Tis dweilen met de kraan open.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:43 schreef Sounddragon het volgende:
Thuis; tis blijkbaar rustig in Geleen.
Ik heb de kraan dichtgedraaid, problem solvedquote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 14:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb de kraan dichtgedraaid, problem solved
geen toegang, asbest !!quote:Op maandag 5 januari 2015 13:43 schreef Sounddragon het volgende:
Thuis; tis blijkbaar rustig in Geleen.
Ik zeg niksquote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Paar baggeropdrachten gekregen voor de komende periode. Nooit gedacht dat ik daar mn geld mee zou kunnen verdienen
In plaats van Fok met bagger te vervuilen krijg je er nu voor betaaldquote:Op maandag 5 januari 2015 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Paar baggeropdrachten gekregen voor de komende periode. Nooit gedacht dat ik daar mn geld mee zou kunnen verdienen
jouw schuld van die baggerfoto'squote:Op maandag 5 januari 2015 19:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
In plaats van Fok met bagger te vervuilen krijg je er nu voor betaald
Dat was die joegeslaafquote:Op maandag 5 januari 2015 20:06 schreef lipje het volgende:
[..]
jouw schuld van die baggerfoto's![]()
Had je aan hem je oude camera niet moeten verkopen
Dat doen meer mensen: Black Eyed Peas komen met nieuwe baggerquote:Op maandag 5 januari 2015 19:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
In plaats van Fok met bagger te vervuilen krijg je er nu voor betaald
Die verkocht toch moertjes zodat iedereen zijn rammelende 155 kon horen?quote:
Gelukkig hebben we afgelopen weken ook positief muziek nieuws: YES! Kane is gestopt. Kerstkadootje!quote:Op maandag 5 januari 2015 20:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat doen meer mensen: Black Eyed Peas komen met nieuwe bagger
quote:Op maandag 5 januari 2015 20:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we afgelopen weken ook positief muziek nieuws: YES! Kane is gestopt. Kerstkadootje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |