Is goed vanaf nu ben jij mijn beflapjequote:Op woensdag 31 december 2014 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dan vind ik nou een leuk koosnaampje
12 was het*quote:Op woensdag 31 december 2014 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
13-jarigen die mij kindje noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mooi, dan noemen we je voortaan zo.
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:04 schreef Der_Mann het volgende:
bah, toto is er, ik ben weg hiergelukkig nieuwjaar alvast gozer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bah, toto is er, ik ben weg hierHoe oud was Hermann ook weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
51?
dat is vooral leuk voor buitenstaanders die dat lezenquote:Op woensdag 31 december 2014 21:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is goed vanaf nu ben jij mijn beflapje
bah, toto is er, ik ben weg hierHey man gelukkig nieuwjaar heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
one luv
Veel plezier en gelukkig nieuwjaar.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Liebe Leute, de bups is er en Frank gaat dro sociaal zijn en het nieuwe jaar vieren.
Prettige jaarwisseling!![]()
!
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Liebe Leute, de bups is er en Frank gaat dro sociaal zijn en het nieuwe jaar vieren.
!
One luv bbquote:Op woensdag 31 december 2014 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
!
u ook meneer Drebinquote:Op woensdag 31 december 2014 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
!
Ik blijf nog even.quote:
er zit trouwens ook een betanerd genaamd guus in mijn klasquote:Op woensdag 31 december 2014 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pics om te bewijzen dat jij niet ook een betaloser bent.
Je bent zeker een van de weinige meisjes, of niet?quote:Op woensdag 31 december 2014 21:05 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
er zit trouwens ook een betanerd genaamd guus in mijn klas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |