Zolang mongooltje Immers de eerste is die Rutten op het opstellingsformulier zet snap ik wel dat Vilhena weg wil gaan. Zou echt dood- en doodzonde zijn. Is gewoon nog steeds 1 van de grootste talenten van Nederland op het middenveld, maar van hem wordt dan weer opeens verwacht dat hij nu al een dragende kracht moet zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mensen waarvan ik weet dat ze de jeugd volgen al jaren lang, mensen waarvan ik weet dat ze kijk op voetbal hebben en niet alleen hun kritiek op wat fora gooien. Laat ik het zo zeggen: ik mag hun veters niet strikken.
En of jij of wie dan ook het niet ziet; zolang Vilhena als talent word bestempelt is dat op de plek van nummer 10. Waar Immers nu staat dus. Vilhena heeft daar nooit echt wekenlang achter elkaar de kans gehad (en ja, dat was deels omdat ie er faalde, op Willem 2 uit na).
Of Cabral is gewoon gewogen en te licht bevonden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:06 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dan zal Cabral gewoon back up van Van Anholt worden.
Dat zal het scenario wel worden ja. Maar goed, jij ziet het dus zeker in hem zitten, dat is duidelijk. Heb je ook begrip voor de mensen die het niet zo zien zitten?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang mongooltje Immers de eerste is die Rutten op het opstellingsformulier zet snap ik wel dat Vilhena weg wil gaan. Zou echt dood- en doodzonde zijn. Is gewoon nog steeds 1 van de grootste talenten van Nederland op het middenveld, maar van hem wordt dan weer opeens verwacht dat hij nu al een dragende kracht moet zijn.
Kunnen we natuurlijk over een paar jaar weer kankeren op het wanbeleid als hij elders flink aan het doorbreken is
Hij heeft echt alles in zich om een hele goede te worden. Dat hij het de laatste tijd te weinig laat zien is duidelijk, maar ik vind de verwachtingen ook niet altijd helemaal eerlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal het scenario wel worden ja. Maar goed, jij ziet het dus zeker in hem zitten, dat is duidelijk. Heb je ook begrip voor de mensen die het niet zo zien zitten?
Mij ook niet. Wat je zegt klopt ook wel, de keertjes dat ie op 10 mocht spelen deed ie het 1 keer uitstekend, en de andere keer ronduit slecht. Maar ja, wat wil je.. ventje is nog zo jong.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft echt alles in zich om een hele goede te worden. Dat hij het de laatste tijd te weinig laat zien is duidelijk, maar ik vind de verwachtingen ook niet altijd helemaal eerlijk.
Als hij zelf ook weg wil doe je er helemaal niks aan, maar zonde blijft het wel. Dit half jaartje bikkelen bij een NAC en dan volgend seizoen weer een basisplek (middenveld met El Ahmadi, Vilhena en Toornstra) lijkt me helemaal geen verkeerd scenario voor hem.
Goeie zaakquote:eyenoord heeft de interesse in Pele van Anholt nieuw leven in geblazen. Volgens het Algemeen Dagblad bestaat de optie dat de Rotterdammers hem willen betrekken in een mogelijk vertrek van Ruben Schaken naar Heerenveen.
De Friezen willen Schaken graag verlossen van zijn tribuneplaats in De Kuip, terwijl Feyenoord de back van Heerenveen nog altijd begeert. De krant laat in het midden of er ook daadwerkelijk over een ruildeal wordt gesproken.
Afgelopen zomer leek Van Anholt al op weg naar Rotterdam, maar weigerde Heerenveen medewerking te verlenen. De rechtsback heeft een aflopend contract met een optie op nog een jaar bij de Friese eredivisionist en wordt mogelijk de opvolger van Luke Wilkshire, die ook over een aflopend contract met een optie voor nog een seizoen beschikt.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)esland#ixzz3Nn6TppOv
zo iemand moet je toch gewoon uit je jeugd kunnen halenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als back wel toch ? Een Emerton of een Janmaat heb je maar 1x in de twaalf jaar.
Shemale ook echt. Is Postma iig niet meer de enige keeper die zich graag van achter laat verrassen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
edit: voor het geval dat fok er niet om kan lachen, heb ik maar even de foto aangepast.
Arme Erwin. Zitten mooie poppetjes tussen en hij gaat voor een shemale.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
edit: voor het geval dat fok er niet om kan lachen, heb ik maar even de foto aangepast.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op zondag 4 januari 2015 01:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hij begint wel ballen te pakken die Mulder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op zondag 4 januari 2015 09:37 schreef Tortugal het volgende:
https://www.dailymotion.com/embed/video/x2dyiew
Leuke goal van Bruno.
Staat er al (maar blijft een leuk doelpuntje)quote:
Dit vind ik een beetje flauwekul eerlijk gezegd. 'Kijk op voetbal'.. tsja wie bepaalt dat. Ik denk niet dat je jezelf en al die andere supporters moet onderschatten die Vilhena nu al 3 seizoenen hebben zien voetballen. Voor een zogenaamd toptalent heeft hij de afgelopen 3 jaar te weinig bijzonders laten zien. Heb op andere fora uitgebreide analyses gelezen over Vilhena waar ik het wel mee eens ben en die ga ik hier niet herhalen, maar dat kritiek op Vilhena betekent dat je er geen kijk op hebt is een beetje een gedachtekronkel waar ik het niet mee eens ben.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mensen waarvan ik weet dat ze de jeugd volgen al jaren lang, mensen waarvan ik weet dat ze kijk op voetbal hebben en niet alleen hun kritiek op wat fora gooien. Laat ik het zo zeggen: ik mag hun veters niet strikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |