quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:53 schreef yats het volgende:
Fml,ik ben weer handig bezig.Per ongeluk aan de kabel van de laptop blijven hangen waardoor hij viel en het scherm nu kapot is.Dat kost me dus een nieuw scherm...
Wedden dat mijn ex de tt leest en nu gaat mee lezen.quote:
Oh damnquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wedden dat mijn ex de tt leest en nu gaat mee lezen.
In dat geval groet ik jouw ex. Even zwaaienquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wedden dat mijn ex de tt leest en nu gaat mee lezen.
Ja, nadeel als je met iemand van fok had. Maarja maakt ook niet zoveel uit want is nou niet dat ik veel boeiends te melden heb op fok.quote:
Zou wat zijn als je opeens gaat reagerenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
In dat geval groet ik jouw ex. Even zwaaienHoi ex van Over_hedge
Don't mind if I doquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Colaatje?
[..]
Ik ben alleen bang voor verslaving, geldgebrek en gekke fratsen zoals ik hier lees.
[..]
Klopt. Al zorg ik ervoor dat het noot zal gebeuren
Ik weet er alles van.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, nadeel als je met iemand van fok had. Maarja maakt ook niet zoveel uit want is nou niet dat ik veel boeiends te melden heb op fok.
Die van mij komt niet echt meer op FOK! sinds het uit is volgens mij.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, nadeel als je met iemand van fok had. Maarja maakt ook niet zoveel uit want is nou niet dat ik veel boeiends te melden heb op fok.
Krijgen we dan ook een sappige ruzie?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die van mij welquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van mij komt niet echt meer op FOK! sinds het uit is volgens mij.
Ik haal de popcorn alvast!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook een sappige ruzie?
mm nee denk het niet. Heb niet echt ruzie met haar of zoquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook een sappige ruzie?
Stalker alert.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die van mij wel
[ afbeelding ]
Maar post niks meer.
ik of zij?quote:
Naja, onbewust gooi ik ook wel eens te veel info op Fok eigenlijk, wat jij niet boeiend vindt kan je ex juist wel interessant vinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij houdt haar nauwgezet in de gaten of zij jou in de gaten houdt. De liefde komt dus volgens mij toch een beetje van 2 kantenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik of zij?Maar zal wel mee vallen hoor. Denk ik.
Mja zou kunnen. Zou niet weten wat ik gezegd hebt wat ze boeiend zou moeten vinden. Hoog uit dat van tinder. Maar daar zei ik ook al bij dat ik niet eens echt een date wil want daar heb ik voorlopig toch geen zin inquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Naja, onbewust gooi ik ook wel eens te veel info op Fok eigenlijk, wat jij niet boeiend vindt kan je ex juist wel interessant vinden.
mm nou keek nu omdat loka zei dat haar ex niet meer op fok kwam. Dus ik was ff benieuwdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Jij houdt haar nauwgezet in de gaten of zij jou in de gaten houdt. De liefde komt dus volgens mij toch een beetje van 2 kanten
Ik weet niet of hij nog kijkt eigenlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mm nou keek nu omdat loka zei dat haar ex niet meer op fok kwam. Dus ik was ff benieuwd
En liefde, vind haar best lief ja(soms)
met nicknames wel. Dus laten we het maar op geen nicknames houden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:07 schreef bamibij het volgende:
Zonder nicknames kunnen we hier niks mee mensen!
Barney gewonnen
Kerel, je dekt jezelf al inquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja zou kunnen. Zou niet weten wat ik gezegd hebt wat ze boeiend zou moeten vinden. Hoog uit dat van tinder. Maar daar zei ik ook al bij dat ik niet eens echt een date wil want daar heb ik voorlopig toch geen zin in
Dus zou niet weten wat ik hier gezegd zou moeten hebben wat ze boeiend vind.
Nope, anders had ik altijd bij alles moeten nadenken of ze het zou lezen. Dan had ik nooit wat kunnen postenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Kerel, je dekt jezelf al inIk ken ook iemand hier op fok, die.. ingewikkeld verhaal. Maar kijk niet meer of zij iets post. Nooit gedaan ook. Let je nu ook op je posts met de gedachte: zij kan dit meelezen?
En doet de politie daar wat mee?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:09 schreef Californium het volgende:
Zo! De politie maar weer eens gebeld, volgens mij zijn de bovenburen elkaar de hersenen weer aan het inslaan
Heb ik ook een keer gedaan. Vrouw kreeg aardige klappen. Vervolgens keerden ze zich allebei tegen mijquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:09 schreef Californium het volgende:
Zo! De politie maar weer eens gebeld, volgens mij zijn de bovenburen elkaar de hersenen weer aan het inslaan
Na 1 klacht, ik twijfel, is het systematisch, dan wel, hoop ik toch echtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En doet de politie daar wat mee?
De vorige keer zijn ze langgeweest. Ik gok dat ze nu ook weer langskomen. En dat het daarna rustig is. Niet voor mezelf hoor, maar ik slaap niet als ik dat meiske hoor schreeuwenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En doet de politie daar wat mee?
Daar ben ik wel bang voor…quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan. Vrouw kreeg aardige klappen. Vervolgens keerden ze zich allebei tegen mij
En je weet zeker dat het slaan is en niet iets anders?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:12 schreef Californium het volgende:
[..]
De vorige keer zijn ze langgeweest. Ik gok dat ze nu ook weer langskomen. En dat het daarna rustig is. Niet voor mezelf hoor, maar ik slaap niet als ik dat meiske hoor schreeuwen
Heftig weer daar bij jouquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:09 schreef Californium het volgende:
Probleem is dat ik vanalles hoor, dingen die breken en weetikveel wat en veel geschreeuw. Maar ik kan het niet verstaanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Na 1 klacht, ik twijfel, is het systematisch, dan wel, hoop ik toch echt
Ja!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En je weet zeker dat het slaan is en niet iets anders?
I knowquote:
Dan maar hopen dat de politie er iets aan doet.quote:
Heb ook jarenlang naast een tokkiegezin gewoond. Wat een leven heb dat soort mensen toch..quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:09 schreef Californium het volgende:
Funest voor je woongenot ook, in flats moet je echt geluk hebben wat dat betreft. Maar melden is altijd goed, ook voor de woningbouw om eventueel maatregelen te kunnen nemen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:12 schreef Californium het volgende:
[..]
De vorige keer zijn ze langgeweest. Ik gok dat ze nu ook weer langskomen. En dat het daarna rustig is. Niet voor mezelf hoor, maar ik slaap niet als ik dat meiske hoor schreeuwen
Oh dat is wel tof, niet altijd even hatelijk he, die politiequote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:15 schreef Californium het volgende:
Ze zijn er al! Rustig in de stad vanavond denk ik
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zit in een huis met 6 kamers. Ik hoor ze onder me ook ruzie maken. En goed maken
Hier hoor ik alleen maar een paar keer per week mensen neuken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zit in een huis met 6 kamers. Ik hoor ze onder me ook ruzie maken. En goed maken
Wat een spanning zo vroeg in de nacht.quote:
Nou, ik hoop dat ze binnengelaten worden, net zelf geprobeerd en niemand die de deur open doet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat een spanning zo vroeg in de nacht.
Anders krijg je echt actie, dan rammen ze de deur in.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat ze binnengelaten worden, net zelf geprobeerd en niemand die de deur open doet.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier hoor ik alleen maar een paar keer per week mensen neuken.
Zelf proberen is niet slim.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat ze binnengelaten worden, net zelf geprobeerd en niemand die de deur open doet.
Vind ik leukquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Anders krijg je echt actie, dan rammen ze de deur in.
Ze horen mij nooitquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja ik ookmaar dat je elkaar kan horen neuken vind ik onderdeel van de charme van een studentenhuis
Was lang niet de eerste keer hoorquote:
Dat lijkt mij echt helemaal niks. Het idee dat andere mensen je horen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja ik ookmaar dat je elkaar kan horen neuken vind ik onderdeel van de charme van een studentenhuis
Dan nogquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Was lang niet de eerste keer hoorze weten inmiddels wie ik ben
Ik wel, kost alleen een boel centen..quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
But I stiiiiillll haven't found what I'm looking fooooor.
Ik ben wel eens 'bang' dat mijn buren ook kunnen horen als ik bezoek heb.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vrouwen hequote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wel, kost alleen een boel centen..
Ja, ook mijn bed maakt geluid op zichquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben wel eens 'bang' dat mijn buren ook kunnen horen als ik bezoek heb.
Het is geen FaceBook.quote:
Ik sla die gast z'n neus kapot met mijn honkbalknuppel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan nog
Dan weten ze dat jij de politie hebt gebeld, gaan ze jou straks treiteren omdat je je ermee bemoeit..
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik sla die gast z'n neus kapot met mijn honkbalknuppel.
mensen, hebben seks, get over itquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben wel eens 'bang' dat mijn buren ook kunnen horen als ik bezoek heb.
Mijn bed kraakt niet gelukkigquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, ook mijn bed maakt geluid op zich
Het interesseert me echt geen fuck, dan zetten ze de muziek maar wat harderquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt helemaal niks. Het idee dat andere mensen je horen.
Ze klaagde laatst al dat ze de stroom vuige DM's niet kan bijhouden,quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef bamibij het volgende:
zoveel seksuele frustratie bij een vrouw op FOK!... De dm's stromen binnen neem ik aan?
Ik hoor mijn buren nooitquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mensen, hebben seks, get over it
Komt goud!quote:
Ik vond het vooral bij mijn ouders thuis zo kut. helemaal omdat ik geen slot op de deur had.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen fuck, dan zetten ze de muziek maar wat harder
Neem m mee naar een voetbalwedstrijd. Heb ik ook onlangs met mijn pa gehad, eerst nog gezellig een hapje gegeten, echt een toffe dag gehad samenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:24 schreef over_hedge het volgende:
Fuck... Mijn vader is zondag jarig en ik heb nog geen cadeau.
DB9quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel een hele mooie
[ afbeelding ]
Daarover klagen, maar ook klagen over een sekstekort.. wat wil ze nou?!?!/?!?!?! DE VROUW!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze klaagde laatst al dat ze de stroom vuige DM's niet kan bijhouden,
Daarom ook op kamers gaanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vond het vooral bij mijn ouders thuis zo kut. helemaal omdat ik geen slot op de deur had.
Zullen we het uittesten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn bed kraakt niet gelukkig
Nee, was een grapjequote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef bamibij het volgende:
[..]zoveel seksuele frustratie bij een vrouw op FOK!... De dm's stromen binnen neem ik aan?
We gaan dit jaar al naar Engeland dit jaar voor een voetbal wedstrijd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Neem m mee naar een voetbalwedstrijd. Heb ik ook onlangs met mijn pa gehad, eerst nog gezellig een hapje gegeten, echt een toffe dag gehad samen
Alleen van mij, valt mee dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef bamibij het volgende:
[..]zoveel seksuele frustratie bij een vrouw op FOK!... De dm's stromen binnen neem ik aan?
Nou woon nu lekker in mijn eigen appartementje. Veel chillerquote:
Waar woonde jij ook alweer?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Cali, slaap ik bij jou of jij bij mij volgende week?
* vuige DM weer wegkliktquote:
Wat is dit nu weer.quote:
Mannen vinden dat altijd tof, keertje naar Excelsior ofzo. Ouders vinden doen-dingen toch het leukste om van kinderen te krijgen over het algemeen. Of je moet hele arme ouders hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
We gaan dit jaar al naar Engeland dit jaar voor een voetbal wedstrijd.
Nee ze zijn niet arm.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Mannen vinden dat altijd tof, keertje naar Excelsior ofzo. Ouders vinden doen-dingen toch het leukste om van kinderen te krijgen over het algemeen. Of je moet hele arme ouders hebben.
En dan? Als je hem echt slaat dan heb jij problemen. Is niet echt heel handig.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:30 schreef Californium het volgende:
Even een heel serieuze vraag. De politie was te snel weer weg. Waar vind ik een honkbalknuppel in de stad? Morgen maar eens even regelen!
Sportwinkels zoals Perry Sport, Footlocker, etc.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:30 schreef Californium het volgende:
Even een heel serieuze vraag. De politie was te snel weer weg. Waar vind ik een honkbalknuppel in de stad? Morgen maar eens even regelen!
1) als hij haar echt verrot slaat dan neem ik dat risicoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En dan? Als je hem echt slaat dan heb jij problemen. Is niet echt heel handig.
Punt 2 moet je mee uit kijken hoor. Als jij een inbreker in elkaar slaat ben je ook de lul.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:31 schreef Californium het volgende:
[..]
1) als hij haar echt verrot slaat dan neem ik dat risico
2) Ze weten wie de politie belt dus zelfbescherming
Vind dat maarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef bamibij het volgende:
Als je echt serieus bent vind ik je wel een sukkel
Zelf strafbare dingen gaan doen omdat je buren tokkies zijn
Ik slaap er echt niet lekker bij dat ik niet alles in mijn macht moet proberen om haar te helpen. Ik zou me rotschuldig voelen als hij haar echt eens flink te grazen neemt en ik maar mijn oordopjes indoe om het maar niet te hoeven horenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef bamibij het volgende:
Oh mjha aan de andere kant een vrouw beschermen is ook wel weer iets wat moet gebeuren.
Want gelukkig is de vrouw altijd het slachtofferquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef bamibij het volgende:
Oh mjha aan de andere kant een vrouw beschermen is ook wel weer iets wat moet gebeuren.
maar is de vrouw een kind van de geweldpleger, of partner?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:31 schreef Californium het volgende:
[..]
1) als hij haar echt verrot slaat dan neem ik dat risico
2) Ze weten wie de politie belt dus zelfbescherming
1) ze is geen Nederlandse dus dan is weggaan moeilijkerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
maar is de vrouw een kind van de geweldpleger, of partner?
Als het de partner is, ga jij dus dingen op je hals halen omdat zij niet weg wilt of durft te gaan.
Kan ik morgen wel eens doen ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:36 schreef Harmankardon het volgende:
Bel anders eens met het steunpunt huiselijk geweld, je bent bepaald niet de eerste die hiermee te maken heeft.
Dit vind ik wel een goede tip ja. Maar zelf naar wapens grijpen moet je echt mee oppassen. Al is de reden waarom wel erg aardig van je.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:36 schreef Harmankardon het volgende:
Bel anders eens met het steunpunt huiselijk geweld, je bent bepaald niet de eerste die hiermee te maken heeft.
Ik heb ooit getwijfeld om die Mini Aston te kopen toen hij uit kwamquote:
wat anderen ook zeggen: Het levert een strafblad op, mocht je het gebruiken. En die afweging moet ik me ook niet mee bemoeien eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:35 schreef Californium het volgende:
[..]
1) ze is geen Nederlandse dus dan is weggaan moeilijker
2) Ik kan me voorstellen dat ze wel wil, maar ontzettend bang is, dan moet je iemand beschermen
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
wat anderen ook zeggen: Het levert een strafblad op, mocht je het gebruiken. En die afweging moet ik me ook niet mee bemoeien eigenlijk.
Wel rustig sinds de politie vertrokken is?
quote:
Nee dus. Politie is niet eens bij hun binnengekomen. Nu gaat het dus weer rustig verder nu de politie weg isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
wat anderen ook zeggen: Het levert een strafblad op, mocht je het gebruiken. En die afweging moet ik me ook niet mee bemoeien eigenlijk.
Wel rustig sinds de politie vertrokken is?
Het lullige is dat de politie altijd het optredende deel zal doen bij dit soort zakenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Politie is ook zinloos als ze weggaan omdat ze de deur niet open maken
Gewoon weer bellen zou ik zeggenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee dus. Politie is niet eens bij hun binnengekomen. Nu gaat het dus weer rustig verder nu de politie weg is
Ik zat te denken om maar eens geluidsopname te maken als het lang doorgaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gewoon weer bellen zou ik zeggen
De boog kan niet altijd gespannen staanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:39 schreef over_hedge het volgende:
Ik zit al heel de avond op fok. Op een vrijdag avond.![]()
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Want gelukkig is de vrouw altijd het slachtoffer
Dat is waar. Morgen weer uit. Avondje op de bank hangen is ook wel eens chill.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:41 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De boog kan niet altijd gespannen staan
Of gewoon keihard terug schreeuwenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zat te denken om maar eens geluidsopname te maken als het lang doorgaat.
Ik vraag mij af waarom niemand dat skypen in bad raar vindt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:42 schreef Californium het volgende:
Wat ik mij dan afvraag. Is er dan verder niemand die zich interesseert of de politie belt?
Vind ik niet raar neequote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom niemand dat skypen in bad raar vindt.
Zonder camera? Is toch niet zo boeiend dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Helaas inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zonder camera? Is toch niet zo boeiend dan?
skype jij met een badderend iemand? Skype jij met Royco1?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe of je verbinding weg valt. en bel dan opnieuw. Maar dan met camera. Misschien neemt ze op zonder dat ze het door heeft.quote:
Sssst.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
skype jij met een badderend iemand? Skype jij met Royco1?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Doe of je verbinding weg valt. en bel dan opnieuw. Maar dan met camera. Misschien neemt ze op zonder dat ze het door hebben.
Pro-tip.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Doe of je verbinding weg valt. en bel dan opnieuw. Maar dan met camera. Misschien neemt ze op zonder dat ze het door heeft.
Dat klinkt zo te goed, dat het zelfs nog zou kunnen werken ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Doe of je verbinding weg valt. en bel dan opnieuw. Maar dan met camera. Misschien neemt ze op zonder dat ze het door heeft.
Alleen nog nooit zelf kunnen proberen. De enige mensen met wie ik skype zijn gasten.quote:
quote:
Werkt niet, ze neemt niet meer op. Ofwel ze is niet uit bad opgestaan om op te nemen.quote:
Nee en nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog mensen ingemaakt met poker? Iets anders gemist?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee en nee.
Zit je toevallig nu in een bad? Zo ja niet opnemen!
Awhquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Werkt niet, ze neemt niet meer op. Ofwel ze is niet uit bad opgestaan om op te nemen.
Jouw schuld.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
AwhDus nu heb je het gesprek voor niets afgebroken.
Gewoon niet goed uitgevoerd.quote:
Geen chocolade?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:54 schreef Californium het volgende:
Ik ga croissants maken want ik ben depri en ik wil eten
Heb ik nietquote:
Kaas er op doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb ik nietVetste wat ik kan vinden
Ben net bijna een 1,5 week weggeweest. IK heb vrij weinig in huisquote:
Herkenbaar trouwens. Ook gehad, maar dan in het Turks. Politie gebeld, ze kwamen niet. Het duurt ook nooit lang, dus voordat er eindelijk iemand komt... Het was wel frequent, maar tegenwoordig lijkt het beter te gaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Probleem is dat ik vanalles hoor, dingen die breken en weetikveel wat en veel geschreeuw. Maar ik kan het niet verstaanergens van oost-blok ofzo
Thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben net bijna een 1,5 week weggeweest. IK heb vrij weinig in huis
Nee jouw schuld.quote:
Ik heb net een halfuur geleden mijn avondeten op.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:54 schreef Californium het volgende:
Ik ga croissants maken want ik ben depri en ik wil eten
Woensdag tot zondag Nijmegen, toen 2 dagen hier (om te werken dus vrij weinig thuis) en toen weer 2 dagen naar Nijmegenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl
Waar ben je heen geweest?
Wat is er in Nijmegen te doen dan? je vrienden en familie ?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Woensdag tot zondag Nijmegen, toen 2 dagen hier (om te werken dus vrij weinig thuis) en toen weer 2 dagen naar Nijmegen
Zijn wel van die gevallen als er dan eens iemand vermoord werd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:42 schreef Californium het volgende:
Wat ik mij dan afvraag. Is er dan verder niemand die zich interesseert of de politie belt?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is er in Nijmegen te doen dan? je vrienden en familie ?
Dus het is inmiddels je vriendje?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Woensdag tot zondag Nijmegen, toen 2 dagen hier (om te werken dus vrij weinig thuis) en toen weer 2 dagen naar Nijmegen
Sta nu al half te trillen op mijn benen met een "ik voel me zo machteloos gevoel"… Stel dat het echt misgaat zou ik niet aankunnen denk ikquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn wel van die gevallen als er dan eens iemand vermoord werd.
"Ja, de buren hadden wel wat gehoord, maar..."
Bystander effect.
Nee, ik ben bij vrienden geweest….quote:
Dat is dan wel leuk jaquote:
Geenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:00 schreef bamibij het volgende:
Nijmegen
Welke kroegen heb je bezocht?
Ik denk dat je nog beter een keer met je buurvrouw kunt gaan praten?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Sta nu al half te trillen op mijn benen met een "ik voel me zo machteloos gevoel"… Stel dat het echt misgaat zou ik niet aankunnen denk ik
Politie blijven bellen is echt het bestequote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Sta nu al half te trillen op mijn benen met een "ik voel me zo machteloos gevoel"… Stel dat het echt misgaat zou ik niet aankunnen denk ik
Heb ik al eens gedaan. Maar toen was de tussendeur boven open. NU kan ik er niet doorheen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog beter een keer met je buurvrouw kunt gaan praten?Je zorgen uitspreken, zegmaar. Dat lost vanavond niets op maar misschien helpt het wel.
Als het nog bezig is, gewoon blijven bellen. Des noods vanwege (geluids)overlast.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan. Maar toen was de tussendeur boven open. NU kan ik er niet doorheen.
TIs nu weer even stil…Gelukkig…quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het nog bezig is, gewoon blijven bellen. Des noods vanwege (geluids)overlast.
Nachtje doorhalenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:03 schreef over_hedge het volgende:
Ik wil mooie fotos van de stad gaan maken, maar moet met zonsopgang. Maar dat is weer zo vroeg.
Zou ik morgen best kunnen doen. Alleen dan moet ik mijn camera meenemen met uitgaan. Denk ik niet zo heel handig.quote:
Juist, gewoon de "vervelende klant" spelen dan maarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het nog bezig is, gewoon blijven bellen. Des noods vanwege (geluids)overlast.
Lekker goedkoop en gezellig!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:00 schreef Californium het volgende:
[..]
GeenHeel veel huiskamerborrels gehad
quote:
Met een leuke groep gezelliger dan het cafe. Ook met een matige tot leuke groepquote:
Haha, mij ook. Of tkb als ik zin heb om hard te schreeuwen en zuipenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:07 schreef Californium het volgende:
[..]!
Normaal kun je mij vinden bij de Samson ofzo. Ik hou wel van rustig een biertje doen met vrienden
tkbquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:08 schreef bamibij het volgende:
[..]
Haha, mij ook. Of tkb als ik zin heb om hard te schreeuwen en zuipen
Tinychat. Gezellig cammen en chatten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Topic... c... Ik heb echt geen idee. Jargon
Wat een kut totw met die kut ifs deze week, gelukkig komt toty snel!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Topic... c... Ik heb echt geen idee. Jargon
Van Rijn of De Fuik is ook wel leuk jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:09 schreef Californium het volgende:
[..]
tkbNah, liever iets van de Billabong of Van Rijn
Hide your wives and daughters!quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow, nouja ik weet het ook niet. Ben er nog maar net he
Nog nooit van gehoord eigenlijk, weer wat geleerd, dank jequote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tinychat. Gezellig cammen en chatten.
is er al een fappenopstraw geweest?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat me raden. Fappenopaeque?
Vrouwen hebben niks van me te vrezen hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hide your wives and daughters!
[..]
Ik ook.
Neen. We fappenalleenopfas.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is er al een fappenopstraw geweest?
Vind het een beetje raar idee als paar gasten met de cam aan gaan zitten fappen op een aardbei.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was geen chatroomquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee. Fappenopart. En ik ben wel de enige in die room trouwens.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat me raden. Fappenopaeque?
Ik stelde slechts een vraagquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah ik zag het al, jij bent de aanstichter van het gerucht.
Leugens.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee. Fappenopart. En ik ben wel de enige in die room trouwens.
Dan zal ze wel naakt zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent er ook maar wil het geheim houden?
Ik kom wel ffkes, maar blijf niet lang. Goede nachtrust pakken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee. Fappenopart. En ik ben wel de enige in die room trouwens.
nooit van TC gehoord?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:18 schreef over_hedge het volgende:
Had nog nooit gehoord van die site. Zat nu net eens te kijken, vind het maar een rare site.
Nope. Naja nu dus welquote:
ben je al redelijk laat meequote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kom wel ffkes, maar blijf niet lang. Goede nachtrust pakken.
Stiekem heb ik hem net pas aangemaakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kom wel ffkes, maar blijf niet lang. Goede nachtrust pakken.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Stiekem heb ik hem net pas aangemaakt.
is gewoon standaardquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:20 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
ja daaaaag
edit: oh wacht. staat ook gewoon gast
De meeste camsites zijn vage rare sites, waar 75% rukt, 24% aanstalte maakt om te gaan rukken, en 1% is dan een (vaak soort van) vrouw waar men op rukt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:18 schreef over_hedge het volgende:
Had nog nooit gehoord van die site. Zat nu net eens te kijken, vind het maar een rare site.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De meeste camsites zijn vage rare sites, waar 75% rukt, 24% aanstalte maakt om te gaan rukken, en 1% is dan een (vaak soort van) vrouw waar men op rukt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vraag me af, wtf zit er op zijn hoofd?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet
Haar hoofd. Volgens de tekst er onder. Maar dat vroeg ik mij ook af. Maar ik heb die room toch maar niet geopend.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik vraag me af, wtf zit er op zijn hoofd?
And your sons, just to be sure!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Begin jij ook al?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
And your sons, just to be sure!
roflquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
And your sons, just to be sure!
Slaap lekker alvastquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:26 schreef Californium het volgende:
Nou, ik ga zo maar weer eens een poging doen om te slapen
You raped her, You murdered her. You killed her children!quote:
truste caliquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:26 schreef Californium het volgende:
Nou, ik ga zo maar weer eens een poging doen om te slapen
First World Problems, my manquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:35 schreef Koen66 het volgende:
kutzooi, ik heb verkeerde laptop voor TC
wat is deze?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
KerstUI in januari, vinkgor.
tsja je bent IT-er of niet, dus laptops genoegquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
First World Problems, my man
De UI die ik nu heb is van een liedje "vinkgor" van faberyayo (van de Jeugd van Tegenwoordig) Gaat om dingen die ze kut vinden. Vind ik goor, vinkgor.quote:
Er is geen tc volgensmij, mensen zijn gewoon gaan slapenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:35 schreef Koen66 het volgende:
kutzooi, ik heb verkeerde laptop voor TC
Jij bent gewoon niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er is geen tc volgensmij, mensen zijn gewoon gaan slapen
Ben je moe ofzo? Lief doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet uitgenodigdMoet je maar niet haten
Ik ben ook niet uitgenodigd, maar ben een liefdevolle jongeman, iets is niet pluis.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klootzakken zijn nou eenmaal gewilderquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben ook niet uitgenodigd, maar ben een liefdevolle jongeman, iets is niet pluis.
#huilliequote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klootzakken zijn nou eenmaal gewilder
Kiek em goanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
In slaap vallen achter de cam.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er is geen tc volgensmij, mensen zijn gewoon gaan slapen
Zal ik je komen instoppen en voorlezen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
KlaasVaakBaap aangestoken, zo maar eens slapen
Ik slaap naakt, vet awkwardquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zal ik je komen instoppen en voorlezen?
zal ik een aston martin ui voor je fixen?quote:
Ik krijg dat resizen nooit onder de kniequote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zal ik een aston martin ui voor je fixen?
Boeiend... alsof ik niet weet hoe een piemol eruit zietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik slaap naakt, vet awkward
Is dan ook hinderlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik krijg dat resizen nooit onder de knie
Even testen of mijn photoshop crack nog werktquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik krijg dat resizen nooit onder de knie
De mijne houd ik exclusief.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Boeiend... alsof ik niet weet hoe een piemol eruit ziet.
Oeh super zelfs, het was dus gezellig met je maten? Heb ook nog even aan je gedacht hoor, werd er jaloers van. Mannen en bierquote:
Sinds wanneer?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De mijne houd ik exclusief.
Verdoriequote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De mijne houd ik exclusief.
Moet ik je teleurstellen ben de deur niet uit geweest vanavondquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh super zelfs, het was dus gezellig met je maten? Heb ook nog even aan je gedacht hoor, werd er jaloers van. Mannen en bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |