Staan al opgepoetst klaarquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:25 schreef Zeetakje het volgende:
Het Oosten heet u welkom. Wel klompen aan doen.
Mijn vriendin is van Rotterdam naar een klein dorpje in Limburg verhuist. Binnen 3 maanden. En dat gaat na bijna 4,5 jaar nog altijd goed.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:30 schreef Kingstown het volgende:
Binnen een jaar met een nieuwe liefde gaan samenwonen aan de andere kant van het land:
Voorspelling: Binnen nu en 2 jaar een topic van TS in R&P over relatieproblemen.
2 jaar tegen die tijdquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:30 schreef Kingstown het volgende:
Binnen een jaar met een nieuwe liefde gaan samenwonen aan de andere kant van het land:
Voorspelling: Binnen nu en 2 jaar een topic van TS in R&P over relatieproblemen.
Ik zou echt niet gaan samenwonen met die frikandel.quote:
wat is deez?quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou echt niet gaan samenwonen met die frikandel.
quote:
Ja en die r moet ik nu weer aflerenquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:34 schreef Sapstengel het volgende:
AmsterdamTS is een studente met aangeleerde Gooise ewrr.
Hij heeft nog wel wat leuke vrijgezelle vrienden. Ik kan je wel koppelen maar dan moet je wel klompen aan onder je skinny dusquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:37 schreef -supergirl- het volgende:
Wat leeeeuuuuk en lief en schattig!!!! Ik ben nog altijd ongelukkig in de liefde
En zo achter de computer durf ik dat wel tegen zo'n sportschoolfiguur.quote:
Als je naar een stad gaat, zal het best meevallen die overgang.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |