quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:53 schreef yats het volgende:
Fml,ik ben weer handig bezig.Per ongeluk aan de kabel van de laptop blijven hangen waardoor hij viel en het scherm nu kapot is.Dat kost me dus een nieuw scherm...
Wedden dat mijn ex de tt leest en nu gaat mee lezen.quote:
Oh damnquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wedden dat mijn ex de tt leest en nu gaat mee lezen.
In dat geval groet ik jouw ex. Even zwaaienquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wedden dat mijn ex de tt leest en nu gaat mee lezen.
Ja, nadeel als je met iemand van fok had. Maarja maakt ook niet zoveel uit want is nou niet dat ik veel boeiends te melden heb op fok.quote:
Zou wat zijn als je opeens gaat reagerenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
In dat geval groet ik jouw ex. Even zwaaienHoi ex van Over_hedge
Don't mind if I doquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Colaatje?
[..]
Ik ben alleen bang voor verslaving, geldgebrek en gekke fratsen zoals ik hier lees.
[..]
Klopt. Al zorg ik ervoor dat het noot zal gebeuren
Ik weet er alles van.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, nadeel als je met iemand van fok had. Maarja maakt ook niet zoveel uit want is nou niet dat ik veel boeiends te melden heb op fok.
Die van mij komt niet echt meer op FOK! sinds het uit is volgens mij.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, nadeel als je met iemand van fok had. Maarja maakt ook niet zoveel uit want is nou niet dat ik veel boeiends te melden heb op fok.
Krijgen we dan ook een sappige ruzie?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die van mij welquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van mij komt niet echt meer op FOK! sinds het uit is volgens mij.
Ik haal de popcorn alvast!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook een sappige ruzie?
mm nee denk het niet. Heb niet echt ruzie met haar of zoquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook een sappige ruzie?
Stalker alert.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die van mij wel
[ afbeelding ]
Maar post niks meer.
ik of zij?quote:
Naja, onbewust gooi ik ook wel eens te veel info op Fok eigenlijk, wat jij niet boeiend vindt kan je ex juist wel interessant vinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij houdt haar nauwgezet in de gaten of zij jou in de gaten houdt. De liefde komt dus volgens mij toch een beetje van 2 kantenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik of zij?Maar zal wel mee vallen hoor. Denk ik.
Mja zou kunnen. Zou niet weten wat ik gezegd hebt wat ze boeiend zou moeten vinden. Hoog uit dat van tinder. Maar daar zei ik ook al bij dat ik niet eens echt een date wil want daar heb ik voorlopig toch geen zin inquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Naja, onbewust gooi ik ook wel eens te veel info op Fok eigenlijk, wat jij niet boeiend vindt kan je ex juist wel interessant vinden.
mm nou keek nu omdat loka zei dat haar ex niet meer op fok kwam. Dus ik was ff benieuwdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Jij houdt haar nauwgezet in de gaten of zij jou in de gaten houdt. De liefde komt dus volgens mij toch een beetje van 2 kanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |