Altijd fout, helaas soms noodzakelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een noodzakelijk kwaad is nooit fout, het is zoals het woord al zegt, noodzakelijk.
Dus vind je geweld nu altijd fout, of soms noodzakelijk? Ik hoop dat je dat laatste bedoeld. En dan hoop ik ook dat je inziet dat de strijd van de Koerden tegen IS zo'n noodzakelijk kwaad is. Eentje die ze niet kunnen winnen zonder hulp van buitenaf.
Richard Jansen ziet dat zo in en is zo onbaatzuchtig om de Koerden te helpen in hun strijd om lijfsbehoud.
We zijn het gelukkig eens, dat laatste kan ik je alleen niet verder proberen te verduidelijken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Altijd fout, helaas soms noodzakelijk.
Ik zie niet in hoe die twee elkaar uitsluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt meer iemand te zijn die niet weet wat hij wil met zijn leven, emotionele problemen heeft en zijn leven alleen maar zin kan geven door geweld op te zoeken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Richard Jansen ziet dat zo in en is zo onbaatzuchtig om de Koerden te helpen in hun strijd om lijfsbehoud.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:23 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het lijkt meer iemand te zijn die niet weet wat hij wil met zijn leven, emotionele problemen heeft en zijn leven alleen maar zin kan geven door geweld op te zoeken.
Ah een soortgenoot van je.quote:
What the fuck is ditquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:25 schreef Rica het volgende:
[..]![]()
Een adrenalinejunkie die in vechten en oorlog een doel heeft gevonden.
Op zich niet anders dan de bontkraagjes die richting zandbak afreizen. Meerendeel daarvan doet het ook grotendeels voor "het avontuur".
Dat klagen over gebrek aan apparatuur vind ik wel tegenvallen. Rambo klaagde nooit. Die maakte gewoon van bamboestokken een machinegeweer.
Die heeft destijds nog meegevochten met de taliban.
"This film is dedicated to the brave Mujahideen fighters of Afghanistan"
Kijk tegen wie je het hebt, user is al niet bijster intelligent.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:49 schreef topdeck het volgende:
[..]
What the fuck is dit![]()
Hij gaat naar Syrie omdat hij vindt dat nato meer invloed daar moet hebben, en dat doen ze niet. Dus gaat hij daarheen om een positieve verandering daar te brengen door IS leden neer te halen en het land veilig te maken.
Hem neerzetten als een bontkraagje op zoek naar avontuur is fucking dom
Ook niet, en ik zit in Nederland.quote:
Die Richard is eerlijker dan de geestelijke stumperts die hem held noemen.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:49 schreef topdeck het volgende:
[..]
What the fuck is dit![]()
Hij gaat naar Syrie omdat hij vindt dat nato meer invloed daar moet hebben, en dat doen ze niet. Dus gaat hij daarheen om een positieve verandering daar te brengen door IS leden neer te halen en het land veilig te maken.
Hem neerzetten als een bontkraagje op zoek naar avontuur is fucking dom
Heb je nog zo'n buskruitfapperquote:Op zondag 4 januari 2015 03:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Kijk tegen wie je het hebt, user is al niet bijster intelligent.
Gezien zijn geschiedenis lijkt het erop dat hij een bloeddorstige idioot is. Net zo als de vele is leden. Om zo'n mens held te noemen lijkt mij dan ook misplaatst en verminkt de gehele definitie van een held.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ook niet, en ik zit in Nederland.
Wat voor punt probeer je te maken?
Eerst Rutte weg, daarna zien we wel of we ook eens gaan afreizen naar het kalifaatquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:52 schreef BaajGuardian het volgende:
gaat ook kriebelen zo, godver.
Zou eigenlijk massaal moeten gebeuren.
Het zou ironisch zijn als Richard J. door een Koerdische IS-strijder wordt gedood.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die kans is uiterst klein. Aan de andere kant zullen er statistisch gezien al meerdere Nederlandse moslims die zich bij IS aangesloten hebben, gedood zijn door Nederlandse bommen.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:35 schreef Irakees het volgende:
Het zou ironisch zijn als Richard J. door een Koerdische IS-strijder wordt gedood.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |