Hier wat regen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:52 schreef Paladijn het volgende:
Natte sneeuw in het zuiden des lands?
Hier is het gelukkig nog droog...
sorryquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:02 schreef .Neovo. het volgende:
Mensen die iets willen kopen via marktplaats en vervolgens niet komen opdagen
Kweenie hoever het zuiden des lands hier nog vandaan is, maar hier zeikregent het gewoon.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:52 schreef Paladijn het volgende:
Natte sneeuw in het zuiden des lands?
Hier is het gelukkig nog droog...
Je eigen verkopen via marktplaats lijkt me ook niet heel handigquote:
Volgens www.weerstationleeuwarden.nl (ja, het bestaat echt.) is er de afgelopen 24 uur 1.2mm gevallenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kweenie hoever het zuiden des lands hier nog vandaan is, maar hier zeikregent het gewoon.
Het spoelt in NO Friesland.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Volgens www.weerstationleeuwarden.nl (ja, het bestaat echt.) is er de afgelopen 24 uur 1.2mm gevallenHeb er eigenlijk niets van gemerkt... het zou vandaag zo regenachtig worden dacht ik
Je moet ze natuurlijk wel goed vastzetten!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan mij of zo![]()
Nee, een 1.4 multiair. Ik vraag mij altijd af of de 1.4 multiair of de firemotor riempjes moeilijker zijn
Kak!, ik had al een bout overquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je moet ze natuurlijk wel goed vastzetten!
[ afbeelding ]
Of de bestuurder had wat teveel gedronken...
Een blaasproef resulteerde in een A-indicatie (220 tot 285 μg/l). Er is een bloedproef afgenomen om vast te kunnen stellen of de man te veel had gedronken.
Het logo zit in ieder geval wel goed vastquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Kak!, ik had al een bout over
Gelukkig is dat een 159 (SW) zo te zien en had ik een Giuliettaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het logo zit in ieder geval wel goed vast
Nee, wel een 1750 TBiquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:25 schreef .Neovo. het volgende:
Die bakken hebben volgens mij ook nog geen Multi-air blokken
Op basis van de ronde buitenspiegels en de (bedoeldequote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Gelukkig is dat een 159 (SW) zo te zien en had ik een Giulietta
Damm you infidelquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:38 schreef Dingest het volgende:
[..]
Op basis van de ronde buitenspiegels en de (bedoelde) dubbele vouw in de deur zou het wel eens een 147 facelift kunnen zijn
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Damm you infidelhet is een 147
. Een 159 heeft het Alfa logo hoger in het het chroom zitten
Het is wel een Alfa natuurlijk. We mogen blij zijn dat er überhaupt nog iets aan te herkennen valtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:46 schreef Paladijn het volgende:
Hij zit in ieder geval goed in elkaar, ondanks de lagere snelheid daar
Het is een Vectra héquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:26 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens Chuck, weet jij zo nog aandachtspunten van de Saab 9-5 facelift vanaf 2002? Los van de black sludge problematiek waar saabjes uit die generaties last van hebben - of ben je ze nooit tegengekomen onderweg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |