik zit mobiel dus nee, ik kan niet multiquoten
Nou vond dat ik dat punt nog niet had bereikt, maar wel fijn dat jij nu besluit dat dat anders is.quote:
Volgens mij hebben wij last van ruisquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou vond dat ik dat punt nog niet had bereikt, maar wel fijn dat jij nu besluit dat dat anders is.
Duidelijk.
Hou je WA in de gaten schatjequote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
High as fuck, ik ga slapen. Eerst even fppen, naaktfoto's mogen gestuurd worden
Trusten
Oh betere verbinding maken dan maarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:12 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij last van ruis
Gelukkig ben ik technisch aangelegdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh betere verbinding maken dan maar
Als ik er 1 over heb zal ik hem doorsturenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, geef me maar een. Ik kan er wel een gebruiken voor het één en ander hier in huis.
Zonde.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:20 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ben laatst wel een hele leuke jongen tegengekomen die hier zelfs in de buurt woont. Zo lief en alles, ik voelde me gewoon helemaal verliefd. Helaas is dat niks geworden.
Nee, helaas niet. Ik kom niet zoveel leuke jongens tegen, en als ik ze al tegenkom dan moeten ze maar net op iemand zoals mij vallen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zonde.
Nog wel iets anders op het oog?
ik haat klussenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:22 schreef rival het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon onder de klusjes uit komen
Oh, dan passen wij wel bij elkaarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben alleen onhandig.. Telt zeker weer niet?
kom je die veel tegen die daar echt op uit zijn?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ik kom niet zoveel leuke jongens tegen, en als ik ze al tegenkom dan moeten ze maar net op iemand zoals mij vallen.
Ik heb wel een aantal chasers achter me aan gehad, waaronder één hele lekkere. Maar die gasten zijn alleen uit op seks met een tranny, en geven verder totaal niet om je.
Ik doe het wel graag zelf! Is toch leukquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik haat klussen
geef liever geld uit om het iemand te laten doen die het kan en leuk vindt
Dank je. Jij zei, wat ik nog net niet wilde zeggenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:22 schreef rival het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon onder de klusjes uit komen
ik werk hard genoeg om in m'n vrije tijd dingen te kunnen doen die ik leuk vindquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe het wel graag zelf! Is toch leuk
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dank je. Jij zei, wat ik nog net niet wilde zeggen
Helaas wel. Die hangen dan rond bij hulpgroepen op facebook of proberen met nepprofielen daar tussen te komen. Dat je in een groep zit waar eigenlijk alleen transgenders of transvrouwen zitten, en denkt dat je een beetje veilig zit. Maar dat er dan zo'n figuur tussen zit, die zodra die beet heeft, ook meteen vriendinnen van je gaat toevoegen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kom je die veel tegen die daar echt op uit zijn?
Alleen dingen aan m'n auto doe ik graag zelf.. Meer nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef rival het volgende:
[..]
Het is wel leuk om dingen zelf te doen, maar als je het verprutst is het minder leuk. Ik kan nu van mijn kast naar de overloop kijken. Gelukkig valt het niet heel erg op.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef rival het volgende:
[..]
da's kut, als je denkt met gelijkgestemden te zittenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Helaas wel. Die hangen dan rond bij hulpgroepen op facebook of proberen met nepprofielen daar tussen te komen. Dat je in een groep zit waar eigenlijk alleen transgenders of transvrouwen zitten, en denkt dat je een beetje veilig zit. Maar dat er dan zo'n figuur tussen zit, die zodra die beet heeft, ook meteen vriendinnen van je gaat toevoegen.
Alstuquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dank je. Jij zei, wat ik nog net niet wilde zeggen
jawelquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:27 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja hallo, je weet toch wie het zegt
Mag ik je sigaar even lenen? Die van de smiley he, voor de duidelijkheidquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:28 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mag ik je sigaar even lenen? Die van de smiley he, voor de duidelijkheid
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:28 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mag ik je sigaar even lenen? Die van de smiley he, voor de duidelijkheid
Ja hallo, iets met Fok en zolderautisten en dirty minds weetjewelquote:
Ja heuj, beetje betere woorden kiezen dan hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja hallo, iets met Fok en zolderautisten en dirty minds weetjewel
Of ik kan het of ik doe het met iemand wiens vakgebied het isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is wel leuk om dingen zelf te doen, maar als je het verprutst is het minder leuk. Ik kan nu van mijn kast naar de overloop kijken. Gelukkig valt het niet heel erg op.
yep, dirty minds ken ik welquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja hallo, iets met Fok en zolderautisten en dirty minds weetjewel
Jup.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's kut, als je denkt met gelijkgestemden te zitten
Handig wanneer je die mensen kentquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:31 schreef rival het volgende:
[..]
Of ik kan het of ik doe het met iemand wiens vakgebied het is
Dan kan ik het daarna ook (meestal)
hmmm da's niet leuk allemaalquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jup.
En het vervelende is dat ze wel super lief tegen je doen. Dat je zoiets hebt van "eindelijk aandacht van een jongen".
Ik heb het wel gehad dat ik gewoon niet wou geloven dat hij een chaser was omdat ik de aandacht zo fijn vond en ik normaal eigenlijk geen aandacht van jongens krijg. Ik kan me best voorstellen dat als je dan een beetje wanhopig bent, je het misschien wel met zo iemand zou doen zodat je maar die aandacht blijft krijgen.
Uiteindelijk confronteerden vriendinnen me ermee en toen zag ik ook wel in dat 'ie me eigenlijk alleen maar gebruikte. Toen heb ik het afgekapt.
Dat lijkt wel een beetje op wat ik met die jongen hier uit de buurt had. Alleen was hij geen chaser. Hij deed ook super lief en ik voelde me speciaal door hem en ik was verliefd. Maar iedere keer als hij zich ff kut voelde dan reageerde hij dat op mij af en werd ik in de grond gestampt. Dat heb ik nog wel een tijdje geslikt omdat ik juist die lieve dingen zo fijn vond. Maar uiteindelijk zag ik in dat dit niet ging werken en dat het zo niet langer kon. Toen heb ik dat ook afgekapt.
Nee, vooral van die laatste vind ik wel jammer. Ik mis 'm nog steeds en ik houd nog steeds heel veel van hemquote:
dan is het helamaal kutquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, vooral van die laatste vind ik wel jammer. Ik mis 'm nog steeds en ik houd nog steeds heel veel van hem.
Ja. Maarja, niks aan te doen. Ik kan eigenlijk alleen maar doorgaan en hopen dat ik uiteindelijk dan wel een leuke man vind. Of vrouw, dat mag ook.quote:
2x negatief maakt toch positief?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik denk trouwens dat 2x onhandig niet echt handig is ook
Ja heb wel wat handige harries in de buurt!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Handig wanneer je die mensen kent.
Ik denk niet dat het in dit geval ook zo werktquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
2x negatief maakt toch positief?
Ga je haar nou dronken voeren?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*schenkt een groot glas wijn voor Blubje in
Nou... loop ik weer een leuke man misquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het in dit geval ook zo werkt
Geen bubbels voor Bubbles?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*schenkt een groot glas wijn voor Blubje in
jou had ik gisteren al opgedronkenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:39 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Geen bubbels voor Bubbles?
Nee geintje!
*belleblaas geeftquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:39 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Geen bubbels voor Bubbles?
Nee geintje!
Doe eens niet zo eng. Laat me nou gewoon zitten waar ik zit verdorie!quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou... loop ik weer een leuke man mis.
Slim? Misschien niet. Lekker? JA!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is het slim nog een wijntje in te schenken?
truste ABquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb mijn pilletjes achter de kiezen. Ik denk dat ik maar eens mijn bed in duik voordat ik straks op mijn toetsenbord in slaap val. Die shit is best wel sterk.
Slaap lekker allemaal.
Trustequote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb mijn pilletjes achter de kiezen. Ik denk dat ik maar eens mijn bed in duik voordat ik straks op mijn toetsenbord in slaap val. Die shit is best wel sterk.
Slaap lekker allemaal.
beetje ingeschonken nogquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Slim? Misschien niet. Lekker? JA!
ik wilde vanavond ook verminderenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:58 schreef xBubbles het volgende:
Ik moet eigenlijk wat aan school doen dit weekend...en ik moet eigenlijk gaan slapen
Eigenlijk is een woordje dat vaak roet in het eten gooit eigenlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:58 schreef xBubbles het volgende:
Ik moet eigenlijk wat aan school doen dit weekend...en ik moet eigenlijk gaan slapen
Dat is best ernstigquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Eigenlijk is een woordje dat vaak roet in het eten gooit eigenlijk
Ik ben blij als ik voor 06:00 in slaap val vandaag.. Gisteren was het ook weer 8 uur ofzo >.>quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:04 schreef rival het volgende:
Jullie zullen me nu niet aardig vinden maar als mijn hoofd het kussen raakt slaap ik
Heel onaardig van jequote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:04 schreef rival het volgende:
Jullie zullen me nu niet aardig vinden maar als mijn hoofd het kussen raakt slaap ik
ik ga nog ff de vaatwasser leegruimen en dan ga ik er zo ook eens een eidne aan makenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:04 schreef rival het volgende:
Een einde aan de dag neem ik aan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga nog ff de vaatwasser leegruimen en dan ga ik er zo ook eens een eidne aan maken
m'n leven is regelmatig kut maar zo wanhopig ben ik nog nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:11 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Een einde aan de dag neem ik aan?
Just checkingquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
m'n leven is regelmatig kut maar zo wanhopig ben ik nog niet
Anders morgen een herhaling van het verhaal van vanavondquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
m'n leven is regelmatig kut maar zo wanhopig ben ik nog niet
MLIG zeker?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Anders morgen een herhaling van het verhaal van vanavond
Nou, weet het verhaal en namen niet precies, maar was een kerel die had mensen hier goed de stuipen op het lijf gejaagd met verhalen over zelfmoord. Niet echt chillquote:
Mlig/SargeantFluffy/Pluffyquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou, weet het verhaal en namen niet precies, maar was een kerel die had mensen hier goed de stuipen op het lijf gejaagd met verhalen over zelfmoord. Niet echt chill
laten we dan nu lekker naar bed gaanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:20 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dankjewel
En vroege ochtenddiensten...ugh
Ik lig al in m'n bedquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laten we dan nu lekker naar bed gaan
Gisteren begonnen met een nachtdienst, maandag ochtend begint mijn weekend alweerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gelukkig pas in de middag beginnen maandag
Ach, ik heb eerste en tweede kerstdag nachtdiensten gehad, en Nieuwjaarsnachtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gisteren begonnen met een nachtdienst, maandag ochtend begint mijn weekend alweer
Oeiquote:Op zaterdag 3 januari 2015 04:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ja wel potverdorie, weer niet meer kunnen slapen
Als je niet beiden wakker wordt, is er een probleem ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 08:35 schreef yats het volgende:
Samen in slaap vallen en d'ochtends samen wakker worden
"s'ochtends"quote:Op zaterdag 3 januari 2015 08:35 schreef yats het volgende:
Ga slapen danquote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:50 schreef artelligence het volgende:
Goedemorgen! Ik moet eigenlijk verder slapen
Ik lig nog in bed maar moet naar de wc.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mja, eenmaal wakker vind ik dat lastig.
Ik ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed maar moet naar de wc.
Kutleven.
Bij mij was het meestal, hij valt in slaap, ik lig nog een paar uur voor me uit te staren of zit in een andere kamer, ik ga slapen, ik word wakker, ik krijg hem niet uit zijn coma, en ga maar iets nuttigs doen ofzoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 08:35 schreef yats het volgende:
Romantischquote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij was het meestal, hij valt in slaap, ik lig nog een paar uur voor me uit te staren of zit in een andere kamer, ik ga slapen, ik word wakker, ik krijg hem niet uit zijn coma, en ga maar iets nuttigs doen ofzo
Niet zomaar iemand, twi. Dat snap je toch welquote:
Ik lig ook altijd wat langer wakker. Ga ik nog maar wat lezen. Ondertussen heb ik het bloedheet omdat ze tegen me aan ligt. Uiteindelijk val ik in slaap, ben als eerste wakker. Uiteindelijk sta ik dan maar op om vast ontbijt te maken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij was het meestal, hij valt in slaap, ik lig nog een paar uur voor me uit te staren of zit in een andere kamer, ik ga slapen, ik word wakker, ik krijg hem niet uit zijn coma, en ga maar iets nuttigs doen ofzo
Hehe. Gelukkig ben ik geen snurker.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Romantisch
Bij mij is het: staren naar plafond. En als ik eindelijk slaap, de ander wakker maken en houden met mijn gesnurk. Zo zijn we beide moe 's ochtends.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zomaar iemand, twi. Dat snap je toch wel.
Het idee is leuk Sammie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:01 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik lees t wel weer, ik zal niet meer beginnen over samen in slaap vallen.
Voor mij werkt de uitvoering anders ook prima. Waarschijnlijk omdat ik uiteindelijk wegdraai want kachel.quote:
Bij mij gaat de uitvoering uiteindelijk ook goed, maar moet altijd wel een beetje wennen aan iemand.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij werkt de uitvoering anders ook prima. Waarschijnlijk omdat ik uiteindelijk wegdraai want kachel.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik lig ook altijd wat langer wakker. Ga ik nog maar wat lezen. Ondertussen heb ik het bloedheet omdat ze tegen me aan ligt. Uiteindelijk val ik in slaap, ben als eerste wakker. Uiteindelijk sta ik dan maar op om vast ontbijt te maken.
Wat zijn jullie ervaren qua samen met iemand slapenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Romantisch
Bij mij is het: staren naar plafond. En als ik eindelijk slaap, de ander wakker maken en houden met mijn gesnurk. Zo zijn we beide moe 's ochtends.
Qua slapen zijn we erg ervaren ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:13 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie ervaren qua samen met iemand slapen
Loka niet echt als het daar om gaat... (door haar slaapgebrek elke dag en haar leeftijd)quote:
Ik vind dat soort dingen ook niet echt erg, maar wel even tegenstribbelen voor de vorm natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:19 schreef Californium het volgende:
Met mijnis het best relaxed. Hij vind het prima als ik mijn koude voetjes tegen hem aangooi
en vind lepeltje lepeltje ook heerlijk. We zijn beide kacheltjes wat handig is in zijn huis
De film is niet zo eng als de trailer doet geloven.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:27 schreef pluff het volgende:
Ik heb gister de trailer van iron sky gekeken. Nu heb ik een beetje nachtmerrie gehad over aliens die het gps en mobiel internet systeem hadden overgenomen, en daarna de tv stations en journaal. Toen werd ik wakker en kon ik niet meer slapen. Is het slim om de film ook nog te gaan kijken of toch beter van niet?
'Kom maar met die koude voetjes' is niet bepaald tegenstribbelenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen ook niet echt erg, maar wel even tegenstribbelen voor de vorm natuurlijk.
Natuurlijk, maar ik ben al bezet. Sorry.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet wat ik zeg hequote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:32 schreef Californium het volgende:
[..]
'Kom maar met die koude voetjes' is niet bepaald tegenstribbelen
Dat is wel erg gretigquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:32 schreef Californium het volgende:
[..]
'Kom maar met die koude voetjes' is niet bepaald tegenstribbelen
Mijn hart is gebroken. Dat snap je.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:34 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik ben al bezet. Sorry.
Nou hij is gewoon lief dat ik bijna niet meer zonder kan. Dus nu mis ik m de hele tijdquote:
Alles kan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kan ook gezegd worden als compliment hoor.
lewdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:46 schreef Lokasenna het volgende:
Oh jeetje, het wordt te romantisch hier voor mij.
Ik dacht ik gooi er even een lewd uit, daar is niks romantisch aan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat zie jij hierin dat ik niet bedoelde?
Lewd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:50 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben niet zo goed in haten, dus Twi, kom er maar in.
Lewd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:56 schreef Royco1 het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een uitsmijter ga maken
Haiquote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker Royquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:56 schreef Royco1 het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een uitsmijter ga maken
Kijk, dit bedoel ik toen ik begon over samen in slaap vallen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:03 schreef rival het volgende:
Samen slapen
Lepeltje lepeltje en een hand aan een tiet
Haar hoofd op mijn schouder/borst
+1quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:03 schreef rival het volgende:
Samen slapen
Pro he hierquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik toen ik begon over samen in slaap vallen.
Vind ik lief van jou!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je hier was geweest had ik er 1 gemaakt voor je hoor.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je hier was geweest had ik er 1 gemaakt voor je hoor.
hard gewordenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:03 schreef rival het volgende:
Samen slapen
wow diepquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:18 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe weet je welk gedeelte van Antarctica het oosten is?
Dit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:27 schreef Harmankardon het volgende:
He bah, wat een naar weer. Ik wil zon
Door Amundsen toch, die daar ontdekkingsreiziger speelde?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom is een zesde van Antarctica geclaimd door Noorwegen?
Hebben ze goed voor elkaar.
Blijkbaar kregen ze er eerst nog een jaar of 20 ruzie over met Engelandquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door Amundsen toch, die daar ontdekkingsreiziger speelde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt niet eens.![]()
Lijkt het erg op les intouchables of is het nog een soort van vernieuwend verhaal?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nieuwe film "You're not you" met Hilary Swank als ALS patiente.
Het is toch niet zo supergroot? Althans, een stuk kleiner dan het lijkt op de kaart.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blijkbaar kregen ze er eerst nog een jaar of 20 ruzie over met Engeland
Ik was een beetje verbaasd over hoe enorm dat gebied eigenlijk is.
Het is een heel ander soort film.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt het erg op les intouchables of is het nog een soort van vernieuwend verhaal?
2.7 miljoen km2, ik vind het nogal watquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is toch niet zo supergroot? Althans, een stuk kleiner dan het lijkt op de kaart.
Maar je vond het wel wat?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is een heel ander soort film.Minder luchtig.
Maar de moeite waard wel dus?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is een heel ander soort film.Minder luchtig.
het voelt als 8 uur in de ochtendquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is pas kwart over 12?
Het voelt als 4 uur
Het voelt idd als 12 uur en dat ik daarom zoiets heb van godver, weer te lang geslapen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
Het voelt gewoon als 12 uur eigenlijk.
Tijd voor lunch
Herkende ik dat gevoel maarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Het voelt idd als 12 uur en dat ik daarom zoiets heb van godver, weer te lang geslapen.
Weer slecht geslapen..?quote:
Ai das niet zo lang nee. Hoe komt t?quote:
Gewoon, slapeloosheid zoals altijdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ai das niet zo lang nee. Hoe komt t?
Ja maar hoe kom je aan die slapeloosheid dan? Of heb je daar al veel langer last van?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon, slapeloosheid zoals altijd
Hopelijk kan er vanmiddag nog een dutje vanaf, anders ben ik weer niets waard vanavond
En ik heb zin om iets te gaan doen.
Sinds ongeveer mijn 14e jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom je aan die slapeloosheid dan? Of heb je daar al veel langer last van?
Ah lekker dan. Lijkt me nogal frustrerend.quote:
Ik word gewoon wakker waneer het licht wordt, meestal.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah lekker dan. Lijkt me nogal frustrerend.
Ik kan gelukkig altijd wel goed/ok slapen ondanks hoe ik mij voel. Het wakker worden is dan verschrikkelijker.
Hoe kan dat? Kut zeg.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:18 schreef artelligence het volgende:
het voelt alsof ik 2 nachten niet geslapen heb. Of dat ik teveel gedronken heb.
Wel een goed excuus om de hele dag in bed door te brengen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word gewoon wakker waneer het licht wordt, meestal.
Het is wel redelijk frustrerend als het elke nacht weer gebeurt. Na een nacht of 5 zit ik er dan meestal wel doorheen en moet er weer een hele dag in bed worden gelegen, en dan begint het weer opnieuw
Hehe, ik blijf zonder excuus ook wel dagen in bed liggen hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel een goed excuus om de hele dag in bed door te brengen.
Maar ik ken het moe zijn gevoel wel. Rusteloos wakker worden is ook geen pretje. Beetje wat art zegt, totaal niet uitgerust wakker worden.
Dat niks beters te doen ken ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, ik blijf zonder excuus ook wel dagen in bed liggen hoorVaak toch niets beters te doen.
Maar dat onuitgeruste is ook vervelend ja. Gaat het in de loop van de dag wel over of blijft het hangen?
Af en toe een paar uurtjes uit bed voor het werkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat niks beters te doen ken ik.
In de loop van de dag gaat het wel over in wat anders. Maar goed laat ik het daar maar even bij houden. Niet alles hoeft op fok.
Misschien is dat deel van het probleem?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, ik blijf zonder excuus ook wel dagen in bed liggen hoorVaak toch niets beters te doen.
Ik kan ook wel de hele dag aan tafel gaan zitten, maar dan krijg ik last van mijn rugquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is dat deel van het probleem?Als je wakker in bed blijft liggen, uren lang, ga je onbewust je bed/slaapkamer associeren met niet-slapen.
Herkenbaar,daar heb ik inmiddels ook al bijna twee jaar last van.Dus dat je s'avonds niet in slaap kan komen en uren wakker ligt en dan na een korte nacht geradbraakt wakker word.Helaas is daar niet echt een oplossing voor te vinden,Alhoewel het af en toe minder erg is en ik langer kan slapen.Hebben ze bij jou een oorzaak kunnen vinden?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel redelijk frustrerend als het elke nacht weer gebeurt. Na een nacht of 5 zit ik er dan meestal wel doorheen en moet er weer een hele dag in bed worden gelegen, en dan begint het weer opnieuw
Niet echt. Ik had het de agelopen tijd een beetje opgelost met zelfmedicatie, maar zonder dat voel ik me weer net zo geradbraakt als altijdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:49 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar,daar heb ik inmiddels ook al bijna twee jaar last van.Dus dat je s'avonds niet in slaap kan komen en uren wakker ligt en dan na een korte nacht geradbraakt wakker word.Helaas is daar niet echt een oplossing voor te vinden,Alhoewel het af en toe minder erg is en ik langer kan slapen.Hebben ze bij jou een oorzaak kunnen vinden?
Ik heb ook een dubbele naam, vind je mij nu irritant?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit me te ergeren aan dubbele of verkeerde namen.
Sahara desert, Oost Timor, Irish Elk, Faroe Islands
vindtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb ook een dubbele naam, vindt je mij nu irritant?
Zit simpelweg tussen je oren he... Piekeren of wat dan ook...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:49 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar,daar heb ik inmiddels ook al bijna twee jaar last van.Dus dat je s'avonds niet in slaap kan komen en uren wakker ligt en dan na een korte nacht geradbraakt wakker word.Helaas is daar niet echt een oplossing voor te vinden,Alhoewel het af en toe minder erg is en ik langer kan slapen.Hebben ze bij jou een oorzaak kunnen vinden?
Maar eigenlijk is relaxen dus gewoon slapen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Zit simpelweg tussen je oren he... Piekeren of wat dan ook...
Ik ben er vanaf gekomen met een soort van placebo oplossing
Ik hou van relaxen. Dus ik ga niet naar bed om te slapen, maar om lekker te relaxen.. Sindsdien slaap ik meteen
Echt vreemd. Want sliep al jaren slecht...
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb ook een dubbele naam, vindt je mij nu irritant?
Verduisterende gordijnen kopen werkt dan misschien?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom pas je nu gewoon mijn quote aan?quote:
Ja idd. Het gaat bij mij nu wel een beetje te ver want ik val tegenwoordig ook in slaap als ik met iemand op de bank relaxquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is relaxen dus gewoon slapen?
Impliceer je daarmee dat er meer redenen zijn om mij irritant te vinden..?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar dan de vraag, ook daarom/door?
Dat antwoord laat ik graag aan Kaneel over.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Impliceer je daarmee dat er meer redenen zijn om mij irritant te vinden..?
Kan er geen 1 bedenken!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Impliceer je daarmee dat er meer redenen zijn om mij irritant te vinden..?
Oh dat is dan wel weer grappig en dan werkt het iets te goed.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ja idd. Het gaat bij mij nu wel een beetje te ver want ik val tegenwoordig ook in slaap als ik met iemand op de bank relax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |