Nou ja, de sfeer is daar sinds 2006 ofzo echt heel erg beroerd geworden, echt een arrogante kut userbase.. heel erg vervelend en arrogant volk, ik kom er nooit meer, behalve om hardware te verkopen of pricewatch...quote:Op woensdag 31 december 2014 19:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Tweakers...
'Zelfs mijn oma stelt niet zulke achterlijke vragen Carla, slotje'. Toen maar besloten daar geen vraag over computer te stellen.
Nog een paar uur.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:53 schreef .sfinx het volgende:
kan er geen slotje op deze reeks? wel weer genoeg geweest met die hele onzin
hihihihihquote:Op woensdag 31 december 2014 19:53 schreef .sfinx het volgende:
kan er geen slotje op deze reeks? wel weer genoeg geweest met dit circus
Je hoeft hier niet te komen hequote:Op woensdag 31 december 2014 19:53 schreef .sfinx het volgende:
kan er geen slotje op deze reeks? wel weer genoeg geweest met dit circus
Heerlijk ja. Vorige week ook al twee keerquote:Op woensdag 31 december 2014 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je eindelijk een keertje uitslapen
hey hallo sfinx, ik ben blij dat je op deze oudejaarsdag ons nog een bezoekje kon brengen. ik lees altijd met veel vreugde jouw posts en ik wens je een hele fijne jaarwisseling.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:53 schreef .sfinx het volgende:
kan er geen slotje op deze reeks? wel weer genoeg geweest met die hele onzin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toch kom ik hier, fantastisch tochquote:Op woensdag 31 december 2014 19:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te komen he
Ik moet soms om die sneren wel lachen.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nou ja, de sfeer is daar sinds 2006 ofzo echt heel erg beroerd geworden, echt een arrogante kut userbase.. heel erg vervelend en arrogant volk, ik kom er nooit meer, behalve om hardware te verkopen of pricewatch...
Misschien had hij ook graag iets willen winnen. Kun je hem niet even wat steun bieden, als meest empathische user?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te komen he
Heb ff een wandeling gemaaktquote:Op woensdag 31 december 2014 19:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een geheugen heb jij zeg, jeetje.
Doe mij maar een DMquote:Op woensdag 31 december 2014 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet soms om die sneren wel lachen.
Maar ik had een vraag over mijn laptop, wilde zelf iets oplossen, maar toen ik zag wat ze daar dichtpleurden (wat ik best goede vragen vond) heb ik mijn laptop maar gewoon meegenomen naar mijn werk.
perfect moment om te wandelen iddquote:Op woensdag 31 december 2014 19:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ff een wandeling gemaakt
Als ik crtl+alt+delete wil doen, moet ik dan ook de + toets indrukken?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet soms om die sneren wel lachen.
Maar ik had een vraag over mijn laptop, wilde zelf iets oplossen, maar toen ik zag wat ze daar dichtpleurden (wat ik best goede vragen vond) heb ik mijn laptop maar gewoon meegenomen naar mijn werk.
Is alweer opgelost hoor, bij ICT waren ze heel behulpzaam.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Doe mij maar een DM
Met teamviewer kom ik een heel eind vaak hoor
Neequote:Op woensdag 31 december 2014 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien had hij ook graag iets willen winnen. Kun je hem niet even wat steun bieden, als meest empathische user?
godverquote:Op woensdag 31 december 2014 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik crtl+alt+delete wil doen, moet ik dan ook de + toets indrukken?
uh okequote:Op woensdag 31 december 2014 19:56 schreef TheWeeknd het volgende:
ik ken niemand dus valt ook niks te bespreken
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:56 schreef TheWeeknd het volgende:
hallo TheWeeknd, hele fijne jaarwisseling toegewenst. ik zie dat je een vrouw bent, je hebt volgens mij ontzettend lekkere tieten.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:56 schreef TheWeeknd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig heeft Charlene me goed geholpen.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:56 schreef .sfinx het volgende:
[..]
godverhet ergste is nog wel dat zulk soort mensen bestaan
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hallo TheWeeknd, hele fijne jaarwisseling toegewenst. ik zie dat je een vrouw bent, je hebt volgens mij ontzettend lekkere tieten.Je schrijft empathisch de hele tijd verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
ik vind mijn verwoording beter eigenlijkquote:Op woensdag 31 december 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je schrijft empathisch de hele tijd verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |