abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2015 @ 11:31:25 #26
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148275196
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mensen waarvan ik weet dat ze de jeugd volgen al jaren lang, mensen waarvan ik weet dat ze kijk op voetbal hebben en niet alleen hun kritiek op wat fora gooien ;). Laat ik het zo zeggen: ik mag hun veters niet strikken.

En of jij of wie dan ook het niet ziet; zolang Vilhena als talent word bestempelt is dat op de plek van nummer 10. Waar Immers nu staat dus. Vilhena heeft daar nooit echt wekenlang achter elkaar de kans gehad (en ja, dat was deels omdat ie er faalde, op Willem 2 uit na).
Zolang mongooltje Immers de eerste is die Rutten op het opstellingsformulier zet snap ik wel dat Vilhena weg wil gaan. Zou echt dood- en doodzonde zijn. Is gewoon nog steeds 1 van de grootste talenten van Nederland op het middenveld, maar van hem wordt dan weer opeens verwacht dat hij nu al een dragende kracht moet zijn.

Kunnen we natuurlijk over een paar jaar weer kankeren op het wanbeleid als hij elders flink aan het doorbreken is _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 3 januari 2015 @ 11:32:20 #27
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148275216
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:06 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Dan zal Cabral gewoon back up van Van Anholt worden.
Of Cabral is gewoon gewogen en te licht bevonden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148275299
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Zolang mongooltje Immers de eerste is die Rutten op het opstellingsformulier zet snap ik wel dat Vilhena weg wil gaan. Zou echt dood- en doodzonde zijn. Is gewoon nog steeds 1 van de grootste talenten van Nederland op het middenveld, maar van hem wordt dan weer opeens verwacht dat hij nu al een dragende kracht moet zijn.

Kunnen we natuurlijk over een paar jaar weer kankeren op het wanbeleid als hij elders flink aan het doorbreken is _O_
Dat zal het scenario wel worden ja. Maar goed, jij ziet het dus zeker in hem zitten, dat is duidelijk. Heb je ook begrip voor de mensen die het niet zo zien zitten?
  zaterdag 3 januari 2015 @ 11:43:10 #29
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148275448
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat zal het scenario wel worden ja. Maar goed, jij ziet het dus zeker in hem zitten, dat is duidelijk. Heb je ook begrip voor de mensen die het niet zo zien zitten?
Hij heeft echt alles in zich om een hele goede te worden. Dat hij het de laatste tijd te weinig laat zien is duidelijk, maar ik vind de verwachtingen ook niet altijd helemaal eerlijk.

Als hij zelf ook weg wil doe je er helemaal niks aan, maar zonde blijft het wel. Dit half jaartje bikkelen bij een NAC en dan volgend seizoen weer een basisplek (middenveld met El Ahmadi, Vilhena en Toornstra) lijkt me helemaal geen verkeerd scenario voor hem.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148275674
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij heeft echt alles in zich om een hele goede te worden. Dat hij het de laatste tijd te weinig laat zien is duidelijk, maar ik vind de verwachtingen ook niet altijd helemaal eerlijk.

Als hij zelf ook weg wil doe je er helemaal niks aan, maar zonde blijft het wel. Dit half jaartje bikkelen bij een NAC en dan volgend seizoen weer een basisplek (middenveld met El Ahmadi, Vilhena en Toornstra) lijkt me helemaal geen verkeerd scenario voor hem.
Mij ook niet. Wat je zegt klopt ook wel, de keertjes dat ie op 10 mocht spelen deed ie het 1 keer uitstekend, en de andere keer ronduit slecht. Maar ja, wat wil je.. ventje is nog zo jong.

Maar goed, Rutten wou experimenteren met echte buitenspelers, dat betekent sowieso dat Toornstra naar 10 gaat en niet Vilhena. Dus nog geen uitzicht op een plekje. Raiola zal dat ook wel hebben gelezen en gedacht hebben 'daar gaan we'. Raiola is niet de zaakwaarnemer meer ... dom van mij.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2015 11:55:22 ]
  zaterdag 3 januari 2015 @ 21:10:06 #31
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148294388
quote:
eyenoord heeft de interesse in Pele van Anholt nieuw leven in geblazen. Volgens het Algemeen Dagblad bestaat de optie dat de Rotterdammers hem willen betrekken in een mogelijk vertrek van Ruben Schaken naar Heerenveen.

De Friezen willen Schaken graag verlossen van zijn tribuneplaats in De Kuip, terwijl Feyenoord de back van Heerenveen nog altijd begeert. De krant laat in het midden of er ook daadwerkelijk over een ruildeal wordt gesproken.

Afgelopen zomer leek Van Anholt al op weg naar Rotterdam, maar weigerde Heerenveen medewerking te verlenen. De rechtsback heeft een aflopend contract met een optie op nog een jaar bij de Friese eredivisionist en wordt mogelijk de opvolger van Luke Wilkshire, die ook over een aflopend contract met een optie voor nog een seizoen beschikt.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)esland#ixzz3Nn6TppOv
Goeie zaak
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_148294446
Ik zie het niet zo in die gozer zitten eigenlijk. Maar goed, mocht ie komen; we gaan het meemaken.
pi_148295206
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Goeie zaak
niet echt het niveau dat Feyenoord zou moeten zoeken
  zaterdag 3 januari 2015 @ 21:28:54 #34
268260 Dr.Mikey
pi_148295235
Als back wel toch ? Een Emerton of een Janmaat heb je maar 1x in de twaalf jaar.
R.I.P DTS.
pi_148295301
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als back wel toch ? Een Emerton of een Janmaat heb je maar 1x in de twaalf jaar.
zo iemand moet je toch gewoon uit je jeugd kunnen halen
pi_148300256

:D _O_ _O-

edit: voor het geval dat fok er niet om kan lachen, heb ik maar even de foto aangepast.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_148301585
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]

edit: voor het geval dat fok er niet om kan lachen, heb ik maar even de foto aangepast.
Shemale ook echt. Is Postma iig niet meer de enige keeper die zich graag van achter laat verrassen.
  zondag 4 januari 2015 @ 00:00:28 #39
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_148302815
Godsallemachtig die Twitter :') mag hopen dat het een grap is.
  zondag 4 januari 2015 @ 00:14:08 #40
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_148303476
quote:
[ afbeelding ]

Arme Erwin. Zitten mooie poppetjes tussen en hij gaat voor een shemale. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_148303677
Hakjes Bruno alles ^O^
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_148303697
Joh, die heeft ie bewaard om een medespeler goed in de zeik te zetten. Hoop ik :')
  zondag 4 januari 2015 @ 00:40:24 #43
268260 Dr.Mikey
pi_148304444
Mulder :')
R.I.P DTS.
pi_148306731
Hij begint wel ballen te pakken die Mulder.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 4 januari 2015 @ 01:54:10 #45
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_148306895
quote:
[ afbeelding ]

:') _O-
Ik ben inmiddels overleden.
pi_148307281
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 01:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hij begint wel ballen te pakken die Mulder.
Ik moest lachen :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_148309506
MATCHDAY _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_148310231
quote:
quote:
Staat er al (maar blijft een leuk doelpuntje)
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_148310452
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mensen waarvan ik weet dat ze de jeugd volgen al jaren lang, mensen waarvan ik weet dat ze kijk op voetbal hebben en niet alleen hun kritiek op wat fora gooien ;). Laat ik het zo zeggen: ik mag hun veters niet strikken.

Dit vind ik een beetje flauwekul eerlijk gezegd. 'Kijk op voetbal'.. tsja wie bepaalt dat. Ik denk niet dat je jezelf en al die andere supporters moet onderschatten die Vilhena nu al 3 seizoenen hebben zien voetballen. Voor een zogenaamd toptalent heeft hij de afgelopen 3 jaar te weinig bijzonders laten zien. Heb op andere fora uitgebreide analyses gelezen over Vilhena waar ik het wel mee eens ben en die ga ik hier niet herhalen, maar dat kritiek op Vilhena betekent dat je er geen kijk op hebt is een beetje een gedachtekronkel waar ik het niet mee eens ben.

'Ja maar hij krijgt nooit een kans op 10' zegt dan iedere zogenaamde voetbalkennert. Dat zal allemaal best, maar als hij een goede creatieve middenvelder zou zijn dan had hij iets van die kwaliteiten allang laten zien als linkshalf. 9 van de 10x stond Vilhena wel op het wedstrijdformulier, maar tijdens de wedstrijd viel hij nooit op. Kan me amper een actie van hem herinneren eerlijk gezegd. Heb ook nog niet 1 goed argument gehoord waarom hij een kans op 10 zou moeten krijgen.. Is Vilhena creatief? Nee. Heeft hij scorend vermogen? Nauwelijks. Heeft hij inzicht? Nee. Heeft hij een goed schot/steekpass/voorzet? Nee.

Dat mensen hem graag op 10 willen is daarom mogelijk alleen gebaseerd op wishful thinking. Ik zou ook liever zien dat hij wel een toptalent is en zie Immers ook liever uit de basis verdwijnen, maar het zou zomaar kunnen dat Vilhena gewoon niet goed genoeg is en niet zo'n groot talent als we 3 jaar terug hoopten. En voor mensen die weer gaan roepen 'ja maar hij is pas 20 jaar'.. een toptalent van 20 jaar dat al 3 jaar ervaring heeft in Feyenoord 1 had wel iets meer laten zien dan Vilhena.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')