quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik hoop dat het jullie lukt gr gr een arnhemmer
ja dan moeten we zeven keer echt hard verliezen, en Eindhoven alles winnen met hoge uitslagen. Dat zou wel bijzonder zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 08:54 schreef Mark het volgende:
Als je het nu nog afgeeft ben je wel terecht de risee van de eeuw
Pssssst gloryhunter.....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:41 schreef -J-D- het volgende:
Stiekem toch even proberen om aan kaarten te komen voor Sparta thuis.... wil er eigenlijk wel graag bij zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:02 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Pssssst gloryhunter.....En ik ben er trots op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Tsja, als je Smits nu voor een eerste divisie-salaris kan vastleggen dan zal NEC weinig keus hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Voor Conboy heb je ook nog niet maar zo een betere.
En of Smits de eredivisie aan kan? Kalle Johansson kreeg in één wedstrijd meer pegels op het doel waarbij hij gestrekt de hoek in moest dan Smits in een heel seizoen juup.
Appiah kan misschien nog een contractvoorstel krijgen. Alleen ietsje later, wanneer er meer duidelijkheid is over de financiële positie. Ik hoop wel dat hij een contract krijgt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:13 schreef Kruitdampje het volgende:
Zelfs appiah geen contract voorstel?
Vreemde gang van zaken net zoals het weggaan naar utrecht van Joosten
Volgens mij is het zaterdag op de Wedren.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is er dan huldiging op de Wedren op zaterdag, of vrijdag aansluitend op de wedstrijd?
Op de site van NEC staat alleen achterhaalde informatie.
Ow wacht ff.... het is verplaatst naar het SV plein vrijdagavond. Althans dat denk ik dat ze dat bedoelen.
Of beide?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:13 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Volgens mij is het zaterdag op de Wedren.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er drie scenario's waren qua tijden op de Wedren. Afgelopen zaterdag, komende zaterdag of aanstaande maandag. Alleen als we kampioen werden tegen FC Oss, zou de huldiging aansluitend zijn (dezelfde avond).quote:Op donderdag 2 april 2015 19:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Of beide?
Wat er over de Wedren op de site staat is van vorige week, als het tegen MVV gebeurt zou zijn.
Crap, kan het niet kijken omdat ik in het buitenland zit.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:08 schreef BasNijmegen het volgende:
Leuk filmpje: http://foxsports.nl/video(...)h-op-voor-titel.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |