neequote:
Die namen vallen dan af.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:29 schreef drakin het volgende:
Forseti en Freyr komen uit de Noordse mythologie. De eerste ging over rechtsspraak en de tweede is een vruchtbaarheidsgod. ook bekend als de broer van Freya.
Sjoef kan ook wel voor een kut kat.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:33 schreef chufi het volgende:
Er is ooit eens een katje naar me vernoemd, maar daar hou ik het bij .. Nee geen chufi, maar wel iets in die trend ..
Tsuufquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sjoef kan ook wel voor een kut kat.
Belachelijk. Live sport gaat altijd boven een film. Al-tijd. Ik zeg: ontslaan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:48 schreef sasquatsch het volgende:
Ik net 3 sets omdat drakin zo nodig een film wilde afkijken.
Meer met thor?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die namen vallen dan af.
Met allebei heb ik niks...
Rij voorzichtig , want het kan wel eens boven de 10 graden wordenquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:36 schreef MadMaster het volgende:
Morgen een lange rit voor de boeg naar bijna het buitenland, dus ik ga kooien...
Goudvissen zijn tof, kan er urenlang met praten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Meer met thor?
zo heette de goudvis van mijn ma op haar werk.
heeft hij zelf niet opgeletdat hij die sets mistte. film ging op pauze voor het darten omdat ik zo af en toe best lief kan zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Belachelijk. Live sport gaat altijd boven een film. Al-tijd. Ik zeg: ontslaan.![]()
En drakin....Koen zat hier al in SC deel nummer 2, maar toen lag het tempo ongeveer op het niveau wat je nu bij jouw TV-SC meemaakt.
*kuch* Zet jij dan Berry van Aerle weer even terug *kuch*quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Maar voortaan bij een spelletje je wel aan de regels houden. Ja?
quote:Daarna moeten er 2 anderen gepost hebben voor je weer aan de beurt bent.
Waar is tong wanneer je 'm nodig hebt?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:40 schreef Kingstown het volgende:
*kuch* Zet jij dan Berry van Aerle weer even terug *kuch*
Die zal wel weer een dagje met shmoopy bijkletsenquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waar is tong wanneer je 'm nodig hebt?
2011. Jaar dat 40+ is opgestart als subforum.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:42 schreef drakin het volgende:
en deel 2? welk jaar was dat? il ben nog vrij nieuw op Fok hoor. nog maar 3 jaar of zo. en mag nog maar 2 jaar hier komen
Die prikt er dwars doorheen..quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zal wel weer een dagje met shmoopy bijkletsen
komt ie hier vaker?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:46 schreef sig000 het volgende:
Tong is eigenlijk een verdwaald persoon zoals velen.
Niets mis mee. Hij slowchat op een andere manier.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:46 schreef sig000 het volgende:
Tong is eigenlijk een verdwaald persoon zoals velen.
als andere users een topic openen en daar gaan slowchatten dan is het snel dicht meestalquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets mis mee. Hij slowchat op een andere manier.
De meeste users doen dat in een vast topic, hij opent steeds een nieuw topic.
Ieder z'n ding.
moet op hequote:Op donderdag 1 januari 2015 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Schenk net nog een glaasje bubbels in ..
Tong is speciaal.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:51 schreef Koen66 het volgende:
als andere users een topic openen en daar gaan slowchatten dan is het snel dicht meestal
is ie nooit op een meet verschenen?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is gewoon een crew kloon net zoals BHFH
Toen is er iemand ingehuurd.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is ie nooit op een meet verschenen?
Ik ken 3 die hem hebben gezien en Viola Holt natuurlijkquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is ie nooit op een meet verschenen?
ik viel om 3:00 op de bank in slaapquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat ging je erin ...
Ik om 5 uur of zo en werd tegen 11 uur wakker of zo
De bank is meestal al bezet hier.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik viel om 3:00 op de bank in slaap
werd om 5:00 wakker en ging in bed liggen
jij kent Katharina Geyl?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dank je ... Maar tong wel of was het Katherina Geyl
Mn moeder zat ooit bij dr op de bank in de 5 uur show of was het Amanda Spoel... of alle twee ... Maar mn moeder zat er iig wel, om daarna haar kleindochter voor het eerst te komen bezoeken .... 1990 was datquote:
Maar na je boek komt daar verandering in ....quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zelf ken ik alleen verkeerde figuren.
ik heb ooit met de neef van Humberto Tan gewerktquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zelf ken ik alleen verkeerde figuren.
Krijg nu al nachtmerries over de manier hoe ik dat beetje fatsoenlijk in een vorm kan gieten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar na je boek komt daar verandering in ....
De Tan familie is groot... Maar dan in China... Ik heb ook 2 Tan collegas gehad, maar geen familie voor zover ik het weet, maar ze stammen uit ZO Asiaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ooit met de neef van Humberto Tan gewerkt
nee dit was ook een zwarte Tanquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
De Tan familie is groot... Maar dan in China... Ik heb ook 2 Tan collegas gehad, maar geen familie voor zover ik het weet, maar ze stammen uit ZO Asia
Bedenk andere namen voor de echte personen, want die Brizzi was snel gevondenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Krijg nu al nachtmerries over de manier hoe ik dat beetje fatsoenlijk in een vorm kan gieten.
Onno ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Bedenk andere namen voor de echte personen, want die Brizzi was snel gevonden
Die zit op zn eiland voor een maand dus over 2 week...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:08 schreef Kingstown het volgende:
Wanneer komt APK trouwesn weer eens terug?
Die is ondertussen ook al een tijdje foetsie.
Voor mijn gevoel is hij al een maand weg, maar m'n gevoel zal me dan wel bedriegen....quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:10 schreef chufi het volgende:
Die zit op zn eiland voor een maand dus over 2 week...
Ik dacht dat ie halverwege december is vertrokken ... Maar check zn last post ..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is hij al een maand weg, maar m'n gevoel zal me dan wel bedriegen....
Er zit wat meer achter dan je denkt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds ik die samenvattingen schrijf kijk ik opeens heel anders naar Bert en Ernie.
Geloof ik best ...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er zit wat meer achter dan je denkt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds ik die samenvattingen schrijf kijk ik opeens heel anders naar Bert en Ernie.
Die mag binnenkort met opa mee en dan leer ik 'm allerlei verkeerde dingen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij gaat het weer regelmatig meemaken met die kleine
en dat mogen opa'squote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die mag binnenkort met opa mee en dan leer ik 'm allerlei verkeerde dingen.
ik ben een hele lieve oma en kleindochter is nog te klein om slechte dingen aan te lerenquote:
Ik weet het , maar het is wel een schatje ....quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:34 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben een hele lieve oma en kleindochter is nog te klein om slechte dingen aan te leren
Dat gaat snel kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:34 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben een hele lieve oma en kleindochter is nog te klein om slechte dingen aan te leren
ik geloof je meteen,quote:
Het is best apart om heleboel dingen van jezelf terug te vinden in zo'n kleine jankende broeksschijter.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:37 schreef just me het volgende:
[..]
ik geloof je meteen,is nu 4 maanden en het gaat al zo snel!!
Piet is er morgen weer.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:40 schreef chufi het volgende:
Langzaam worden de gelijkenissen duidelijker
Ik heb geen idee, je ziet het vanzelf.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja is dat over een paar uur of op dag 3 ?
Goed plan..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:46 schreef sig000 het volgende:
En nu ga ik echt aan de openingszin van mijn boek werken.
Ik begin wel met huis dat we overdag leeggehaald hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:50 schreef chufi het volgende:
Beginnen met een gebeurd gegeven uit die tijd zoals een overval of iets in die trend ,,,
Jij kent het verhaal, een beetje romantiseren kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik begin wel met huis dat we overdag leeggehaald hebben.
Echt romantisch was het niet, gozert moest nog betalen, busje voor de deur en zijn hele huisraad inladen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij kent het verhaal, een beetje romantiseren kan nooit kwaad
Maak er wat moois van ... Kom op sig000 je kunt hetquote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Echt romantisch was het niet, gozert moest nog betalen, busje voor de deur en zijn hele huisraad inladen.
Dat lijkt me vrijwel onmogelijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:11 schreef chufi het volgende:
Ntet alles hier neer zetten, want straks gaat iemand anders er met je verhaal vandoor ...
en die spreek je nog?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel paar over maar niet veel.
Veels te donker nog.quote:
dat is toch helemaal niet nodig johquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:31 schreef Deisyy het volgende:
Zullen we Madmaster even helpen?
40+ / Poll-topic
It takes one to know one... Dus je zult wel gelijk hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:56 schreef MadMaster het volgende:
Tutu gaat zo toch voor een APK beurt naar de dierenarts.
Vreten wil 'ie nog steeds moeizaam en mw. MM wil dat toch na laten kijken.
Ik denk dat 'ie gewoon verwend en lui is...
dat is goed bericht!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:03 schreef MadMaster het volgende:
Het blijkt een ontstoken kies te zijn.
Meneer heeft een injectie tegen de ontsteking gehad en banjert weer door het huis...
http://www.thuisserver.ne(...)szhagj&tab=tab_graphquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice!![]()
Als het gelukt is, geef dan maar een seintje als je wilt.
Goed dat er naar gekeken isquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:03 schreef MadMaster het volgende:
Meneer heeft een injectie tegen de ontsteking gehad en banjert weer door het huis...
Nice.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:27 schreef bondage het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)szhagj&tab=tab_graph
Edit: klopt niet op maand en weekbasis zie ik nu, de groeperung blijft in dat geval per dag maar dan gewoon bij elkaar opgeteld... Ga ik nog ff fixen, hou je op de hoogte.
Jup. Per dag gaat het goed maar per week en maand worden sommige nu dubbel gerekend omdat ze altijd per dag worden gegroepeerd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice.![]()
Ruim 1800 unieke topics in een jaar lijkt me wel heel erg veel btw.![]()
Is dat wat je bedoelt met wat je nog moet fixen of bedoel je iets anders?
Dat klinkt logisch. Succes met het oplossen van het probleem.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:25 schreef bondage het volgende:
Jup. Per dag gaat het goed maar per week en maand worden sommige nu dubbel gerekend omdat ze altijd per dag worden gegroepeerd.
Ik wil nog een keer m'n excuses maken voor m'n opmerkingen van gisteren. Ben er verdrietig van geworden dat zelfs jij negatief over me postte.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch. Succes met het oplossen van het probleem.
Vind het wel een hele fijne toevoeging btw!
Ken je er ook op spelen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb een Ukulele.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ukelele
http://en.wikipedia.org/wiki/Ukulele
VOLGEND JAAR SPEEL IK WHITE CHRISTMAS OP DE UKULELEquote:
Gefixt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch. Succes met het oplossen van het probleem.
Vind het wel een hele fijne toevoeging btw!
Excuses zijn niet nodig tong. Voelde me niet beledigd. Post ook nooit negatief over jou als persoon, maar ik vond het (deels) onzin wat je postte. Mag je ook tegen mij zeggen als je vindt dat ik bullshit post. No problem.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:36 schreef tong80 het volgende:
Ik wil nog een keer m'n excuses maken voor m'n opmerkingen van gisteren. Ben er verdrietig van geworden dat zelfs jij negatief over me postte.
Niet verdrietig zijn, misschien wordt er wel een katje naar je vernoemd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer m'n excuses maken voor m'n opmerkingen van gisteren. Ben er verdrietig van geworden dat zelfs jij negatief over me postte.
Thnx!quote:
ik ga dat zeer zeker wel doen als dees mod wordtquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:17 schreef Kingstown het volgende:
Wat is de lol precies van de ontgroening als er een nieuwe mod is door het spammen van tientallen topics? Iedere keer hetzelfde hi-ha-ho ritueel. Aan dat soort smakeloos cabaret gaan wij hopelijk niet doen als Deisyy mod wordt. Fantasieloos- en voorspelbaar kut- en kuddegedrag.![]()
http://forum.fok.nl/fok/list_new_topics
Wil jij geen mod worden Sas?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:55 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga dat zeer zeker wel doen als dees mod wordt![]()
het dees moet mod worden gedoe vind ik onderhand fantasieloos en voorspelbaar en ergerlijk
Ach we hebben hier amper een mod nodig en als het nodig is kan je Karina effe inseinen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:55 schreef sacha het volgende:
[..]
het dees moet mod worden gedoe vind ik onderhand fantasieloos en voorspelbaar en ergerlijk
Wat vind je van Solomon als naam voor je nieuwe kat?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:03 schreef MadMaster het volgende:
shredder?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:17 schreef drakin het volgende:
waarom niet schreudinger? Das leuk als je kat in een doos gaat slapen
dat kan je niet afkorten ...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:17 schreef drakin het volgende:
waarom niet schreudinger? Das leuk als je kat in een doos gaat slapen
Ergerlijk zelfsquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:55 schreef sacha het volgende:
[..]
schreeuudiii klinkt ook welquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:26 schreef FANN het volgende:
[..]
dat kan je niet afkorten ...klinkt niet
![]()
solomon wél
SOLOOOOOOOOOOOOOOO ÉTEN!!!
dat klinkt dan weer wel
ga jij eerst maar eens googelen wie schreudinger wasquote:
Tongie dan ?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:08 schreef FANN het volgende:
en anders ga ik voor Tong als naam, katten doen inderdaad wel eens dit
Ben vorige week nog gevraagd. Ik wil mezelf blijven dus doe ik het niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou het in elk geval NOOIT willen worden![]()
maar je vroeg het niet aan mij dat weet ik
Ik wil er niet eens aan denken dat ik dat zou zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben vorige week nog gevraagd. Ik wil mezelf blijven dus doe ik het niet.
Hier hetzelfde. Heb een eigen Forum gehad voor de gein. Je komt nergens meer aan toe. Als mod lijkt het me ondoenlijk om alles bij te houden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil er niet eens aan denken dat ik dat zou zijn![]()
heb ik helemaal geen trek in ...
een eigen forum nog welquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Heb een eigen Forum gehad voor de gein. Je komt nergens meer aan toe. Als mod lijkt het me ondoenlijk om alles bij te houden.
Heb toen na 2 dagen gevraagd of ie op slot konquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
een eigen forum nog weldaar moet ik hélemaal niet aan denken
dat is snel...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb toen na 2 dagen gevraagd of ie op slot kon
Man er waren al 50 topics.quote:
ja juf, ö misschien?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:43 schreef drakin het volgende:
[..]
ga jij eerst maar eens googelen wie schreudinger was
mobiel typt eu iets makkelijker. maar google begrijpt je heus wel.quote:
no kiddingquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:17 schreef drakin het volgende:
[..]
mobiel typt eu iets makkelijker. maar google begrijpt je heus wel.
Soort Ikea.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Iemand van kwantum-mechanica en een spinsel de Schrodinger kat genoemd....
Ja hoor, weer helemaal zen in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Dat roepen heeft geholpen, binnen 3 seconden komt Piet tevoorschijn
Fijn dat je er weer bent Piet, ben je weer een beetje opgeknapt?
Maar je hebt ons toch wel een beetje gemist?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja hoor, weer helemaal zen in mijn hoofd.
Welkom terug Pietquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja hoor, weer helemaal zen in mijn hoofd.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je hebt ons toch wel een beetje gemist?
dat zal heerlijk smaken!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
En nu ga ik shoarma eten en de kroeg in.
Latersquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
En nu ga ik shoarma eten en de kroeg in.
Das duidelijk niet de jouwequote:
quote:
tsssssssss ze is hartstikke slim hoor!quote:
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
tsssssssss ze is hartstikke slim hoor!
morgen kerstmutsen golftoernooiquote:
ja ik sla de alcohol ook even overquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ladies only?
Morgen nieuwjaarsborrel van de whiskyclub, maar die slaan we over...
Voor een fles wijn kom ik mijn bed niet eens uit...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:23 schreef just me het volgende:
[..]
ja ik sla de alcohol ook even overlaat een van die echte oude mutsen morgen die fles wijn maar winnen !
met een fles wijn op ik ook nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor een fles wijn kom ik mijn bed niet eens uit...
Ik druk er net 1 uit.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tijd om de kat eten te geven. Het mormel zit weereens in een vegetarische periode.
Droogklootquote:
Pretentieus? Dat is maar wat je er in wil zien.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist, ook zo'n pretencieus Engels merk....
Dunhill is al zo oud als de weg naar Rome...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar daarom ken ik nog niet alle merken uit mijn hoofd
Ja op googel zag ik het pakje die ken ik dan weer wel, ik geloof zelf dat mijn broertje die rookt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dunhill is al zo oud als de weg naar Rome...
Maar je was even vergeten dat je een broertje had, ik begrijp het...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja op googel zag ik het pakje die ken ik dan weer wel, ik geloof zelf dat mijn broertje die rookt.
Ow. jee, zou ze niet eerst even afwachten of die kat zindelijk is?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:40 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij heeft mw. MM mij trouwens niet helemaal begrepen toen ik zei te denken dat ik 35 miljoen ging winnen.
In plaats van te checken of dat ook echt het geval was, is ze het al aan het uitgeven.
Binnenkort komen er hier allemaal nieuwe meubelen en dus ook een verse kat.
Er klopt hier iets niet...
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je was even vergeten dat je een broertje had, ik begrijp het...
Eén voordeel, de meubels hebben een levertijd van bijna 4 maanden, de kat 1 maand...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow. jee, zou ze niet eerst even afwachten of die kat zindelijk is?
Heeft ze geen eigen rekening dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:40 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij heeft mw. MM mij trouwens niet helemaal begrepen toen ik zei te denken dat ik 35 miljoen ging winnen.
In plaats van te checken of dat ook echt het geval was, is ze het al aan het uitgeven.
Binnenkort komen er hier allemaal nieuwe meubelen en dus ook een verse kat.
Er klopt hier iets niet...
Ah... dat scheelt...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén voordeel, de meubels hebben een levertijd van bijna 4 maanden, de kat 1 maand...
Een kat die blijft pissen op plekken waar 'ie dat niet hoort te doen, blijft hier niet lang.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dat scheelt...
Die ene van mij heb ik nooit zindelijk gekregen, maar terugbrengen naar het asiel kon ik ook niet...
Heeft een vermogen gekostmaar ja...
Wat een mooierd!quote:
Ja en bijna...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een mooierd!![]()
Dus over een paar weken komt ie, zijn jullie al uit de naam?
Ja, soms deed ie het een tijdje niet en dan weer wel... dus dan heb je hem op een gegeven momentquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een kat die blijft pissen op plekken waar 'ie dat niet hoort te doen, blijft hier niet lang.
Zielig voor het beestje, maar ik ga toch echt niet in de kattenpislucht zitten...
Sluier van het tipje:quote:
Hoelang moeten we wachten op die naam?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sluier van het tipje:
Het wordt sowieso een Engelstalige naam...
Hij heeft overigens een officiële stamboomnaam, maar daar kan 'ie niet mee over straat, ondanks dat 'ie niet naar buiten zal gaan. Te erg...![]()
welkom in de wereldquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:31 schreef FANN het volgende:
http://www.zorgwijzer.nl/(...)etaler-aan-marketing
Geldverspilling
Dat is wel een heel klein tipje, doe nog eens een hint.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sluier van het tipje:
Het wordt sowieso een Engelstalige naam...
Hij heeft overigens een officiële stamboomnaam, maar daar kan 'ie niet mee over straat, ondanks dat 'ie niet naar buiten zal gaan. Te erg...![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je voelt Mississippi zeker al aankomen
O, als naam voor de poes?! Dat kwartje viel even nietquote:
Twee lettergrepen en Schotland gerelateerd...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een heel klein tipje, doe nog eens een hint.
Whiskyquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee lettergrepen en Schotland gerelateerd...
Tartan is wel één van de opties...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:09 schreef just me het volgende:
Tartan is ook wel leuk, klinkt frans maar ik schots
Met één potentiele match ben ik al erg tevredenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:15 schreef MadMaster het volgende:
Als jullie nog één van de 2 overige potentiële namen raden, dan geef ik wel weer sjoege...
Kunnen we niet een soort (Mad)Mastermind spelen? Dat jij zegt hoeveel letters we goed hebbenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:15 schreef MadMaster het volgende:
Als jullie nog één van de 2 overige potentiële namen raden, dan geef ik wel weer sjoege...
Ik vroeg het aan Kingstownquote:
Albaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:15 schreef MadMaster het volgende:
oh misschien zijn daar wel leuke mannen voor mijquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zit op grindr. Niet op tinder.
Prima, de zes vakjes staan open...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kunnen we niet een soort (Mad)Mastermind spelen? Dat jij zegt hoeveel letters we goed hebben
oeh!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, de zes vakjes staan open...
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem ik in overweging...
Edit: mw. MM vindt het niks voor een beer van een kater...![]()
Hagridquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, de zes vakjes staan open...
En dat is 2, jij mag niet meer meedoen.quote:
tis goed met jequote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat is 2, jij mag niet meer meedoen.
Maar de meest waarschijnlijke naam is nog niet geraden...
Haggis en Tartan zijn namen die we sinds gisteren bedacht hebben, maar al eerder hadden we een andere naam in gedachte en die wordt het waarschijnlijk toch...quote:
Toch leuk dat ik zo goed zatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haggis en Tartan zijn namen die we sinds gisteren bedacht hebben, maar al eerder hadden we een andere naam in gedachte en die wordt het waarschijnlijk toch...
Bannen die Fok!'ster dan...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:03 schreef sacha het volgende:
ik weet het niet![]()
ik wilde een dier beertje boem noemen maar dat vond de fokster stom
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, nog weinig Alzheimer te bespeuren...
jah!quote:
ik hoor het welquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:14 schreef sacha het volgende:
[..]
ik snap de link met Schotland alleen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |