Nee die van mij zijn groengrijzig sorry!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slechte TT dit ja...
Even een hele andere vraag, heb jij bruine ogen?
Ohja, had ik ook al eerder gevraagd of niet?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:52 schreef rival het volgende:
[..]
Nee die van mij zijn groengrijzig sorry!
Dat kan ik me niet herinnerenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohja, had ik ook al eerder gevraagd of niet?
Okquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:54 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet herinneren
Hoezo?
Ik gok dat ik die grijze oude BMW nog heb? Mijn eerstequote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eigenlijk wil ik liever iets net als Rival..
Maar dan de DB9 uiteraard..
Mobiel zeker?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gok dat ik die grijze oude BMW nog heb? Mijn eerste
Ik zie geen ui's
Ik zat al aan kleurlenzen te denkenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee hoor, ben wel oppervlakkig natuurlijk maar dat zou wel heel erg zijn.
Oeh, helpen kan het wel natuurlijk.quote:
Jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mobiel zeker?
En ja, die BMW die een bocht neemt
Dat hoop ik altijd maar!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh, helpen kan het wel natuurlijk.
Maar dat heb jij toch niet nodig? Jouw pak en ego doen al het werk toch voor je?
Best mooi toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Komt in de buurt.. Maar de foto zelf is van te ver af genomen
Welke foto?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Komt in de buurt.. Maar de foto zelf is van te ver af genomen
wanhoop? of gewone hoop?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hoop ik altijd maar!
Misschien is het de hoop die me over de streep trekt
Groengrijzig, altijd goedquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:52 schreef rival het volgende:
[..]
Nee die van mij zijn groengrijzig sorry!
Hmm... bedankt hequote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar zelf het antwoord wel op weet
Ik zat er op te wachtenquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten
En ja, ik zit mobiel dus nee, ik kan niet multiquoten
Nou vond dat ik dat punt nog niet had bereikt, maar wel fijn dat jij nu besluit dat dat anders is.quote:
Volgens mij hebben wij last van ruisquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou vond dat ik dat punt nog niet had bereikt, maar wel fijn dat jij nu besluit dat dat anders is.
Duidelijk.
Hou je WA in de gaten schatjequote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
High as fuck, ik ga slapen. Eerst even fppen, naaktfoto's mogen gestuurd worden
Trusten
Oh betere verbinding maken dan maarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:12 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij last van ruis
Gelukkig ben ik technisch aangelegdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh betere verbinding maken dan maar
Als ik er 1 over heb zal ik hem doorsturenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, geef me maar een. Ik kan er wel een gebruiken voor het één en ander hier in huis.
Zonde.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:20 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ben laatst wel een hele leuke jongen tegengekomen die hier zelfs in de buurt woont. Zo lief en alles, ik voelde me gewoon helemaal verliefd. Helaas is dat niks geworden.
Nee, helaas niet. Ik kom niet zoveel leuke jongens tegen, en als ik ze al tegenkom dan moeten ze maar net op iemand zoals mij vallen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zonde.
Nog wel iets anders op het oog?
ik haat klussenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:22 schreef rival het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon onder de klusjes uit komen
Oh, dan passen wij wel bij elkaarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben alleen onhandig.. Telt zeker weer niet?
kom je die veel tegen die daar echt op uit zijn?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ik kom niet zoveel leuke jongens tegen, en als ik ze al tegenkom dan moeten ze maar net op iemand zoals mij vallen.
Ik heb wel een aantal chasers achter me aan gehad, waaronder één hele lekkere. Maar die gasten zijn alleen uit op seks met een tranny, en geven verder totaal niet om je.
Ik doe het wel graag zelf! Is toch leukquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik haat klussen
geef liever geld uit om het iemand te laten doen die het kan en leuk vindt
Dank je. Jij zei, wat ik nog net niet wilde zeggenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:22 schreef rival het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon onder de klusjes uit komen
ik werk hard genoeg om in m'n vrije tijd dingen te kunnen doen die ik leuk vindquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe het wel graag zelf! Is toch leuk
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dank je. Jij zei, wat ik nog net niet wilde zeggen
Helaas wel. Die hangen dan rond bij hulpgroepen op facebook of proberen met nepprofielen daar tussen te komen. Dat je in een groep zit waar eigenlijk alleen transgenders of transvrouwen zitten, en denkt dat je een beetje veilig zit. Maar dat er dan zo'n figuur tussen zit, die zodra die beet heeft, ook meteen vriendinnen van je gaat toevoegen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kom je die veel tegen die daar echt op uit zijn?
Alleen dingen aan m'n auto doe ik graag zelf.. Meer nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef rival het volgende:
[..]
Het is wel leuk om dingen zelf te doen, maar als je het verprutst is het minder leuk. Ik kan nu van mijn kast naar de overloop kijken. Gelukkig valt het niet heel erg op.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef rival het volgende:
[..]
da's kut, als je denkt met gelijkgestemden te zittenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Helaas wel. Die hangen dan rond bij hulpgroepen op facebook of proberen met nepprofielen daar tussen te komen. Dat je in een groep zit waar eigenlijk alleen transgenders of transvrouwen zitten, en denkt dat je een beetje veilig zit. Maar dat er dan zo'n figuur tussen zit, die zodra die beet heeft, ook meteen vriendinnen van je gaat toevoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |