Gwn geen huiswerk maken, ja toch?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
leren huiswerk op tijd komen verslagen blabla
of voor de examens jaquote:Op woensdag 31 december 2014 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen die al een halfuur voordat de eerste bel gaat op school zijn
b'assquote:Op woensdag 31 december 2014 20:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gwn geen huiswerk maken, ja toch?
godverquote:
ik doe bijna niks voor school, wel irritant die zeurende leraren met hun gebleerquote:Op woensdag 31 december 2014 20:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gwn geen huiswerk maken, ja toch?
ik moest een keertje een week lang iedere dag heel vroeg op school zijn omdat ik vaak m'n huiswerk niet af had. kwam ik iedere dag aan op een tijdstip wat voor mij een straf was, waren er al 10 jong op het schoolpleinquote:Op woensdag 31 december 2014 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
of voor de examens jaik ben altijd redelijk op tijd, bij examens ook tien minuten voor het begin op school
Gwn niet naar luisteren.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:36 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik doe bijna niks voor school, wel irritant die zeurende leraren met hun gebleer
mensen die nakomenquote:Op woensdag 31 december 2014 20:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan altijd voorbereid zijn voor als je daardoor een uur na moet komen.
de bruggers bij mij zitten tot vier/vijf uur op school om op hun ipads games te spelen hehe.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik moest een keertje een week lang iedere dag heel vroeg op school zijn omdat ik vaak m'n huiswerk niet af had. kwam ik iedere dag aan op een tijdstip wat voor mij een straf was, waren er al 10 jong op het schoolplein
Jij toch ookquote:
natuurlijk nietquote:
"Alweer"quote:Op woensdag 31 december 2014 20:37 schreef TheWeeknd het volgende:
ik moet alweer bijna naar leerplicht
dat is wel het voordeel. enige dan. al ben ik nog steeds liever gewoon vrijquote:
Moeten ze eens niet ieder ebolading tien miljoen miljard keer herhalen zonder dat ook maar iemand daarop zit te wachten.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:38 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
natuurlijk niet
wel zielig voor die leraren, ze willen gewoon kinderen nieuwe dingen leraren en krijgen ze hele haat over zich heen
dan ook niet gaan is de oplossingquote:
Als ik alleen maar vrij zou zijn zou ik dat ook niet doen, dus het is gewoon bittere noodzaak mijn huiswerk niet te maken. Snap dat dan.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat is wel het voordeel. enige dan. al ben ik nog steeds liever gewoon vrij
gleur mobiel ff mee.quote:
Haha wat?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:39 schreef deadprez het volgende:
Was net een soort rechtszaak toen ik daar moest komen
whahaquote:Op woensdag 31 december 2014 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik alleen maar vrij zou zijn zou ik dat ook niet doen, dus het is gewoon bittere noodzaak mijn huiswerk niet te maken. Snap dat dan.
jij ook en shitquote:Op woensdag 31 december 2014 20:40 schreef BozeHaas het volgende:
ik ga negers alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst en shit
Jij ook. Eet je niet teveel, met die bolle pens van je?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:40 schreef BozeHaas het volgende:
Ja serieus, zat een hele rij met mensen die daarover gingen oordelen en shit.quote:
kreeg je boete of zo?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja serieus, zat een hele rij met mensen die daarover gingen oordelen en shit.
Veel plezier en jij ook.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:40 schreef BozeHaas het volgende:
Waar was dat dan?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja serieus, zat een hele rij met mensen die daarover gingen oordelen en shit.
Nee niks uiteindelijk. Je kan er ook taakstraf voor krijgen. Ben toen in een of ander traject voor "onhandelbare" jongeren beland voor een jaar, kwam er iedere week een paar keer een of ander hippiewijf bij mij thuis om me wat huiswerk te geven en shit.quote:
Ging via jeugdzorg geloof ik.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waar was dat dan?
En waarom werd je vrijgesteld?
zeiden je ouders niet dat je naar school moest of zoquote:Op woensdag 31 december 2014 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee niks uiteindelijk. Je kan er ook taakstraf voor krijgen. Ben toen in een of ander traject voor "onhandelbare" jongeren beland voor een jaar, kwam er iedere week een paar keer een of ander hippiewijf bij mij thuis om me wat huiswerk te geven en shit.
Hamvraag is, heb je haar geneukt?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee niks uiteindelijk. Je kan er ook taakstraf voor krijgen. Ben toen in een of ander traject voor "onhandelbare" jongeren beland voor een jaar, kwam er iedere week een paar keer een of ander hippiewijf bij mij thuis om me wat huiswerk te geven en shit.
Jawel, maar dat had weinig zin verder.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
zeiden je ouders niet dat je naar school moest of zo
ik durf zoiets niet eens te flikken
Nee gast gadverdammequote:Op woensdag 31 december 2014 20:44 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hamvraag is, heb je haar geneukt?
Mijn neef is nu ook al een jaar ofzo niet geweestquote:Op woensdag 31 december 2014 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
zeiden je ouders niet dat je naar school moest of zo
ik durf zoiets niet eens te flikken
Was echt een vies oud wijfquote:
Nog prettig nieuw jaar, dadelijk zak.quote:
oh oh oh smhquote:Op woensdag 31 december 2014 20:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn neef is nu ook al een jaar ofzo niet geweest
wat is smhquote:
hippie, altijd goed voor dpquote:
shake my headquote:
Jaquote:Op woensdag 31 december 2014 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hippie, altijd goed voor dp
Ohquote:
wat twitter? komt die afkorting daar vandaan?quote:
ja toch?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wat twitter? komt die afkorting daar vandaan?
Meeste van dat soort afkortingen zijn al veul ouder dan Twitter.quote:
Proost.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:48 schreef deadprez het volgende:
Nou, tijd om de wodka open te maken.
idkquote:
Thanks.quote:
quote:
luister je top?quote:
wat is er zakkiequote:
Ik was eerderquote:
ik vind alle vakken kutvakkenquote:Op woensdag 31 december 2014 20:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moeten ze eens niet ieder ebolading tien miljoen miljard keer herhalen zonder dat ook maar iemand daarop zit te wachten.
Of geen kutvak als Duits geven.
Ik had er laatst 700 ofzoquote:Op woensdag 31 december 2014 20:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
oh 200 posts gepasseerd voor vandaag
Begrafenisquote:
geschorst wordenquote:Op woensdag 31 december 2014 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dan ook niet gaan is de oplossing
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:48 schreef deadprez het volgende:
Nou, tijd om de wodka open te maken.
Ik ga over een uurtje ofzo richting de stad hoor.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Niks hangen in het park Dead hangt op FOK!
Met ons
Dat heb ik al 1,5 week johquote:Op woensdag 31 december 2014 20:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
oh 200 posts gepasseerd voor vandaag
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga over een uurtje ofzo richting de stad hoor.
heb maar vier keer meer dan 200 posts gehad, nu leuk dat oudjaarsdag er ook bij zitquote:Op woensdag 31 december 2014 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had er laatst 700 ofzoDat vond ik wel erg ver gaan
Neuh, ik vrijwel ieder concert en elpee hier liggen.quote:
oeiquote:Op woensdag 31 december 2014 20:53 schreef TheWeeknd het volgende:
ik heb baklava
ik ben het gelukkigste meisje van de wereld
Ging Fylax jou niet ooit hosselen?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:53 schreef TheWeeknd het volgende:
ik heb baklava
ik ben het gelukkigste meisje van de wereld
Americana sowiesoquote:Op woensdag 31 december 2014 20:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, ik vrijwel ieder concert en elpee hier liggen.
CashWeinig artiesten waar ik zo weg van ben.
c&m?quote:
Nee???? srs?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:53 schreef deadprez het volgende:
baklava heb ik nog nooit gegeten volgens mij
wij zijn allemaal ecto behalve bozehaasquote:Op woensdag 31 december 2014 20:54 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
daarom maar 1 op, moet geen vetzak worden zoals 99% hier
Ik ben geen vetzak en prez is ecto. Opmerking verworpen.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:54 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
daarom maar 1 op, moet geen vetzak worden zoals 99% hier
Wat een onzin.quote:
boze haas is prettig vadsig welquote:Op woensdag 31 december 2014 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
wij zijn allemaal ecto behalve bozehaas
ik ben ook griezelig magerquote:Op woensdag 31 december 2014 20:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben geen vetzak en prez is ecto. Opmerking verworpen.
hij heeft een bmi van 65 hoorde ikquote:Op woensdag 31 december 2014 20:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
boze haas is prettig vadsig wel
niet per sequote:
SPEKHAKKENquote:Op woensdag 31 december 2014 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij heeft een bmi van 65 hoorde ik
Bètanerdjequote:
Huehuehuequote:Op woensdag 31 december 2014 20:56 schreef Zaktabak het volgende:
Oh fack. Als alles goed gaat is dit onze laatste jaarwisseling als stel ipv papa en mama![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:56 schreef Zaktabak het volgende:
Oh fack. Als alles goed gaat is dit onze laatste jaarwisseling als stel ipv papa en mama![]()
Volgend jaar moet je verstandig gaan worden jongen.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:56 schreef Zaktabak het volgende:
Nee ik ben mad nu.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:56 schreef TheWeeknd het volgende:
rustig maar hoor
tuurlijk is dat niet voor domme mensen
het ligt eraan waar je kwaliteiten liggen
En dan lekker samen op de bank met paps die de foks checkt. Dat is gwn de leef toch.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:56 schreef Zaktabak het volgende:
nooit meer doodleuk dronken thuis kunnen komen op oudjaarsavond iets voor 12quote:Op woensdag 31 december 2014 20:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgend jaar moet je verstandig gaan worden jongen.
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Soms ben je mad, soms ben je jelly en soms zit het diep.
bijnaquote:Op woensdag 31 december 2014 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ging Fylax jou niet ooit hosselen?
Ik vind de top 500 van FOK! leuker.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan lekker samen op de bank met paps die de foks checkt. Dat is gwn de leef toch.
Het leuke vind ik dat je soms nummers hoort waar je het bestaan van was vergeten. 'Oh ja, wat een goed nummer was dat'.quote:
192, netjes.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind de top 500 van FOK! leuker.
En dat in twee jaar.quote:
jep, gewoon no nonsense een lijst leuke muziekquote:Op woensdag 31 december 2014 20:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het leuke vind ik dat je soms nummers hoort waar je het bestaan van was vergeten. 'Oh ja, wat een goed nummer was dat'.
Jawel man... ik kom eens in de zoveel tijd compleet laveloos binnen, zo gaat dat gewoon... mep de hele boel kort en klein en val in mijn eigen kots in slaapquote:Op woensdag 31 december 2014 20:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
nooit meer doodleuk dronken thuis kunnen komen op oudjaarsavond iets voor 12
Niet genoeg, ga jij maar lekker met een bètanerdje daten, dan zoeken stoere boys als ik wel wat leukere chicks.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:58 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik heb wel economie gekozen in mijn ng pakket
ben trots op jequote:
jouw vrouw was toch bokser?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jawel man... ik kom eens in de zoveel tijd compleet laveloos binnen, zo gaat dat gewoon... mep de hele boel kort en klein en val in mijn eigen kots in slaap
Neuh... eigenlijk open ik een volkomen kansloos topic en breek mijn nek over mijn eigen laptop, dat is alles
Jij moet echt ouderlijk advies gaan geven in OUD. Ik ga er echt wel een avondje voor zitten hoor met een bakje popcorn.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jawel man... ik kom eens in de zoveel tijd compleet laveloos binnen, zo gaat dat gewoon... mep de hele boel kort en klein en val in mijn eigen kots in slaap
Neuh... eigenlijk open ik een volkomen kansloos topic en breek mijn nek over mijn eigen laptop, dat is alles
Oh ja, daarover gesproken, ga je ook naar OUD verkassen dan?quote:
wejoquote:Op woensdag 31 december 2014 21:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet
Kickboxer, toen ze jonger was ja
Gezellig.quote:
Jeetje.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet
Kickboxer, toen ze jonger was ja
het grootste nadeel van dit pakket, die betalosers in je klasquote:Op woensdag 31 december 2014 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet genoeg, ga jij maar lekker met een bètanerdje daten, dan zoeken stoere boys als ik wel wat leukere chicks.
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja als het eng wordt ga ik achter haar staan
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja als het eng wordt ga ik achter haar staan
Mooi zo.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:02 schreef Toto69 het volgende:
Ja ach, eventjes moet kunnen. Voel me zowaar niet slecht nu.
Dat zal tegenvallen, maar goed.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mooi zo.Hopelijk blijft dat zo.
ik heet niet before anyone elsequote:Op woensdag 31 december 2014 21:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ach, eventjes moet kunnen. Voel me zowaar niet slecht nu.
[..]
Frank
[..]
Sorry bae
13-jarigen die mij kindje noemenquote:
beflapje danquote:Op woensdag 31 december 2014 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik heet niet before anyone else
Pics om te bewijzen dat jij niet ook een betaloser bent.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:02 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
het grootste nadeel van dit pakket, die betalosers in je klas
het is maar dat ze alles voor je willen doen
dan vind ik nou een leuk koosnaampjequote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
Hey totoik was te druk mijn mannelijke image naar de knoppen te helpen om je te begroeten
Mooi, dan noemen we je voortaan zo.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dan vind ik nou een leuk koosnaampje
Is goed vanaf nu ben jij mijn beflapjequote:Op woensdag 31 december 2014 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dan vind ik nou een leuk koosnaampje
12 was het*quote:Op woensdag 31 december 2014 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
13-jarigen die mij kindje noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mooi, dan noemen we je voortaan zo.
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:04 schreef Der_Mann het volgende:
bah, toto is er, ik ben weg hiergelukkig nieuwjaar alvast gozer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bah, toto is er, ik ben weg hierHoe oud was Hermann ook weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
51?
dat is vooral leuk voor buitenstaanders die dat lezenquote:Op woensdag 31 december 2014 21:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is goed vanaf nu ben jij mijn beflapje
bah, toto is er, ik ben weg hierHey man gelukkig nieuwjaar heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
one luv
Veel plezier en gelukkig nieuwjaar.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Liebe Leute, de bups is er en Frank gaat dro sociaal zijn en het nieuwe jaar vieren.
Prettige jaarwisseling!![]()
!
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Liebe Leute, de bups is er en Frank gaat dro sociaal zijn en het nieuwe jaar vieren.
!
One luv bbquote:Op woensdag 31 december 2014 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
!
u ook meneer Drebinquote:Op woensdag 31 december 2014 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
!
Ik blijf nog even.quote:
er zit trouwens ook een betanerd genaamd guus in mijn klasquote:Op woensdag 31 december 2014 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pics om te bewijzen dat jij niet ook een betaloser bent.
Je bent zeker een van de weinige meisjes, of niet?quote:Op woensdag 31 december 2014 21:05 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
er zit trouwens ook een betanerd genaamd guus in mijn klas
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:05 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Mokkeltje vraagt of ik erbij kom zitten hehe. Joe! Gelukkig 2015!
Jij ook.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:05 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Mokkeltje vraagt of ik erbij kom zitten hehe. Joe! Gelukkig 2015!
mzzl bbquote:Op woensdag 31 december 2014 21:05 schreef Zaktabak het volgende:
Godverkut...quote:Op woensdag 31 december 2014 21:06 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nee sorry ik vind je zoon toch iets leuker
wauwquote:Op woensdag 31 december 2014 21:06 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nee sorry ik vind je zoon toch iets leuker
Je ontwijkt mijn verzoek hier vrij vakkundig moet je zeggen.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:05 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
er zit trouwens ook een betanerd genaamd guus in mijn klas
NG is volgens mij het meest verwijfde profiel.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je bent zeker een van de weinige meisjes, of niet?
een van de weinige meisjes die niet geobsedeerd is met paarden jaquote:Op woensdag 31 december 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je bent zeker een van de weinige meisjes, of niet?
iddquote:Op woensdag 31 december 2014 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
NG is volgens mij het meest verwijfde profiel.
Doet een van mijn exen ook geloof ik.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
een meisje in mijn klas wil communicatie gaan doen na havo. wat moet ik van haar denken jongens?
ohquote:Op woensdag 31 december 2014 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee daarvoor komt nog CMquote:Op woensdag 31 december 2014 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
een meisje in mijn klas wil communicatie gaan doen na havo. wat moet ik van haar denken jongens?
Je moet niks van haar denken. Je bent godverdomme een manquote:Op woensdag 31 december 2014 21:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:08 schreef Toto69 het volgende:
Natuurlijk is NG verwijfd man, weten jullie niet waar NG voor staat?
Natte Gleufjes
Niets, je moet alleen weten dat dat waarschijnlijk niets voor een FOK!ker is.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
nee alleen op FOK! wordt communicatie in het bijzonder wel belachelijk gemaaktquote:
een FOK!ker communiceert toch de hele dagquote:Op woensdag 31 december 2014 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niets, je moet alleen weten dat dat waarschijnlijk niets voor een FOK!ker is.
Dat is omdat hier veel onzekere bètanerdjes zitten.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee alleen op FOK! wordt communicatie in het bijzonder wel belachelijk gemaakt
aw wat een compliment!quote:Op woensdag 31 december 2014 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je ontwijkt mijn verzoek hier vrij vakkundig moet je zeggen.
Weet je zeker dat je geen communicatie wilt gaan studeren?
mensenschuwe KLB mensen ja (die geen deel uitmaken van de elite dan hequote:Op woensdag 31 december 2014 21:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is omdat hier veel onzekere bètanerdjes zitten.
ar?quote:Op woensdag 31 december 2014 21:10 schreef deadprez het volgende:
Ik denk laat ik eens vriendelijk doen en Tong gelukkig nieuwjaar wensen, word ik gewoon keihard genegeerd.
Ja, maar fappen is geen studie.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:09 schreef deadprez het volgende:
Ik heb dat afkraken van studies sws nooit zo gesnapt, mensen moeten gewoon doen wat ze leuk vinden.
Nopequote:Op woensdag 31 december 2014 21:09 schreef deadprez het volgende:
Ik heb dat afkraken van studies sws nooit zo gesnapt, mensen moeten gewoon doen wat ze leuk vinden.
nee klopt. waren er maar meer mensen met die meningquote:Op woensdag 31 december 2014 21:09 schreef deadprez het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nope
Mensen moeten doen wat de meeste baankansen biedt binnen hun kunnen
even afwachtenquote:Op woensdag 31 december 2014 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
GC / tong80 : 'Ik FOK! dus ik besta.' Meer van die losers die......
je wordt niet genegeerd toch? hij heeft nog niet gereageerd in het topicquote:Op woensdag 31 december 2014 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
GC / tong80 : 'Ik FOK! dus ik besta.' Meer van die losers die......
Das waar.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je wordt niet genegeerd toch? hij heeft nog niet gereageerd in het topic
welk liedquote:Op woensdag 31 december 2014 21:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
its half past four and im shifting gear
Ik word later een rijke man, dus als je gewoon pics post en goed te doen bent kun je met mij trouwen.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:11 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nee ik wil geen communicatie studeren, hoe moet ik dan rijk worden
radar love golden earring. top 2000quote:
is al dinnetje van fielaxquote:Op woensdag 31 december 2014 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik word later een rijke man, dus als je gewoon pics post en goed te doen bent kun je met mij trouwen.
gr gr
guusjes zijn beta namenquote:Op woensdag 31 december 2014 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik word later een rijke man, dus als je gewoon pics post en goed te doen bent kun je met mij trouwen.
gr gr
hij heet ook echt guus jaquote:
jij bent toch Somalisch?quote:Op woensdag 31 december 2014 21:11 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nee ik wil geen communicatie studeren, hoe moet ik dan rijk worden
ho ho het is vaailexquote:
da's waarquote:Op woensdag 31 december 2014 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Net niet zei ze net.
En ik>Fylax natuurlijk.
Met een beetje pech is dat een nog grotere downer dan zijn fat.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:13 schreef TheWeeknd het volgende:
tevens ga ik Slaap_Zak zijn zoon al daten
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:13 schreef TheWeeknd het volgende:
ja meneerquote:
die is 4 manquote:Op woensdag 31 december 2014 21:13 schreef TheWeeknd het volgende:
wowquote:Op woensdag 31 december 2014 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met een beetje pech is dat een nog grotere downer dan zijn fat.
haha goeden garjpen van mij hèquote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als hij dit leest wordt hij vies mad.
hij zei vaailex met fylax fridayquote:Op woensdag 31 december 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het is Fajlaks, stel onwetenden.
xPpquote:
wrm zou je hem afwijzen¿quote:Op woensdag 31 december 2014 21:15 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jammerhoe moet ik hem nu afwijzen??
eet je ook de hele dag qatquote:
Wat let je?quote:Op woensdag 31 december 2014 21:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik wilde na pirates of the caribbean altijd piraat worden
geen contacten in de piratenwereldquote:
DM Slaap_zak, die man kan allesquote:Op woensdag 31 december 2014 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
geen contacten in de piratenwereld
die vraagt aan elke user het telefoonnummer inderdaad. goede tip welquote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
die vraagt aan elke user het telefoonnummer inderdaad. goede tip wel
[..]
kutnummerquote:
hoezo dat ik het opslaquote:Op woensdag 31 december 2014 21:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]terrastegel vroeg de mijne he
Dat jij het nu opslaat
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |