bh had ik al gehackedquote:Op woensdag 31 december 2014 19:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Note to myself: sluiten voordat ik naar bed ga.
Zo, ook op een kladje die ik op mijn bureau en kussen achterlaat. Ik stop er voor de zekerheid (mocht ik heel dronken worden) ook eentje tussen de bh van mijn vrouw, maar daar ben ik niet van plan te komen.
Waarom niet Frank?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik stop er voor de zekerheid (mocht ik heel dronken worden) ook eentje tussen de bh van mijn vrouw, maar daar ben ik niet van plan te komen.
Daar geloof ik helemaal niets van, je post hier nog steeds en ook nog steeds opgewekt en vrolijk.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van, je post hier nog steeds en ook nog steeds opgewekt en vrolijk.
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
er waren toestraks een paar jochies vuurwerk in onze tuin aan het gooien. omdat ze rond de 10 jaar waren was dit dé kans van het jaar om mij eens even stoer te voelen. ik dus naar buiten en schreeuw tegen ze dat ze godverdomme moeten oprotten want onze honden lopen ook soms in de tuin. eentje zei ja meneer en toen gingen ze weg.
in jaren niet zo mannelijk gevoeld, was lekker man
badassquote:Op woensdag 31 december 2014 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
er waren toestraks een paar jochies vuurwerk in onze tuin aan het gooien. omdat ze rond de 10 jaar waren was dit dé kans van het jaar om mij eens even stoer te voelen. ik dus naar buiten en schreeuw tegen ze dat ze godverdomme moeten oprotten want onze honden lopen ook soms in de tuin. eentje zei ja meneer en toen gingen ze weg.
Als je kans wil maken op de empathische users van het jaar is het natuurlijk belangrijk dat je niet geeft om hoe jij je voelt, maar om hoe de ander alles ervaart.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
jatok, ik kon net zo goed een batman pak aandoen want ik was op dat moment gewoon eventjes batmanquote:
ik zeg hoe ik me voel, waarop anderen hun reacties geven, en op die reacties doe ik weer lekker empatisch.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je kans wil maken op de empathische users van het jaar is het natuurlijk belangrijk dat je niet geeft om hoe jij je voelt, maar om hoe de ander alles ervaart.
Ja dit is het topic voor 2015, er is nog geen uitslagquote:Op woensdag 31 december 2014 19:34 schreef Gelser het volgende:
[..]
Wat mankeerde er aan die uitslag?
Ik begrijp dit gevoel wel, ik voel een soort empathiequote:Op woensdag 31 december 2014 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
Ik voel je gevoel van empathie voor het gevoel van empathie van Hermannquote:Op woensdag 31 december 2014 19:36 schreef Gelser het volgende:
[..]
Ik begrijp dit gevoel wel, ik voel een soort empathie
Dat is waar en je maakte je zorgen om de honden. Bonuspunten, herm der_mannquote:Op woensdag 31 december 2014 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zeg hoe ik me voel, waarop anderen hun reacties geven, en op die reacties doe ik weer lekker empatisch.
ik voel je gevoel van empathie voor het gevoel van empathie van Gelser voor het gevoel van Hermann, maar die gast heet geen Hermann dus dat klopt niet helemaal maar hij doet er helemaal niet boos over omdat hij zo een empatische gast isquote:Op woensdag 31 december 2014 19:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik voel je gevoel van empathie voor het gevoel van empathie van Hermann
Jeetje, ik kan me de laatste nog wel herinneren, wat vliegt die tijd.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja dit is het topic voor 2015, er is nog geen uitslag
Voor je het weet ben je oudquote:Op woensdag 31 december 2014 19:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, ik kan me de laatste nog wel herinneren, wat vliegt die tijd.
ik ben blij dat je het snapt, oude zak van mequote:Op woensdag 31 december 2014 19:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
Hey Hermann, klootzak, net he, wenste je iedereen een gelukkig nieuwjaar behalve mij, ik werd expliciet uitgesloten ... dat heeft me pijn gedaan, maar weet je? Ik snap het, ik verplaatste me in jou en ik begreep het
Dat klaagbaak zo mooi kan zijnquote:Op woensdag 31 december 2014 19:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
Hey Hermann, klootzak, net he, wenste je iedereen een gelukkig nieuwjaar behalve mij, ik werd expliciet uitgesloten ... dat heeft me pijn gedaan, maar weet je? Ik snap het, ik verplaatste me in jou en ik begreep het
Het doet me nog steeds veel pijn hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben blij dat je het snapt, oude zak van me
Je vergist jequote:Op woensdag 31 december 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
Gelser is toch ook een kloon van sz trouwens of vergis ik me?
neem maar een xtc pilletje ofzoquote:Op woensdag 31 december 2014 19:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Het doet me nog steeds veel pijn hoor
kloptquote:Op woensdag 31 december 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
Nee hoor, klopt.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
Ohquote:
Der_Mannquote:Op woensdag 31 december 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
Ja godver nu weet ik niet meer wie ik moet geloven
Dat sowieso.quote:
Jaquote:Op woensdag 31 december 2014 19:41 schreef Gelser het volgende:
[..]
Aardig opgeschreven, DP moet hier vast even over nadenken.
Jij was toen ik net mod was al bezig, ouwe demagoog van me. En ook lang, lang, lang, lang, heel lang, daarvoor al waarschijnlijk, lieverd.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
Dat hele klonen verhaal is sowieso opgeblazen
Ik heb inderdaad eens in de zoveel jaar een nieuw account, gewoon omdat ik me graag invecht...
Daarnaast heb ik een aantal grapklonen maar die zijn wel bekend
Hoelang ben jij eigenlijk al mod?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij was toen ik net mod was al bezig, ouwe demagoog van me. En ook lang, lang, lang, lang, heel lang, daarvoor al waarschijnlijk, lieverd.
Jup, al ver voor je mod was man hahahaha ik ken jou al langer dan je zelf beseftquote:Op woensdag 31 december 2014 19:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij was toen ik net mod was al bezig, ouwe demagoog van me. En ook lang, lang, lang, lang, heel lang, daarvoor al waarschijnlijk, lieverd.
Sinds 26 juli 2012, zie ik.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoelang ben jij eigenlijk al mod?
Ik schatte op begin 2013quote:Op woensdag 31 december 2014 19:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds 26 juli 2012, zie ik.
Geen kloon dus je vergist je. Zijn we hier een snelheidsrecord aan het verbreken, hou dit niet meer bij.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
JaJe kan die zin echt op drie manieren lezen
EEn HSG-?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
er ging net een vuurwerkbom af die m'n kamer deed schudden
wat heerlijk is oud en nieuw toch
Oh, ja, die was niet zo lang mod.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja die was zo weg, Pharkus was toen nog mod
Hahahaha eenzame zielen die samen wachten op 0:00 uur om dit topic een waardig afscheid te gevenquote:Op woensdag 31 december 2014 19:45 schreef Gelser het volgende:
[..]
Geen kloon dus je vergist je. Zijn we hier een snelheidsrecord aan het verbreken, hou dit niet meer bij.
Ha... toen ik hier terug kwam... in juni ofzo was jij helemaal de bom hierquote:Op woensdag 31 december 2014 19:46 schreef deadprez het volgende:
Hij was nog mod toen ik me registreerde
Vlak daarna stopte hij. Mmm. BNW-voer.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:46 schreef deadprez het volgende:
Hij was nog mod toen ik me registreerde
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ha... toen ik hier terug kwam... in juni ofzo was jij helemaal de bom hier
Ik vroeg me echt af wie jij was
1999 - 2000 in ieder geval toen het nog bij Tweakers hoorde, ik kom oorspronkelijk van Tweakersquote:
Ja klopt. Hij wreef het er af en toe nog in dat hij wist hoe het account met de niet heel nette gebruikersnaam dat ik eventjes daarvoor had heette.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vlak daarna stopte hij. Mmm. BNW-voer.
Als 6-jarige kon ik nog niet zo goed met internet overweg.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
1999 - 2000 in ieder geval toen het nog bij Tweakers hoorde, ik kom oorspronkelijk van Tweakers
NERD
Tweakersquote:Op woensdag 31 december 2014 19:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
1999 - 2000 in ieder geval toen het nog bij Tweakers hoorde, ik kom oorspronkelijk van Tweakers
NERD
Ik was toen 24quote:Op woensdag 31 december 2014 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Als 6-jarige kon ik nog niet zo goed met internet overweg.
Hehe, dit zijn de verhalen.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja klopt. Hij wreef het er af en toe nog in dat hij wist hoe het account met de niet heel nette gebruikersnaam dat ik eventjes daarvoor had heette.
op 6-jarige leeftijd zat ik al 1080 noscope trickshots te doen in call of duty hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Als 6-jarige kon ik nog niet zo goed met internet overweg.
Die ken ik nog wel ja. Geel en het glimt.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja klopt. Hij wreef het er af en toe nog in dat hij wist hoe het account met de niet heel nette gebruikersnaam dat ik eventjes daarvoor had heette.
Ik speelde alleen Wolfenstein 3D.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op 6-jarige leeftijd zat ik al 1080 noscope trickshots te doen in call of duty hoor
Yes. Yvonne was daar niet heel blij mee.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die ken ik nog wel ja. Geel en het glimt.
Man in die tijd maakte ik computerkasten waar ik zelf ramen in freesde en met allemaal blauwe leds en CFL lampjesquote:
Dat ziet er wel heel vet uit altijd, een maat van me kon zich daar ook enorm lang mee vermaken.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Man in die tijd maakte ik computerkasten waar ik zelf ramen in freesde en met allemaal blauwe leds en CFL lampjes
Hele topics had ik daar over mijn projecten
Ach, het is allemaal op z'n pootjes terecht gekomen.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Yes. Yvonne was daar niet heel blij mee.Snap ik ook wel.
Inderdaad.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, het is allemaal op z'n pootjes terecht gekomen.
een dikke knuffel van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja was leuk hoor, en ik bouw robots als hobby, ook hele topics daar gehadquote:Op woensdag 31 december 2014 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat ziet er wel heel vet uit altijd, een maat van me kon zich daar ook enorm lang mee vermaken.
Kun je eindelijk een keertje uitslapenquote:Op woensdag 31 december 2014 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik kom er ook pas vandaag achter dat 1 januari geen kranten zijn
Wat een geheugen heb jij zeg, jeetje.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even terugkomend op dat gesprek net
Hier begrijp ik weinig van.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja was leuk hoor, en ik bouw robots als hobby, ook hele topics daar gehad
En embedded Linux op trage kut mediaplayers compilen
Helemaal de bom als ik Samba had draaien
Ik heb zelfs nog ergens op het net een dedicated website staan over een cpu van realtek
Nou ja, de sfeer is daar sinds 2006 ofzo echt heel erg beroerd geworden, echt een arrogante kut userbase.. heel erg vervelend en arrogant volk, ik kom er nooit meer, behalve om hardware te verkopen of pricewatch...quote:Op woensdag 31 december 2014 19:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Tweakers...
'Zelfs mijn oma stelt niet zulke achterlijke vragen Carla, slotje'. Toen maar besloten daar geen vraag over computer te stellen.
Nog een paar uur.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:53 schreef .sfinx het volgende:
kan er geen slotje op deze reeks? wel weer genoeg geweest met die hele onzin
hihihihihquote:Op woensdag 31 december 2014 19:53 schreef .sfinx het volgende:
kan er geen slotje op deze reeks? wel weer genoeg geweest met dit circus
Je hoeft hier niet te komen hequote:Op woensdag 31 december 2014 19:53 schreef .sfinx het volgende:
kan er geen slotje op deze reeks? wel weer genoeg geweest met dit circus
Heerlijk ja. Vorige week ook al twee keerquote:Op woensdag 31 december 2014 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je eindelijk een keertje uitslapen
hey hallo sfinx, ik ben blij dat je op deze oudejaarsdag ons nog een bezoekje kon brengen. ik lees altijd met veel vreugde jouw posts en ik wens je een hele fijne jaarwisseling.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:53 schreef .sfinx het volgende:
kan er geen slotje op deze reeks? wel weer genoeg geweest met die hele onzin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toch kom ik hier, fantastisch tochquote:Op woensdag 31 december 2014 19:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te komen he
Ik moet soms om die sneren wel lachen.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nou ja, de sfeer is daar sinds 2006 ofzo echt heel erg beroerd geworden, echt een arrogante kut userbase.. heel erg vervelend en arrogant volk, ik kom er nooit meer, behalve om hardware te verkopen of pricewatch...
Misschien had hij ook graag iets willen winnen. Kun je hem niet even wat steun bieden, als meest empathische user?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te komen he
Heb ff een wandeling gemaaktquote:Op woensdag 31 december 2014 19:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een geheugen heb jij zeg, jeetje.
Doe mij maar een DMquote:Op woensdag 31 december 2014 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet soms om die sneren wel lachen.
Maar ik had een vraag over mijn laptop, wilde zelf iets oplossen, maar toen ik zag wat ze daar dichtpleurden (wat ik best goede vragen vond) heb ik mijn laptop maar gewoon meegenomen naar mijn werk.
perfect moment om te wandelen iddquote:Op woensdag 31 december 2014 19:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ff een wandeling gemaakt
Als ik crtl+alt+delete wil doen, moet ik dan ook de + toets indrukken?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet soms om die sneren wel lachen.
Maar ik had een vraag over mijn laptop, wilde zelf iets oplossen, maar toen ik zag wat ze daar dichtpleurden (wat ik best goede vragen vond) heb ik mijn laptop maar gewoon meegenomen naar mijn werk.
Is alweer opgelost hoor, bij ICT waren ze heel behulpzaam.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Doe mij maar een DM
Met teamviewer kom ik een heel eind vaak hoor
Neequote:Op woensdag 31 december 2014 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien had hij ook graag iets willen winnen. Kun je hem niet even wat steun bieden, als meest empathische user?
godverquote:Op woensdag 31 december 2014 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik crtl+alt+delete wil doen, moet ik dan ook de + toets indrukken?
uh okequote:Op woensdag 31 december 2014 19:56 schreef TheWeeknd het volgende:
ik ken niemand dus valt ook niks te bespreken
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:56 schreef TheWeeknd het volgende:
hallo TheWeeknd, hele fijne jaarwisseling toegewenst. ik zie dat je een vrouw bent, je hebt volgens mij ontzettend lekkere tieten.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:56 schreef TheWeeknd het volgende:
Gelukkig heeft Charlene me goed geholpen.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:56 schreef .sfinx het volgende:
[..]
godverhet ergste is nog wel dat zulk soort mensen bestaan
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hallo TheWeeknd, hele fijne jaarwisseling toegewenst. ik zie dat je een vrouw bent, je hebt volgens mij ontzettend lekkere tieten.Je schrijft empathisch de hele tijd verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
ik vind mijn verwoording beter eigenlijkquote:Op woensdag 31 december 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je schrijft empathisch de hele tijd verkeerd.
Na het eten altijdquote:Op woensdag 31 december 2014 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
perfect moment om te wandelen idd
Leef je nu een keer in in zijn onkunde manquote:Op woensdag 31 december 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je schrijft empathisch de hele tijd verkeerd.
Dat krijg je met havo.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Leef je nu een keer in in zijn onkunde man
Rustigquote:Op woensdag 31 december 2014 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
ik doe tegen iedereen lekker aardig en dit krijg ik als dank?
VAL IN DE STROOONTTTT!!!!!!!!
Harde kernquote:Op woensdag 31 december 2014 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had gedacht dat dit topic vandaag niet meer zou lopen maar gelukkig wel
Dat is gelserquote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hallo TheWeeknd, hele fijne jaarwisseling toegewenst. ik zie dat je een vrouw bent, je hebt volgens mij ontzettend lekkere tieten.jij bent duits zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
te jong voor de 'echte' feesten, te oud voor de kinderfeestjesquote:Op woensdag 31 december 2014 20:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Iedereen is welkom hoor
Moet je niet feesten eigenlijk?
Je hebt gelijk, had dit niet mogen zeggen.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo praat je toch niet tegen de toekomstige mod van TV
Hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:02 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
te jong voor de 'echte' feesten, te oud voor de kinderfeestjes
Doen ze buiten klb aan ontgroeningen?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
Als Fylax mod wordt wil ik wel een positieve note van hem.
life sucksquote:Op woensdag 31 december 2014 20:02 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
te jong voor de 'echte' feesten, te oud voor de kinderfeestjes
Dit dus. Hij heeft maar begrip voor mij.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo praat je toch niet tegen de toekomstige mod van TV
Ja duhquote:Op woensdag 31 december 2014 20:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doen ze buiten klb aan ontgroeningen?
Komt goed.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
Als Fylax mod wordt wil ik wel een positieve note van hem.
Ah okquote:Op woensdag 31 december 2014 20:03 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
niksss duits elftal is mijn elftal
Nicequote:
Elk forumquote:Op woensdag 31 december 2014 20:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doen ze buiten klb aan ontgroeningen?
13quote:
yooo hermanquote:Op woensdag 31 december 2014 20:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als het onze favoriete mannelijke pornoster niet is
Ook KEL?quote:
ONZ verkiezingen voor Frans Timmermans en Zwarte Piet Award.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:04 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
kan ik nog ergens op jou stemmen?
quote:
Ga jij nog wat vuurwerk afsteken fylax?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
ONZ verkiezingen voor Frans Timmermans en Zwarte Piet Award.
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ga jij nog wat vuurwerk afsteken fylax?
ewaaquote:
Leukquote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
ONZ verkiezingen voor Frans Timmermans en Zwarte Piet Award.
Nah, geen zin inquote:Op woensdag 31 december 2014 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
En toen ging iedereen haxballen
Over 40 jaar zullen ze mij op FOK! zien en zeggen ze "Woooow iemand die voor 2000 is geborenquote:Op woensdag 31 december 2014 20:07 schreef deadprez het volgende:
13-jarigen op FOK!, moet niet gekker worden.
ik ga ook wel een potje meedoenquote:Op woensdag 31 december 2014 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Denk niet dat FOK! over 40 jaar nog bestaat.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Over 40 jaar zullen ze mij op FOK! zien en zeggen ze "Woooow iemand die voor 2000 is geboren'
Oh ik dacht: het valt ineens stilquote:
Ja dat wordt wel nicequote:Op woensdag 31 december 2014 20:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Over 40 jaar zullen ze mij op FOK! zien en zeggen ze "Woooow iemand die voor 2000 is geboren'
Dan koop ik het overquote:Op woensdag 31 december 2014 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk niet dat FOK! over 40 jaar nog bestaat.
Cool, Fylax als admin.quote:
Ben wel benieuwd hoe het eindigt. Waarschijnlijk gewoon dood ineensquote:Op woensdag 31 december 2014 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk niet dat FOK! over 40 jaar nog bestaat.
Jij mag zelfs FA worden als je wil.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Cool, Fylax als admin.Mag ik KLB dan modden?
Denk het ook.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het eindigt. Waarschijnlijk gewoon dood ineens
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij mag zelfs FA worden als je wil.
whehe. Lekker FOK!ken vanuit het verzorgingstehuis.quote:
We gaan het zienquote:
Goed idee.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
KLB topic:quote:Op woensdag 31 december 2014 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
whehe. Lekker FOK!ken vanuit het verzorgingstehuis.
Lijkt me wel wazig als het er opeens gewoon niet meer is.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
KLB topic:
"Tyfuslooprek gestolen en mijn stoma lekt;("
[..]
KLB topic:
Daar betaalt Fylax nog niet aan mee, kan hij blij om zijn.quote:
word er bijna een beetje depressief vanquote:Op woensdag 31 december 2014 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt me wel wazig als het er opeens gewoon niet meer is.
jaquote:Op woensdag 31 december 2014 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
word er bijna een beetje depressief van
quote:
En hoe denk je dat te gaan bereiken?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben er heilig van overtuigd dat ik dan miljonair ben________
Dat gaat hij hier niet vertellen natuurlijkquote:Op woensdag 31 december 2014 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
En hoe denk je dat te gaan bereiken?
[..]
KLB topic:
Mallrats.quote:
Door middel van bedrijven opzetten, ondernemerschap in het algemeenquote:Op woensdag 31 december 2014 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
En hoe denk je dat te gaan bereiken?
Kapitalist.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Door middel van bedrijven opzetten, ondernemerschap in het algemeen
Dat gaat niet zo gemakkelijk.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Door middel van bedrijven opzetten, ondernemerschap in het algemeen
Nee klopt anders zou iedereen miljonair zijnquote:Op woensdag 31 december 2014 20:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo gemakkelijk.
alles voor geld en status jatochquote:Op woensdag 31 december 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
ondernemer zijn lijkt me kut, volgens mij heb je dan bijna geen vrije tijd
nee ik ga er niet aan beginnen denk ik. heel misschien eentjequote:Op woensdag 31 december 2014 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vooral, maar vooral, niet aan kinderen beginnen. Kijk maar naar slaapzak.
Eigen baas klinkt leuk maar in de praktijk werk je meer dan voor een werkgever. Hoewel, sommige mensen vinden dat niet erg omdat ze dan puur voor zichzelf werken.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
Awh hij is lief hoor...quote:Op woensdag 31 december 2014 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vooral, maar vooral, niet aan kinderen beginnen. Kijk maar naar slaapzak.
Kun je wel nachtbaggeren en uitslapen.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.negers op twitter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vond ik wel grappig![]()
Teuntje is een uitzondering.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Awh hij is lief hoor...
nu hij slaapt
Ja precies. Ik zou het niet kunnen denk ik.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eigen baas klinkt leuk maar in de praktijk werk je meer dan voor een werkgever. Hoewel, sommige mensen vinden dat niet erg omdat ze dan puur voor zichzelf werken.
mijn hele leven voor een bedrijf werken lijkt me ook niks persoonlijkquote:Op woensdag 31 december 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
Toekomstig ambtenaar gespot.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
mijn hele leven voor een bedrijf werken lijkt me ook niks persoonlijk
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
indiërs op facebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.negers op twitter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vond ik wel grappig
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Werken lijkt mij sowieso niks.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
mijn hele leven voor een bedrijf werken lijkt me ook niks persoonlijk
mijn hele leven thuis zitten ook niet. zoiets zit in je aard of zo hoorde ik ooit.quote:
Veel mensen worden er depressief van en zo, ik heb daar niet zo'n last van.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
mijn hele leven thuis zitten ook niet. zoiets zit in je aard of zo hoorde ik ooit.
de eeuwige maagdquote:Op woensdag 31 december 2014 20:24 schreef deadprez het volgende:
SEX / Hoe belangrijk is sex?
Hij gaat het nu maar in andere fora proberen.
Waarom mij niet?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
Frank net gespammed met Teun pic
wehehehehehe
trotse vaders
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
indiërs op facebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.negers op twitter:heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vond ik wel grappig
Ja niet zo gek ook, als hij irl ook zo'n jankzak is wordt het nooit iets natuurlijk.quote:
wat doe je dan de hele dag? behalve FOK! danquote:Op woensdag 31 december 2014 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Veel mensen worden er depressief van en zo, ik heb daar niet zo'n last van.
FOK!ken, gamen, buiten chillen. Ik vermaakte me meestal wel.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wat doe je dan de hele dag? behalve FOK! dan
ik denk eigenlijk dat ik mezelf ook wel kan vermaken zonder werk. maar eerst moet ik ff wat geld bij elkaar fixen voordat ik daaraan kan beginnenquote:Op woensdag 31 december 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
FOK!ken, gamen, buiten chillen. Ik vermaakte me meestal wel.
Das wel zo handig idd.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat ik mezelf ook wel kan vermaken zonder werk. maar eerst moet ik ff wat geld bij elkaar fixen voordat ik daaraan kan beginnen
wordt ikquote:Op woensdag 31 december 2014 20:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Straks begint school weer en wordt ik weer een verzuurde pessimist.
Het was leuk 1,5 week wat positiever te zijn geweest jongens.
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Biecht die dikke moeder van je maar gewoon op dat je d'r leuk vindt en een keer wilt palen, zijn wij ook weer van dit gezeik af.
Ach ja, de carnavalsvakantie komt er ook al best snel weer aan.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk, ik heb het gewoon aangepast zonder stoer te doen. Dat is allemaal over straks.
Iedere schoolweek is er een te veel.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, de carnavalsvakantie komt er ook al best snel weer aan.
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Echt een positieve jongen die Guus.
Das waar.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iedere schoolweek is er een te veel.
Dat dacht ik ook ooit en kijk waar ik ben geëindigdquote:Op woensdag 31 december 2014 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt tijd zat om te FOK!ken, dus zo kut zal het wel niet zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ooit en kijk waar ik ben geëindigd
Jij hebt gewoon een goede baan toch?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je bent een semi-bekende FOK!ker wat zeur jequote:Op woensdag 31 december 2014 20:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
leren huiswerk op tijd komen verslagen blablaquote:Op woensdag 31 december 2014 20:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kaolovroeg opstaan, allemaal niet-interessant gezeik aan moeten horen...
zie het wat positiever inquote:Op woensdag 31 december 2014 20:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kaolovroeg opstaan, allemaal niet-interessant gezeik aan moeten horen...
laatkomersquote:
Ik ook. Voordeel is dat dat op de vavo niet zoveel uitmaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |