Nee die van mij zijn groengrijzig sorry!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slechte TT dit ja...
Even een hele andere vraag, heb jij bruine ogen?
Ohja, had ik ook al eerder gevraagd of niet?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:52 schreef rival het volgende:
[..]
Nee die van mij zijn groengrijzig sorry!
Dat kan ik me niet herinnerenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohja, had ik ook al eerder gevraagd of niet?
Okquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:54 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet herinneren
Hoezo?
Ik gok dat ik die grijze oude BMW nog heb? Mijn eerstequote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eigenlijk wil ik liever iets net als Rival..
Maar dan de DB9 uiteraard..
Mobiel zeker?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gok dat ik die grijze oude BMW nog heb? Mijn eerste
Ik zie geen ui's
Ik zat al aan kleurlenzen te denkenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee hoor, ben wel oppervlakkig natuurlijk maar dat zou wel heel erg zijn.
Oeh, helpen kan het wel natuurlijk.quote:
Jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mobiel zeker?
En ja, die BMW die een bocht neemt
Dat hoop ik altijd maar!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh, helpen kan het wel natuurlijk.
Maar dat heb jij toch niet nodig? Jouw pak en ego doen al het werk toch voor je?
Best mooi toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Komt in de buurt.. Maar de foto zelf is van te ver af genomen
Welke foto?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Komt in de buurt.. Maar de foto zelf is van te ver af genomen
wanhoop? of gewone hoop?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hoop ik altijd maar!
Misschien is het de hoop die me over de streep trekt
Groengrijzig, altijd goedquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:52 schreef rival het volgende:
[..]
Nee die van mij zijn groengrijzig sorry!
Hmm... bedankt hequote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar zelf het antwoord wel op weet
Ik zat er op te wachtenquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten
En ja, ik zit mobiel dus nee, ik kan niet multiquoten
Nou vond dat ik dat punt nog niet had bereikt, maar wel fijn dat jij nu besluit dat dat anders is.quote:
Volgens mij hebben wij last van ruisquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou vond dat ik dat punt nog niet had bereikt, maar wel fijn dat jij nu besluit dat dat anders is.
Duidelijk.
Hou je WA in de gaten schatjequote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
High as fuck, ik ga slapen. Eerst even fppen, naaktfoto's mogen gestuurd worden
Trusten
Oh betere verbinding maken dan maarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:12 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij last van ruis
Gelukkig ben ik technisch aangelegdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh betere verbinding maken dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |