Na het eten altijdquote:Op woensdag 31 december 2014 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
perfect moment om te wandelen idd
Leef je nu een keer in in zijn onkunde manquote:Op woensdag 31 december 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je schrijft empathisch de hele tijd verkeerd.
Dat krijg je met havo.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Leef je nu een keer in in zijn onkunde man
Rustigquote:Op woensdag 31 december 2014 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
ik doe tegen iedereen lekker aardig en dit krijg ik als dank?
VAL IN DE STROOONTTTT!!!!!!!!
Harde kernquote:Op woensdag 31 december 2014 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had gedacht dat dit topic vandaag niet meer zou lopen maar gelukkig wel
Dat is gelserquote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hallo TheWeeknd, hele fijne jaarwisseling toegewenst. ik zie dat je een vrouw bent, je hebt volgens mij ontzettend lekkere tieten.jij bent duits zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
te jong voor de 'echte' feesten, te oud voor de kinderfeestjesquote:Op woensdag 31 december 2014 20:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Iedereen is welkom hoor
Moet je niet feesten eigenlijk?
Je hebt gelijk, had dit niet mogen zeggen.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo praat je toch niet tegen de toekomstige mod van TV
Hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:02 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
te jong voor de 'echte' feesten, te oud voor de kinderfeestjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |