Qua onderstel wel jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Het is een Vectra hé, gaat bij mij niet direct een lampje branden om eerlijk te zijn. Maar Saab is nooit mijn merk geweest.
![]()
Kijk even in de deurstijlen, watergoten etc naar spuitrandenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Qua onderstel wel jaGelukkig is de rest van de meuk voor een veel te hoge investering redelijk herzien door de ingenieurs @ Trollhattan
Heb deze op het oog bij de lokale dealer. Prijs/km-trage is ok, auto is bij de poetser geweest dus weinig te zien. Is uit Duitsland geimporteerd door vorige eigenaar en sindsdien hier in onderhoud. Navigatiemeuk kan eruit zodat ik mijn eigen radio erin kan hangen ipv. zo'n lelijk saab audio blok
En in tegenstelling tot de 900/9000 is er niet echt een aankoopgids/lijst met aandachtspunten op SF te vinden...
Van de 9-3SS (geen behoefte aan, wil toch liever een 9-5 maar zelfde generatie/kosten etc.) kom ik vrij veel tegen dat de brandstofpomp wat gaar is en de eerste twee jaar nogal wat foutjes nog uit het ontwerp gehaald moesten worden
de motor van de lada draait. staat op een halve oplegger. wat zit je voor ingewikkelde constructies te postenquote:
Hé, zo'n Lada Kalina lijkt wel verdacht veel op een Corsa, klopt dat?quote:
quote:
Lekker! Ik heb eigenlijk alleen de 22e vrij gehad de afgelopen weken. Aardig druk op mijn werk.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:09 schreef daNpy het volgende:
Lol. Gelukkig heb ik nog een weekje vrij voor de ellende weer begint
Heb de laatste paar jaren eigenlijk altijd 3 weken met Kerst.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb eigenlijk alleen de 22e vrij gehad de afgelopen weken. Aardig druk op mijn werk.
Maar ik heb in februari een weekje vrij.
Voornamelijk om mijn studie af te ronden, dus veel leuks en ontspanning zit er niet in. Maar dat geeft niet!
Die luxe heb ik nietquote:Op zondag 4 januari 2015 21:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heb de laatste paar jaren eigenlijk altijd 3 weken met Kerst.
En dan moet ik nog steeds verlof nemen in het voorjaar om uren op te nemen van vorig jaar
ja, is ontworpen in de tijd dat lada van GM wasquote:Op zondag 4 januari 2015 19:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hé, zo'n Lada Kalina lijkt wel verdacht veel op een Corsa, klopt dat?
Tis dweilen met de kraan open.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:43 schreef Sounddragon het volgende:
Thuis; tis blijkbaar rustig in Geleen.
Ik heb de kraan dichtgedraaid, problem solvedquote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 14:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb de kraan dichtgedraaid, problem solved
geen toegang, asbest !!quote:Op maandag 5 januari 2015 13:43 schreef Sounddragon het volgende:
Thuis; tis blijkbaar rustig in Geleen.
Ik zeg niksquote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Paar baggeropdrachten gekregen voor de komende periode. Nooit gedacht dat ik daar mn geld mee zou kunnen verdienen
In plaats van Fok met bagger te vervuilen krijg je er nu voor betaaldquote:Op maandag 5 januari 2015 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Paar baggeropdrachten gekregen voor de komende periode. Nooit gedacht dat ik daar mn geld mee zou kunnen verdienen
jouw schuld van die baggerfoto'squote:Op maandag 5 januari 2015 19:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
In plaats van Fok met bagger te vervuilen krijg je er nu voor betaald
Dat was die joegeslaafquote:Op maandag 5 januari 2015 20:06 schreef lipje het volgende:
[..]
jouw schuld van die baggerfoto's![]()
Had je aan hem je oude camera niet moeten verkopen
Dat doen meer mensen: Black Eyed Peas komen met nieuwe baggerquote:Op maandag 5 januari 2015 19:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
In plaats van Fok met bagger te vervuilen krijg je er nu voor betaald
Die verkocht toch moertjes zodat iedereen zijn rammelende 155 kon horen?quote:
Gelukkig hebben we afgelopen weken ook positief muziek nieuws: YES! Kane is gestopt. Kerstkadootje!quote:Op maandag 5 januari 2015 20:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat doen meer mensen: Black Eyed Peas komen met nieuwe bagger
quote:Op maandag 5 januari 2015 20:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we afgelopen weken ook positief muziek nieuws: YES! Kane is gestopt. Kerstkadootje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |