quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:53 schreef yats het volgende:
Fml,ik ben weer handig bezig.Per ongeluk aan de kabel van de laptop blijven hangen waardoor hij viel en het scherm nu kapot is.Dat kost me dus een nieuw scherm...
Wedden dat mijn ex de tt leest en nu gaat mee lezen.quote:
Oh damnquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wedden dat mijn ex de tt leest en nu gaat mee lezen.
In dat geval groet ik jouw ex. Even zwaaienquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wedden dat mijn ex de tt leest en nu gaat mee lezen.
Ja, nadeel als je met iemand van fok had. Maarja maakt ook niet zoveel uit want is nou niet dat ik veel boeiends te melden heb op fok.quote:
Zou wat zijn als je opeens gaat reagerenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
In dat geval groet ik jouw ex. Even zwaaienHoi ex van Over_hedge
Don't mind if I doquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Colaatje?
[..]
Ik ben alleen bang voor verslaving, geldgebrek en gekke fratsen zoals ik hier lees.
[..]
Klopt. Al zorg ik ervoor dat het noot zal gebeuren
Ik weet er alles van.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, nadeel als je met iemand van fok had. Maarja maakt ook niet zoveel uit want is nou niet dat ik veel boeiends te melden heb op fok.
Die van mij komt niet echt meer op FOK! sinds het uit is volgens mij.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, nadeel als je met iemand van fok had. Maarja maakt ook niet zoveel uit want is nou niet dat ik veel boeiends te melden heb op fok.
Krijgen we dan ook een sappige ruzie?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die van mij welquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van mij komt niet echt meer op FOK! sinds het uit is volgens mij.
Ik haal de popcorn alvast!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook een sappige ruzie?
mm nee denk het niet. Heb niet echt ruzie met haar of zoquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook een sappige ruzie?
Stalker alert.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die van mij wel
[ afbeelding ]
Maar post niks meer.
ik of zij?quote:
Naja, onbewust gooi ik ook wel eens te veel info op Fok eigenlijk, wat jij niet boeiend vindt kan je ex juist wel interessant vinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij houdt haar nauwgezet in de gaten of zij jou in de gaten houdt. De liefde komt dus volgens mij toch een beetje van 2 kantenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik of zij?Maar zal wel mee vallen hoor. Denk ik.
Mja zou kunnen. Zou niet weten wat ik gezegd hebt wat ze boeiend zou moeten vinden. Hoog uit dat van tinder. Maar daar zei ik ook al bij dat ik niet eens echt een date wil want daar heb ik voorlopig toch geen zin inquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Naja, onbewust gooi ik ook wel eens te veel info op Fok eigenlijk, wat jij niet boeiend vindt kan je ex juist wel interessant vinden.
mm nou keek nu omdat loka zei dat haar ex niet meer op fok kwam. Dus ik was ff benieuwdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Jij houdt haar nauwgezet in de gaten of zij jou in de gaten houdt. De liefde komt dus volgens mij toch een beetje van 2 kanten
Ik weet niet of hij nog kijkt eigenlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mm nou keek nu omdat loka zei dat haar ex niet meer op fok kwam. Dus ik was ff benieuwd
En liefde, vind haar best lief ja(soms)
met nicknames wel. Dus laten we het maar op geen nicknames houden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:07 schreef bamibij het volgende:
Zonder nicknames kunnen we hier niks mee mensen!
Barney gewonnen
Kerel, je dekt jezelf al inquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja zou kunnen. Zou niet weten wat ik gezegd hebt wat ze boeiend zou moeten vinden. Hoog uit dat van tinder. Maar daar zei ik ook al bij dat ik niet eens echt een date wil want daar heb ik voorlopig toch geen zin in
Dus zou niet weten wat ik hier gezegd zou moeten hebben wat ze boeiend vind.
Nope, anders had ik altijd bij alles moeten nadenken of ze het zou lezen. Dan had ik nooit wat kunnen postenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Kerel, je dekt jezelf al inIk ken ook iemand hier op fok, die.. ingewikkeld verhaal. Maar kijk niet meer of zij iets post. Nooit gedaan ook. Let je nu ook op je posts met de gedachte: zij kan dit meelezen?
En doet de politie daar wat mee?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:09 schreef Californium het volgende:
Zo! De politie maar weer eens gebeld, volgens mij zijn de bovenburen elkaar de hersenen weer aan het inslaan
Heb ik ook een keer gedaan. Vrouw kreeg aardige klappen. Vervolgens keerden ze zich allebei tegen mijquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:09 schreef Californium het volgende:
Zo! De politie maar weer eens gebeld, volgens mij zijn de bovenburen elkaar de hersenen weer aan het inslaan
Na 1 klacht, ik twijfel, is het systematisch, dan wel, hoop ik toch echtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En doet de politie daar wat mee?
De vorige keer zijn ze langgeweest. Ik gok dat ze nu ook weer langskomen. En dat het daarna rustig is. Niet voor mezelf hoor, maar ik slaap niet als ik dat meiske hoor schreeuwenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En doet de politie daar wat mee?
Daar ben ik wel bang voor…quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan. Vrouw kreeg aardige klappen. Vervolgens keerden ze zich allebei tegen mij
En je weet zeker dat het slaan is en niet iets anders?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:12 schreef Californium het volgende:
[..]
De vorige keer zijn ze langgeweest. Ik gok dat ze nu ook weer langskomen. En dat het daarna rustig is. Niet voor mezelf hoor, maar ik slaap niet als ik dat meiske hoor schreeuwen
Heftig weer daar bij jouquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:09 schreef Californium het volgende:
Probleem is dat ik vanalles hoor, dingen die breken en weetikveel wat en veel geschreeuw. Maar ik kan het niet verstaanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Na 1 klacht, ik twijfel, is het systematisch, dan wel, hoop ik toch echt
Ja!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En je weet zeker dat het slaan is en niet iets anders?
I knowquote:
Dan maar hopen dat de politie er iets aan doet.quote:
Heb ook jarenlang naast een tokkiegezin gewoond. Wat een leven heb dat soort mensen toch..quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:09 schreef Californium het volgende:
Funest voor je woongenot ook, in flats moet je echt geluk hebben wat dat betreft. Maar melden is altijd goed, ook voor de woningbouw om eventueel maatregelen te kunnen nemen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:12 schreef Californium het volgende:
[..]
De vorige keer zijn ze langgeweest. Ik gok dat ze nu ook weer langskomen. En dat het daarna rustig is. Niet voor mezelf hoor, maar ik slaap niet als ik dat meiske hoor schreeuwen
Oh dat is wel tof, niet altijd even hatelijk he, die politiequote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:15 schreef Californium het volgende:
Ze zijn er al! Rustig in de stad vanavond denk ik
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zit in een huis met 6 kamers. Ik hoor ze onder me ook ruzie maken. En goed maken
Hier hoor ik alleen maar een paar keer per week mensen neuken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zit in een huis met 6 kamers. Ik hoor ze onder me ook ruzie maken. En goed maken
Wat een spanning zo vroeg in de nacht.quote:
Nou, ik hoop dat ze binnengelaten worden, net zelf geprobeerd en niemand die de deur open doet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat een spanning zo vroeg in de nacht.
Anders krijg je echt actie, dan rammen ze de deur in.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat ze binnengelaten worden, net zelf geprobeerd en niemand die de deur open doet.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier hoor ik alleen maar een paar keer per week mensen neuken.
Zelf proberen is niet slim.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat ze binnengelaten worden, net zelf geprobeerd en niemand die de deur open doet.
Vind ik leukquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Anders krijg je echt actie, dan rammen ze de deur in.
Ze horen mij nooitquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja ik ookmaar dat je elkaar kan horen neuken vind ik onderdeel van de charme van een studentenhuis
Was lang niet de eerste keer hoorquote:
Dat lijkt mij echt helemaal niks. Het idee dat andere mensen je horen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja ik ookmaar dat je elkaar kan horen neuken vind ik onderdeel van de charme van een studentenhuis
Dan nogquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Was lang niet de eerste keer hoorze weten inmiddels wie ik ben
Ik wel, kost alleen een boel centen..quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
But I stiiiiillll haven't found what I'm looking fooooor.
Ik ben wel eens 'bang' dat mijn buren ook kunnen horen als ik bezoek heb.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vrouwen hequote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wel, kost alleen een boel centen..
Ja, ook mijn bed maakt geluid op zichquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben wel eens 'bang' dat mijn buren ook kunnen horen als ik bezoek heb.
Het is geen FaceBook.quote:
Ik sla die gast z'n neus kapot met mijn honkbalknuppel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan nog
Dan weten ze dat jij de politie hebt gebeld, gaan ze jou straks treiteren omdat je je ermee bemoeit..
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik sla die gast z'n neus kapot met mijn honkbalknuppel.
mensen, hebben seks, get over itquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben wel eens 'bang' dat mijn buren ook kunnen horen als ik bezoek heb.
Mijn bed kraakt niet gelukkigquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, ook mijn bed maakt geluid op zich
Het interesseert me echt geen fuck, dan zetten ze de muziek maar wat harderquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt helemaal niks. Het idee dat andere mensen je horen.
Ze klaagde laatst al dat ze de stroom vuige DM's niet kan bijhouden,quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef bamibij het volgende:
zoveel seksuele frustratie bij een vrouw op FOK!... De dm's stromen binnen neem ik aan?
Ik hoor mijn buren nooitquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mensen, hebben seks, get over it
Komt goud!quote:
Ik vond het vooral bij mijn ouders thuis zo kut. helemaal omdat ik geen slot op de deur had.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen fuck, dan zetten ze de muziek maar wat harder
Neem m mee naar een voetbalwedstrijd. Heb ik ook onlangs met mijn pa gehad, eerst nog gezellig een hapje gegeten, echt een toffe dag gehad samenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:24 schreef over_hedge het volgende:
Fuck... Mijn vader is zondag jarig en ik heb nog geen cadeau.
DB9quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel een hele mooie
[ afbeelding ]
Daarover klagen, maar ook klagen over een sekstekort.. wat wil ze nou?!?!/?!?!?! DE VROUW!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze klaagde laatst al dat ze de stroom vuige DM's niet kan bijhouden,
Daarom ook op kamers gaanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vond het vooral bij mijn ouders thuis zo kut. helemaal omdat ik geen slot op de deur had.
Zullen we het uittesten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn bed kraakt niet gelukkig
Nee, was een grapjequote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef bamibij het volgende:
[..]zoveel seksuele frustratie bij een vrouw op FOK!... De dm's stromen binnen neem ik aan?
We gaan dit jaar al naar Engeland dit jaar voor een voetbal wedstrijd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Neem m mee naar een voetbalwedstrijd. Heb ik ook onlangs met mijn pa gehad, eerst nog gezellig een hapje gegeten, echt een toffe dag gehad samen
Alleen van mij, valt mee dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef bamibij het volgende:
[..]zoveel seksuele frustratie bij een vrouw op FOK!... De dm's stromen binnen neem ik aan?
Nou woon nu lekker in mijn eigen appartementje. Veel chillerquote:
Waar woonde jij ook alweer?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Cali, slaap ik bij jou of jij bij mij volgende week?
* vuige DM weer wegkliktquote:
Wat is dit nu weer.quote:
Mannen vinden dat altijd tof, keertje naar Excelsior ofzo. Ouders vinden doen-dingen toch het leukste om van kinderen te krijgen over het algemeen. Of je moet hele arme ouders hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
We gaan dit jaar al naar Engeland dit jaar voor een voetbal wedstrijd.
Nee ze zijn niet arm.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Mannen vinden dat altijd tof, keertje naar Excelsior ofzo. Ouders vinden doen-dingen toch het leukste om van kinderen te krijgen over het algemeen. Of je moet hele arme ouders hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |