quote:Op woensdag 31 december 2014 21:05 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Mokkeltje vraagt of ik erbij kom zitten hehe. Joe! Gelukkig 2015!
Jij ook.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:05 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Mokkeltje vraagt of ik erbij kom zitten hehe. Joe! Gelukkig 2015!
mzzl bbquote:Op woensdag 31 december 2014 21:05 schreef Zaktabak het volgende:
Godverkut...quote:Op woensdag 31 december 2014 21:06 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nee sorry ik vind je zoon toch iets leuker
wauwquote:Op woensdag 31 december 2014 21:06 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nee sorry ik vind je zoon toch iets leuker
Je ontwijkt mijn verzoek hier vrij vakkundig moet je zeggen.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:05 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
er zit trouwens ook een betanerd genaamd guus in mijn klas
NG is volgens mij het meest verwijfde profiel.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je bent zeker een van de weinige meisjes, of niet?
een van de weinige meisjes die niet geobsedeerd is met paarden jaquote:Op woensdag 31 december 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je bent zeker een van de weinige meisjes, of niet?
iddquote:Op woensdag 31 december 2014 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
NG is volgens mij het meest verwijfde profiel.
Doet een van mijn exen ook geloof ik.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
een meisje in mijn klas wil communicatie gaan doen na havo. wat moet ik van haar denken jongens?
ohquote:Op woensdag 31 december 2014 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee daarvoor komt nog CMquote:Op woensdag 31 december 2014 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
een meisje in mijn klas wil communicatie gaan doen na havo. wat moet ik van haar denken jongens?
Je moet niks van haar denken. Je bent godverdomme een manquote:Op woensdag 31 december 2014 21:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:08 schreef Toto69 het volgende:
Natuurlijk is NG verwijfd man, weten jullie niet waar NG voor staat?
Natte Gleufjes
Niets, je moet alleen weten dat dat waarschijnlijk niets voor een FOK!ker is.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
nee alleen op FOK! wordt communicatie in het bijzonder wel belachelijk gemaaktquote:
een FOK!ker communiceert toch de hele dagquote:Op woensdag 31 december 2014 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niets, je moet alleen weten dat dat waarschijnlijk niets voor een FOK!ker is.
Dat is omdat hier veel onzekere bètanerdjes zitten.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee alleen op FOK! wordt communicatie in het bijzonder wel belachelijk gemaakt
aw wat een compliment!quote:Op woensdag 31 december 2014 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je ontwijkt mijn verzoek hier vrij vakkundig moet je zeggen.
Weet je zeker dat je geen communicatie wilt gaan studeren?
mensenschuwe KLB mensen ja (die geen deel uitmaken van de elite dan hequote:Op woensdag 31 december 2014 21:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is omdat hier veel onzekere bètanerdjes zitten.
ar?quote:Op woensdag 31 december 2014 21:10 schreef deadprez het volgende:
Ik denk laat ik eens vriendelijk doen en Tong gelukkig nieuwjaar wensen, word ik gewoon keihard genegeerd.
Ja, maar fappen is geen studie.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:09 schreef deadprez het volgende:
Ik heb dat afkraken van studies sws nooit zo gesnapt, mensen moeten gewoon doen wat ze leuk vinden.
Nopequote:Op woensdag 31 december 2014 21:09 schreef deadprez het volgende:
Ik heb dat afkraken van studies sws nooit zo gesnapt, mensen moeten gewoon doen wat ze leuk vinden.
nee klopt. waren er maar meer mensen met die meningquote:Op woensdag 31 december 2014 21:09 schreef deadprez het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nope
Mensen moeten doen wat de meeste baankansen biedt binnen hun kunnen
even afwachtenquote:Op woensdag 31 december 2014 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
GC / tong80 : 'Ik FOK! dus ik besta.' Meer van die losers die......
je wordt niet genegeerd toch? hij heeft nog niet gereageerd in het topicquote:Op woensdag 31 december 2014 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
GC / tong80 : 'Ik FOK! dus ik besta.' Meer van die losers die......
Das waar.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je wordt niet genegeerd toch? hij heeft nog niet gereageerd in het topic
welk liedquote:Op woensdag 31 december 2014 21:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
its half past four and im shifting gear
Ik word later een rijke man, dus als je gewoon pics post en goed te doen bent kun je met mij trouwen.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:11 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nee ik wil geen communicatie studeren, hoe moet ik dan rijk worden
radar love golden earring. top 2000quote:
is al dinnetje van fielaxquote:Op woensdag 31 december 2014 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik word later een rijke man, dus als je gewoon pics post en goed te doen bent kun je met mij trouwen.
gr gr
guusjes zijn beta namenquote:Op woensdag 31 december 2014 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik word later een rijke man, dus als je gewoon pics post en goed te doen bent kun je met mij trouwen.
gr gr
hij heet ook echt guus jaquote:
jij bent toch Somalisch?quote:Op woensdag 31 december 2014 21:11 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nee ik wil geen communicatie studeren, hoe moet ik dan rijk worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |