quote:Op woensdag 31 december 2014 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Biecht die dikke moeder van je maar gewoon op dat je d'r leuk vindt en een keer wilt palen, zijn wij ook weer van dit gezeik af.
Ach ja, de carnavalsvakantie komt er ook al best snel weer aan.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk, ik heb het gewoon aangepast zonder stoer te doen. Dat is allemaal over straks.
Iedere schoolweek is er een te veel.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, de carnavalsvakantie komt er ook al best snel weer aan.
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Echt een positieve jongen die Guus.
Das waar.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iedere schoolweek is er een te veel.
Dat dacht ik ook ooit en kijk waar ik ben geëindigdquote:Op woensdag 31 december 2014 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt tijd zat om te FOK!ken, dus zo kut zal het wel niet zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ooit en kijk waar ik ben geëindigd
Jij hebt gewoon een goede baan toch?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je bent een semi-bekende FOK!ker wat zeur jequote:Op woensdag 31 december 2014 20:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
leren huiswerk op tijd komen verslagen blablaquote:Op woensdag 31 december 2014 20:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kaolovroeg opstaan, allemaal niet-interessant gezeik aan moeten horen...
zie het wat positiever inquote:Op woensdag 31 december 2014 20:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kaolovroeg opstaan, allemaal niet-interessant gezeik aan moeten horen...
laatkomersquote:
Ik ook. Voordeel is dat dat op de vavo niet zoveel uitmaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |