Staan al opgepoetst klaarquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:25 schreef Zeetakje het volgende:
Het Oosten heet u welkom. Wel klompen aan doen.
Mijn vriendin is van Rotterdam naar een klein dorpje in Limburg verhuist. Binnen 3 maanden. En dat gaat na bijna 4,5 jaar nog altijd goed.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:30 schreef Kingstown het volgende:
Binnen een jaar met een nieuwe liefde gaan samenwonen aan de andere kant van het land:
Voorspelling: Binnen nu en 2 jaar een topic van TS in R&P over relatieproblemen.
2 jaar tegen die tijdquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:30 schreef Kingstown het volgende:
Binnen een jaar met een nieuwe liefde gaan samenwonen aan de andere kant van het land:
Voorspelling: Binnen nu en 2 jaar een topic van TS in R&P over relatieproblemen.
Ik zou echt niet gaan samenwonen met die frikandel.quote:
wat is deez?quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou echt niet gaan samenwonen met die frikandel.
quote:
Ja en die r moet ik nu weer aflerenquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:34 schreef Sapstengel het volgende:
AmsterdamTS is een studente met aangeleerde Gooise ewrr.
Hij heeft nog wel wat leuke vrijgezelle vrienden. Ik kan je wel koppelen maar dan moet je wel klompen aan onder je skinny dusquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:37 schreef -supergirl- het volgende:
Wat leeeeuuuuk en lief en schattig!!!! Ik ben nog altijd ongelukkig in de liefde
En zo achter de computer durf ik dat wel tegen zo'n sportschoolfiguur.quote:
Als je naar een stad gaat, zal het best meevallen die overgang.quote:
app me... ik val niet op blond en hij moet minstens 1.78 zijnquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:38 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel wat leuke vrijgezelle vrienden. Ik kan je wel koppelen maar dan moet je wel klompen aan onder je skinny dus
Ga idd naar een stad dus dat is wel okequote:Op donderdag 1 januari 2015 15:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Als je naar een stad gaat, zal het best meevallen die overgang.
Ga je naar een dorp, dan wordt het toch een stuk moeilijker vrees ik.
Enschede/Hengelo/Almelo is best groot met een redelijk groot centrum.
Jij had toch een leuk vriendje supergirl?quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
app me... ik val niet op blond en hij moet minstens 1.78 zijn
Is uitquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij had toch een leuk vriendje supergirl?
Er zit ook nog wel wat verschil tussen dorp 1 en 2.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:43 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ga idd naar een stad dus dat is wel okeDorp had ik niet gedaan. Alhoewel, ik zei ook altijd dat ik nooit naar het oosten zou gaan. Zo zie je maar weer.
Jeetje, jij verslijt ze ook bij de vleet.quote:
Jeetje wat kieskeurigquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Donkerblond (meer bruin als blond) en 2 meter ook goedquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zou je nooit wat doen Frankie, boks!quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En zo achter de computer durf ik dat wel tegen zo'n sportschoolfiguur.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:54 schreef MichaelScott het volgende:
Zou het niet doen als ik jou was, hou het bij je eigen soort.
Stedelingen en boeren zouden gewoon niet moeten mengen.quote:
Wat maakt dat nou uitquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Stedelingen en boeren zouden gewoon niet moeten mengen.
Slaat nergens op, als de dorpelingen maar wegblijven uit de stad.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Stedelingen en boeren zouden gewoon niet moeten mengen.
Wutquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:57 schreef Aberella het volgende:
[..]
Slaat nergens op, als de dorpelingen maar wegblijven uit de stad.
Had hij maar een stal. Dan kon ik een ezel en een pony nemenquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:55 schreef Aberella het volgende:
Weggaan uit Amsterdam voor een man.![]()
We wachten de R&P topics wel af wanneer je elk weekend de stal moet uitmesten.
Daar loopt idd net zoon soort topicquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:30 schreef Kingstown het volgende:
Hou op.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
We kopen later wel een boerderij druifepuivefluifje..!!
En een trekker?quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Meteen een goede beweging ter compensatie voor de sportschool, kun je zelf de ploeg door de akker trekken in plaats van een paard.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Bedankt hoor. Ik ga een waarbenjij.nu aanmaken dus je kan je opgeven voor de nieuwsbrief!quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:07 schreef Aberella het volgende:
Anywaytjes, gefeliciteerd jullie beiden.
Hou ons aub op de hoogte van jullie spannende leven in het bruisende oosten.
jellyquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:55 schreef Aberella het volgende:
Weggaan uit Amsterdam voor een man.![]()
We wachten de R&P topics wel af wanneer je elk weekend de stal moet uitmesten.
\Is het trouwens weer goed met je hartsvriedin?quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:07 schreef Aberella het volgende:
Anywaytjes, gefeliciteerd jullie beiden.
Hou ons aub op de hoogte van jullie spannende leven in het bruisende oosten.
Je weet toch dat ik niet van mijn zolderkamer kom. Jij ook gelukkig nieuwjaar hč, maak er wat moois van!!quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:17 schreef Aberella het volgende:
[..]
Jezus daar ben je.
Ik maakte me al zorgen dat je je vingers had afgeknald.
Gelukkig nieuwjaar
Jazeker, die is op zoek naar een woning in Amsterdam.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
\Is het trouwens weer goed met je hartsvriedin?
Het jaar 2015 kan nu alweer niet meer stuk.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:20 schreef Aberella het volgende:
[..]
Jazeker, die is op zoek naar een woning in Amsterdam.
Ik zal vragen of ze ook op FOK! komt maar ik geneer me voor mijn PoHi.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het jaar 2015 kan nu alweer niet meer stuk.
Is ze nog single?quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:21 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik zal vragen of ze ook op FOK! komt maar ik geneer me voor mijn PoHi.
Ik voorspel eerst een huilbabyquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:30 schreef Kingstown het volgende:
Ja dat zegt niks. Op sommige plekken is er geen snelweg in de buurt, vanaf andere plekken ben je binnen een uur terug in Amsterdam.quote:
Die blijft mooiquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Die blijft mooi![]()
'jammer... Jammer... '
Vindt u het jammer?
' ja'
Misschien worden jullie wel buurtjesquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat zegt niks. Op sommige plekken is er geen snelweg in de buurt, vanaf andere plekken ben je binnen een uur terug in Amsterdam.
Jij houdt ook alles bijquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij had toch een leuk vriendje supergirl?
Maar uit rotterdam weggaan kan ook alleen maar positief uitpakkenquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mijn vriendin is van Rotterdam naar een klein dorpje in Limburg verhuist. Binnen 3 maanden. En dat gaat na bijna 4,5 jaar nog altijd goed.
Waarom zou je in godsnaam je levensgeluk af laten hangen aan een ander?quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:24 schreef ZarB het volgende:
Goedemiddag beste Fokkers, allereerst natuurlijk een geweeeeeeeldig gelukkig nieuwjaar gewenst enz enz enz.
Ruim een jaar geleden huppelde ik vrij en blij door het leven in mijn geliefde Amsterdam toen ik iemand tegen kwam. Die iemand bleek een soort van grote liefde, wonend aan de andere kant van NL. Nu gaan we samenwonenOndanks ziljoen verhuizingen heb ik het westen nooit verlaten, maar dit keer moet ik daar toch aan geloven. En hoewel het natuurlijk heel leuk is, is het ook wel een klein beetje eng, vreemd en onnatuurlijkk
Klacht: habitat moeten verlaten en extreme cultuurshock moeten ondergaan dit jaar door het leed dat liefde heet.
Groetjes!
2 meter is dan wel weer erg lang, maar daar valt mee te leven. (ps het is meer bruin dan blond ipv als)quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Donkerblond (meer bruin als blond) en 2 meter ook goed
is hij van fok danquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:56 schreef MAHL het volgende:
Gaat dit een eerste Fok!-huwelijk worden?
195 en kastanjebruin (nee geen roodquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
2 meter is dan wel weer erg lang, maar daar valt mee te leven. (ps het is meer bruin dan blond ipv als)
Haha ginger gespot!quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
195 en kastanjebruin (nee geen rood)hier.. Maar ik val niet zo op vadsig sorry
quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar uit rotterdam weggaan kan ook alleen maar positief uitpakken
quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:30 schreef Kingstown het volgende:
Oh moet ik gewoon "dik" zeggen..?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haha ginger gespot!
Noem je mij nu fatsig?
Je mag ook het stukje haar uitknippen en de rest weglaten hoor...quote:
Zei de "happy" single? Wanneer je echte liefde meemaakt wil je niets liever dan dat geluk samen delen. Heeft niks te maken met geluk van de ander af laten hangen. Waarom zou je dan ergens alleen blijven wonen als je ook samen kunt wonenquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:50 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam je levensgeluk af laten hangen aan een ander?
De enige "grote liefde" die er in je leven bestaat zou jezelf moeten zijn. Die eer moet je nooit aan een ander toelaten.
Maar goed, just my two cents.
Geen idee of het de eerste wordt. Volgens mij zijn er al meerdere, maar als het zover is dan laten we dat natuurlijk even wetenquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:56 schreef MAHL het volgende:
Gaat dit een eerste Fok!-huwelijk worden?
Mag ik meisje of honor zijnquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:57 schreef ZarB het volgende:
[..]
Geen idee of het de eerste wordt. Volgens mij zijn er al meerdere, maar als het zover is dan laten we dat natuurlijk even weten
Tja, leg dat maar aan mijn ex uit die mij zo ongevraagd heeft afgedaan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:55 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zei de "happy" single? Wanneer je echte liefde meemaakt wil je niets liever dan dat geluk samen delen. Heeft niks te maken met geluk van de ander af laten hangen. Waarom zou je dan ergens alleen blijven wonen als je ook samen kunt wonen
NL is NL hoor...quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:24 schreef ZarB het volgende:
Klacht: habitat moeten verlaten en extreme cultuurshock moeten ondergaan dit jaar door het leed dat liefde heet.
Groetjes!
Sorryquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd binnen een jaar van femme fatale naar burgerkut
Maar dat kan altijd nog, waarom zo overhaast?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:55 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zei de "happy" single? Wanneer je echte liefde meemaakt wil je niets liever dan dat geluk samen delen. Heeft niks te maken met geluk van de ander af laten hangen. Waarom zou je dan ergens alleen blijven wonen als je ook samen kunt wonen
Omdat naast dat we het graag wilden ook gewoon een goed moment was. Los daarvan durf ik ook wel te zeggen dat ik genoeg ervaring heb om te weten dat tijd geen reet uitmaakt voor het wel/niet slagen van de relatie.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dat kan altijd nog, waarom zo overhaast?
Of ben je soms zanger geraakt?
Nee ik bedoel wel expres, omdat het zulke pure liefde is en je intuïtief aanvoelt dat dit moment juist is voor een baby.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Omdat naast dat we het graag wilden ook gewoon een goed moment was. Los daarvan durf ik ook wel te zeggen dat ik genoeg ervaring heb om te weten dat tijd geen reet uitmaakt voor het wel/niet slagen van de relatie.
En nee, we zijn geen 16 meer dus ik ben niet "per ongeluk" zwanger geraakt (ik neem aan dat je dat bedoelt). Dat mag echt nog even op zich laten wachten.
Voor onverwerkte problemen kun je bij r&p terecht meisjequote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik bedoel wel expres, omdat het zulke pure liefde is en je intuïtief aanvoelt dat dit moment juist is voor een baby.
Wel goedkoop huizen kopen nu in Enschedequote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Omdat naast dat we het graag wilden ook gewoon een goed moment was. Los daarvan durf ik ook wel te zeggen dat ik genoeg ervaring heb om te weten dat tijd geen reet uitmaakt voor het wel/niet slagen van de relatie.
En nee, we zijn geen 16 meer dus ik ben niet "per ongeluk" zwanger geraakt (ik neem aan dat je dat bedoelt). Dat mag echt nog even op zich laten wachten.
Oh shitquote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Voor onverwerkte problemen kun je bij r&p terecht meisje
ah nu snap ik het.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:28 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh moet ik gewoon "dik" zeggen..?pics or dint happen...
Verder:
Kastanje bruin:
[ afbeelding ]
Ginger:
[ afbeelding ]
Zo te lezen ben ik jou type wel? Of nietquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ah nu snap ik het.
je bent numero 2 maar probeert het door te laten gaan voor 1
Didn't happen... gewoon dik dus...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ah nu snap ik het.
je bent numero 2 maar probeert het door te laten gaan voor 1
Jij eerst, ginger.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Didn't happen... gewoon dik dus...
Ik was ook eerst slimpiequote:
Ik gun het jullie wel hoor, kom een keer met JMF langs wanneer jullie vanuit Pekela de weg naar het centrum van Noord-Nederland kunnen vinden.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik gun het jullie wel hoor, kom een keer met JMF langs wanneer jullie vanuit Pekela de weg naar het centrum van Noord-Nederland kunnen vinden.
Zarbi, waar ga je wonen? In Enschegay!?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:16 schreef ZarB het volgende:
[..]
Thanksik heb alleen geen idee waar Pekela ligt dus laat staan de weg naar het noorden vanuit daar
Een mooie kut is ook liefde...quote:
Ohh, JMF verhuist ook?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:16 schreef ZarB het volgende:
[..]
Thanksik heb alleen geen idee waar Pekela ligt dus laat staan de weg naar het noorden vanuit daar
Jep. Maar ja, liefde hequote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:47 schreef niels0 het volgende:
Geen zee/meer/rivier meer in de buurt hebben lijkt me vreselijk.
Terechte klacht.
Tussen de boeren zitten lijkt me ook niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |