Staan al opgepoetst klaarquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:25 schreef Zeetakje het volgende:
Het Oosten heet u welkom. Wel klompen aan doen.
Mijn vriendin is van Rotterdam naar een klein dorpje in Limburg verhuist. Binnen 3 maanden. En dat gaat na bijna 4,5 jaar nog altijd goed.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:30 schreef Kingstown het volgende:
Binnen een jaar met een nieuwe liefde gaan samenwonen aan de andere kant van het land:
Voorspelling: Binnen nu en 2 jaar een topic van TS in R&P over relatieproblemen.
2 jaar tegen die tijdquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:30 schreef Kingstown het volgende:
Binnen een jaar met een nieuwe liefde gaan samenwonen aan de andere kant van het land:
Voorspelling: Binnen nu en 2 jaar een topic van TS in R&P over relatieproblemen.
Ik zou echt niet gaan samenwonen met die frikandel.quote:
wat is deez?quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou echt niet gaan samenwonen met die frikandel.
quote:
Ja en die r moet ik nu weer aflerenquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:34 schreef Sapstengel het volgende:
AmsterdamTS is een studente met aangeleerde Gooise ewrr.
Hij heeft nog wel wat leuke vrijgezelle vrienden. Ik kan je wel koppelen maar dan moet je wel klompen aan onder je skinny dusquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:37 schreef -supergirl- het volgende:
Wat leeeeuuuuk en lief en schattig!!!! Ik ben nog altijd ongelukkig in de liefde
En zo achter de computer durf ik dat wel tegen zo'n sportschoolfiguur.quote:
Als je naar een stad gaat, zal het best meevallen die overgang.quote:
app me... ik val niet op blond en hij moet minstens 1.78 zijnquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:38 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel wat leuke vrijgezelle vrienden. Ik kan je wel koppelen maar dan moet je wel klompen aan onder je skinny dus
Ga idd naar een stad dus dat is wel okequote:Op donderdag 1 januari 2015 15:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Als je naar een stad gaat, zal het best meevallen die overgang.
Ga je naar een dorp, dan wordt het toch een stuk moeilijker vrees ik.
Enschede/Hengelo/Almelo is best groot met een redelijk groot centrum.
Jij had toch een leuk vriendje supergirl?quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
app me... ik val niet op blond en hij moet minstens 1.78 zijn
Is uitquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij had toch een leuk vriendje supergirl?
Er zit ook nog wel wat verschil tussen dorp 1 en 2.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:43 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ga idd naar een stad dus dat is wel okeDorp had ik niet gedaan. Alhoewel, ik zei ook altijd dat ik nooit naar het oosten zou gaan. Zo zie je maar weer.
Jeetje, jij verslijt ze ook bij de vleet.quote:
Jeetje wat kieskeurigquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Donkerblond (meer bruin als blond) en 2 meter ook goedquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zou je nooit wat doen Frankie, boks!quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En zo achter de computer durf ik dat wel tegen zo'n sportschoolfiguur.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:54 schreef MichaelScott het volgende:
Zou het niet doen als ik jou was, hou het bij je eigen soort.
Stedelingen en boeren zouden gewoon niet moeten mengen.quote:
Wat maakt dat nou uitquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Stedelingen en boeren zouden gewoon niet moeten mengen.
Slaat nergens op, als de dorpelingen maar wegblijven uit de stad.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Stedelingen en boeren zouden gewoon niet moeten mengen.
Wutquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:57 schreef Aberella het volgende:
[..]
Slaat nergens op, als de dorpelingen maar wegblijven uit de stad.
Had hij maar een stal. Dan kon ik een ezel en een pony nemenquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:55 schreef Aberella het volgende:
Weggaan uit Amsterdam voor een man.![]()
We wachten de R&P topics wel af wanneer je elk weekend de stal moet uitmesten.
Daar loopt idd net zoon soort topicquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:30 schreef Kingstown het volgende:
Hou op.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
We kopen later wel een boerderij druifepuivefluifje..!!
En een trekker?quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Meteen een goede beweging ter compensatie voor de sportschool, kun je zelf de ploeg door de akker trekken in plaats van een paard.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |